הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! 

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.
מהפכת החניות הרובוטיות בעיצומה: נמסרו 3 מתקני חניה חדשים בשלושה פרויקטים ברמת גן - בשדרות ירושלים, ברחוב הגלגל וברחוב באר אורה
רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז קרקע חדש לבניית כ-7,100 יחידות דיור בשדה דב – תל אביב

סיור של חברת מועצת העיר קארין ברגינסקי בתחנות המשאבות ובברכות המים בעיר

מערכת האתר | | תגובות: 3



ביום שלישי קיימה חברת מועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון תאגיד המים, קארין ברגינסקי, סיור יחד עם מנכ"ל התאגיד באר השלישית, זורי שעובי, ומהנדס המים, אלכס גליקמן, בתחנת המשאבות (בוסטרים) באושיות ובבארית המים הסמוכה לה. ברגינסקי התרשמה מתפעול התחנות לצורך אספקת מים סדירה לעיר.

בנוסף, התקיים ביקור בברכת המים החדשה במזרח העיר ובתחנת המשאבות הצמודה לה, שאמורה להתחיל לפעול במהלך החודש הקרוב. הפעלת התחנה החדשה מקדמת מאוד את משק אספקת המים בשגרה ובחירום. בעתיד, אמורות הבריכות לפעול באופן אחיד ומשולב, והתאגיד ערוך לכך.

הסיור כלל גם ביקור בתחנת השאיבה בפארק המדע, הקולטת את הביוב של פארק המדע, אחוזת הנשיא ורחובות המדע.

ברגינסקי ציינה: "ראשית בהתרגשות רבה, סיירתי בכל המתקנים ולמדתי את המשמעויות העצומות בנוגע לאספקת המים עבור כל תושבי העיר עם ראיה עתידית ויכולת אספקה לעוד עשרות שנים. למדתי גם שחייבים לפעול להורדת רמת הגבבה המצטברת בתחנה וצריך לעשות השתדלות ולהמנע מזריקת מגבונים, מגבות נייר וכו' אשר עלולים לסתום את מערכות הביוב ולגרום לבעיה רצינית. בסיור גם ביקרתי בבארות המים בעיר המפיקות מים לרשת המים של העיר. ההשקעה עצומה וצריך לשמר אותה וזה תלוי בכל אחד מאיתנו. יישר כח למנכ"ל התאגיד, למהנדס המים, מהנדס התאגיד ולכל המעורבים בהקמה ובבניה כה נחוצה לעירנו. תודה לראש העיר מתן דיל על התמיכה ועל האמון."







התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • כל 3 חודשים הביוב נסתם עקב זריקת מגבונים מכה קשה
    הגב 11.07.24 12:16
  • וכל אחד מהדיירים אומר לא אני מה הפתרון
    הגב 11.07.24 12:18
  • לגבות מהדיירים כולם כל פעם שצריך לתקן, ולא מקופת הוועד, רק כך יפסיקו, מניסיון של שנים זה עובד, בהצלחה.
    11.07.24 14:54
  • אורח

מהפכת החניות הרובוטיות בעיצומה: נמסרו 3 מתקני חניה חדשים בשלושה פרויקטים ברמת גן - בשדרות ירושלים, ברחוב הגלגל וברחוב באר אורה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: צילום - פרקומט



מהפכת החניות הרובוטיות בעיצומה: נמסרו 3 מתקני חניה חדשים ברמת גן


פרקומט, המובילה את מהפכת החניונים הרובוטיים בישראל, סיימה לאחרונה את עבודות ההרצה למתקני החניה הרובוטיים בשלושה פרויקטים ברמת גן - בשדרות ירושלים, ברחוב הגלגל וברחוב באר אורה. המתקן החדשני שהותקן ברחוב שדרות ירושלים הוא מתקן רובוטי הכולל 18 תאי חניה ב-6 מפלסי שונים, המתבסס על מערכת שינוע יעילה וייחודית של חברת Sotefin השוויצרית, בעלת וותק וניסיון של למעלה מ-50 שנה בתחום החניה הרובוטית בעולם, שעד כה התקינה כ-45,000 מקומות חניה ב-31 מדינות בעולם. ברחוב הגלגל וברחוב באר אורה הותקנו מכפילי חניה סמויים, המאפשרים חניית שני רכבים על תא שטח של חניה אחת. מתקנים אלו גם מותאמים לטעינת רכבים חשמליים.


לדברי גיורא נוה, מנכ"ל פרקומט ויו"ר הדירקטוריון, לחברה סל מוצרים הכולל את כל סוגי הפתרונות למתקני חניה - חניונים רובוטיים מבוססי מגשים, חניונים ללא מגשים, ומכפילי חניה מסוגים שונים, ועד היום, מסרה החברה מעל 250 פרויקטים, הכוללים היקף מצטבר של אלפי מקומות חניה, עובדה המציבה אותה בחוד החנית של התחום בישראל. "אנו מאושרים להעניק לתושבי רמת גן את מתקני החניה החדישים והמתקדמים בישראל. החברה שלנו נמצאת במגמת צמיחה מואצת הנובעת מגידול בכמות הלקוחות ובמספר הפרויקטים, בכל הארץ, הנתמכים במרכז שירות ובקרה הגדול מסוגו בישראל, שנמצא במשרדינו, ומאפשר גם טיפול בתקלות מרחוק במהירות וביעילות".


פרקומט, שנוסדה בשנת 2009, היא חברה ציבורית העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים, עבור פרויקטי נדל"ן ברחבי הארץ. לחברה מוניטין רב שנים וסל פתרונות רחב ומקיף, המאפשר לה להעניק פתרון מלא לפרויקטים בתחום הנדל"ן בכלל והתחדשות עירונית בפרט. ביולי 2022 הפכה פרקומט לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בין בעלי מניותיה הנוכחיים נכללים מור קופות גמל, מור קרנות נאמנות, קרן הגידור נוקד קפיטל, חברת הנדל"ן קנדה-ישראל וחברת הנדל"ן אאורה, המספקים לחברה גב פיננסי איתן.


לפרטים נוספים: עומרי סלנר: 054-7200585



צילום - פרקומט
קרדיט תמונה: צילום - פרקומט
צילום - פרקומט
קרדיט תמונה: צילום - פרקומט



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז קרקע חדש לבניית כ-7,100 יחידות דיור בשדה דב – תל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0
הדמיות מתחם 3. קרדיט: מנעד אדריכלים



רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז קרקע חדש לבניית כ-7,100 יחידות דיור בשדה דב – תל אביב, לאחר אישור שתי תוכניות גדולות: מרכז הרובע וצפון הרובע בשדה דב. עם אישור התוכניות לבנייה בשדה דב בוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו, רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז להקצאת קרקעות המדינה במסגרתו ייבנו כ-7,100 יחידות דיור ב-27 מתחמים למגורים בבנייה רוויה, דיור להשכרה, דיור מיוחד בשילוב שטחי מסחר ומבני חינוך וציבור.

יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון ויו"ר מועצת רמ"י, אמר: "במכרזי הדיור והתוכניות לשדה דב עמדה לנגד עיננו המטרה שהם יתנו מענה לכלל האוכלוסיות שמרכיבות את הפסיפס של החברה הישראלית, החל מדיור בר השגה, דרך יחידות דיור לאוכלוסייה ותיקה ועד לשטחי מסחר ותיירות המיועדים לצרכי המשק. משרד השיכון ימשיך לפעול כדי להגדיל את היצע יחידות הדירות בכל שטחי ישראל באופן שישרתו את כלל החברה הישראלית."

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל, הוסיף: "המכרז החדש לכ-7,100 יחידות דיור ברובע שדה דב, הוא בשורה של ממש בשוק הנדל"ן וצעד חשוב מאוד להורדת מחירי הדיור. שיווק של היקף כה גדול של יחידות הדיור באחד האזורים המבוקשים בישראל יתן סיוע משמעותי להגדלת ההיצע ומענה חשוב לביקושים הגבוהים לדיור בכלל ובגוש דן בפרט. הרשות ממשיכה להסיר חסמים, לקדם תכנון ולייצר מגוון רחב של פתרונות בהקצאת קרקעות בהתאם לכלל צרכי המשק בדיור, מסחר ותעסוקה, אנרגיה, תיירות, טיפוח השטחים הפתוחים ועוד."

התכניות קודמו על ידי רשות מקרקעי ישראל בשיתוף עם עיריית תל אביב וישווקו במתכונת של 10 מכרזים לבניית כ-7,100 יחידות דיור ב-27 מתחמים המוצעים בתחום התוכניות. במסגרתן יוקם רובע מגורים חדש, מעורב שימושים, בתמהיל מגוון לרבות דירות קטנות, בינוניות וגדולות המיועדות להשכרה, לדיור מוגן לקשיש וחלקן לשכירות ארוכת טווח, לצד שטחי מסחר, מלונאות ושטחים למוסדות חינוך וציבור. הרובע מתאפיין בחיבור בין המרקם העירוני הקיים והמתוכנן וייצר רצף עירוני חי ונגיש מוטה הולכי רגל עם דופן פעילה המורכבת ממסחר, מבני ציבור וכניסות למבני המגורים, עם רחובות מקבילים לים או ניצבים אליו ופארקים ציבוריים.

מערך השטחים הפתוחים ברובע כולל פארק חופי ולאורכו טיילת; "מרחב השוטטות" בחלקה המערבי של התוכנית מתוכנן לשמש ככיכר עירונית שוקקת עם דפנות מסחריות, מלונאות ומרחבי הליכה ושהייה ושטח התכנסות לאירועים. כיכר הסמוכה לרצועת מבני ציבור לשימושים כלל עירוניים ומקושרת למערך רחובות ושבילים ציבוריים ולפארק החופי; הפארק המזרחי, סמוך לרחוב 2040, בשטח של כ-7.5 דונם. הפארק הכלקוליתי, בו נמצאו ממצאים ארכאולוגיים מהתקופה הכלקוליתית, מחבר בין שד' אבן גבירול לרח' 2040 כולל אתר ארכיאולוגי המיועד לשימור במסגרת ביצוע התוכנית ובתיאום עם רשות העתיקות; שדרות הליכה רחבות על צירי מזרח-מערב - בחלקם מתוכננים לשמש הולכי רגל ורוכבי אופניים בלבד; חצרות משותפות פתוחות לציבור בלב המגרשים.

תכנון מערך התנועה ברובע מיישם את מטרת תוכנית המתאר להפחתת שימוש ברכבים פרטיים באמצעות הגברת השימוש בתחבורה ציבורית, שבילי אופניים והדגשת תנועת הולכי הרגל. ברחובות מדרכות רחבות ונוחות להולכי רגל ומשולבות בנתיבי אופניים ייעודיים לעידוד תנועה בת קיימא.

כמו כן, הרובע מתוכנן להמשיך צפונה את רח' אבן גבירול עם הקו הירוק של הרכבת הקלה לצד מגורים, מסחר, תעסוקה וכיכר עירונית גדולה עם מבני ציבור בסמיכות. המפגש של אזור הפארק החופי ועורף המעגנה ברח' איינשטיין, המקשר את אוניברסיטת תל אביב והשכונות ממזרח עד הים עם הסתעפות מזרחה של הקו הירוק, יהפוך ל"מדרחוב-כיכר" עם חזיתות פעילות, שימושי מסחר מלונאות, ותרבות. לאורך רח' הים, הממשיך את דרך הים המתוכננת בתוכנית 3700, מתוכננים שימושים מסחריים ובתי מלון.

תכנון רובע בר קיימא: עם הסתמכות על אנרגיה מתחדשת למיניה; ניהול מושכל של מי הנגר והותרת חלק מהמגרשים כקרקע פנויה מבניה; תקני בניה ירוקה; מערכת אשפה פניאומטית; מערך לוגיסטי המבוסס על מרכז לוגיסטי מקומי (Last mile); בתי גידול גדולים לעצי הרחוב ועוד.

תכנית מרכז הרובע משתרעת על שטח של כ-570 דונם הנמצא צפונית לתחנת החשמל 'רידינג' ומזרחית לקו החוף. הבינוי בתכנית מרכז הרובע תוכנן ע"י משרד "ארי כהן-מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים", ומבוסס על בלוקים עירוניים היוצרים את מערך הרחובות והשטחים הפתוחים בתחום התכנון כאשר בלוק מורכב משני טיפוסי מבנים של בנייה מרקמית מלווה רחוב בבניינים בני 5-9 קומות ובנייה מגדלית בגובה של עד 45 קומות.

תכנית צפון הרובע משתרעת על שטח של כ-393 דונם. צביונה של השכונה הצפונית ברובע הפך את מסלול ההמראה ההיסטורי לרצועת פארק החוצה את המתחם לאורכו ומסביבו מתקיימת פעילות קהילתית ושכונתית, רכיבה על אופנים והליכה ברגל בצד שימושים נוספים. שלל מרכיבי הרובע הייחודי מתקיימים גם בשכונה זו כשכונה ירוקה ונגישה הנושקת לפארק החופי, בעלת מרכיבי בר קיימא, בינוי ותמהיל דירות מגוון היוצרים מרחב אורבני איכותי רציף, חי ושוקק. הבינוי בצפון הרובע תוכנן ע"י משרד "מנעד אדריכלים", כולל תמהיל דיור מגוון שיכלול בנייה מרקמית עד לגובה של 9 קומות סביב חצר משותפת וחזית מסחרית, לצד בנייה לגובה של מגדלים בני 20-40 קומות. 25% מכלל הדירות יהיו קטנות. בצפיפות ממוצעת של כ-42 יחידות דיור לדונם.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

BE106 דילים וקופונים

אתר be106 יסרוק את הרשת ויקל עליכם במציאת המוצרים הטובים והזולים מאתרי הקניות אלי אקספרס, אמזון ואחרים. שימו לב! אתרי הקניות נוהגים בחלק מהמוצרים להגביל במבצע לזמן מוגבל מאוד בקרוב תוכלו לקבל קופונים לקניות ברשת או בעסקים בישראלאתר be106 הוא גוף מקשר בלבד בין מוכרים לקונים

אורח

אורח
07.09.24 13:38
אשמח לקופונים
BE106
06.09.24 18:09
גימיק נחמד שצובר תאוצה 🚗 קפוצ'ון לידית הילוכים ברכב אוטומטי, מוסיף טאצ' מגניב ומצחיק לפנים הרכב שלך! ב-₪8.67 בלבד, משלוח חינם בקנייה מעל ₪38.00. מעל 4,000 כבר רכשו!
לינק לרכישה: https://s.click.aliexpress.com/e/_DdkPOPv
BE106
06.09.24 17:23
אוזניות הספורט האלחוטיות של חברת Anker האיכותית Soundcore Sport X20, גמישות להתאמה מושלמת לאוזן, סאונד דינמי חזק עם ביטול רעשים, עמידות במים וזיעה (תקן IP68), חיי סוללה עד 48 שעות עם מארז הטעינה!

זמין בצבעים: לבן, ירוק ושחור.
מחיר: 223 ש"ח עם קוד קופון AEANKER3 כולל משלוח חינם:
https://s.click.aliexpress.com/e/_DCnDyWn
BE106
06.09.24 12:57
מיטה פלאפית במיוחד לכלב או לחתול, מתאימה לחורף, עם פרווה ארוכה ורכה שמבטיחה חום ונוחות! זמינה במגוון צבעים וגדלים שיתאימו לכל חיית מחמד - קטנה או גדולה. מושלמת לשימוש בבית

גדלים:
40 ס"מ (עד 2.5 ק"ג)
50 ס"מ (עד 5 ק"ג)
60 ס"מ (עד 10 ק"ג)
70 ס"מ (עד 17 ק"ג)
80 ס"מ (עד 25 ק"ג)
90 ס"מ (עד 30 ק"ג)
מחירים משתנים לפי גודל וצבע, החל מ-27.58 ש"ח ועד 91.11 ש"ח.
משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח!
לינק למוצר: https://s.click.aliexpress.com/e/_DmPbSRD
אורח
06.09.24 19:42
יש כזה לאנשים? 😂
BE106
06.09.24 11:48
חולצות ריצה לגברים במגוון צבעים לבחירה: ירוק, שחור, כחול, אפור, ולבן. מתייבשות מהר ומתאימות לאימון, ריצה וכדורגל. המחיר? החל 17.05 ש"ח!
שימו לב - מומלץ לבחור מידה בהתאם לטבלת המידות בקישור: https://s.click.aliexpress.com/e/_DF88nK3
משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח.
BE106
06.09.24 11:48
סט פיג'מה לנשים עם שרוולים ארוכים ומכנסיים ארוכים מבד משי חלב רך ונעים למגע. מושלם לשינה או ללבוש ביתי.
מחיר: החל מ36.56 ש"ח.
משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח.
זמין במידות S-XL, שימו לב לטבלת המידות: https://s.click.aliexpress.com/e/_DkpDxT9
BE106
06.09.24 11:01
לכל מי שמחפשת פתרון אחסון אופנתי ומעוצב לאיפור ותכשיטים! ארגונית איפור גדולה ועמידה למים, עם מגירות לאחסון מוצרי טיפוח, תכשיטים ואיפור בצורה מסודרת ונוחה. מגיעה בצבעי לבן או ירוק יוקרתי, מושלמת לחדר האמבטיה.

⭐ 4.7 כוכבים מתוך 5 עם מעל 2,000 מכירות.
מחיר: 129.62 ש"ח כולל משלוח חינם!

לרכישה: https://s.click.aliexpress.com/e/_DEZnSPt
BE106
06.09.24 09:55
צעצוע קקטוס רוקד ומדבר - מתנה מושלמת לילדים!

קקטוס מקסים שמדבר, שר ורוקד לפי קצב המוזיקה - הופך כל חדר לחגיגה! לחצו על הכפתור, והוא יתחיל לשיר ולרקוד. לחיצה על כפתור נוסף תגרום לו לחזור על מה שאתם אומרים בקול מצחיק

✨ מתאים כמתנה ייחודית ושימושית - גם מקליט וגם מדבר
מחיר: 15.19 ש"ח בלבד! משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח: https://s.click.aliexpress.com/e/_DFtCA6J


למכירה דירת 3 חדרים, 91 מ"ר בשכונת רביבים בראשון לציון במחיר מציאה 1,990,000 ש"ח. תוכניות מתקדמות מול קבלן להוספת מרפסת של 14 מטר לכל דירה. לפרטים: 073-802-0404

מערכת האתר | | תגובות: 7



למכירה דירת 3 חדרים בשכונת רביבים בראשון לציון במחיר מציאה שכמעט לא רואים היום בראשל"צ.


דירת 3 חדרים גדולה ומוארת, עורפית, קומה 6 מתוך 7, עם כיווני אוויר מצוינים של דרום ומערב, ממוזגת ורחבת ידיים - 91 מטר לפי הארנונה. הדירה כוללת המון מקומות אחסון.


חניה (בהסכמה) בשפע - יש לבעלי הדירה 2 מכוניות ונגרר ותמיד יש להם חניה. אינסטלציה וריצוף שופצו בעשור האחרון. כמו כן, החיפוי החיצוני של המטבח הוחלף והבניין עבר שיפוץ חיצוני במסגרת שיפור פני העיר.


התוכניות מתקדמות מול קבלן להוספת מרפסת של 14 מטר לכל דירה בקרוב מאוד. הדירה מושקעת ומתוחזקת היטב.


הזדמנות יוצאת דופן למשקיעים במיקום מדהים! מול גן בעברית, צמוד לכל מה שצריך - גני ילדים, בתי ספר, סופרים, פארקים, בתי קפה. הכל במרחק הליכה, אפילו אין צורך להזיז את הרכב מהחניה.


מחיר: 1,990,000 ש"ח


לפרטים נוספים: 073-802-0404











התפרסמו 7 תגובות לכתבה.
  • אשמח לקנות ב1,70000
    הגב 21.07.24 19:33
  • בקריית מלאכי בניינים של גינדי בניין בוטיק ברמה גבוה גינדי כרמי הנדיב. חדש עם מרפסת 12 מטר. מחסן וחניה 4 חדרים 110 מטר ב 2.1 מיליון ישן בראשון עולה צריך לעלות 2.1 על מרכז ישן אתה משלם אפילו יותר. מה שפרסם זה מציאה.
    23.07.24 08:25
  • 1,990,000 ברביבים זה מציאה? לאן הגענו!
    הגב 29.08.24 16:13
  • יש ממד?
    הגב 29.08.24 17:59
  • זה לא מציאה דירה כזה שווה 1.4 מקסימום
    הגב 29.08.24 22:48
  • וגם בלי ל חניה
    הגב 30.08.24 00:47
  • לאן הגעתם עם המחירים האלו, ובלי חנייה? לא יותר 1450.000
    הגב 30.08.24 13:43
  • אורח

למכירה דירה מיוחדת במינה בשכונת אברמוביץ' במרכז ראשון לציון! דירת 3.5 חדרים בטאבו הפכה לאחר תכנון לדירה בה 4 חדרי שינה וסלון. 110 מ"ר בטאבו, חניה מקורה, מטבח מרווח + אי, הבניין שופץ. מחיר: 2,280,000 ש"ח. לפרטים נוספים: 073-802-4073

מערכת האתר | | תגובות: 4



למכירה בשכונת אברמוביץ' במרכז ראשון לציון דירה מיוחדת במינה. בטאבו דירת 3.5 חדרים, בפועל יש בה חצי חדר נוסף כך שיש בדירה 4 חדרי שינה + סלון. כל חצי חדר משמש למגורים בנפרד.


גודל הדירה הוא 110 מ"ר בטאבו ו-97 מ"ר בארנונה. הדירה כוללת חניה מקורה בטאבו, מעלית, והיא מוארת עם 3 כיווני אוויר (דרום, מערב ומזרח). המטבח מרווח וכולל אי גדול, ומזגנים מותקנים בכל חדר. הבניין משופץ קומפלט וכולל מקלט, חדר אופניים ושטחים ציבוריים נרחבים לבניין.

קומה 4 מתוך 7 קומות

דירה עורפית, 3 כיווני אוויר מערב, דרום ומזרח.


הדירה שקטה, ממוקמת בלב השכונה, סמוך למרכזי בילוי, בתי ספר, גנים, חנויות ועוד. פינוי הדירה מתוכנן לינואר 2025.


מחיר: 2,280,000 ש"ח


לפרטים נוספים: 073-802-4073















התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • כמה חדרי שירותים ולמה אין תמונות שלהם?
    הגב 25.08.24 16:44
  • האם יש ממד
    הגב 25.08.24 17:49
  • אין מרפסת ?
    הגב 25.08.24 22:17
  • אין תמונות של החדרים גם
    הגב 28.08.24 13:37
  • אורח

הפנינג היריון ולידה במרכז הרפואי קפלן ברחובות חוזר יום שישי 20/9 . מצ"ב לינק להרשמה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק המרכז הרפואי קפלן



הפנינג היריון ולידה במרכז הרפואי קפלן חוזר! האירוע יתקיים 20/9 בשעה 08:30 ברחובות ויכלול מגוון פעילויות ומידע חשוב להורים לעתיד כולל הגרלת פרסים מפנקים


לפרטים נוספים והרשמה

https://www.mommyk.co.il/conf/





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

התכנית להתחדשות שכונת יוספטל הוותיקה בפתח תקווה הופקדה בוועדה המחוזית: השכונה שתקום מתוכננת כשכונה אשר תהנה מפיתוח ערוץ נחל מזור שיהפוך לפארק רחב ידיים. שבילי הליכה, שבילי אופניים, שטחי ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מרכזי מסחר ותעסוקה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה



התכנית להתחדשות שכונת יוספטל הוותיקה הופקדה בוועדה המחוזית!


אחרי ציפייה של שנים רבות, תושבי יוספטל יזכו למבנים מודרניים ובטיחותיים. מדובר בצעד משמעותי נוסף לקראת הבשורה בקרוב שתבטיח איכות חיים לתושבי השכונה.


התכנית מבטיחה כי כבר בשנים הקרובות יוחלפו המבנים הישנים והרעועים ביוספטל במבנים חדשים בעלי סטנדרט בנייה גבוה.


השכונה שתקום מתוכננת כשכונה מקיימת אשר תהנה מפיתוח ערוץ נחל מזור שיהפוך לפארק רחב ידיים. תושבי השכונה ייהנו מתחבורה ציבורית יעילה, שבילי הליכה, שבילי אופניים, שטחי ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מרכזי מסחר ותעסוקה, כמו גם היצע של בינוי ותמהיל דירות מגוון.


לחוברת הסבר לתושבות ולתושבים: לחצו כאן





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הוועדה המקומית רמת גן אישרה את פרויקט הצלע-עמל של חברת מצלאוי לעסקת פינוי בינוי של כ-48 יח"ד קיימות ב-7 מבנים ישנים ובניית מגדל מגורים בן כ-46 קומות, מגדל משרדים בן 28 קומות, מבני ציבור ושצ"פ

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים



הוועדה המקומית רמת גן אישרה את פרויקט הצלע-עמל של חברת מצלאוי ומצטרפת כמגישת התוכנית לוועדה המחוזית. הפרויקט כולל מגדל מגורים בן כ-46 קומות, מגדל משרדים בן 28 קומות, מבני ציבור ושצ"פ. הוועדה המקומית המליצה להפקיד את התוכנית לאישור הוועדה המחוזית.

חברת מצלאוי, חלוצת פינוי הבינוי בישראל, מתקדמת בפרויקט הצלע-עמל ברמת גן, שבמסגרתו תקים מתחם מעורב שימושים שיכלול מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה, שטחים ירוקים ושטחי ציבור, במתחם שיתפרש על 5.5 דונם. החברה מדווחת כי הפרויקט אושר על ידי הוועדה המקומית רמת גן, שאף מצטרפת לחברה כמגישת התוכנית, והיא המליצה להפקיד את התוכנית לאישור הוועדה המחוזית.

תוכנית ההתחדשות העירונית הינה למתחם שבין הרחובות הצלע והעמל בשכונת נחלת גנים ברמת גן. הפרויקט משלב עסקת פינוי בינוי של כ-48 יח"ד קיימות ב-7 מבנים ישנים, ועסקת קומבינציה לצירוף 4 מגרשים פרטיים בשטח של כ-3 דונם שצורפו לתוכנית על פי דרישת העירייה. על אחד מהמגרשים ישב בשנות ה-60 של המאה הקודמת המפעל הראשון בארץ ליצור תבלינים של משפחת מרקוביץ', שנסגר ב-1998 ונותר נטוש עד היום.

מצלאוי תבנה במקום מגדל מגורים בן כ-46 קומות ובו בין 174-210 יח״ד, כ-20% מהן הן דירות קטנות עד 70 מ"ר (המספר הסופי יקבע על ידי הוועדה המחוזית), וכן מגדל משרדים בגובה 28 קומות שיכלול כ-20,000 מ"ר בשטחי תעסוקה. התוכנית כוללת גם תועלות ציבוריות - מגרש למבני ציבור בשטח כ-465 מ"ר ושצ"פ בהיקף 800 מ"ר. על התכנון אחראי משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים, שהיה זה שהפקיד גם את תוכנית המתאר ברמת גן שעל בסיסה תוכנן הפרויקט.

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, "אנו שמחים על קבלת אישור הוועדה המקומית לפרויקט, ועל הצטרפותה כמגישת התוכנית לוועדה המחוזית. אנו רואים בכך הבעת אמון של עיריית רמת גן במתחם שתוכנן וביכולות החברה לבצע פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף ואיכותי. המתחם כולל עירוב שימושים קלאסי של מגורים ותעסוקה ושטחים לרווחת הציבור, ואנו בטוחים כי הוא ישפר את הנראות של האזור כולו לטובת בעלי הדירות והעיר רמת גן. אני מעריך שהתכנית תופקד בוועדה המחוזית בתוך שלושה חודשים, ומייד לאחר קבלת אישור הוועדה נפעל להוצאת היתר הבניה".

הפרויקט ממוקם בסמוך לצירים הראשיים בן גוריון, ז'בוטינסקי ואבא הלל ברמת גן, שבהם אזורי תעסוקה ומסחר, קניון איילון במרחק דקות נסיעה, וכן מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. לאזור נגישות תחבורתית גבוהה – תחנת הרכבת הקלה ותחנת רכבת ישראל נמצאות במרחק נסיעה קצר, ואמצעי תחבורה ציבורית אחרים, לצד קרבה ליציאה מהעיר לנתיבי איילון.

מצלאוי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה בשנת 1977. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, שיווק ומכירה של פרויקטי מגורים בהתחדשות עירונית בעיקר מסוג פינוי בינוי. החברה היא חלוצת הפינוי בינוי בארץ עם הפרויקט הראשון שנבנה בישראל - בקריית אונו. מאז הקמתה מצלאוי בנתה אלפי יחידות דיור, לחברה יש כיום 25 פרויקטים בשלבים שונים בערים בת ים, קריית אונו, יהוד מונוסון, הרצליה, רמת השרון, תל אביב והוד השרון, בהיקף כולל של כ-5,000 יח"ד. משנת 2007 החברה הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א.

משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים
קרדיט תמונה: משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

למכירה דירות חדשות בבת ים: דירות 5 חדרים חדשות מקבלן בפרויקט "נוף הפארק" במרחק הליכה מהים, בשטח של 109 מ"ר עד 123 מ"ר. בנק מלווה, מרפסת שמש, ממ"ד, חניה. במחיר החל מ - 2,730,000 ש"ח לפרטים: 073-802-2581

ללא דמי תיווך

מערכת האתר | | תגובות: 0



למכירה בבת ים דירות 5 חדרים חדשות מקבלן במרחק הליכה מהים בפרויקט "נוף הפארק".


הדירות מוצעות ללא תיווך וכוללות שטח של 109 מ"ר עד 123 מ"ר. מחירי הדירות החל מ-2,730,000 ש"ח.


הדירות ממוקמות בקומות 5, 6 ו-7 וכוללות מרפסת שמש גדולה, ממ"ד וחניה. הבניין נמצא בשלבי בנייה מתקדמים במסגרת תמ"א 38 וכולל נוף פתוח מהדירות. הבניין מלווה על ידי כלל ביטוח ובנק ירושלים.


המפרט הפנימי של הדירות כולל דלת ביטחון פלדלת רב בריח, דלתות פנים עמידות למים, מטבח איכותי, תריסי גלילה חשמליים (למעט ממ"ד וחדרים רטובים), אסלות תלויות ומיכל סמוי, ריצוף גרניט פורצלן 80X80, ריצוף קרמיקה יוקרתי דמוי פרקט במרפסת, אינטרקום עם מסך צבעוני, חשמל תל פאזי, הכנה למיזוג אוויר מיני מרכזי ונקודות טלוויזיה וטלפון בכל חדר.


המפרט הסביבתי של הבניין כולל 3 מעליות, לובי מעוצב, פאטיו טרופי וחיפוי חוץ שיש / אבן איכותית.


הפרויקט מבית רויאל גארדן נמצא במיקום אסטרטגי, במרחק הליכה לים ולרכבת הקלה. איכלוס הדירות צפוי בין 12 ל-16 חודשים.


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 073-802-2581









התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בלשי מחוז מרכז עצרו תושב פתח תקווה בחשד להחזקה של סמים בכמות מסחרית

| | תגובות: 0



בלשי מחוז מרכז עצרו הלילה תושב פתח תקווה בחשד להחזקה של חומרים שונים החשודים כסם בכמות מסחרית.


בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת פתח תקווה ביצעו הלילה פעילות יזומה כנגד עבירות ההחזקה והסחר בסמים.


במהלך הפעילות, ביצעו הבלשים חיפוש יזום בדירה בעיר במהלכו נתפסו חומרים החשודים כסם מהסוגים הבאים: כ-2 ק"ג מריחואנה, כ-10 גרם של דוסה MDMA, בקבוקי שמן קנאביס, כדורי תחליפי סם ו-20 גרם חשיש. בנוסף תפסו הבלשים רימון הלם צבאי ואלפי שקלים במזומן.


בתום החיפוש עצרו הבלשים את מחזיק המקום - תושב העיר כבן 22 ובסיום חקירתו נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח הרכב - הפרסום חינם

אורח

אורח
04.09.24 22:27
למכירה פיג'ו 308 שנת 2012 נסע רק 91 אלף קילומטר!!! רכב במצב חדש !!
לאחר טיפול וטסט מתאים לצעירים או לנהגים חדשים לפרטים בווצאפ 0525438034
אורח
31.08.24 11:28
מימון 100 אחוז לקניית רכב יד שנייה וראשונה.
מימון החל מ - 50 אלף ש"ח החזר החל מ - 610 ש"ח
אורח
31.08.24 11:25
קיה נירו שנת 2017 היבריד אוטומט יד ראשונה רק 131000 ק"מ! אחריות לחצי שנה! צבע כסף מטאלי,דגם EX!
78000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה,
מנוע 1600 סמ"ק 141 כ"ס ובנוסף מנוע חשמלי,7 כריות אוויר,ABS, הכל חשמלי,
בקרת יציבות ואחיזה בשילוב בקרת משיכה, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת למניעת התנגשות קד',מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה,
מערכת להתראת ערנות הנהג,מערכת מניעת התהפכות,
בקרת שיוט אדפטיבית עם שליטה מההגה,ריפודים משולבים עור ובד, הגה וידית הילוכים מצופים עור, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית, פנסי ערפל,חישוקי מגנזיום, חיישן גשם להפעלת מגבים אוטו', מראות צד מתקפלות אוטומטית, ספוילר אח' עם תאורת LED,
גגון מקורי,
חלונות אח' כהים,
חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בלוטוס מקורי,
מערכת מולטימדיה,USB ו-AUX,שליטה מההגה על המערכות, קודנית ושלטי נוחות.

חסכוני מאוד 26 ק"מ לליטר דלק!!
עליה לכביש 6/17,טסט עד 12/6/2025,אחריות לחצי שנה!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:09
קיה ספורטז שנת 2020 טורבו דיזל אוטומט! יד ראשונה!
109000 ק"מ!
אחריות לחצי שנה!
דגם LX! צבע לבן פנינה!
85000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה מצורפת היסטורית טיפולים מלאה,
מנוע דיזל 1600 סמ"ק 136 כ"ס,6 כריות אוויר,ABS, בקרת יציבות, בקרת אקלים, מערכת בלימת חירום אוטונומית ,מערכת למניעת התנגשות קד', מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת מניעת התהפכות.
הגה וידית הילוכים מצופים עור,
בקרת שיוט, חיישן גשם להפעלת מגבים, שמשות אח' כהות,
חישוקי מגנזיום, חיישני חנייה אח',
מערכת מולטימדיה מקורית,
מצלמת רוורס,
בלוטוס מקורי,
חיבור לUSB ו-AUX,
ספוילר אחורי עם תאורת LED,שליטה מההגה על כל המערכות.
עליה לכביש 2/2020,טסט עד 24/2/2025!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:05
קיה פיקנטו 2019 אוטומט,
יד ראשונה רק 75000 ק"מ!
צבע שחור מטאלי,דגם LX.
נפח 1250 סמ"ק,85 כ"ס,7 כריות אויר,ABS,בקרת יציבות, בקרת אקלים, בלימה אוטונומית, הכל חשמלי.
66000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה קיה,
מצורפת היסטוריית טיפולים מלאה, לאחר טיפול!
עלייה לכביש 4/2019,טסט עד 16/4/2025,
אחריות לחצי שנה!! ללא תאונות!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:03
קיה סורנטו 2022 אוטומט,7 מקומות! יד ראשונה רק 46000 ק"מ! אחריות לשנה!! צבע שחור מטאלי.
179000 ש"ח עליה לכביש 5/22,טסט עד 16/5/2025! אחריות יצרן עד 5/2025!! אפשרות מימון!!

קובי-050-5249254
אורח
26.08.24 13:55
למכירה פיג'ו 407 ST אוט' שנת 2008 יד 3.
148,000 ק"מ
10,000 ש"ח. מצב מעולה.
מאיר 0524545031
אורח
23.08.24 12:30
שימו ❤ משפחתית יפייפיה אמינה מאוד! שיאנית גינס בצריכת דלק! רק 78000 ש"ח והיא שלך...
קיה נירו שנת 2017 הייבריד אוטומט יד ראשונה רק 127000 ק"מ! אחריות לחצי שנה! צבע לבן פנינה,דגם EX!
שמור ומטופל במוסך מורשה,מצורפת היסטורית טיפולים מלאה,לאחר טיפול! מנוע 1600 סמ"ק 141 כ"ס ובנוסף מנוע חשמלי,7 כריות אוויר,ABS,הכל חשמלי,בקרת יציבות ואחיזה בשילוב בקרת משיכה,מערכת בלימת חירום אוטונומית,מערכת למניעת התנגשות קד',מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה,מערכת להתראת ערנות הנהג,מערכת מניעת התהפכות,בקרת שיוט אדפטיבית עם שליטה מההגה,ריפודים משולבים עור ובד,הגה וידית הילוכים מצופים עור,בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית,פנסי ערפל,חישוקי מגנזיום,חיישן גשם להפעלת מגבים אוטו',מראות צד מתקפלות אוטומטית,ספוילר אח' עם תאורת LED,גגון מקורי,חלונות אח' כהים,חיישני רוורס,מצלמת רוורס,בלוטוס מקורי,מערכת מולטימדיה,USB ו-AUX,שליטה מההגה על המערכות,קודנית ושלטי נוחות.
חסכוני מאוד 26 ק"מ לליטר דלק!! עליה לכביש 1/17,טסט עד 21/1/2025,אחריות לחצי שנה!! ללא תאונות!! אפשרות מימון!!
מבחר רכבים מעודכן באתרנו www.tradein-rehovot.co.il
קובי-050-5249254 רפי-050-5213797 סיוון-050-9411771
בן-050-6872462 דניאל-050-6681888


ראש העיר שמואל בוקסר "העירייה נאבקת למען דיור בר השגה לצעירי נס ציונה ושלחה לרמ"י מכתב מיצוי הליכים בנושא הכללת נס ציונה בתוכנית "מחיר מטרה" והטבות לבני המקום

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שמואל בוקסר



העירייה נאבקת למען דיור בר השגה לצעירי נס ציונה. העירייה משקיעה מאמצים קדחתניים מול רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) במטרה להבטיח שבשכונות החדשות שייבנו על קרקעות המדינה שבנס-ציונה, יוקצו דירות במחיר מוזל לבני העיר.


העירייה מציינת כי מודל זה מיושם בהצלחה בערים אחרות ואין שום סיבה שנס-ציונה תישאר מאחור. לכן, נשלח לרמ"י מכתב מיצוי הליכים בנושא הכללת נס ציונה בתוכנית "מחיר מטרה" והטבות לבני המקום, כלומר, הנחות משמעותיות לתושבי העיר ברכישת דירה.


ראש העיר, שמואל בוקסר, מציין כי ימשיך לפעול ללא לאות כדי להבטיח את עתידם של הדור הצעיר בעיר.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חברת צמח המרמן תקדם פרויקט פינוי בינוי ברחוב מסלנט בשכונת שפירא המתחדשת בדרום תל אביב, הפרויקט כולל: הקמת 4 בניינים חדשים בני 10 קומות ובהם 232 דירות חדשות, שייבנו במקום 5 בניינים ישנים שבהם 96 דירות שייהרסו ויפונו.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: סטודיו 84



חברת צמח המרמן הגיעה לרוב הדרוש בפרויקט פינוי בינוי בדרום תל אביב הכולל 232 דירות חדשות. פרויקט "רביעיית מסלנט" בשכונת שפירא המתחדשת כולל 4 בניינים חדשים בני 10 קומות, שטחי מסחר ופנאי, תעסוקה ומבנה ציבור.

חברת צמח המרמן הגיעה לרוב הדרוש בחוק מקרב הדיירים לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחוב מסלנט בשכונת שפירא המתחדשת בדרום תל אביב. הפרויקט כולל הקמת 4 בניינים חדשים בני 10 קומות ובהם 232 דירות חדשות, שייבנו במקום 5 בניינים ישנים בני 4 קומות שבהם 96 דירות שייהרסו ויפונו. כמו כן ייבנו בפרויקט כ-500 מ"ר בשטחי מסחר ופנאי, כ-400 מ"ר בשטחי תעסוקה ומבנה ציבור בשטח 450 מ"ר.

פרויקט "רביעיית מסלנט" ייבנה ברחוב ישראל מסלנט 1-13 בלב שכונת שפירא הקרובה למרכז תל אביב. חברת צמח המרמן היא היזמית וגם המבצעת של הפרויקט. על התכנון אחראי משרד קיקה ברא"ז אדריכלים.

לדברי גילי פייגלין ברנדס, סמנכ"לית התחדשות עירונית בצמח המרמן: "אנו מודים לבעלי הדירות שנתנו בנו את אמונם. הפרויקט ממוקם בלב שכונת שפירא המתחדשת המושכת אליה אוכלוסיה צעירה, וצפוי לכלול עירוב שימושים קלאסי של מגורים, מסחר ותעסוקה ושטחים לטובת הציבור. אנו צופים שהתב"ע תאושר בתוך כשנה וחצי, ולאחר מכן נפעל להוצאת היתרי הבניה".

את היזם ייצג משרד עוה"ד נשיץ ברנדס אמיר, הדיירים יוצגו על ידי משרד פישר בכר.

שכונת שפירא הוותיקה היא שכונה שקטה ושלווה הממוקמת מדרום לתחנה המרכזית החדשה ודרך שלמה (סלמה), ותחומה על ידי דרך חיל השריון ונתיבי איילון ממזרח, דרך קיבוץ גלויות מדרום ושדרות הר ציון ממערב. השכונה מתאפיינת באווירה קהילתית, וגרים בה כ-11 אלף איש (נכון לשנת 2021). הבינוי בשכונה מתאפיין בבניינים נמוכים לצד בניינים עם מספר קומות, וכן וילות ובתים דו-משפחתיים.

בשנים האחרונות השכונה עוברת תנופת התחדשות ומושכת אליה אוכלוסייה צעירה, משפחות צעירות וסטודנטים, שגרים לצד התושבים הוותיקים. קיימים בה שתי גינות ציבוריות - "פארק סוניה" במזרח השכונה וגינת שפירא במרכזה. כן ניתן למצוא בשכונה מרכז קהילתי, מרכז תרבות ואמנות "הבית האדום", בתי קפה ומסעדות אותנטיות. בשכונה עוברים שלל אוטובוסים, והיא קרובה לכבישי הגישה המחברים לשאר חלקי העיר.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חברת אביסרור משה ובניו מכרה דירת פנטהאוז בפרויקט "אשירה" שדה דב בתל אביב במחיר של 19.5 מיליון ₪

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: אביסרור



חברת אביסרור משה ובניו הודיעה היום על עסקה משמעותית בפרויקט "אשירה" שדה דב - דירת הפנטהאוז בפרויקט נמכרה לפי 103 אלף ₪ למ"ר.

דירת הפנטהאוז בפרויקט "אשירה" בשטח של 141 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-95 מ"ר, משתרעת על פני חצי קומה 15 במגדלון הפונה לצפון מערב, נמכרה במחיר של 19.5 מיליון ₪ לרוכש פרטי.

דירת הפנטהאוז היא חלק מקולקציה ייחודית ויוקרתית של דירות הפנטהאוז בארבעת המבנים של הפרויקט (מגדל 34, מגדלון ושני בנייני הבוטיק). פרויקט אשירה של "אביסרור משה ובניו", באזור האטרקטיבי ביותר בתל אביב, יכלול כחלק מחוויית המגורים ותפיסת הקהילה: שירותי קונסירייג', מועדון דיירים לאירועים, אפליקציה ייעודית, מנהלת תיק צמודה ובהמשך עוד מגוון שירותים בלעדיים לרוכשי הפרויקט.

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות אביסרור משה ובניו: "העסקה משקפת את האטרקטיביות של אשירה והביקוש הגבוה לפרויקט הדגל שלנו, במיקום הנחשק ביותר בשכונת שדה דב בתל אביב. בימים אלה התקבל גם היתר חפירה ודיפון ובקרוב מאד כבר נתחיל בתהליך הבנייה. הפרויקט מתקדם בצורה טובה ואנו שמחים על האמון של הרוכשים החדשים שלנו."

פרויקט "אשירה" יבנה על אחת הקרקעות הנחשקות ביותר בתל אביב, על שטח של 7.3 דונם, 406 יחידות דיור, במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק של 7, 8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. הפרויקט כולל דירות בנות 2, 3, 4, 5, 6 חדרים עד דירות פנטהאוז במחירים של החל מ-4 מיליון ₪.

פרויקט אשירה מבטיח איכות חיים גבוהה וסטנדרטים בלתי מתפשרים, וכולל מגוון שירותים ומתקנים מתקדמים לשימוש הדיירים. הדירות תוכננו בקפידה תוך שימת דגש על עיצוב עכשווי ונוחות מרבית. ההצלחה במכירת הדירות בפרויקט "אשירה" מדגישה את מעמדה של חברת אביסרור משה ובניו כשחקן מוביל בשוק הנדל"ן היוקרתי בישראל.

אודות חברת אביסרור משה ובניו:
חברת אביסרור משה ובניו הינה חברה פרטית אשר הוקמה בשנת 1978 ע"י מר משה אביסרור. כבר מעל 40 שנה שחברת אביסרור יוזמת, מתכננת ומבצעת פרויקטים יוקרתיים בכל רחבי הארץ, באר שבע, אשקלון, יבנה, קריית עקרון, רחובות, באר יעקב, ראשון לציון, בני ברק, רמת השרון, ותל אביב.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פרויקט פינוי בינוי גדול במרכז העיר רחובות במתחם הרחובות הרצוג - גורדון הכולל הריסת 9 בניינים קיימים, המכילים 111 יחידות דיור, והקמה של 7 בניינים חדשים המכילים כ-370 יח"ד

מערכת האתר | | תגובות: 14
קרדיט תמונה: קרדיט Terratectura



זכייה יוקרתית נוספת לישראל אירופה – נבחרה להוביל פרויקט התחדשות עירונית במתחם הרחובות המבוקשים הרצוג-גורדון בעיר רחובות בהשקעה של כ-600 מיליון ₪.


בתום מכרז יזמים מורכב, 111 מבעלי הדירות הוותיקים בחרו בחברת ישראל אירופה להוביל את הקמתו של פרויקט יוקרתי חדש שיכלול בנייה של כ-370 דירות חדשות לצד שטחי ציבור ופיתוח סביבתי איכותי.


אלעד אפרגן, בעלים ומנכ"ל ישראל-אירופה, מסר: "אנו מודים לבעלי הדירות על הבעת האמון בחברתנו. זוהי נקודת הזינוק למסע משותף ומרתק של התחדשות עירונית, שמטרתו לשפר באופן משמעותי את איכות החיים של תושבי המתחם. תוכניתנו, המשלבת עירוב שימושים, צפויה להעניק תנופה חדשה לאזור כולו, ובכך לסייע ביצירת סביבה עירונית חיונית ומשגשגת.


לאחר מכרז יזמים מבוקש ובלתי מתפשר, הוכיחה חברתנו שוב, כי היא מחזיקה בכלים הדרושים ובאסטרטגיה הנכונה בכדי להוביל את הבעלים בבטחה אל עבר הגרסה הטובה ביותר לשכונה שלהם. העיר רחובות נמצאת בתנופת פיתוח וממשיכה למשוך אליה אוכלוסייה איכותית, צעירה ומגוונת ואנו, בישראל-אירופה, שמחים לקחת חלק בתהליך ההתחדשות העירונית בעיר."


חברת ישראל אירופה, בבעלות אלעד אפרגן וחברת דוניץ-אלעד, מדווחת היום כי לאחר מכרז יזמים מורכב, נבחרה להוביל פרויקט התחדשות עירונית (פינוי-בינוי) רחב היקף בצפון מזרח העיר רחובות בקרבה לשכונה היוקרתית מילר מלצר ולמכון ויצמן.


הפרויקט החדש ממוקם ברחובות הרב הרצוג 19, 21, 23, 25, 27, 31, 33 וגורדון 49, 51 וכולל הריסת 9 בניינים קיימים, המכילים 111 יחידות דיור, והקמה של 7 בניינים חדשים המכילים כ-370 יח"ד מתוכן כ-260 יח"ד לשיווק.


בפרויקט החדש הממוקם קרוב ללב ליבה הפועם והמבוקש של צפון העיר צפויים להיבנות מגדלים לצד בנייה מרקמית אשר יכילו דירות בנות 3-5 חדרים, דירות פנטהאוז מרווחות ומבני ציבור בשטח כולל של כ-12.7 דונם. מחירי הדירות לשיווק צפויים להתחיל מ-2 מיליון ₪ לדירת שלושה חדרים והיקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על כ-720 מיליון ₪.


חברת ישראל-אירופה תקים קרן ייעודית באמצעותה תממן תחזוקה לבעלי דירות זכאים, כמו כן תחילת הריסה צפויה ב-2028.


את המכרז המורכב מטעם הבעלים ליוו בשנתיים האחרונות עו"ד רועי בר יוסף ועו"ד שגיא זיגל ממשרד עורכי דין "בר-יוסף, נאוי, תורג'מן ושות" כאשר "רום התחדשות עירונית" בבעלות מור בראון שימשה כמנהלת הדיירים. את ישראל אירופה מייצגת בעסקה עו"ד עדי טל.


בתמונה: אלעד אפרגן, מנכ"ל ובעלים ישראל אירופה. קרדיט – עננים צילום עסקי;


הדמיית פרויקט – קרדיט Terratectura


התמונה הדמיה להמחשה בלבד








התפרסמו 14 תגובות לכתבה.
  • מתי יגיעו לפינוי בינוי בדרך האצ״ל פינת דרך יבנה?
    הגב 11.08.24 10:08
  • אחרי החגים
    11.08.24 18:48
  • אתה גר שם שאתה שואל? אם היית דייר שם היית יודע
    12.08.24 07:01
  • מתי באושיות רחוב טרומפלדור יוסף פינוי בינוי
    הגב 11.08.24 10:27
  • גם אחרי החגים
    11.08.24 18:49
  • רק דיבורים ולא מעשים . כבר לפני כמה שנים קודמות בשכונת אושיות רק מדברים על פינוי בינוי . עד עכשיו לא השתנה כלום. מתי כבר מתחילים בשכונת אושיות ?
    הגב 11.08.24 15:28
  • לכשיסיימו בדרך יבנה.
    11.08.24 15:36
  • ומתי יסיימו בדרך יבנה ? ?
    הגב 11.08.24 18:53
  • שיגיע המשיח
    12.08.24 08:43
  • זה עניין של אישורי ביקוש.
    הגב 11.08.24 20:42
  • מילר מלצר שכונת יוקרה? מישהו התבלבל.זה שזה קרוב למכון וייצמן לא עושה אותה שכונת יוקרה."אזורי וייצמן" רחוקה מהמכון בכלל,העיקר "וייצמן"
    הגב 11.08.24 21:58
  • בסדר, לא שכונת יוקרה. היקר של כלולה ב״פרויקט״ הזה. אולי כדאי לפנות למבקר המדינה עוד לפני 2028
    16.08.24 16:26
  • לא מבין מאיפה צץ הפרוייקט הזה מי שמע עליו זה לא מתחם שהוכרז כנראה יוזמה פרטית. מסתבר שזה מתקדם יותר מהר ממתחמים שהעיריה מכריזה עליהם דרך המדינה.למשל מתחם שעריים מאז הוכרז לפני כמה שנים תקוע ולא מקודם.למה יש מינהלת עירונית ברחובות?
    הגב 12.08.24 07:04
  • מקדמים מה שמתאים לבעלי הון אם עוד לא הבנתם כנראה יש אנשים שמושכים בחוטים על מנת לקבל .......... המבין יבין
    הגב 14.08.24 01:28
  • אורח

למכירה דירת גן ברחובות ההולנדית - 4 חדרים, גינה מרווחת 190 מ"ר, 2 חניות, מחסן בתוך הגינה, ממ"ד, משופצת. מיקום מרכזי ושקט, 3,390,000 ₪ לפרטים: 073-802-1645

מערכת האתר | | תגובות: 1



למכירה דירת גן ברחובות ההולנדית. הדירה כוללת 4 חדרים בשטח של 90 מ"ר וגינה מרווחת של 150 מ"ר. הדירה ממוקמת באזור עורפי, ללא שכן צמוד במרחב האירוח, ולא פונה לכביש או לפארק.


הדירה כוללת 2 חניות עוקבות, מחסן בתוך הגינה, ממ"ד, והיא משופצת. החצר היקפית עם עצי פרי מפותחים. המיקום מרכזי אך שקט, במרחק הליכה למוסדות לימוד (גן ובית ספר), חנויות, תחבורה ציבורית, ספורטק ובית כנסת.


מחיר: 3,390,000 ₪


לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 073-802-1645









התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • לנקות את כל השחיתות
    הגב 10.08.24 16:30
  • אורח

למכירה דירת 5 חדרים בסביבה דתית לאומית ברחובות. 117 מ"ר, מרפסת שמש, ממ"ד, חניה בטאבו ומחסן, משופצת מהיסוד במחיר 2,570,000 ₪. לפרטים נוספים: 073-802-0428

בלוח הדירות של be106 כ - 300 דירות . למעוניינים לפרסם דירתם כולל שת"פ למתווכים 052-8030056

מערכת האתר | | תגובות: 0



דירת 5 חדרים למכירה בשכונת קרית דוד ברחובות, בסביבה דתית לאומית. הדירה בגודל 117 מ"ר וכוללת מרפסת שמש בגודל 7 מ"ר, ממ"ד, חניה בטאבו ומחסן.


הדירה עברה שיפוץ מהיסוד וכוללת צנרת חדשה בתקן SP, שתי מקלחות חדשות ושני שירותים חדשים (תלויים וסמויים), דלתות חדשות ואיכותיות ושלושה מזגנים. הדירה עורפית עם נוף פתוח לכיוון צפון-מערב, ממוקמת בקומה 2 מתוך 7.


הבניין מתוחזק על ידי חברת ניהול. פינוי הדירה צפוי בעוד שנה. הדירה מוצעת במחיר אטרקטיבי ובמיקום מעולה עם יציאה מהירה לכביש 40 ו-431. בנוסף, הדירה סמוכה למרכז קניות הכולל סופר-מרקט, BE, קופות חולים, גנים ובתי ספר יסודיים "בראשית", "מעלות משולם" ותיכון "מדעים".


מחיר: 2,570,000 ₪


לפרטים נוספים: 073-802-0428















התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אושרו שתי תוכניות התחדשות משמעותיות בשכונת רמת ורבר בפתח תקווה: תכנית יד לבנים - הריסה של 10 מבנים ישנים והקמת 9 מבנים חדשים. תכנית כצנלסון - הקמת 4 מבנים חדשים

הדמיות כצנלסון: Citybee אדריכלים, הדמיה יד לבנים: גיורא רוטמן אדריכלים

מערכת האתר | | תגובות: 0



גם רמת ורבר מתחדשת! הוועדה המחוזית החליטה להפקיד שתי תוכניות התחדשות משמעותיות בשכונת רמת ורבר בפתח תקווה. בקרוב, מאות משפחות המתגוררות במבני רכבת ישנים ורעועים יזכו להיכנס לדירה חדשה עם ממ"ד. התכניות מקודמות בסמוך לתחנת המטרו ברחוב ארלוזרוב, לצד פתרונות תחבורתיים ותשתיות תחב"צ רבים.


תכנית יד לבנים, הנמצאת בין הרחובות כצנלסון, ארלוזרוב ופארק יד לבנים, תתפרס על פני 22 דונם. התכנית מציעה הריסה של 10 מבנים ישנים והקמת 9 מבנים חדשים, אשר חלקם יכילו שטחי מסחר וכן שטח של 1.3 דונם לטובת מבני ציבור והרחבת רחוב ארלוזרוב.


תכנית כצנלסון תתפרס על פני 9 דונם, בין רחוב כצנלסון 40-44 לפארק יד לבנים. התכנית מציעה הקמת 4 מבנים חדשים, הרחבת רחוב כצנלסון, תוספת שטחי מסחר ומבני ציבור, פיתוח מרחבים ירוקים אשר יתחברו לפארק יד לבנים ויזינו את הציר הירוק החדש שיעבור במרכז השכונה.


ההתחדשות העירונית היא מחוייבת במציאות, ועיריית פתח תקווה תמשיך לקדם אותה תוך שימת דגש לכלל הצרכים הנדרשים עבור תושבי העיר.




צילומים:הדמיות כצנלסון: Citybee אדריכלים, הדמיה יד לבנים: גיורא רוטמן אדריכלים





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

32 משפחות נוספות משכונת רמת אליהו עומדות לקבל מפתח לדירתן החדשה בשכונת נוריות בראשון לציון

מערכת האתר | | תגובות: 12
צילום מתוך דף הפייסבוק מנהלת פינוי ובינוי רמת אליהו



שבוע שעבר המנהלת קיימה כנס הסברה לקראת אכלוס ל-32 משפחות משכונת רמת אליהו, אשר עתידות לעבור לדירות התמורה החדשות בשכונת נוריות במהלך חודש ספטמבר. משפחות אלה מצטרפות ל-16 משפחות מהשכונה שכבר קיבלו מפתחות לדירות החדשות!


מדובר במכרז של 48 משפחות שעוברות ל-4 בניינים חדשים בשכונת נוריות. הפרויקט מבוצע על ידי חברת שיכון ובינוי.


בכנס השתתפו נציגי המנהלת, נציגי חברת שיכון ובינוי ונציג חברת ההובלה. הדיירים קיבלו מידע אודות פינוי הדירות הישנות בשכונה ורישומן על שם המדינה, תדרוך לקבלת הדירות החדשות, גרירת משכנתא ותיאום הובלה לדירה החדשה.





התפרסמו 12 תגובות לכתבה.
  • אמרתם שרק בניין שכל דייריו חתומים מקבלים מפתח, אז למה יש תפזורת של דיירים מכל מיני בניינים?
    הגב 31.07.24 13:54
  • מתי יהיה גם ברחוב התדהר
    הגב 31.07.24 14:24
  • מתי אני יקבל די3צ עמידר מיספר 1בטור אמא ל7ילדים מרמת אליהו
    הגב 31.07.24 14:29
  • מתיי אנילביץ 27
    הגב 31.07.24 14:58
  • מתי יהיה בחנה סנש 4
    הגב 31.07.24 17:13
  • מתח ברחוב הכנסת
    הגב 31.07.24 17:19
  • מה עם חיים אריאב 8?
    הגב 31.07.24 18:48
  • מאיזה רחוב הם עוברים ?
    הגב 31.07.24 19:37
  • מתי נורוק 12
    הגב 01.08.24 06:32
  • התנגדתם לפנוי עכשיו בוכים תמשיכו להדליק את האור של הטלפון ולעלות לקומה 4 ברגל
    הגב 02.08.24 00:41
  • מה קורה עם אנילביץ 19 תפנו את מי שרוצה ושהשאר ירקבו בבניין
    הגב 03.08.24 20:01
  • מתי אנילביץ 19 הרוב רוצים תפנו מי שרוצה תשאירו את השאר
    הגב 03.08.24 20:06
  • אורח

שר הפנים משה ארבל וצוות לשכתו בסיור מקצועי צפון תל אביב ושמע על תכנית 3700. מדובר בעתודת הקרקע הפנויה הגדולה ביותר של העיר – 3,200 דונם בו יבנו למעלה מ-28,000 יחידות דיור, מתוכן אלפי דירות בהישג יד, וכן שטחים נרחבים לתעסוקה, מסחר, מלונאות ושטחי ציבור

מערכת האתר | | תגובות: 0
כפיר סיון



שר הפנים משה ארבל וצוות לשכתו קיימו היום (ה', 25.7.24), סיור בעיר תל אביב-יפו וישיבה מקצועית בעירייה, כשהוא מלווה בראש מטה התכנון הלאומי נתן אלנתן, משנה למנכ״ל המשרד משה מור יוסף וממונת מחוז מרכז ומ"מ מחוז תל אביב, הגב׳ ענת לנקסנר.


הסיור החל בתצפית בפארק הטיילת החופית שנבנה בשנה האחרונה בצפון העיר תל אביב ושמע על תכנית 3700. מדובר בעתודת הקרקע הפנויה הגדולה ביותר של העיר – 3,200 דונם בו יבנו למעלה מ-28,000 יחידות דיור, מתוכן אלפי דירות בהישג יד, וכן שטחים נרחבים לתעסוקה, מסחר, מלונאות ושטחי ציבור.


משם המשיכו השר, ראש העיר והפמליה לסיור במוזיאון העיר תל אביב-יפו. הסיור כלל הצגה אינטראקטיבית של אוסף המוזיאון, והוצגה בפני השר התערוכה המתחלפת השנתית העוסקת ב"מלאכה ובטלה", ומציגה 27 יוצרים ויוצרות. כמו כן, הוצגה תערוכת קבע היסטורית המציעה התבוננות חדשה על רוח העיר כרצף של מפגשים בין מקומיות ובינלאומיות, קודש לחול, חומר ורוח.


את הסיור סיים השר בישיבת עבודה בהשתתפות ראש העירייה רון חולדאי, נציג ש״ס סגן ראש העיר אלחנן זבולון, צוות המשרד והנהלת העירייה. בישיבה דנו בסוגיות השונות הנוגעות לעיר תל אביב-יפו ולשלטון המקומי באופן כללי, בין השאר עצמאות בחקיקת חוקי עזר עירוניים, עיגון מעמד חוקתי של השלטון המקומי, תיקון עיוותים בנוגע לגביית ארנונה והקלות רגולטוריות לתאגידים העירוניים.


שר הפנים ארבל אמר: ״שמחתי להגיע היום לביקור בעיר העברית הראשונה ת״א-יפו, לעמוד מקרוב על ההתפתחות המדהימה של העיר והאתגרים איתם מתמודד ראש העיר. ללא ספק ת״א היא סמל של ניהול לכלל הרשויות. השלטון המקומי מוכיח שאפשר לשבת ביחד נציגי כלל הסיעות והמגזרים ולשתף פעולה לטובת האזרח. ליצור הצלחה זה טוב, לשמר אותה במשך שנים זה אתגר גדול יותר וזה הרבה בזכות ההנהגה שלך ראש העיר. שמחתי לשמוע ממך ראש העיר את תמיכתך בהליכי איחוד רשויות המקודמים כעת. כולנו במשרד הפנים מגויסים לטובת ת״א-יפו ונמשיך לתת לכם את הכלים לקדם את העיר ולשמירה על שגשוגה״.







צילומים:כפיר סיון



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 8
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 8 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • קבוצת בל - צוות של מהממים. תודה על השירות! בדקנו הרבה אופציות ביוון וקפריסין (רק היוונית. מי שרוצה להיות תחת שלטון תורכי עכשיו, בהצלחה לו) ובחרנו ללכת איתכם. מפרגנים באהבה ושמחים להיות חלק מהדיירים החדשים בשכונה :-)
    הגב 03.07.24 10:58
  • יקר
    הגב 15.07.24 12:58
  • אורח

למכירה דירת 4.5 חדרים 110 מ"ר, במחיר 2,420,000 ש"ח בשכונת מישור הנוף, ראשון לציון, מרפסת שמש, חניה מוצמדת, מטבח משודרג, נוף לפארק. לפרטים 03-382-0345

מערכת האתר | | תגובות: 2


דירת 4.5 חדרים למכירה בשכונת מישור הנוף המבוקשת בראשון לציון, במחיר של 2,420,000 ש"ח. הדירה ממוקמת בקומה הרביעית מתוך תשע קומות ומשקיפה לכיוון הפארק.


הדירה מציעה שטח של כ-110 מ"ר, כולל מרפסת שמש, שני חדרי מקלחת ושירותים, ומטבח משודרג עם מקומות אחסון רבים.


בנוסף, הדירה מצוידת במערכת מיזוג אוויר מיני מרכזית וכוללת חניה מוצמדת. בבניין יש מעלית ומקלט משותף.


לפרטים נוספים ותיאום ביקור, ניתן להתקשר למספר 03-382-0345.







התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • אפשר פרטים
    הגב 01.05.24 18:28
  • יש ממד?
    הגב 23.07.24 19:44
  • אורח

למכירה דירת גן מטופחת מושקעת מאוד ומשופצת בשכונת אושיות רחובות: 4 חדרים, 102 מ"ר בנוי, גינה רשומה בטאבו, ממ"ד, מחסן גדול בהיתר, בחדר ההורים ישנה מקלחת ושירותים פרטיים. מחיר 2,200,000 ש"ח. לפרטים: 073-802-3032

מערכת האתר | | תגובות: 4


למכירה דירת גן מרווחת ומשופצת בשכונת אושיות, רחובות. הדירה מציעה 4 חדרים ושטח כולל של 102 מ"ר, כולל ממ"ד גדול, סלון רחב ידיים, ומטבח ענק. הנכס מתהדר בשטח גינה מטופח בחזית ובאחורי הבית, בסך הכל כ-75 מ"ר, ובנוסף מחסן בנוי גדול בחצר עם היתר. דירת הגן ייחודית בכך ששטח הגינה רשום בטאבו. בחדר ההורים ישנה מקלחת ושירותים פרטיים, ובכל חדר בדירה מותקן מיזוג אוויר. הדירה כוללת גם חדר משק וכביסה, ומגודרת בסורגים.

מחיר המכירה עומד על 2,200,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישות: 073-802-3032 .









התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • אפשר תמונות של הבנין מבחוץ? בנייני רכבת דו קומתיים?
    הגב 21.03.24 18:45
  • צודק
    21.03.24 21:54
  • רחוב באושיות?
    הגב 23.03.24 20:15
  • כן. מה בעיה?
    24.03.24 10:41
  • אורח

חולון מתחדשת: אושרה התכנית להתחדשות מתחם שדרות קוגל הכולל פינוי-בינוי של 840 דירות שיכון ותיקות וחידוש הבניינים ובנייתן של כ-3,250 יחידות דיור בבניינים חדשים, בהן דיור להשכרה ארוכת טווח לטובת הזוגות הצעירים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שי קינן - shai keinan



חולון מתחדשת: אושרה התכנית להתחדשות מתחם שדרות קוגל!


בימים אלה נחתם אישור למתן תוקף לתוכנית להתחדשות מתחם שדרות קוגל (תכנית ח/650) בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית והמינהלת להתחדשות עירונית בחולון.


במסגרת תוכנית ההתחדשות, רחוב קוגל יהפוך לשדרה עירונית מרכזית עם דגש על קהילתיות, עם אלפי יחידות דיור חדשות, אזורי מסחר, משרדים ושטחים ציבוריים. שדרות קוגל יתחברו לרחבי גוש דן על ידי מערכת תחבורה חדישה, מתקדמת וירוקה באמצעות הקו הירוק של הרכבת הקלה, מה שיהווה פיתוח משמעותי של הכניסה הצפונית לעיר.


מה צפוי לקרות במסגרת תוכנית ההתחדשות של שדרות קוגל:



  • פינוי-בינוי של 840 דירות שיכון ותיקות וחידוש הבניינים

  • בנייתן של כ-3,250 יחידות דיור בבניינים חדשים, בהן דיור להשכרה ארוכת טווח לטובת הזוגות הצעירים

  • הקמת בית ספר חדש ואשכול גנים

  • הזדמנויות תעסוקה מגוונות

  • אזורי פנאי ומפגש, בהם טיילת, רחבה מרכזית, מתקני משחק וגינות שכונתיות

ראש העיר שי קינן

התחדשות שדרות קוגל היא נקודת מפנה שמשרטטת את עתידה של העיר חולון. בקדנציה הזו יפעלו כדי להביא את בשורת ההתחדשות העירונית לכל השכונות הוותיקות, כך שחולון תמשיך להתחדש ולשנות את פניה ללא היכר.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חברת דירה להשכיר קיימה מפגש שיתוף ציבור בנושא בינוי מתחם חרודי בנס ציונה הכוללת בניית כ-2200 יחידות דיור, מתוכן כ-600 יחידות דיור עבור "דיור בר השגה" לזוגות צעירים מחוסרי דיור, ביניהם בני המקום

מערכת האתר | | תגובות: 0



חברת דירה להשכיר קיימה אתמול מפגש שיתוף ציבור בנושא בינוי מתחם חרודי באשכול פיס. במפגש הוצגה התוכנית העתידית לבינוי במתחם, אשר כוללת בניית כ-2200 יחידות דיור, מתוכן כ-600 יחידות דיור עבור "דיור בר השגה" לזוגות צעירים מחוסרי דיור, ביניהם בני המקום. בנוסף, ייבנו בתי ספר, גני ילדים, מבני קהילה, תרבות ודת בהתאם לצרכי העיר והתושבים. המבנים במתחם יגיעו לכ-9 קומות ויגדילו את היצע הדירות בעיר.

התוכנית מקודמת במסגרת הוועדה הארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור והיא עתידה להתבצע בהליך תכנון מזורז. במהלכו תוגש התוכנית, תופקד, תפתח להתנגדויות הציבור ולאחר דיון תקבל תוקף ואישור להתחלת הבניה.

במפגש העלו התושבים שאלות נוקבות בנוגע לאופן התכנון, צפיפות המבנים, התאמת תחבורה ודרכי גישה, וכן טיעונים הנוגעים לפגיעה בערכי הטבע והרצועה האקולוגית הקיימת באזור. חלק מהתושבים הביעו את רצונם להגדיל את היצע הדירות בעיר, בעוד אחרים הביעו התנגדות לבניה במתחם ורצון להשאיר את האזור כשטח פתוח. נציגי דירה להשכיר והמתכננים השיבו כי הם פועלים מכוח החלטת ממשלה והחוק, אשר הגדירו את המתחם לבניה בהליך מזורז.

המפגש התקיים באולם אשכול פיס, אשר הושאל על ידי עיריית נס ציונה למתכננים עבור מפגש שיתוף הציבור. במפגש נכחו ראש העיר שמואל בוקסר וחברי מועצת העיר סמדר אהרוני, עומרי רווח, עמוס לוגסי, ליאור אלימלך וליאור שרון, וכן נאור ירושלמי, גיל אנוקוב וגלית אבינועם.

בתום המפגש עלה ראש העיר לבמה ואמר כי העירייה פועלת עם ובשיתוף התושבים. למרות הצעת ראש העיר בינואר 2023 לקחת את התכנון לידי העירייה ולתכנן באופן מבוקר, עם כ-1000 דירות פחות, הסדרת דרכי גישה ושמירה על שטחים פתוחים, העירייה הגישה כבר בפברואר 2023 התנגדות מפורטת לבנייה במתחם. עוד הוסיף ראש העיר כי העירייה תתנגד לבניה במתחם בכל הכלים העומדים לרשותה במסגרת החוק.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מידע על 8 דירות למכירה בראשון לציון! דו משפחתי בשכונת אמריקן קולוני, דו משפחתי בשכונת נעורים, פנטהאוז יוקרתי בקריית הלאום, 4 חד' בקדמת ראשון. 4.5 חד' בקרית ראשון, 3 חד' ברביבים, 4 חד' בשכונת רמז, 5 חד בשכונת כלניות

מערכת האתר | | תגובות: 3


לוח be106 הופך בהדרגה ללוח המרכזי של ראשון לציון וערי המרכז ומכיל כבר כ - 300 דירות למכירה יד שנייה מקבלנים ומתווכים

ומספר הדירות העולות בלוח גדלות מיום ליום

ומידי יום נעלה סקירה על דירות אשר עלו ללוח לאחרונה וגם וותיקות יותר בלוח.


בעלי דירות למכירה - פרטיים, מתווכים וקבלנים המעוניינים להופיע בלוח be106 מוזמנים לחייג

0528030056




למכירה בית פרטי דו משפחתי בשכונת אמריקן קולוני במזרח ראשון לציון

מגרש 250 מר בית בין 7 שנים 2 קומות

בנוי 230 מ"ר

בקומה השנייה 4 חדרי שינה 2 אמבטיות ששופצו לאחרונה בקומה הראשונה מטבח וסלון גדולים מאד ושירותים

יחידת דיור 60 מטר כולל 2 חדרים המניבה שכירות נפרדת

גינה גדולה ומרווחת

פינוי גמיש

מחיר

6,000,000 ש"ח

פרטים

073-802-0209

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/51905

למכירה דירת 4 חדרים בשכונת קדמת ראשון


דירת 4 חדרים

80 מ"ר + 26 מ"ר מוצמד בטאבו

מרפסת שמש גדולה חניה גדולה כפולה - בטאבו חניה אחת

ממ"ד + ממ"ק בקומה

⁠מחסן ענק מעל 10

בניין חדש בן 10 (לא תמ"א)

דוד שמש

⁠חנייה תת קרקעית גדולה בטאבו שיכולה לשרת כחנייה כפולה

* ⁠כל החלונות בדירה יוצאים לנוף פתוח ואין אף בניין ממול שמסתיר, לכן דירה מוארת ואינטימית

⁠דירה משופצת

קומה עליונה עם גג חדש ומשופץ.

דירה פונה לכיוון העורפי

לדירה אין שכנים צמודים שיכולים להפריע.

יש קומת מסחר נוחה עם מכולת.

מיקום נוח לכל היציאות מהעיר וקרוב לאזור הרובע


מחיר

2,240,000 ש"ח

לפרטים

0738021073

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/52809


למכירה 4.5 חדרים בקרית ראשון במערב ראשון לציון


110 מ"ר - 95 מ״ר + 15 מ״ר מרפסת מקורה

קומה 5 מתוך 8

2 דיירים בקומה

חניה פרטית ומוצלת מתחת למרפסת

נוף פתוח גם בחזית וגם בעורף

3 כיווני אוויר

בניין אחרי שיפוץ חיצוני, לובי ומעלית

2 דקות הליכה מגנים, יסודי, חטיבה, ותיכון

הדירה משופצת מהיסוד כולל אינסטלציה

חשמל, מחמם מים על גז,

כבילת רשת בכל החדרים מתחת לריצוף

שירותים כפולים, 4 מזגנים

מחיר

2,680,000 ש"ח

לפרטים

073-802-3636

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/52811


למכירה דירת 3 חדרים בשכונת רביבים בראשון לציון.


במחיר מציאה שכמעט לא רואים היום בראשל"צ.

1,990,000 ₪

דירת 3 חדרים גדולה ומוארת, עורפית, קומה 6 מתוך 7, עם כיווני אוויר מצוינים של דרום ומערב, ממוזגת,

רחבת ידיים - 91 מטר לפי הארנונה.

המון מקומות אחסון.

חניה (בהסכמה) בשפע - יש לבעלי הדירה 2 מכוניות ונגרר ותמיד יש להם חניה.

אינסטלציה וריצוף - שיפוץ בעשור האחרון. כמו כן החיפוי החיצוני של המטבח הוחלף והבניין עבר שיפוץ חיצוני במסגרת שיפור פני העיר. .

התוכניות מתקדמות מול קבלן להוספת מרפסת של 14 מטר לכל דירה בקרוב מאוד.

מושקעת ומתוחזקת.

הזדמנות יוצאת דופן למשקיעים

מיקום מדהים! - מול גן בעברית, צמוד לכל מה שצריך - גני ילדים, בתי ספר, סופרים, פארקים, בתי קפה. הכל במרחק הליכה,

אפילו אין צורך להזיז את הרכב מהחניה.


לפרטים

073-802-0404

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/50968


למכירה בית דו משפחתי פרטי בשכונת נעורים בראשון לציון.

6 חדרים ב-2 מפלסים קיימים + זכויות בנייה למפלס נוסף בעליית הגג.
170 מטר בנוי + חצר מרווחת ומחולקת חכם של כ-80 מטר עם נקודות מים וגז+ מחסן קבוע ומאושר בחצר.
3 כיווני אוויר, מוארת ועם זרימת אוויר נפלאה .
אפשרות ל-3 חניות בטור.
מפלס תחתון: מטבח, מזווה, ממ"ד, שירותי אורחים, פינת אוכל, סלון+ יציאה לחצר.

מפלס עליון: 3 חדרים שינה, שירותים מקלחת משותפים לקומה, חדר שירות + חדר מאסטר הורים עם חלל ארונות ומרפסת פרטית.



מחיר

‏5,700,000 ₪

לפרטים

055-432-7073

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/54140


למכירה ברחוב רוטשילד בשכונת רמז המערב הישן בראשון לציון

למכירה דירת 4 חדרים ברחוב רוטשילד במערב הותיק בשכונת רמז בראשון לציון
דירה קלאסית למשקיעים

דירת 4 חדרים גדולה ומרווחת !
קומה 2 מתוך 3 על עמודים!
כ - 92 מ"ר לפי הארנונה
כ - שלושה כיווני אוויר (מערב/מזרח/ודרום)
דירה עורפית
מרפסת סלון
דוד שמש חדש
המקלחת והשרותים שופצו ברמה גבוה !
מטבח ואינסטלציה הכל הוחלף
בניין מתוחזק ומטופח עם ועד פעיל !

מחיר

‏2,190,000 ₪

לפרטים

073-802-1809

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/54141


למכירה דירת 5 חדרים בשכונת כלניות בראשון לציון


למכירה דירת 5 חד' ענקית ומרווחת 126 מ"ר בשכונת הכלניות החדשה בראשון לציון
בניין בוטיק בפרויקט של רמי צרפתי
קומה 2 מתוך 5
סוויטת הורים גדולה + חדר ארונות
מתוכננת בקפידה וכוללת מפרט מנצח,
מטבח בעיצוב פרובנס עם אי גדול
מרפסת שמש כ - 17 מ״ר
מחסן מוצמד בטאבו
ממ״ד גדול
מערכת מיזוג מרכזית + מאוורר תקרה בכל חדר
חניה תת קרקעית מוצמדת בטאבו
קומפלקס מדהים בקרבת פארק שעשועים ענק
מזגן מיני מרכזי בכל הבית עם דמפרים!
שתי חדרי רחצה + ושלושה חדרי שירותים!

מחיר

‏3,290,000 ₪

לפרטים

055-432-0737

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/54074


פנטהאוז במיקום הכי יוקרתי בשכונת קריית הלאום במערב ראשון לציון


למכירה פנטהאוז במיקום הכי יוקרתי בשכונת קריית הלאום במערב ראשון לציון
פנטהאוז נדיר בן 8 שנים, עם נוף מטורף לצפון, דרום ומערב.
5 חדרים
קומה 10 מתוך 10 קומות
240 מ"ר
2 חניות
ממ"ד
מחסן
מרפסת שמש

בשנייה שתיכנסו תבינו איך יוקרה ושלווה משתלבים בצורה הרמונית.
נכס יפהיפה, בשכונה שיש בה הכל וקרובה לכל מקום כולל יציאות לתל אביב.
דמיינו בוקר עם ציוץ ציפורים, נוף מרגיע, קפה באחת המרפסות שמשקיפות לים, שקיעות נדירות ויוקרה אין סופית.

מחיר

‏5,790,000 ₪

לפרטים

073-802-1874

לינק למודעה המלאה

https://www.be106.net/realestate/show/55303




התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • המחירים כל כך הזויים
    הגב 15.07.24 12:43
  • ממשששש
    הגב 16.07.24 03:21
  • למי יש כסף כזה בימינו?
    הגב 16.07.24 17:37
  • אורח

ערב מיוחד בנושא נדל"ן בפתח תקווה בשיתוף ד"ר חיים זיכרמן ונבחרת הנציגים של חברת פרופרטים - האירוע יתקיים ביום רביעי, 17 ביולי, במסגרת "נדל"ן על הבר" ויכלול גם בירה טובה. הכניסה חינמית בהרשמה מראש

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק החממה מרכז צעירים פתח תקוה



ערב מיוחד בנושא נדל"ן יתקיים בפתח תקווה בשיתוף ד"ר חיים זיכרמן, ראש בית הספר לנדל"ן בקריה האקדמית אונו, ונבחרת הנציגים של חברת פרופרטים. האירוע יעסוק בהתנהלות פיננסית, מצב הנדל"ן בארץ וביטחון כלכלי.


האירוע יתקיים ביום רביעי, 17 ביולי, במסגרת "נדל"ן על הבר" ויכלול גם בירה טובה. הכניסה חינמית בהרשמה מראש.


להרשמה מראש, לחצו כאן.


מחכים לכם!





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סיור של חברת מועצת העיר קארין ברגינסקי בתחנות המשאבות ובברכות המים בעיר

מערכת האתר | | תגובות: 3



ביום שלישי קיימה חברת מועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון תאגיד המים, קארין ברגינסקי, סיור יחד עם מנכ"ל התאגיד באר השלישית, זורי שעובי, ומהנדס המים, אלכס גליקמן, בתחנת המשאבות (בוסטרים) באושיות ובבארית המים הסמוכה לה. ברגינסקי התרשמה מתפעול התחנות לצורך אספקת מים סדירה לעיר.

בנוסף, התקיים ביקור בברכת המים החדשה במזרח העיר ובתחנת המשאבות הצמודה לה, שאמורה להתחיל לפעול במהלך החודש הקרוב. הפעלת התחנה החדשה מקדמת מאוד את משק אספקת המים בשגרה ובחירום. בעתיד, אמורות הבריכות לפעול באופן אחיד ומשולב, והתאגיד ערוך לכך.

הסיור כלל גם ביקור בתחנת השאיבה בפארק המדע, הקולטת את הביוב של פארק המדע, אחוזת הנשיא ורחובות המדע.

ברגינסקי ציינה: "ראשית בהתרגשות רבה, סיירתי בכל המתקנים ולמדתי את המשמעויות העצומות בנוגע לאספקת המים עבור כל תושבי העיר עם ראיה עתידית ויכולת אספקה לעוד עשרות שנים. למדתי גם שחייבים לפעול להורדת רמת הגבבה המצטברת בתחנה וצריך לעשות השתדלות ולהמנע מזריקת מגבונים, מגבות נייר וכו' אשר עלולים לסתום את מערכות הביוב ולגרום לבעיה רצינית. בסיור גם ביקרתי בבארות המים בעיר המפיקות מים לרשת המים של העיר. ההשקעה עצומה וצריך לשמר אותה וזה תלוי בכל אחד מאיתנו. יישר כח למנכ"ל התאגיד, למהנדס המים, מהנדס התאגיד ולכל המעורבים בהקמה ובבניה כה נחוצה לעירנו. תודה לראש העיר מתן דיל על התמיכה ועל האמון."







התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • כל 3 חודשים הביוב נסתם עקב זריקת מגבונים מכה קשה
    הגב 11.07.24 12:16
  • וכל אחד מהדיירים אומר לא אני מה הפתרון
    הגב 11.07.24 12:18
  • לגבות מהדיירים כולם כל פעם שצריך לתקן, ולא מקופת הוועד, רק כך יפסיקו, מניסיון של שנים זה עובד, בהצלחה.
    11.07.24 14:54
  • אורח
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל