הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

הושלם שיפוץ מעון הפעוטות ברחוב כצנלסון בבת ים המיועד ל-15 פעוטות עם אתגרי תקשורת

מנכ"לית עיריית בת-ים יודפת אפק ארזי הודיעה על סיום תפקידה

עיריית בת-ים סוגרת תכנית שער יוספטל בעקבות התערבות הוועדה המחוזית

משרד החקלאות יעביר תקציב של 6.4 מיליון ש"ח ל85 רשויות מקומיות בהן חולון, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, בת ים, יבנה וגדרה במטרה לסייע להן בטיפול חתולי הרחוב

בישראל חיים כמיליון חתולים משוטטים, שהולכים ומתרבים. על מנת לטפל בתופעה, אשר פוגעת ברווחת בעלי החיים ובאיכות חייהם של תושבי הארץ, משרד החקלאות מעניק תמיכה שנתית, במסגרתה ניתן סיוע לרשויות המקומיות במימון לכידה, עיקור או סירוס ועלויות האשפוז של חתולים משוטטים. באופן זה מתמרץ המשרד רשויות אשר פועלות באופן יזום לטיפול בתופעה הנמצאת תחת אחריותן הישירה.

מערכת האתר | | תגובות: 18




סוגיית החתולים המשוטטים, המכונים גם "חתולי רחוב" או "חתולי קהילה", נמצאת על סדר היום הציבורי בישראל ובעולם מזה מספר עשורים. לפי הערכות אגף רווחת בעלי החיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, בישראל קיימים כמיליון (!) חתולים משוטטים, שממשיכים להתרבות. למרות אחוזי תמותה גבוהים של גורים (75%-95%), תופעה זו בישראל הולכת ומתרחבת, עקב שפע מזון זמין, כושר התרבות גבוה ונטישה ושוטטות של חתולי בית.

הטיפול בתופעה זו אמנם באחריות הרשויות המקומיות, אך למעלה מעשור שמשרד החקלאות מייחד תקציבים על מנת לעודד רשויות לטפל בסוגיה, ובכך למתן את השלכותיה השליליות, לרבות פגיעה ברווחת החתולים עצמם החשופים יותר לסכנות הרחוב (פגיעות של כלי רכב, התעללות פיזית ועוד); כמו גם פגיעה באוכלוסיית חיות הבר הניצודות על ידם ובאיכות החיים של התושבים, אשר עבורם התופעה עלולה להפוך למטרד ציבורי בריאותי ותברואתי.

השנה יועבר תקציב כולל בסך 6.4 מיליון ₪ לרשויות המקומיות לטיפול בנושא, כאשר ועדת התמיכות נתנה עדיפות לרשויות במדרג חברתי-כלכלי 7 ומטה. ועדת התמיכות בחנה את בקשותיהן של 113 רשויות, מתוכן 85 רשויות זכו! גידול של מעל 300% בכמות הרשויות שזוכות לתקצוב לעומת השנים הקודמות.

המימון יינתן עבור 70% מסך החתולים אותם הרשות התחייבה לעקר. בנוסף, הרשויות המקומיות יידרשו לעמוד בדרישות המשרד לטובת שיפור הליך עיקור החתולים המשוטטים בדגש על אופן לכידת החתולים, אופן ביצוע הניתוחים וביצוע מעקב ותיעוד יסודיים יותר.

בין הרשויות הזוכות הן: חולון, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, בת ים, יבנה וגדרה כאשר סכום התמיכה יעמוד בין 21,000-175,000 לרשות.


ד"ר דגנית בן דב, מאגף רווחת בעלי חיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות: "במקביל לסיוע מתמשך לרשויות המקומיות, בשנתיים האחרונות, נוכח החרפת התופעה בישראל ובשל האינטרס הציבורי הרב בנושא, אגף רווחת בעלי חיים מגבש מדיניות סדורה לטיפול באוכלוסיית החתולים המשוטטים. התמיכה ברשויות המקומיות, תגדיל את יכולתן של רשויות חלשות כלכלית לקדם את הנושא, שלו כאמור השפעה ישירה לאיכות חייהם של התושבים, כמו גם לרווחת בעלי החיים המשוטטים".




התפרסמו 18 תגובות לכתבה.
  • אולי זה יעזור
    הגב 27.06.24 08:34
  • מעניין שכאשר ממשלת בנט לפיד עשתה את זה תומכי הליכוד עשו רעש עד השמיים. אבל עכשיו שהממשלה של הליכוד עושה אותו דבר כולם שותקים. בלעו את הלשון.
    27.06.24 09:02
  • ומה עשה עם כסף ראש העיר כלום כל בת ים מלוכלך כל מדרכות עקומות
    הגב 27.06.24 08:52
  • כי זאת עיר להריסה
    27.06.24 11:44
  • גם אותו, את ברוט לא מענין עכשיו הוא דואג לעצמו במשך שלוש שנים בשנה הרביעית יעשה רוח על התושבים ויסתמך על הזיכרון הקצר של הבוחרים שלו שישכחו הכול, אז תזכרו ולא רק תתלוננו
    27.06.24 12:54
  • שיעבירו את הכסף הזה לחקלאים בצפון
    הגב 27.06.24 09:14
  • לא חסר כסף באוצר, הכל נזרק על פקידים והולך לפח. 67 מיליארד שקל תקציב חינוך והחינוך בארץ ברמה של זימבבואה
    27.06.24 11:45
  • סדר עדיפויות משונה. עדיף לדאוג קודם לרווחת בני האדם. במיוחד המפונים.
    הגב 27.06.24 09:54
  • רווחת האדם זה חיות דרוסות מסריחות על הכביש
    27.06.24 11:45
  • זאת המדיניות של הליכוד אותם לא מעניינים התושבים מעניין אם רק הכיסא שלהם אפילו עכשיו בעת מלחמה
    27.06.24 12:50
  • צודק יש קששים שלא מסימים את החודש
    27.06.24 15:16
  • זה מה שדחוף למשרד החקלאות חתולים יש חקלאים שכורסים בצפון ובדרום זה מה חשוב למשרד החקלאות חתולים חבורה של בזיונרים
    הגב 27.06.24 10:17
  • לא חסר כסף באוצר, הכל נזרק על פקידים והולך לפח. 67 מיליארד שקל תקציב חינוך והחינוך בארץ ברמה של זימבבואה
    27.06.24 11:45
  • אולי לפרסם הנחיות להאכלה כי יש תושבים שמאכילים חתולים ולא מנקים אחריהם גורמים למפגעים אז גם אותם לקנוס וזה יתרום גם לתקציב וגם לשמירה על הניקיון
    הגב 27.06.24 12:58
  • העיקר שאורית סטרוק תקבל בקרוב 302 מיליון ש״ח…😞 אלה סדרי העדיפויות של הממשלה!
    הגב 27.06.24 16:10
  • צודק. עצוב מאוד.
    27.06.24 19:44
  • ברחוב הגלים 4 ישנם שני חתולות שחורות שזקוקות לטיפול הם מעוקרות יש להם פציעות בראש וזה פתוח ולא נעים
    הגב 27.06.24 18:01
  • לא עוזר לכתוב פה. נא ליצור קשר עם מוקד 106 של העיריה. טלפון 08-9392106.
    27.06.24 19:46
  • אורח

עיריית בת-ים סוגרת תכנית שער יוספטל בעקבות התערבות הוועדה המחוזית

מערכת האתר | | תגובות: 1




בצעד דרמטי הודיעה עיריית בת-ים על סגירת תכנית שער יוספטל כדי להגישה מחדש, זאת לאחר שהוועדה המחוזית התעלמה מצרכי העיר והוסיפה מאות יחידות דיור ללא תיאום ולאחר קליטת התוכנית.


המתח בין הרשויות המקומיות לבין הוועדות המחוזיות עולה הילוך: עיריית בת-ים הודיעה על צעד דרמטי חסר תקדים, במסגרתו היא תסגור תכנית פינוי-בינוי ענקית על דופן האיילון, בגבול בת-ים-חולון, זאת בעקבות החלטת הוועדה המחוזית להוסיף עוד מאות יחידות דיור לפרויקט ללא תיאום, ובניגוד לעמדות העירייה והצוותים המקצועיים.


מדובר בפרויקט דגל לא רק עבור העיר, אלא גם במטרופולין תל אביב, אשר משתרע על פני כ-60 דונם וכולל הקמת כ-1,175 יחידות דיור, לצד 154 אלף מ"ר של תעסוקה ומסחר.


הבינוי היה אמור לכלול מבנים מעורבי שימושים, שיכללו שילוב של בנייה מרקמית ומגדלים שיגיעו עד ל-60 קומות. כמו כן, כלל המתחם שטחים ציבוריים איכותיים חדשים, שאמורים להיבנות לטובת התושבים.


את התכנית יזמו עיריית בת-ים והרשות הארצית להתחדשות עירונית, בצמידות לתחנות רכבת ישראל, הקו האדום של הרכבת הקלה, קו M3 של המטרו וכן נת"צים סמוכים. התכנית לוותה על ידי שמאים לכל אורך הדרך, על מנת לוודא מהו האיזון הנכון בין תמהיל יחידות הדיור והיקף השטחים לתעסוקה ומסחר, כדי לייצר כלכליות ליזמים שיפעלו במקום.


אלא שבוועדה המחוזית ביקשו לקבל התנגדויות שהוגשו לתכנית, לפיהן יש להוסיף עוד כ-350 יחידות דיור לפרויקט, לצד הפחתת שטחים לתעסוקה.


בעיריית בת-ים התנגדו לכך, בין היתר בשל הצפיפות הרבה והרצון לייצר פרויקט איכותי יותר המאזן בין התחדשות מתחממת לבין כלכלה עירונית.


הטיעון המרכזי של בת-ים היה שהעיר יצאה לפני שנתיים מתכנית הבראה דרקונית, והצליחה להגיע לראשונה מזה עשרות שנים לאיזון תקציבי ובמקביל פיתחה תוכנית כוללת להתחדשות עירונית הרואה את כל צרכי העיר – ומאפשרת התחדשות עירונית לצד תוספת שטחי תעסוקה באופן יחסי.


בשל כך קיימו הצוותים המקצועיים והנהלת העיר דיונים עם הוועדה המחוזית, במטרה להגיע לעמק השווה ולקחת בחשבון לא רק את מספר יחידות הדיור – אלא בעיקר את איכות החיים הצפויה לתושבים במקום, הן מבחינת הצפיפויות והן מבחינת הצורך לייצר פרויקטים שאינם פוגעים בקופה הציבורית והיתכנות מימוש פרויקטים נוספים במקביל לסטנדרט תכנוני גבוה ואיכותי.


בעירייה אף הודיעו כי אם לא תתקבל החלטה מתואמת עמם, הם יפעלו לסגירת התכנית – אך בוועדה המחוזית ככל הנראה העריכו כי מדובר באיום סרק.


בסוף השבוע, לאחר שבעירייה זעמו על כך שהוועדה המחוזית בחרה להחליט על תוספת של 30% מהיחידות דיור המקוריות ובכך לשנות באופן מהותי את התוכנית, הודיעו בעירייה לוועדה על כוונתם לסגור את התכנית – דבר המתאפשר לאור העובדה כי העירייה היא מגישת התכנית. עם זאת בעירייה הבהירו כי יגישו את התכנית מחדש לאחר בחינה משותפת של אפשרויות התכנון, שיאפשרו דיון בנושא השמאי באופן שקוף לציבור ולא כפי שהתקיים עד כה בחדרים סגורים בוועדה המחוזית.


"הפרויקט ייצא לדרך והתושבים לא ייפגעו, אלא הם פשוט יקבלו פרויקט איכותי יותר ועם שווי טוב יותר לנכסים שלהם", הבהירו בעירייה.


מדובר בצעד תקדימי שמהווה מכה לא פשוטה עבור הוועדה המחוזית, שמאבדת פרויקט דגל מטרופוליני, וכן מסתכנת בתקדים שיביא עיריות נוספות לבצע צעדים דומים בעתיד. יש לציין כי לפני כחמש שנים התכוונו בעירייה לקדם את הפרויקט באמצעות הותמ"ל, ואף קיבלו את האישור לכך, אך לאחר הפצרות מצד הוועדה המחוזית ובקשות שהופנו לראש העיר צביקה ברוט, הוא נענה לבקשת המחוזית והחליט כי התכנית תקודם במחוזית תל אביב תוך התחייבות של הוועדה לפעול בשיתוף פעולה.


"מדובר בצעד ממשלתי קלאסי, שלא רואה ראיה הוליסטית אלא מקבלת החלטות שמשרתות את הפקידותית, ולא את הציבור" אומרים בכירים בעירייה, "לא יכול להיות שהוועדה תתעלם לחלוטין מהכלכלה העירונית, ומכושר הנשיאה של העיר את יחידות הדיור, ותסתכל רק על מה שמשרת אותה מבחינת ההספק שלה. בוועדה המחוזית יש אנשים טובים והיחסים האישיים איתם מצוינים, אבל בסופו של דבר החלטות כאלה לא יכולות להתקבל בלי לקחת בחשבון שיקולים עירוניים שישפיעו באופן ישיר על איכות החיים של מי שיקנה דירה בפרויקט. אם הם יוסיפו עוד מאות ואלפי יחידות דיור בעיר, ובסופו של דבר העיר לא תדע להכיל אותם ולא תוכל לתת שירות טוב לתושבים – מה בדיוק הם השיגו בזה? אם הם רוצים שנמשיך לשתף איתם פעולה, הם חייבים לקחת בחשבון גם צרכים עירוניים. אנחנו בסופו של דבר משרתים את הציבור, ולא את היזמים או את הפוליטיקאים".


בעירייה הדגישו כאמור כי "הפרויקט ייצא אל הפועל אבל בתנאים שלנו. אנחנו נגיש מחדש את התכנית לאחר שנסכם את הפרטים ונוודא שהדיירים שלנו יקבלו בסופו של דבר פרויקט במהירות, ובתנאים הטובים ביותר. העירייה היא הגורם היחיד פה שאין לו שום אינטרס אחר מלבד שמירה על איכות החיים של התושבים".




צילום: מתחם "שער יוספטל", בניהול "לוג ניהול פרויקטים" ובעריכת משרד "הפלטפורמה העירונית"




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד לברוד ולצוות של העיריה
    הגב 30.06.24 19:07
  • אורח

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

פועל נפצע קשה לאחר שנפל מגובה ונפגע מחפץ כבד באתר בנייה בבת ים

| | תגובות: 1



בשעה 13:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפל מגובה ונפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו באתר ברחוב רוטשילד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלת ראש.


חובש בכיר במד"א חגי נתני סיפר: "הובילו אותנו אל הפועל ששכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה ונפגע מחפץ כבד. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • הרבה יותר מידי תאונות מצערות (ומיותרות)
    הגב 30.06.24 16:53
  • אורח

אל״מ חי רקח סיים את תפקידו כמפקד מחוז דן בפיקוד העורף ותחליף אותו אל״מ שני גרשי

מערכת האתר | | תגובות: 1



ברכות למפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל״מ חי רקח, שסיים אתמול את תפקידו אחרי שלוש שנים אינטנסיביות במיוחד. הטקס המרגש התקיים בהשתתפות מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא. את אל״מ רקח תחליף אל״מ שני גרשי,

צביקה ברוט

יחד נמשיך את שיתוף הפעולה ההדוק למען תושבי בת-ים, ואת ההיערכות לכל אתגרי המלחמה שעומדים בפנינו.





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • תודה על השירות בתקופה מאתגרת, ישר כח. 🙏🙏
    הגב 27.06.24 20:37
  • אורח

עוקץ קטנועים! 2 צעירים מיפו וקטין מבת ים התחזו לקוני אופנועים בקשו סיבוב לבדיקה וברחו עם הקטנועים

מערכת האתר | | תגובות: 0
קרדיט צילום: דוברות המשטרה



משטרת יפו וחולון עצרו שלושה חשודים בגניבת קטנועים בתחבולה, לאחר שהציגו עצמם כקונים פוטנציאליים. נגד שלושת החשודים הוגשו כתבי אישום.


חוקרי מחלק נוער של משטרת יפו יחד עם חוקרי משטרת חולון ניהלו חקירה נגד חוליית גונבי קטנועים, שפעלו באצטלה של נסיעת מבחן. השבוע הוגשו כתבי אישום.


על פי החשד, השיטה בה פעלו החשודים הייתה לאתר קורבנות שהציעו למכירה את הקטנוע שלהם ברשת, באזור גוש דן. לאחר מכן קבעו להיפגש עם המוכר לטובת ביצוע עסקת הרכישה, ובמהלך המפגש הקטין היה לוקח את הקטנוע לנסיעת מבחן (קטין תושב בת ים אשר אין לו רישיון נהיגה), ומוסר את האופנוע בנקודה מרוחקת לשני חברי החוליה - בגירים תושבי יפו, אשר היו מעלימים אותו בכל מיני נקודות נסתרות. הגדילו לעשות ובאחד האירועים, החשודים אף הציעו לקורבן לקנות חזרה את הקטנוע.


החקירה שהחלה מתלונה שהתקבלה במשטרה, הובילה את חוקרי מחלק נוער של משטרת יפו ושל משטרת חולון לאיתור זהותם של שלושת החשודים. חברי החוליה נעצרו ולאחר חקירה מקצועית ויסודית, הצליחו לקשור את החשודים לשבעה אירועים לכאורה של גניבת קטנועים.


בסיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשודים, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה כתבי אישום נגד שלושת החשודים.


מצורפים מסרונים בין הקורבנות לחשודים, תמונת אחד הקטנועים שהוסלקו באתר בנייה ומודעה מהאתר.








צילומים:קרדיט צילום: דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משרד החקלאות יעביר תקציב של 6.4 מיליון ש"ח ל85 רשויות מקומיות בהן חולון, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, בת ים, יבנה וגדרה במטרה לסייע להן בטיפול חתולי הרחוב

בישראל חיים כמיליון חתולים משוטטים, שהולכים ומתרבים. על מנת לטפל בתופעה, אשר פוגעת ברווחת בעלי החיים ובאיכות חייהם של תושבי הארץ, משרד החקלאות מעניק תמיכה שנתית, במסגרתה ניתן סיוע לרשויות המקומיות במימון לכידה, עיקור או סירוס ועלויות האשפוז של חתולים משוטטים. באופן זה מתמרץ המשרד רשויות אשר פועלות באופן יזום לטיפול בתופעה הנמצאת תחת אחריותן הישירה.

מערכת האתר | | תגובות: 18




סוגיית החתולים המשוטטים, המכונים גם "חתולי רחוב" או "חתולי קהילה", נמצאת על סדר היום הציבורי בישראל ובעולם מזה מספר עשורים. לפי הערכות אגף רווחת בעלי החיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, בישראל קיימים כמיליון (!) חתולים משוטטים, שממשיכים להתרבות. למרות אחוזי תמותה גבוהים של גורים (75%-95%), תופעה זו בישראל הולכת ומתרחבת, עקב שפע מזון זמין, כושר התרבות גבוה ונטישה ושוטטות של חתולי בית.

הטיפול בתופעה זו אמנם באחריות הרשויות המקומיות, אך למעלה מעשור שמשרד החקלאות מייחד תקציבים על מנת לעודד רשויות לטפל בסוגיה, ובכך למתן את השלכותיה השליליות, לרבות פגיעה ברווחת החתולים עצמם החשופים יותר לסכנות הרחוב (פגיעות של כלי רכב, התעללות פיזית ועוד); כמו גם פגיעה באוכלוסיית חיות הבר הניצודות על ידם ובאיכות החיים של התושבים, אשר עבורם התופעה עלולה להפוך למטרד ציבורי בריאותי ותברואתי.

השנה יועבר תקציב כולל בסך 6.4 מיליון ₪ לרשויות המקומיות לטיפול בנושא, כאשר ועדת התמיכות נתנה עדיפות לרשויות במדרג חברתי-כלכלי 7 ומטה. ועדת התמיכות בחנה את בקשותיהן של 113 רשויות, מתוכן 85 רשויות זכו! גידול של מעל 300% בכמות הרשויות שזוכות לתקצוב לעומת השנים הקודמות.

המימון יינתן עבור 70% מסך החתולים אותם הרשות התחייבה לעקר. בנוסף, הרשויות המקומיות יידרשו לעמוד בדרישות המשרד לטובת שיפור הליך עיקור החתולים המשוטטים בדגש על אופן לכידת החתולים, אופן ביצוע הניתוחים וביצוע מעקב ותיעוד יסודיים יותר.

בין הרשויות הזוכות הן: חולון, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, בת ים, יבנה וגדרה כאשר סכום התמיכה יעמוד בין 21,000-175,000 לרשות.


ד"ר דגנית בן דב, מאגף רווחת בעלי חיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות: "במקביל לסיוע מתמשך לרשויות המקומיות, בשנתיים האחרונות, נוכח החרפת התופעה בישראל ובשל האינטרס הציבורי הרב בנושא, אגף רווחת בעלי חיים מגבש מדיניות סדורה לטיפול באוכלוסיית החתולים המשוטטים. התמיכה ברשויות המקומיות, תגדיל את יכולתן של רשויות חלשות כלכלית לקדם את הנושא, שלו כאמור השפעה ישירה לאיכות חייהם של התושבים, כמו גם לרווחת בעלי החיים המשוטטים".




התפרסמו 18 תגובות לכתבה.
  • אולי זה יעזור
    הגב 27.06.24 08:34
  • מעניין שכאשר ממשלת בנט לפיד עשתה את זה תומכי הליכוד עשו רעש עד השמיים. אבל עכשיו שהממשלה של הליכוד עושה אותו דבר כולם שותקים. בלעו את הלשון.
    27.06.24 09:02
  • ומה עשה עם כסף ראש העיר כלום כל בת ים מלוכלך כל מדרכות עקומות
    הגב 27.06.24 08:52
  • כי זאת עיר להריסה
    27.06.24 11:44
  • גם אותו, את ברוט לא מענין עכשיו הוא דואג לעצמו במשך שלוש שנים בשנה הרביעית יעשה רוח על התושבים ויסתמך על הזיכרון הקצר של הבוחרים שלו שישכחו הכול, אז תזכרו ולא רק תתלוננו
    27.06.24 12:54
  • שיעבירו את הכסף הזה לחקלאים בצפון
    הגב 27.06.24 09:14
  • לא חסר כסף באוצר, הכל נזרק על פקידים והולך לפח. 67 מיליארד שקל תקציב חינוך והחינוך בארץ ברמה של זימבבואה
    27.06.24 11:45
  • סדר עדיפויות משונה. עדיף לדאוג קודם לרווחת בני האדם. במיוחד המפונים.
    הגב 27.06.24 09:54
  • רווחת האדם זה חיות דרוסות מסריחות על הכביש
    27.06.24 11:45
  • זאת המדיניות של הליכוד אותם לא מעניינים התושבים מעניין אם רק הכיסא שלהם אפילו עכשיו בעת מלחמה
    27.06.24 12:50
  • צודק יש קששים שלא מסימים את החודש
    27.06.24 15:16
  • זה מה שדחוף למשרד החקלאות חתולים יש חקלאים שכורסים בצפון ובדרום זה מה חשוב למשרד החקלאות חתולים חבורה של בזיונרים
    הגב 27.06.24 10:17
  • לא חסר כסף באוצר, הכל נזרק על פקידים והולך לפח. 67 מיליארד שקל תקציב חינוך והחינוך בארץ ברמה של זימבבואה
    27.06.24 11:45
  • אולי לפרסם הנחיות להאכלה כי יש תושבים שמאכילים חתולים ולא מנקים אחריהם גורמים למפגעים אז גם אותם לקנוס וזה יתרום גם לתקציב וגם לשמירה על הניקיון
    הגב 27.06.24 12:58
  • העיקר שאורית סטרוק תקבל בקרוב 302 מיליון ש״ח…😞 אלה סדרי העדיפויות של הממשלה!
    הגב 27.06.24 16:10
  • צודק. עצוב מאוד.
    27.06.24 19:44
  • ברחוב הגלים 4 ישנם שני חתולות שחורות שזקוקות לטיפול הם מעוקרות יש להם פציעות בראש וזה פתוח ולא נעים
    הגב 27.06.24 18:01
  • לא עוזר לכתוב פה. נא ליצור קשר עם מוקד 106 של העיריה. טלפון 08-9392106.
    27.06.24 19:46
  • אורח

הביטוח הלאומי יקצה 3 מיליון ש"ח למיזם הנצחת חללי פעולות האיבה במלחמת חרבות ברזל ברשויות המקומיות

בימים אלו יצא הביטוח הלאומי בקול קורא לרשויות המעוניינות להנציח את חללי המלחמה על ידי הקמה או שיפוץ אנדרטה, חדר זיכרון, כתיבת ספר, הפקת סרט, הנצחה דיגיטלית וכיוצא בכך.

מערכת האתר | | תגובות: 3


הביטוח הלאומי יעניק 3 מיליון ש"ח עבור הנצחת חללי פעולות האיבה

הביטוח הלאומי הוציא קול קורא לרשויות מקומיות, מוסדות ציבור ועמותות לטובת תמיכה כספית עבור הנצחה לחללי פעולות האיבה שמתוקצבת בגובה של 3 מיליון ש"ח.

המיזם המרגש נועד להכניס את זיכרון חללי פעולות האיבה והנרצחים מאסון 7/10 ומלחמת חרבות ברזל במרחב הציבורי עם אלמנט הנצחה שאינו מתכלה; הקמה או שיפוץ אנדרטה, חדר זיכרון, כתיבת ספר, הפקת סרט, הנצחה דיגיטלית וכיוצא בכך. כל מי שיעמוד בתנאים יקבל את התמיכה הכספית. אם יוותר תקציב בלתי מנוצל באחד מסוגי הפעילויות, הוא יחולק בין שאר הבקשות של אותה פעילות.


אגף נפגעי פעולות האיבה בביטוח הלאומי ינהל את ההליך ויקבע לפי מדדים שונים את גובה הסיוע; האלמנט צריך להנציח את חללי פעולות האיבה באופן קבוצתי (שני חללים ומעלה), תינתן עדיפות לרשות מקומית שבשטחה לא קיים אתר הנצחה לחללי פעולות האיבה, גובה התמיכה לכל פרויקט יכול להגיע לסכום של עד 300 אלף על פי קריטריונים כגון: סוג הפרויקט, עלות הפרויקט ומספר החללים המונצחים בו וכדומה.


כל רשות מקומית, מוסדות ציבור ועמותות, יכולים להגיש בקשה אחת עבור פרויקט/אלמנט הנצחה אחד בלבד. את הבקשה (בל/373) ניתן להגיש עד תחילת חודש אוגוסט, ה-07.08.24, והיא תדון בכל הבקשות. במידה וההנצחה תהיה על ידי אנדרטה, באם ייווספו חללים, הרשות המקומית/המוסד ציבורי מתחייב להנציחם באנדרטה זו.


שר העבודה יואב בן צור:

"אנו זוכרים את חללי פעולות האיבה עוד מלפני קום המדינה ובוודאי בימי המלחמה הקשים שמדינת ישראל עוברת. הזיכרון, ההנצחה וכבוד הנספים הוא חלק בלתי נפרד מחברה מתוקנת והביטוח הלאומי ועובדיו רואים חשיבות יתרה ושליחות ציבורית בסיוע ומימון אנדרטאות, חדרי זיכרון, הפקת סרטים וכיו"ב. השנה הזו חידדה אף יותר את הצורך בהנצחה מסוג שונה, קהילתי ומחבק ואנו שותפים מלאים ביצירת הזיכרון המשותף למי שאיבדו את היקר להם מכל".


צביקה כהן, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי:

"במציאות בה אנו חווים פיגועי טרור באופן רציף, הביטוח הלאומי שם לעצמו מטרה לשמר את הזיכרון לחללי פעולות האיבה ולאפשר מקום הנצחה בו יוצג סיפורם של הנרצחים, וכן מקום נוסף בו המשפחות יכולות להתייחד עם זכרם של הנופלים יחד עם הציבור כולו. פרויקט ההנצחה של הביטוח הלאומי הוא חלק בלתי נפרד מהזיכרון הלאומי של מדינת ישראל ומקבל משמעות כפולה בשעת מלחמה וככזה אנו מקדישים תקציב ייעודי לסיוע בהקמת אתרים אלו המסמלים את הכאב הגדול לצד ההיאחזות בחיים".




התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • בסוף , הכסף יועבר לחיזוק הגועליציה . ויתחילו לחפש את גיידמק , שיתרום כפי שעשה עם אנדטרת אסון המסוקים ליד מושב שאר ישוב .
    הגב 26.06.24 16:44
  • זה לא התפקיד של הביטוח הלאומי. מרוקנים אותו מכסף אח"כ יסגרו כי אין כסף...
    הגב 26.06.24 17:18
  • עדיף שתקחו את הכסף ותשלמו לחיילים ואזרחים שזקוקים לשיקום נפשי!
    הגב 30.06.24 12:02
  • אורח

עיריית בת-ים מקימה מובל ניקוז ענק לקליטת כמויות עצומות של מי גשם - סיום העבודות צפוי בספטמבר 2024

מערכת האתר | | תגובות: 4
צילום: דוברות עיריית בת -ים




עיריית בת-ים באמצעות חטיבת תשתיות מקימה מובל ניקוז ענק לקליטת מי נגר:


בשנים האחרונות משבר האקלים נותן את אותותיו- בחורף יורדים כמויות גדולות מאוד של גשם תוך פרקי זמן קצרים מאוד. התופעה שמתגברת בשנים האחרונות, גורמת להצפות במרכזי הערים בישראל ואף לנזקים רבים.


בימים אלו נערכת בבת-ים עבודת תשתית נרחבת להקמת מובל מרכזי בעיר, הקמתו שתמשך עד ספטמבר. המובל המוקם הוא גדול מאוד ומתוכנן לקלוט כמויות עצומות של גשם. גודלו משתרע על 2.85 על 3.85 מטרים והוא צפוי לקלוט מי גשמים מאזורים נרחבים בדרום העיר ובכלל זה שכונות פארק הים, אזור העסקים, יצחק שדה והקוממיות - ובכך למנוע הצפות באזורים נרחבים. כמו כן המובל ינתב תשטיפי קיץ בהתאם לתקני איכות הסביבה וינתב אותם למערכת הביוב.


גודלו של המובל יאפשר תחזוקה קלה באמצעות טרקטור קטן.


ראש העיר צביקה ברוט: "כמו תמיד אנו נערכים בקיץ- לימי החורף על מנת שהכל יתנהל כשורה. העיר בת-ים מתרחבת ואנו נותנים מענה מראש בהרחבת התשתיות, עדכונן והתאמתן לאזורים המתפתחים ולתנאים המשתנים. אני מודה לכל הצוותים המקצועיים"


סמנכ"ל חטיבת תשתיות עמית בן שחר: "מערכות הניקוז הן נדבך מרכזי וחשוב בקליטת מי הנגר הן בשכונות הוותיקות והן בשכונות החדשות. המובל הענק יאפשר קליטת ופינוי מי נגר באיכות ובכמות גבוה. העבודות נעשות בשיתוף פעולה של כלל הגורמים העירוניים ובשיתוף עם תאגיד מי בת-ים כשבסופה של העבודה תחובר תחנת מי הקיץ באזור זה. תשתיות הינם נושא חיוני במרקם פיתוח עיר ותחזוקתה ואנו שמחים להרחיב את השירות של הקווים הנ"ל."








התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • עירייה של גנבים. של עבריינים
    הגב 26.06.24 14:59
  • אין פירגון
    הגב 26.06.24 18:41
  • ראש העיר הטוב ביותר מאז הקמת העיר בת ים
    הגב 26.06.24 19:25
  • אחלה ראש עיר. גנבים היו פעם היום נקי נקי טהור טהור
    הגב 26.06.24 20:50
  • אורח

חיסול בבת ים! עבריין מחולון נרצח בירי בבת ים

מערכת האתר | | תגובות: 0
קרדיט צילום: דוברות המשטרה



שוטרי מחוז תל אביב פתחו בחקירת אירוע רצח שאירע היום בבת ים.


בהמשך לאירוע ירי ברחוב ש"י עגנון בבת ים, הקורבן, תושב חולון, פונה במצב קשה על פי גורמי הרפואה ובהמשך נקבע מותו.


שוטרי תחנת בת ים וחוקרי הזירה של מרחב איילון הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים.


מפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל, קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון.


האירוע התרחש על רקע סכסוך בין עבריינים.

קודם לכן דיווחו מד"א

בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב עגנון בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר כבן 30 במצב קשה, עם פציעה חודרת.


מצ"ב תמונות מהזירה.






צילומים:קרדיט צילום: דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ערב שירה משותפת בחצר הקסומה של בית שלום אש בבת ים: משירי אהוד מנור, 26 ביוני 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית בת ים



ערב שירה משותפת בבת ים: משירי אהוד מנור

עיריית בת ים מזמינה את הציבור לערב נוסף של שירה משותפת בשרים בחצר. האירוע יתקיים ביום רביעי, 26 ביוני 2024, בשעה 19:30, בחצר הקסומה של בית שלום אש. הפעם, הערב יוקדש לשיריו האהובים והיפים של אהוד מנור.

ההרשמה לאירוע מתבצעת דרך הקישור הבא: https://www.coing.co/u/e58b5b43d7. מספר המקומות מוגבל, מהרו להירשם!



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פורום בת-ים

הפורום נועד לאפשר לתושבי בת ים להביע עצמם בכל תחום באופן אנונימי או גלוי. וכן להעלות אייטמים קצרצרים של המערכת.

אורח

אורח
14.06.24 18:44
שם רינה אשכנזי יש לי חבר נכה הוא ואני באים כול שבת בערב ואין חנה לנכים משפק אם יפשר אותר חניות נכים .חבר שלי אם הגלה נכים .
אורח
14.06.24 18:39
אין חניות נכים מספק יש רק שתים אני תשבת בת ים אין לי רכב החבר שלי מסע אות והוא נכה על כסא אין מקמה לנכים לכנה תודה אם אני הקבל תשובה ושבת שלום. שם רינה אשכנזי
אורח
10.05.24 08:05
הוספת רמזורים בקוממיות יוזמה חשובה ןמבורכת לשמירה על תנועה זורמת ו, אבל למה צומת ענק בכניסה לחוף הים (תאיו) נשאר ללא רמזורים? הצומת מנקז אליו את הכניסות והיציאות לחוף תאיו , ולשאר החופים, וביעיקר בסופי שבוע פקוק ועמוס כל הכיוונים והמעבר רגלי ממש מסוכן כי הנהגים ממשיכים לנסוע ואפילו לא מתייחסים למעברי החציה
אורח
17.04.24 20:48
מעונינת להצטרף.
אורח
06.04.24 16:45
אני תושבת חדשה בבת ים. מפריע לי מאוד שאין פחי מחזור בכל ביניין. אני חושבת שהגיע הזמן למודעות הזביבה
אורח
07.04.24 23:40
עשית את טעות חייך להגיע לבת ים
אורח
08.04.24 13:02
חזק אחי
אורח
11.04.24 19:05
בת ים העיר הכי כיפית. ים. קרובה לתל אביב. תחבורה נוחה הכל יש ובמחיר של שוק ראשון
אורח
15.04.24 08:05
ראית מה טב מחירי שוק לא פארק טיולים אופניים ספורט רעש צילצולים ודתיים שהצילו את שכונות הישנות תברחי
אורח
19.05.24 23:03
את מהקוזקים של בת ים או פרחה מהמגדלים?
אורח
15.04.24 08:04
שימי לב הגעת ל10%ערבים שעושים רעש כל לילה בקרן היסוד השאר טובים מאד אין בבת ים בעיקרון כלום כל הישראלים עזבו לפני 20-40 שנה הרוסים עובדים והערבים מקלקלים חבל
אורח
23.03.24 15:30
מה עם האופנוענים המרעישים והמסוכנים ???? מחכים שיקרא אסון ואז תתעוררו !!!! אדוני ראש העיר ושות׳
אורח
20.03.24 18:18
מתי תתחילו להילחם בבניה ללא היתר בעמידר ובאנשים שעושים להם חניות פרטיות ויש מצוקת חניה מטורף ...תחליפו את הרחוב השלושה כי הוא מתחלק ל3 מקומות בדיחה ..אף פעם לא מוצאים אותנו
אורח
05.03.24 09:36
למה בארנונה גבוהה מאוד וקשה לחיות עם מיסים גבוהים שהמשכורת דלה


חסימת כביש איילון! מיום חמישי 4.7 בלילה ועד ליום שישי 5.7 בשעות אחר הצהריים ייחסמו נתיבי איילון באזור מחלף משה דיין ותופסק תנועת הרכבות בתחנות משה דיין, בת ים וחולון

מדובר על המשך עבודות הנפת הגשר להולכי הרגל שעתיד לחבר את תחנת הרכבת למתחם האלף

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1
נתיבי איילון


הודעת נתיבי איילון, על הפעימה השנייה של הנפת הגשר במתחם האלף והחסימות הצפויות:


עדכון מחברת נתיבי איילון על חסימה הרמטית באזור ראשון לציון, בקרבת מחלף משה דיין בכביש 20 – נתיבי איילון לצפון ולדרום, החל מיום ה' ב-22:00 בלילה (04.07.2024) ועד יום ו' אחר הצהריים (05.07.2024), בעקבות פעימה שנייה בעבודות להנפת גשר הולכי רגל חדש המחבר את תחנת רכבת משה דיין למתחם ה-1,000


*יחולו גם שינויים זמניים בתנועת הרכבות ביום שישי

החל מיום ה' (04.07.2024), משעה 22:00 עד יום ו' (05.07.2024) בשעה 19:00, תתבצע חסימה הרמטית בכביש 20 לכיוון דרום באזור מחלף משה דיין בראשון לציון. כמו כן, בכביש 20 לכיוון צפון באזור המחלף, תתבצע חסימה ביום חמישי בשעה 23:30 ועד יום שישי בשעה 17:30. החסימות יתבצעו בקרבת מחלף משה דיין בראשון לציון בעקבות פעימה שנייה בעבודות להנפת גשר הולכי רגל חדש, המחבר את תחנת רכבת משה דיין למתחם ה-1,000 בראשון לציון.


ציבור הנהגים מתבקש לא להגיע לאזור.


בנוסף, תנועת הרכבות תופסק לכל אורך יום שישי (05.07.2024) והתחנות הבאות: צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות וראשון לציון משה דיין. פעילות הרכבת תחזור לסדרה במוצאי שבת (06.07.2024), עם חידוש השירות.

רכבות בקו אשקלון-הרצליה יפעלו במתכונת מפוצלת בין תחנות אשקלון ליבנה מערב ובין תחנות הרצליה עד ת"א סבידור בלבד ולא תעצורנה בתחנות ת"א השלום, ת"א ההגנה, צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות וראשון לציון משה דיין. שאר קווי הרכבת החולפים בתחנות ת"א יופעלו כסדרם.



להלן הסדרי התנועה הזמניים שיתבצעו בשעות אלו:

• תנועת הרכבים באיילון דרום תוסט דרך "מחלף משה דיין מערב" לרחוב רחבעם זאבי. לאחר מכן, הנהגים יופנו שמאלה לרחוב דיסקונט (כביש 27), ומשם לרחוב שדרות הראשונים (כביש 51) עד להתמזגות חזרה לאיילון דרום.

• תנועת הרכבים באיילון צפון תוסט דרך "מחלף משה דיין מזרח", ומשם ירידה חזרה לאיילון צפון.

• תנועת כלי רכב בשדרות הראשונים, במקטע שבין רחוב דיסקונט (כביש 27) לנתיבי איילון (כביש 20) תתאפשר לכיוון מזרח בלבד, ובמקטע שבין רחוב דיסקונט (כביש 27) לבין שדרות מרילנד תתאפשר התנועה לכיוון מערב בלבד.

• תתאפשר תנועת כלי רכב בשדרות רחבעם זאבי לכיוון מערב בלבד.



החסימה הינה הפעימה השנייה המתבצעת במסגרת עבודות שמקודמות על ידי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, עיריית ראשון לציון וחברת נתיבי איילון להסדרת נגישות תחבורתית למתחם ה-1,000 בראשון לציון, אשר יחברו את מתחם העסקים לעורקי תחבורה מרכזיים ולתחנת הרכבת משה דיין בצורה ישירה עבור כלל משתמשי הדרך. במסגרת הפרויקט, יוקם גשר הולכי רגל חדש (340 מטר) שיחצה את שתי הגדות של נתיבי איילון (כביש 20) ומסילת הרכבת עבור מעבר תנועת הולכי רגל ורוכבי אופניים מתחנת משה דיין אל מתחם העסקים ה-1,000.


בניית הגשר כוללת שתי הנפות הנדסיות מורכבות (הראשונה בוצעה בחודש שעבר) באמצעות מנופי ענק. בהנפה הקרובה יונפו קורות, מקטע גשר במשקל של 60 טון וגגון לטובת חיבור הגשר לתחנת הרכבת, מעל לכביש 20 (באיילון צפון ודרום) ומסילת הרכבת.


העבודות מתואמות עם המשטרה שתהיה נוכחת במקום על מנת למזער את אי הנוחות הזמנית


מומלץ להשתמש ביישומון WAZE, לעקוב אחר השינויים במוקדי מפעילי התחבורה הציבורית או במוקד כל קו 8787 ולהתעדכן במוקד השירות של רכבת ישראל 5770*


המפה המצורפת באדיבות חברת נתיבי איילון






הודעת דוברות רכבת ישראל

שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור ראשון לציון, חולון ובת ים ביום שישי (5.7.24) בשל עבודות של חברת נתיבי איילון

בשל עבודות של חברת נתיבי איילון, ובדומה לעבודות שהתקיימו בסוף חודש מאי, תיסגרנה לתנועת רכבות תחנות צומת חולון, חולון וולפסון, בת-ים יוספטל, בת-ים קוממיות וראשון לציון משה דיין ויחולו השינויים הבאים בתנועת הרכבות:

רכבות בקו אשקלון-הרצליה תופעלנה במתכונת מפוצלת: בין תחנות אשקלון ליבנה מערב ובין תחנות ת"א סבידור מרכז להרצליה, ולא תעצורנה בתחנות ת"א השלום, ת"א ההגנה, צומת חולון, חולון וולפסון, בת-ים יוספטל, בת-ים קוממיות וראשון לציון משה דיין.

שאר קווי הרכבת החולפים בתחנות ת"א יופעלו כסדרם.

תנועת הרכבות תחזור לסדרה במוצאי השבת (6.7.24) עם חידוש השירות.

לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים באתר האינטרנט, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770. פרטים אודות קווי תחבורה ציבורית סדירים ניתן למצוא במוקד משרד התחבורה בטלפון *8787.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על ההבנה והסבלנות.





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • בסין זה היה נגמר הכל בשעה
    הגב 27.06.24 08:17
  • אורח

אירוע ירי בבת ים! גבר כבן 30 נפצע קשה פונה לבי"ח וולפסון

מערכת האתר | | תגובות: 3
צילום: תיעוד מבצעי מד"א



בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב עגנון בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר כבן 30 במצב קשה, עם פציעה חודרת.


עדכון המשטרה

לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע ירי בבת ים כתוצאה מכך פונה גבר במצב קשה(עפ"י גורמי הרפואה).


שוטרי תחנת בת ים יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון נמצאים במקום והחלו בחקירת האירוע וסריקות נרחבות לאיתור מעורבים.

הרקע לאירוע הינו פלילי.





צילומים:צילום: תיעוד מבצעי מד"א



התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • ראש העיר במקום שטיות ש אתה עשה תטפל ב אלימות העיר שלך לא שקט לא נקי
    הגב 25.06.24 20:23
  • אותי יותר מפחיד הקורקינטים והאופנים החשמלים שדוהרים במדרכות בת ים צביקה איפה הפיקוח.
    הגב 25.06.24 21:55
  • אדון ראש העיר בחרתי בך וחבל מאד הכל נמשטר אותו הדבר אתה מאשר בנייה של בנינים רב קומות בזמן שהכבישים עמוסים איפה יעברו עוד אלפי מכוניות לדוגמאות בכצנלסון זוועה היום עם הפקקים של המכוניות מה יהיה 10 בנינים וכל בנין 10 קומות השתגעתם איפה המכוניות יעברו ברחוב כצנלסון רחוב צר יהיה עוד יותר זוועה פקקים ברחוב כצנלסון זה יביא לעוד יותר אלימות בכביש גם כך בתים יש בה פשע ואלימות מה עם הקורקינטים ואופנים חשמליים שנוסעים בכביש כמו משוגעים מסכנים את כולם איפה אתה ראש העיר לא רואה ומה עם שד העצמות פחד אימים זוועה כל האומלסים והשיכורים ששוכבים על המדרכה למה אתה לא משפץ נעלמת לא רואים אותך ברחובות המכוערים של בתים בבחירות הבאות לא יבחרו בך תושבי בתים כל ראש עיר לפני הבחירות מבטיח הבטחות שיקריות וכשהונבחר נעלם כלא היה חבל מאד שאתה נעלמת למה אתה לא שולח לכל תושבי בת-ים הודעות בפלאפון מה עוד ניתן לשפר ויש עוד המון המון לשפר ואתה כבר קדנציה שניה ולא עשית כלום רק משפר את הבנינים היוקרתיים מול הים אבל הבנינים ברחובות עניים משאיר אותם רקובים כמו כל הזמן ועוד קדנציה אתה בשלטון וגם לא תשפר תשאל אפילו אותי תלך רחוב רחוב בכל בתים ותראה אתה בעצמך יחד עם התושבים ותשאל מה יש לשפר ברחובות המגעילים של בתים במקום לשבת על כס המלכות תתחיל להסתובב ותשאל אותי מה אתה יכול לשפר הכל יקר הארנונה והמים בבתים
    הגב 26.06.24 06:35
  • אורח

תושב בת ים חשוד בהונאת קשישים בהיקף של כחצי מיליון שקלים

מערכת האתר | | תגובות: 3



שוטרי מחוז מרכז עצרו השבוע חשוד בתום חקירה סמויה בפרשיית הונאה קשישים בחשד שביצע עסקאות בכרטיסי אשראי גנובים בהיקף של כחצי מליון שקלים.


חוקרי תחנת רמלה עצרו השבוע (23.6.24) בתום חקירה סמויה המנוהלת בחודשים האחרונים, תושב בת ים בשנות הארבעים לחייו, בחשד שביצע עבירות הונאה של קשישים, בהיקף של כחצי מליון שקלים באמצעות הונאה טלפונית באמתלה ומשיכת כספים מחשבון הבנק שלהם, ללא ידיעה או אישור של בעלי הכרטיסים לשימושו האישי.


ראשיתה של הפרשה לפני מספר חודשים, עם קבלת דיווח מבנק בדבר צבר תלונות שהתקבלו מלקוחות קשישים, על כך שנמשכו מחשבונם האישי בבנק כספים באמתלה טלפונית ונמשכו כספים באמצעות כרטיסי האשראי שלהם.


בתוך כך, חוקרי היחידה החלו באיסוף ממצאים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים לאיתור חשוד בפרשייה והשבוע עם הפיכת החקירה לגלויה, עצרו בלשי היחידה את החשוד ובחיפוש בביתו תפסו כסף מזומן ופריטים הקושרים אותו לביצוע העבירה.


אתמול הובא החשוד בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו עד ליום 1.7.24 בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.





התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • מדמנה מהלכת!
    הגב 25.06.24 14:42
  • כל הכבוד למשטרה פעלו מהר
    הגב 25.06.24 14:45
  • מה צפי עם ממשלה ושרים רמאים למה העם לא יהיה
    הגב 25.06.24 14:57
  • אורח

דיירי שלום עליכם 14בבת ים זכו במקום הרביעי בתחרות הבניין המדוגלל של האגודה לתרבות הדיור

התחרות מתקיימת מדי שנה לרגל יום העצמאות בה מתבקשים דיירי הבניינים לקשט את הבניין לרגל החג.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


האגודה לתרבות הדיור פרסמה את שמות הזוכים בתחרות הבניין המדוגלל של האגודה לתרבות הדיור של יום העצמאות ה76 למדינה. כמדי שנה מתקיימת התחרות בקרב חברי האגודה שצריכים לקשט את בניין המגורים שלהם לרגל יום ההולדת של המדינה. בין הזוכים הם דיירי שלום עליכם 14 בבת ים שזכו במקום הרביעי -פרס כספי של 1,000 ש"ח.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תאונת אופנוע בבת ים: רוכב בן 26 במצב בינוני

מערכת האתר | | תגובות: 1
מהזירה - איחוד הצלה סניף בת ים



בשעה 13:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שהחליק ברחוב הקוממיות בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א וכונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים וולפסון גבר בן 26 במצב בינוני, עם חבלות בגופו.








התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • לא נורא ש יסעו לאט לא כמו חיות איפה משטרת ישראל
    הגב 24.06.24 16:24
  • אורח

הרצח בראשון לציון! המשטרה עצרה 4 חשודים ברצח העבריין צח ברקוביץ מראשון לציון אשר גופתו נמצאה ברכב ליד בית העלמין בראשון לציון בחשודים אב ובנו מחולון ו - 2 חשודים מבת ים

מערכת האתר | | תגובות: 2



היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה היום, בתום חקירה סמויה, ארבעה חשודים במעורבות בתיק הרצח של צח ברקוביץ. החשודים יובאו בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה.


ימ"ר מרכז פתחה בחקירת הרצח של צח ברקוביץ לאחר שאותר ללא רוח חיים ברכבו בתאריך 11 במרץ 2024, סמוך לבית העלמין בראשון לציון. במסגרת החקירה עלה חשד כי ישנם מספר מעורבים וכי הרצח ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי.


היום, בתום חקירה סמויה, עצרו בלשי היחידה שני תושבי בת ים בשנות ה-40 לחייהם ושני תושבי חולון - אב ובנו כבני 20 ו-50 לחייהם, לצד חיפוש בבתיהם ותפיסת ממצאים שונים.


בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטרה את הבאתם בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.


יש להדגיש כי צו איסור הפרסום בתיק בתוקף עד תאריך 9 ביולי 2024 ואוסר לפרסם כל פרט מהחקירה למעט ההודעה.





התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • סדום ועמורה
    הגב 24.06.24 16:55
  • מה נהייה מראשון ? חזרנו לתקופת ״שיכון המזרח״ ?!
    הגב 27.06.24 18:38
  • אורח

פסטיבל המרפסות של עמידר חוזר לבת ים! תיאטרון רחוב מדהים, ממש מתחת לבית, עם נגיעות של תקווה, תאורה ומוסיקה, תפילה וחלומות. ביום רביעי, 26 ביוני 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית בת ים



משהו טוב עומד לקרות במרפסות העיר בת ים. פסטיבל המרפסות של עמידר חוזר והשנה - הצגות בסימן "אור עכשיו"!


מה זה בעצם? תיאטרון רחוב מדהים, ממש מתחת לבית, עם נגיעות של תקווה, תאורה ומוסיקה, תפילה וחלומות.


מתי? יום רביעי, 26 ביוני 2024. סבב ראשון: 19:30, סבב שני: 21:15.


איפה? רחוב השלושה 33, בת ים.


איך זה קורה? השכנים מופיעים מהמרפסות, הבתים, כניסה לבניין ובחנייה, ואתם הקהל על המדרכה, הדשא וביחד איתנו מקרוב.


הכניסה חופשית, אך מספר המקומות מוגבל - הקדימו להירשם!


להרשמה


מחכים לכם בערב מלא באור, תקווה, ואחדות.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הושלם שיפוץ מעון הפעוטות ברחוב כצנלסון בבת ים המיועד ל-15 פעוטות עם אתגרי תקשורת

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק צביקה ברוט - Tzvika Brot



המעון המחודש ברחוב כצנלסון בבת ים נפתח מחדש לאחר שיפוץ מקיף. המעון, המיועד ל-15 פעוטות עם אתגרי תקשורת, נועד לקדם את התפתחותם הרגשית, החברתית והתפקודית. השיפוץ התבצע למרות האתגרים שהמצב הביטחוני מייצר.


בקיץ הקרוב מתוכננים שיפוצים נוספים בעשרות מבני חינוך נוספים בעיר, למען ילדי בת-ים.








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מנכ"לית עיריית בת-ים יודפת אפק ארזי הודיעה על סיום תפקידה

מערכת האתר | | תגובות: 5
צילום: קרדיט צילום עוז שכטר



לאחר למעלה מחמש שנים בתפקיד ושורת הישגים ששיאם בחיסול הגירעון העירוני, הודיעה מנכ"לית עיריית בת-ים, יודפת אפק ארזי, על רצונה לסיים את תפקידה.


אפק-ארזי גויסה על ידי ראש העיר צביקה ברוט לפני כחמש שנים וחצי, להוביל את הצוות המקצועי בעיריה ואת המהלכים הכלכליים שנדרשו לצורך הבראתה של בת-ים. יחד עם ברוט היא ניהלה את גיבוש הצוות העירוני, והובלת המגעים מול הממשלה לשינוי תכנית ההבראה ויצירת מתווה כלכלי שיחסל את הגירעון.


המהלכים שקידמה הביאו לשורת הצלחות חסרות תקדים בבת-ים, בהן סגירת גירעון מהגדולים שידע השלטון המקומי, הפיכתה של בת ים לעיר עצמאית ללא חשב מלווה, פיתוח הקהילות בעיר, הגדלה משמעותית של היקפי הפיתוח העירוני, פיתוח וקידום תהליכי שירות ויצירת תכנית עבודה אסטרטגית ארוכת טווח לעיר.


באגרת ששיגרה לעובדים כתבה היום אפק-ארזי כי ״לצד ההישגים, הדבר עליו עמלתי יותר מכל היה המאמץ העקבי והנחוש להנחיל תרבות ארגונית המבוססת על ערכי המצויינות, עבודת צוות ושיתוף פעולה, אומץ ניהולי ולקיחת אחריות. בחמש שנים האחרונות למדנו ויישמנו שגורלנו בידינו ושאנחנו האחראים המרכזיים לתוצאות של עצמנו.


כעת, לאחר 5 שנים מדהימות ומאתגרות, משמעותיות ומספקות ביקשתי מראש העיר לסיים את תפקידי ולהמשיך הלאה לאתגרים חדשים״.


מנכ״לית העיריה הוסיפה בנימה אישית כי ״כולכם יודעים שלצד האתגר המקצועי חוויתי בשנים האלו שנים קשות ומטלטלות עם מחלתו ופטירתו של בן זוגי האהוב מורן. במהלך המאבק של מורן במחלתו, רבים בעירייה היו לי למקור כח ומשענת ואני אוקיר זאת לעד. בשנים אלו הייתי צרכה לגייס את כל כוחי ומרצי על מנת להתמודד ולתפקד מול כל האתגרים והחזיתות להן נדרשתי ולעשות זאת בצורה הכי טובה שיש כפי שאני דורשת מעצמי. ועכשיו הגיע הזמן הנכון להמשיך הלאה״.


ראש העיר צביקה ברוט אמר היום כי ״יודפת היתה הציר המוביל והמרכזי בהצלחה של בת-ים בחמש השנים האחרונות. היא חתומה על הישגים חסרי תקדים לא רק בבת-ים, אלא בשלטון המקומי בכלל. היא אשת מקצוע ומנהלת יוצאת דופן שהצליחה לשלב מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לצד מסירות יוצאת דופן. גם בשנים האחרונות, למרות האתגרים האישיים שעברה, היא המשיכה לעבוד מסביב לשעון ולא עצרה לרגע. ברמה האישית הפכנו לשותפים של ממש הן בחזון והן בעשייה, ואני אסיר תודה על השנים שהקדישה לבת-ים ועל החותם שהותירה בעיר. אין לי ספק שהיא תצטיין ותצליח להוביל ברמה הגבוהה ביותר כל תפקיד ובכל ארגון בו תבחר לכהן בעתיד".


בשבועות הקרובים צפוי ברוט לבחור מנכ״ל חדש שיחל בחפיפה עם המנכ״לית היוצאת.





התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • האם היא הבת של רו וניסים ארזי
    הגב 23.06.24 17:42
  • האם היא הבת של הגנינית מבת ים רותי ארזי
    הגב 23.06.24 17:42
  • אישה מיוחדת במינה ראש םתוח מנכלית טובה מקשיבה לכולם פותרת בעיות נדיבה ככול מיליה מיותרת פשוט אצילה
    הגב 23.06.24 19:11
  • מעניין, למה המנכ"לית ומהנדסת העיר, עוזבות??
    הגב 23.06.24 21:16
  • לא מכיר..תושב חדש בבת ים..רק 4שנים..קשה להתווכח עם עובדות..עלי והצליחי..גאווה לבת ים
    הגב 24.06.24 07:22
  • אורח

שריפה בבית ספר בבת-ים: צוותי כיבוי והצלה פעלו במהירות, אין נפגעים

מערכת האתר | | תגובות: 4
צילום דוברות מכבי אש





שריפה בבית ספר בבת-ים


בשעה 14:07 התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן, אודות שריפה בבית ספר ברחוב ליבורנו בבת ים.


ארבעה צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף איתן גולדברג וסגנו להב שי מור יוסף שהוזנקו למקום האירוע דיווחו עם הגעתם על עשן סמיך היוצא ממבנה בית הספר ומצוות המורים שפינה את התלמידים לרחבת מבטחים.


הצוותים חברו לאנשי המקום שתיארו עשן שחור הבוקע מכיתת לימוד בקומה השנייה. בסריקות בקומה, איתרו את מוקד הבעירה מאחת הכיתות, החלו בפעולות כיבוי ואיורור במקביל לסריקות לשלילת המצאות לכודים.


למקום זומן חוקר דליקות לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.


אודות לתגובתם המהירה של צוות החינוך ולוחמי האש האירוע הסתיים ללא נפגעים.









התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • כל נסים ונפלאות קורה בעיר המושחת הזאת
    הגב 23.06.24 16:17
  • כנראה המנהל/ת רצו שיפוץ לבית הספר
    הגב 23.06.24 16:22
  • בושה
    23.06.24 19:32
  • אני המנהל של הבית ספר של הבית ספר הזה מי עשה עם הבית ספר שלי
    הגב 23.06.24 17:03
  • אורח

דיווח על זריקת רימון בבת ים

מערכת האתר | | תגובות: 2


דיווח על זריקת רימון ברחוב בלפור 11 בבת ים.

ככל הידוע לא התפוצץ הרקע פלילי ככל הנראה פלילי.

עדכון בהמשך במידת הצורך




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • כמה עבריינים התושבים בלחץ ובלי ביטחון אישי וברוט לא עושה כלום רק מצטלם, תתפטר
    הגב 23.06.24 20:41
  • העיקר ברוט נבחר עכשיו. לא עושה כלום
    הגב 23.06.24 20:41
  • אורח

בעקבות גילוי יתושות הנגועות בנגיף קדחת הנילוס, המשרד להגנת הסביבה הורה לרשויות המקומיות לעקוב בתדירות גבוהה אחר מוקדים פוטנציאליים של יתושים וכן יוצא בקמפיין לציבור לאיתור וייבוש מים עומדים במרחב הפרטי

קמפיין ההסברה נועד להעלות את מודעות הציבור לצעדים הפשוטים והמהירים שבהם ניתן לנקוט במטרה למנוע דגירת יתושים: ייבוש מים עומדים בסביבת המגורים (בחצרות, בגינות, במרפסות ובתוך הבית), מניעת הצטברות של נוזלים בתחתיות עציצים, תיקון נזילות, איתור ופינוי חפצים שבהם יכולים לדגור יתושים. פעולות אלו ימנעו נוכחות של יתושים בקרבת אזורי המחיה ויובילו להפחתה בעקיצות.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


המשרד להגנת הסביבה החל היום (א') בקמפיין הסברה להעלאת המודעות בקרב הציבור הרחב להנגשת המידע למניעת מפגעי יתושים במרחב הפרטי והציבורי ולדרכי התגוננות מפני עקיצות יתושים בקיץ, המדגיש את המסר כי רק ייבוש מים עומדים מונע התפתחות של יתושים.

פעילות ההסברה של המשרד להגנת הסביבה מבוצעת באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בדיגיטל ובתשדירי רדיו לציבור הרחב, לחברה החרדית ולחברה הערבית.

פעילות ההסברה מדגישה כי איתור וייבוש מקורות מים עומדים בסביבת המגורים הם האמצעי היעיל והבטוח ביותר לצמצום מפגעי יתושים. ברוב המקרים, ריסוס נגד יתושים בוגרים אינו יעיל מכיוון שהוא לא מונע את הופעת מחזור הגידול הבא, אשר בסבירות גבוהה מאוד כבר נמצא בתהליך התפתחות במקורות סמוכים של מים עומדים. כשמחזור נוסף ישלים את תהליך ההתבגרות, מטרד היתושים יחזור. מכאן, שייבוש מקורות מים עומדים הוא הכלי לקטיעת שרשרת הרבייה ולהפחתה משמעותית במספרם של יתושים באזור המגורים.

קמפיין ההסברה נועד להעלות את מודעות הציבור לצעדים הפשוטים והמהירים שבהם ניתן לנקוט במטרה למנוע דגירת יתושים: ייבוש מים עומדים בסביבת המגורים (בחצרות, בגינות, במרפסות ובתוך הבית), מניעת הצטברות של נוזלים בתחתיות עציצים, תיקון נזילות, איתור ופינוי חפצים שבהם יכולים לדגור יתושים. פעולות אלו ימנעו נוכחות של יתושים בקרבת אזורי המחיה ויובילו להפחתה בעקיצות. במקרים בהם מאתרים מקורות של מים עומדים אשר עלולים להוות מקום דגירה של יתושים במרחב הציבורי יש לדווח בהקדם לרשות המקומית.

הדרכים היעילות ביותר להתגוננות מפני עקיצת יתושים הן התקנת רשתות על כל החלונות והדלתות, שימוש בלבוש ארוך (רצוי בהיר) בשעות הערב והלילה, התקנת מאווררים המכוונים לאזור השהייה של האדם ושימוש בתכשירים דוחי יתושים המאושרים בידי משרד הבריאות.

גם בשנה זו, לצד קמפיין ההסברה, מנחה המשרד להגנת הסביבה את הרשויות המקומיות ברחבי הארץ לפעול למניעת מפגעי מזיקים תברואיים העלולים להוביל למחלות. בעקבות עליית הטמפרטורות בצירוף לחות גבוהה, נוצרים תנאי אקלים מתאימים יותר לפעילותם של מזיקים תברואיים כמו יתושים, זבובי חול, נמלים, תיקנים וטרמיטים. על הרשויות המקומיות לאתר מוקדים העלולים להוות מקומות דגירה פוטנציאליים ליתושים ולהסדירם.


בנוסף, הורה המשרד לרשויות המקומיות לעקוב בתדירות גבוהה אחר מוקדים פוטנציאליים אלה ולעדכן את הציבור בדבר החשיבות שבפעולות ייבוש מקורות מים עומדים ודרכי מניעה באמצעות פעולות הסברה.



על סוגי היתושים בישראל:

בישראל קיימים סוגים שונים של יתושים העלולים לשאת מחלות, ועקיצתם יכולה להוות מטרד ואף לגרום נזק בריאותי לאדם. היתושים המקומיים, יתושי קולקס (שהמוכר שבהם ידוע בכינויו "יתוש הבית"), מתרבים במקורות מים גדולים ועוקצים בשעות החשיכה. במקרים מסוימים, עקיצה של יתושות אלה עלולה להעביר את וירוס קדחת מערב הנילוס. בנוסף, מבין היתושים הנפוצים יותר באזורים אורבניים מוכר יתוש יום טיגריס (יתוש הטיגריס האסייתי) המאופיין בצבע גוף שחור עם פסים לבנים. יתושים אלה עלולים לגרום למטרדי עקיצות קשים בשעות היום.



נקבת יתוש הקולקס (שצבעה חום) יכולה להידבק בנגיף קדחת מערב הנילוס בעת עקיצה של עופות נגועים ולהעבירו בעקיצה נוספת גם לבני אדם. למחלה לא קיימות תרופות יעילות או חיסון, והדרך העיקרית והיעילה ביותר לצמצום ולמניעה של העברתה לאדם היא מניעת עקיצות יתושים. יתוש הטיגריס האסיאתי אומנם לא נחשב לווקטור (מעביר) יעיל של ווירוס קדחת מערב הנילוס, אך בקרב מרבית האוכלוסייה תגובה אלרגית (גירוד, אדמומיות ונפיחות) לעקיצתה של נקבה ממין זה עלולה להיות חריפה יותר בהשוואה לעקיצתם של יתושים אחרים.

עוד על היתושים: https://www.gov.il/he/pages/mosquito






התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • ובמזכרת בתיה כבר נהרג מישהו בגלל זה...ועדיין המועצה לא תעשה...
    הגב 23.06.24 21:28
  • אם כבר ניפטר, לא נהרג.
    23.06.24 23:11
  • אורח

בסיום אירוע "נובה בפארק" בפארק הירקון שיתקיים ביום חמישי 27.6 רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות לכיוון תחנות ת"א, חולון, בת ים, ראשון לציון, פתח תקווה, מזכרת בתיה ויבנה

מומלץ להתעדכן בזמני הנסיעה, בתכנון מסלול נסיעה באתר הרכבת

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
רכבת ישראל


ביום חמישי, 27.6.24, יתקיים אירוע "נובה בפארק" בפארק הירקון הסמוך לתחנת הרכבת תל אביב האוניברסיטה. לטובת המשתתפים באירוע, תתוגבר תנועת הרכבות באמצעות 18 רכבות מיוחדות או רכבות סדירות שמסלולן יוארך.

עבור הנוסעים יועמדו גם מספר רכבות כונניות, שיופעלו במידת הצורך ובהתאם לביקוש. בנוסף, התחנה תתוגבר במהלך כל הערב במאבטחים, דיילים, ומנהלים.

לתשומת ליבכם, החל מהשעה 1:30 (בקירוב), יתקיימו עבודות לתחזוקת המסילה באזור תחנת ת"א ההגנה ויחולו שינויים בתנועת רכבות הלילה>>

רכבות מיוחדות, אשר תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה

רכבות מיוחדות (8181 ,8183), תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה למודיעין מרכז ותעצורנה בתחנות: ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג, פאתי מודיעין ומודיעין מרכז (תחנה אחרונה).

שעות יציאה משוערות: 23:15 ו-23:55.


רכבות מיוחדות (8691 ,8693), תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה לאשקלון ותעצורנה בתחנות: ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, ראשון לציון משה דיין, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון (תחנה אחרונה).

שעות יציאה משוערות: 23:05, 23:45.


רכבת מיוחדת (מס' 8694), תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה להרצליה (דרך תחנות השרון) ותעצור בתחנות: בני ברק, פ"ת ק.אריה, פ"ת סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא נורדאו, הוד השרון, רעננה דרום, רעננה מערב והרצליה (תחנה אחרונה).

שעת יציאה משוערת: 23:40.


רכבת מיוחדת (מס' 8055), תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה לב"ש מרכז ותעצור בתחנות: ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, לוד גני אביב, לוד, רמלה, מזכרת בתיה, ק. מלאכי, ק.גת, להבים-רהט, ב"ש צפון וב"ש מרכז (תחנה אחרונה).

שעת יציאה משוערת: 00:20.


תגבור רכבות סדירות

מסלולן של הרכבות הסדירות מס' 54 ו-56 יוארך והן תצאנה מתחנת ת"א סבידור מרכז בשעות 23:15 ו-00:20 ותעצורנה בתחנות: תל אביב האוניברסיטה, בני ברק, פ"ת ק.אריה, פ"ת סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא-נורדאו, הוד השרון, רעננה דרום, רעננה מערב והרצליה (תחנה אחרונה).


לרכבת הסדירה מס' 289, היוצאת מתחנת ת"א האוניברסיטה לרחובות בשעה 23:19, תתווספנה עצירות בתחנות יבנה מזרח, אשדוד עד הלום ואשקלון (תחנה אחרונה).


רכבת סדירה מס' 53 לבאר שבע מרכז, תחל את נסיעתה בתחנת ת"א האוניברסיטה (במקום בתחנת ת"א סבידור מרכז) בשעה 23:04.


לרכבת הלילה מס' 2, היוצאת בשעה 00:27 מתחנת ת"א סבידור מרכז לנהריה, תתווספנה עצירות בתחנות ת"א האוניברסיטה, בית יהושע, חיפה בת גלים ומרכזית המפרץ.


לתשומת לבכם, ניתן לרכוש כרטיס משולב חופשי יומי, המאפשר נסיעה הלוך וחזור ומגלם הנחה משמעותית במחיר הנסיעה, לצד חיסכון משמעותי בזמן ההמתנה בתחנה.


זמני יציאת הרכבות המיוחדות עלולים להשתנות בהתאם לביקוש ולזמן סיום האירוע.


פרטים אודות קווי תחבורה ציבורית סדירים ניתן למצוא במוקד משרד התחבורה בטלפון 8787*.


היציאה והכניסה לתחנת ת"א האוניברסיטה עבור באי המופע הינה מכיוון שדרות רוקח ולא מכיוון הכניסה הסמוכה למתחם האקספו, החסומה בשל עבודות הרכבת הקלה.

מומלץ להתעדכן בזמני הנסיעה, בתכנון מסלול נסיעה באתר הרכבת




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אלי יריב "אושרה תוספת תקציבית בסך 14 מיליון ש"ח למיגון בתי הספר והגנים בבת ים"

מערכת האתר | | תגובות: 0



אלי יריב, ממלא מקום ראש העיר בת ים, הודיע כי אושרה תוספת תקציבית בסך 14 מיליון ש"ח למיגון בתי הספר והגנים בעיר. התוספת התקציבית תשמש לשדרוג המקלטים בבתי הספר והגנים, ולבניית ממ"דים בשטחים שלא ניתן היה להציב ממ"ד נייד.


יריב ציין כי בתקופה שבה מדינת ישראל נמצאת במלחמה, חשוב להבטיח שתלמידים וצוותים יהיו במקום מוגן בעת חירום. "המצב הנוכחי מורכב ומדאיג. הורים חרדים לשלום ילדיהם, הם מתמודדים עם חששות, ומנסים להבטיח את בטחון ילדיהם, כך גם אנחנו דואגים בדיוק כמו ההורים ולכן נוקטים פעולות בהתאם," אמר יריב.


במהלך המלחמה, הציבה העירייה במהירות ממ"דים בגנים, וכעת התוספת התקציבית תאפשר להבטיח את בטחון התלמידים והצוותים בצורה מקיפה יותר. "זהו צעד חשוב למען הקהילה והחינוך בעיר והוא חלק ממערך הבטחון שיצרנו לתושבי העיר. יחד נבנה עתיד טוב ובטוח לילדינו," הוסיף יריב.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קהילת תיכון חדש דרכא נפרדת ממנהל בית הספר רון אלקיים לאחר שנתיים משמעותיות

מערכת האתר | | תגובות: 0



קהילת תיכון חדש דרכא נפרדת ממנהל בית הספר, רון אלקיים, לאחר שנתיים משמעותיות וחוויתיות. אלקיים הביע גאווה על השתייכותו והובלתו של קהילה מופלאה של אנשי חינוך מעולים, תלמידים אהובים והורים מיוחדים.


במהלך תקופתו כמנהל, הצליחו יחד לקדם את בית הספר ולהפוך אותו לבית עבור כולם, בתוך מציאות מאתגרת שדרשה שיתוף פעולה וחוסן מנטלי. אלקיים הביע תקוותו שהצוות החינוכי ימשיך להיות עוגן עבור התלמידים וההורים, ושבטוח שהתלמידים ימשיכו לצמוח כקבוצה וכיחידים.


אלקיים הודה להורים המסורים על הבעת האמון לאורך כל הדרך והביע את געגועיו למקום המיוחד עם הלב הגדול.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שכבת ח' בבית הספר מקיף רמות בת ים סיימה את שנת הלימודים בכינוס חגיגי עם חלוקת תעודות הצטיינות

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מקיף רמות בת ים



שכבת ח' בבית הספר מקיף רמות בת ים סיימה את שנת הלימודים בכינוס חגיגי. מנהלת השכבה, חנית קפוזה, סיכמה את השנה ואת הישגי התלמידים בתחומים שונים, חרף אתגרי השנה המורכבת. בכינוס הוענקו תעודות הצטיינות בתחומים שונים.

מצטיינת השכבה:
גלית פייקין ח'5

הצטיינות לימודית יתרה:
ח'1 - אבלין שולמן
ח'3 - לירז מטליצה וקס
ח'5 - תמרה קלמיקובה, יונתן לפטניקוב, ליאל סמרגאן, שירה בן לולו, עדי קאופמן, אריאל זורבסקי
ח'6 - נתנאל גברמיקאל
ח'7 - אנדריי יריחומוביץ

הצטיינות לימודית:
ח'1 - הדר עוז, ליאם מזרחי, שקד סינווני, ג׳וי זוסמן ריאל
ח'3 - אביב משיח, שלו כהן, עדן גלבוע קנובל, ענבר פפרקורן, מאיה מדרדרוט, נוי רוזה
ח'5 - מילאנה סביצקי, אלינה מישצ׳נקו, שובל אזולאי, ליאם מלמד, אליסה וורנצקי
ח'7 - ניקול גיאונוב, ניקול גודזשוילי

תעודת הערכה לימודית:
ח'2 - איליי מויאל
ח'4 - סרינה חמדמוב
ח'8 - סטניסלב פטרוב

תעודת הערכה שיפור משמעותי:
ח'2 - ליאורה מזגיני, ליאל בן חמו
ח'3 - דני וקסלר
ח'4 - אוולינה גורביצוב, וסיליסה שילינה

תודה לצוות מחנכי השכבה ומור אמט, יועצת השכבה. שתהיה חופשה מהנה. מחכים לכם בשנת הלימודים תשפ"ה.

























התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית בת-ים נוקטת בפעולות מיידיות למניעת התפשטות קדחת הנילוס בגוש דן

מערכת האתר | | תגובות: 3
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית בת ים



בעקבות מספר אירועי קדחת הנילוס שהתפשטו ברחבי גוש דן, עיריית בת-ים נוקטת במספר פעולות מיידיות למניעת התפשטות המחלה.


העירייה נמצאת בקשר עם משרד הבריאות ופועלת על פי כל ההנחיות של הצוותים המקצועיים. ביקורות נרחבות מתבצעות בכל רחבי העיר בגינות, בגני הילדים, בבתי הספר, באתרי הבנייה ובמוסדות נוספים, כדי לוודא שאין מים עומדים כתוצאה מנזילות ופיצוצים.


צוותי הניקיון של העירייה בודקים את ניקיון ותקינות קולטני הניקוז ברחבי העיר. בנוסף, העירייה קוראת לתושבים לא להשאיר מים עומדים, שכן יתושים נמשכים אליהם. מלכודות UV אינן יעילות נגד יתושים, ולכן מומלץ לנקות ולייבש את המקומות בהם יש מים עומדים.


להתגוננות אישית מפני עקיצות יתושים, מומלץ להשתמש בתכשירים לדחיית יתושים המאושרים על ידי משרד הבריאות. לשאלות נוספות ניתן לפנות למוקד העירוני בטלפון 107.


בואו נשמור על בת-ים בטוחה ובריאה יחד.





התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • תנקוו את פחי הזבל, תוסיפו מכסים לפחי האשפה באיזור התעשיה וגם ריסוס ליתושים שיש המון בבת ים
    הגב 22.06.24 21:19
  • מלוכלך מאד בעיר, ברוט תעשה משהו מספיק עם הדיבורים, זמן מעשים
    הגב 22.06.24 21:21
  • התושבים לא מעניינים את ברוט, לא מתאים להצטלם עם יתושים
    הגב 23.06.24 20:43
  • אורח
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל