הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
2 צעירים מראשון לציון ותל אביב סחרו בסמים באמצעות הרכבת... מצורף סרטון התפיסה
המוצר היומי! משחק מהנה לכל המשפחה: משחק "לשון הצפרדע" שבו אתם מנסים לתפוס את הקלפים עם הלשון המצחיקה – מי ינצח ראשון?
עיריית תל אביב-יפו: פסטיבל ממצולות – יצירה יהודית מקומית לימי סליחות ברחבי העיר, 24-26 בספטמבר 2024: מופע סליחות מרכזי עם צמד המוזיקאיות צביקוש ורינת, מופע הנשמה עם הזמרת והיוצרת ריעות זלאיט, פיוטים בפשפשים - הופעה מיוחדת של המוזיקאי שי נחייסי ועוד אירועי

ד"ר אורי עמיקם מונה לסגן מנהל מחלקת היריון בסיכון גבוה בבית החולים ליס ליולדות ונשים בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית חולים ליס ליולדות ונשים



ד"ר אורי עמיקם מונה לסגן מנהל מחלקת היריון בסיכון גבוה בבית החולים ליס ליולדות ונשים בתל אביב-יפו. ד"ר עמיקם, נשוי לעליסה ואב לאריאל, בילה את מרבית חייו המקצועיים בבית החולים, החל מסטודנט לרפואה באוניברסיטת תל-אביב, דרך התמחות ועד לתפקיד רופא בכיר באגף ליס לנשים ויולדות בבית החולים איכילוב.


ד"ר עמיקם ביצע את תת-ההתמחות הקלינית שלו במשך שנתיים באוניברסיטת מקגיל בקנדה, בתחום האם והעובר. עם שובו לישראל, התמנה לתפקיד סגן מנהל מחלקת אם ועובר באגף ליס לנשים ויולדות.


ד"ר עמיקם אמר: "אני מאמין שתחום רפואת האם והעובר הוא התחום הכי מרתק, מספק ומתגמל שיש, יחד עם הקשיים והדילמות הנלווים אליו. עבורי, אין זכות גדולה יותר מאשר ללוות את המשפחות הללו בהתמודדויות מורכבות וברגעים מרגשים של הבאת חיים לעולם."






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

2 צעירים מראשון לציון ותל אביב סחרו בסמים באמצעות הרכבת... מצורף סרטון התפיסה

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה



שוטרי תחנת שר"ת עצרו שני חשודים בסחר בסמים אשר מתניידים ברכבת על מנת לטשטש את עקבותיהם. החשודים, תושבי תל אביב וראשון לציון, נעצרו בצאתם מתחנת הרכבת בדרום תל אביב.


לאחר שנתפסו פעמיים סוחרי סמים אשר מגיעים ברכבת לתחנה בדרום תל אביב, על מנת להעביר את הסמים לאזור נווה שאנן, זוהתה השיטה של הגעה ברכבת מתוך מחשבה שזה מטשטש את עקבותיהם של החשודים. בלשי משטרת שר"ת ביצעו פעילות אופרטיבית כנגד סחר בסמים והפצתם.


במהלך המעצר והחיפוש נתפס חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל של כ-50 גרם.


סנ"צ משה אביטל, מפקד תחנת שר"ת, ציין: "שוטרי תחנת שר"ת פועלים סביב השעון לנטרל את קווי ההספקה והסחר בסמים, בדרום תל אביב בכלל ובנווה שאנן בפרט. המאבק החשוב בנגע הסמים חשוב גם לחיזוק תחושת הביטחון של התושבים".


חוקרי משטרת שר"ת סיימו את החקירה הגלויה ופרקליטות מחוז תל אביב הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום כנגד החשודים ובקשה למעצר עד תום ההליכים.


מצ"ב תמונות הסמים, העצור וסרטון המעצר.



סרטון:




צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

המוצר היומי! משחק מהנה לכל המשפחה: משחק "לשון הצפרדע" שבו אתם מנסים לתפוס את הקלפים עם הלשון המצחיקה – מי ינצח ראשון?

מערכת האתר | | תגובות: 0


משחק מהנה לכל המשפחה! משחק "לשון הצפרדע" שבו אתם מנסים לתפוס את הקלפים עם הלשון המצחיקה מי ינצח ראשון?

ל-2 משתתפים: 13.50 ₪

ל-4 משתתפים: 22.49 ₪

משלוח חינם בקנייה מעל 38 ₪

https://s.click.aliexpress.com/e/_DeScgWR

מעוניינים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ לקבלת מוצרים אטרקטיביים ובדילים מיוחדים

לחצו על הלינק:

https://be106.net/w/deals/1





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

BE106 דילים וקופונים

אתר BE106 הוא גוף מקשר בלבד בין מוכרים לקונים

אורח

BE106
19.09.24 13:51
שעון קיר גדול עם ספרות רומיות בעיצוב רטרו, שקט ומדויק. מתכת חזקה בעיצוב נורדי, מתאים לסלון, חדר שינה, משרדים ועוד. קוטר 40 ס"מ, זמין בצבעים זהב או שחור. מחיר: ₪88.91 כולל משלוח חינם. נמכר ביותר מ-900 יחידות
https://s.click.aliexpress.com/e/_DFqH2sj
BE106
19.09.24 09:47
משאבה חשמלית לניפוח מהיר ומדויק של צמיגים, כדורים ועוד. עם צג LCD להצגת לחץ אוויר בזמן אמת, ומנוע נחושת טהור לניפוח מהיר תוך 10 שניות. סוללה מובנית 3000mAh לשימוש ממושך וטעינה נוחה. מתאים לרכב, אופנוע, אופניים, כדורים ועוד.

רק ב-39.73 ש"ח עם משלוח חינם:
https://s.click.aliexpress.com/e/_DDWUm8j
BE106
19.09.24 09:47
כרית תמיכה לעכבר ולמקלדת עם עיצוב מסאז' להפחתת מתחים ושיפור זרימת הדם, עשויים סיליקון איכותי ועמיד. מתאימים למחשב, לפטופ או גיימינג, נוחים במיוחד לעבודה ממושכת. עיצוב כותנה זוכרת שמבטיח עמידות ושומר על צורתו גם לאחר קיפול. קלים לניקוי, בצבעים שחור או לבן ובמגוון גדלים.

החל מ-₪13.39 לעכבר ומ-₪24.65 למקלדת: https://s.click.aliexpress.com/e/_DER5rOF
BE106
19.09.24 09:46
מצלמת דרך קומפקטית ואיכותית לרכב באיכות 2K/1440P עם ראיית לילה צבעונית, זיהוי תאונות 24/7 ומצב חניה, חיבור לאפליקציה לצפייה ושיתוף קבצים. עמידות גבוהה לחום וקור קיצוניים בזכות קבל סופר קיבולי ללא סוללה.

מחיר: ₪100.30. אפשר להוסיף כרטיס זיכרון 32GB.

כולל משלוח חינם: https://s.click.aliexpress.com/e/_DCeLAcx

מומלץ להשתמש בכרטיס זיכרון והתקן חיבור מקורי לשיפור הביצועים.
BE106
19.09.24 09:46
מטען טיולים מהיר עם חיבורים לכל סוגי השקעים ב200 מדינות!

ב-73 ש"ח בלבד כולל משלוח חינם: מטען GaN 65W מבית LENCENT, עם 3 חיבורי Type C ו-2 חיבורי USB, מטעין מחשבים ניידים, סמארטפונים, אוזניות ועוד במהירות שיא. מתאים ליותר מ-200 מדינות עם מתאמים לשקעים של UK / US / EU / AUS. מושלם לנסיעות!

לרכישה: https://s.click.aliexpress.com/e/_DlSlNEx
BE106
19.09.24 09:46
מסך 7 אינץ' נייד לדאשבורד ברכב עם תמיכה ב-Android Auto וב-Apple CarPlay, כולל Bluetooth, ניווט GPS, ומצלמת רוורס 1080P איכותית עם זווית צפייה רחבה וראיית לילה. קל להתקנה ומתאים לכל סוגי הרכב, עם חיבור אלחוטי או חוטי לסמארטפון ושליטה קולית דרך Siri או Google Assistant. ב-194 ש"ח כולל משלוח חינם באמזון, יש לסמן קופון הנחה בדף המוצר: https://amzn.to/3Tu0vnF
BE106
19.09.24 09:45
בקבוק מים נייד לכלבים וחתולים, מתאים לטיולים, רכיבה או הליכה - עיצוב נוח לנשיאה, עם כפתור לשתייה קלה לחיות המחמד שלכם. עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ועמידים לאורך זמן. מגיע בנפחים שונים: 350 מ"ל ב-₪16.69, 550 מ"ל ב-19.22 ש"ח. במגוון צבעים. משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח: https://s.click.aliexpress.com/e/_DnK5XE3
שימו לב: הגרסה של 300 מ"ל אינה מתאימה לשימוש עם מים חמים.
BE106
17.09.24 18:35
חובה בחירום! רדיו חירום המטעין ידנית מכשירי טלפון סלולארי

רדיו AM/FM/NOAA רב תכליתי עם פנס LED מובנה וטעינה ידנית, סולארית או USB, וסוללה נטענת של 2000mAh. מושלם לטיולים, קמפינג או למקרי חירום. כולל גם טעינת טלפונים ניידים, קומפקטי וקל לנשיאה ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9 מתוך 5 מ-1277 ביקורות.

ב-52.71 ש"ח בלבד עם משלוח חינם: https://s.click.aliexpress.com/e/_DlPEYqr


עיריית תל אביב-יפו: פסטיבל ממצולות – יצירה יהודית מקומית לימי סליחות ברחבי העיר, 24-26 בספטמבר 2024: מופע סליחות מרכזי עם צמד המוזיקאיות צביקוש ורינת, מופע הנשמה עם הזמרת והיוצרת ריעות זלאיט, פיוטים בפשפשים - הופעה מיוחדת של המוזיקאי שי נחייסי ועוד אירועי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: צילום ידידיה שטיינברג



עיריית תל אביב-יפו: פסטיבל ממצולות – יצירה יהודית מקומית לימי סליחות ברחבי העיר


לכבוד בואם של חגי תשרי, עיריית תל אביב-יפו תקיים את פסטיבל "ממצולות" בו יוצגו יצירות יהודיות מקומיות לימי הסליחות. שמו של הפסטיבל לקוח מטקס התשליך שמתקיים בראש השנה ובמהלכו משליכים את החטאים למצולות הים. דווקא מתוך העומק של התהום, שם נוצרת היצירה ומשם מגיע חשבון הנפש והתשובה.


פסטיבל "ממצולות" מורכב מסדרת אירועים שיחלו בתאריך כ"א באלול ויסתיימו בתאריך כ"ג באלול. הפסטיבל מתקיים בשיתוף פעולה עם קהילות בתי הכנסת יחד עם תושבי השכונות ואמנים מהקהילה המקומית המתגוררים בהן, בכמה מוקדים ברחבי העיר. מוזיקה, שיח, משחק, אומנות כולם הם כלים להביא את הפנים החוצה, ליצור קשר בין היחיד לבין הקהילה ובין הווה לאוצרות המסורת היהודית.


מופע סליחות מרכזי עם צמד המוזיקאיות צביקוש ורינת

יום שלישי 24.9 כ"א אלול, 20:00 (התחלת המופע 21:00), אודיטוריום בני ברית, אייזיק חריף 23

אירוע התוועדות מרוממת נפש לימי אלול. בכוח הניגון נפתח שער לשירה משותפת, תפילה, חיבור לבבי, שמח וריקוד שכל-כך נצרכים בימים אלו. נתמלא כוחות ממעגל התפילה והביחד ונעביר הלאה את האור הזה למשפחותינו, לאחינו ואחיותינו שבשבי ולחיילנו, למשפחות השכולות, לכל הפצועים ולכל העם היקר והאהוב שלנו. האירוע בליווי שירה, קלידים, כלי הקשה וקמנצ'ה. אורחות מקומיות: ארגיטו גביהו, קרן קאסיי.


מופע הנשמה עם הזמרת והיוצרת ריעות זלאיט

יום שלישי 24.9 כ"א אלול, 20:00, בית חב"ד קריית שלום, שדרות גורי 34

ריעות זלאיט, כותבת ומלחינה מוזיקה אמוּנית מקורית עם נגיעות אתניות בשילוב שירים מוכרים בעיבודים חדשים ומרעננים. המופע מבקש לגעת בכל לב ונשמה שצמאה לתת מקום לעצמה בעולם, מקום לחיפוש, לשאלת שאלות, לכאב ולשמחה. במהלך המופע ריעות משתפת ממסע חייה, על אמונה בטוב, על הודיה דווקא ברגעים קשים, ועל המעבר מעולם חומרי לעולם רוחני והאיזון שמגיע בעקבותיו.


פיוטים בפשפשים - הופעה מיוחדת של המוזיקאי שי נחייסי

יום שלישי 24.9 כ"א אלול, 20:30, רחבת עמיעד, שוק הפשפשים ביפו

שי נחייסי בהופעה מיוחדת לרגל חודש אלול עם שירים מכל אלבומיו שזורים בפיוטים עליהם גדל, מוזיקת נשמה, ישראלי, כנה, חמה ומרגשת. המוזיקה של נחייסי מתעסקת בחיבור עולמות, קודש וחול, מזרח ומערב, אהבה וחיפוש בלתי פוסק אחר הנקודה הפנימית במסע החיים. האירוע בשיתוף קהילת בית הכנסת היפואי "זיכרון ברוך".


הזמר והיוצר נעם בנאי בערב של ביחד

יום שלישי, 24.9 כ"א אלול, 20:00, רחבת המרכז הקהילתי שפירא, ישראל מסלנט 27

נועם, בנו של מאיר בנאי המנוח ובן למשפחת בנאי השורשית והמסורתית מביא עמו ברגישות מילים של תקווה ואהבה. במופע ישולבו שיריו היפים של נועם, פיוטים, ומילים מחברות. הזדמנות טובה להתחבר, להתקרב, לבקש ולהתכוונן יחד לימים טובים יותר.


חמישה גוונים של סליחה

יום רביעי 25.9 כ"ב אלול, 20:30, בית הקפה גרונימן, רידינג 34, תל אביב-יפו

ערב עם 5 תגובות בימתיות מגוונות למילה "סליחה" דרך מוסיקה, וידאו ארט, מדיטציה, מונולוג וסטנדאפ. האירוע בהנחיית שירה מלר ובהשתתפות עוז זהבי, אורלי זולברג, אור שמואלי, אביתר חרמש, אביב עזרא ומאיה ברנדויין.


PRE ראש השנה LIVE - אירוע בשפה האנגלית לקהל העולים החדשים

יום רביעי 25.9 כ"ב אלול, 20:00, מרכז קהילתי מגיד, שדרות נורדאו 63

ערב שבו הגוף ירקוד והנשמה תשיר. מוזיקה חיה בהשתתפות להקת "שלפינג נחס" ומוזיקאים נוספים. האירוע בשיתוף עמותת "כרם האוס".


צוללים

יום חמישי, 26.9 כ"ג אלול, 20:30, בית כנסת "אור החיים", הצדף 8

סביב שולחן ההתוועדות בבית הכנסת, יוצרי ויוצרות בית אהבה ותפילה "אור החיים" מביאים את התוך שלהם אל המרחב המשותף, בשיר, בפיוט ובסיפור במטרה להכין את הלב לימי הסליחות וראש השנה.


מופע פיוט וסליחות

יום חמישי, 26.9 כ"ג אלול, 20:30, בית כנסת "שובו אחים", תוצרת הארץ 7

ערב מיוחד של שירה ופיוט יחד עם הפייטן ר' יהודה שיטרית בליווי הרכב מוסיקלי. הזדמנות מיוחדת להתחבר למורשת היהודית העתיקה. הערב יכלול שירי פיוט ותפילה ממגוון מסורות יהדות המזרח. בסיום הערב יתקיים מעמד תפילת סליחות ברוב עם יחד עם חברי הקהילה ואורחים נוספים ובמעמד הרבנים הרב משה לוי שליט"א והרב יוסי אופיר שליט"א.




צילום אילן שפירא
קרדיט תמונה: צילום אילן שפירא



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מפגש עם ד"ר אלי כהן ששון במוזיאון ארץ-ישראל בתל אביב: מסע בין המילים והכלים של מאיר שלו - 24 בספטמבר, 18:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב



הצטרפו למסע בין המילים, הכלים והסיפורים של מאיר שלו עם אוצר האתנוגרפיה וביתן אדם ועמלו, ד"ר אלי כהן ששון.


במפגש נצלול לעומק הסיפורים שמאחורי הכלים המיוחדים מאוסף ביתן "אדם ועמלו", נשמע מאוצר הביתן מהו כלי העבודה המועדף עליו, מי הדמות האהובה עליו בספריו של מאיר שלו ומה קרה בפרוייקט השאפתני והמסקרן של שליחת יונת דואר שהפיק, במטרה להחיות את תצוגת ספרו של מאיר שלו "יונה ונער".


המפגש יתקיים ביום שלישי, 24 בספטמבר, בשעה 18:00. לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.


זהו המפגש הראשון בסדרת שיחי גלריה עם האוצרים.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ערב מרגש לזכר תומר סטרוסטה ז"ל שנרצח במסיבת נובה נערך במתחם חודורוב בתל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל תל אביב



ערב מרגש נערך במתחם חודורוב לזכר תומר סטרוסטה ז"ל, אוהד הפועל תל אביב שנרצח במסיבת נובה. האירוע הופק בשיתוף המשפחה, חבריו של תומר והמועדון.


במהלך הערב, המשתתפים שמחו, צחקו, התרגשו וכמובן שיחקו כדורגל, כל זאת לזכרו של תומר. המארגנים ציינו: "מקווים שעשינו את מה שתומר אהב: שמחנו, צחקנו, התרגשנו וכמובן – שיחקנו כדורגל וחגגנו את חייו של אהובנו".


לסיכום האירוע ניתן להיכנס לקישור הבא: סיכום האירוע

















התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • עצוב כל כך זכרו לברכה🙏🏻😢
    הגב 19.09.24 15:15
  • אורח

הוריו של הראל שלום ז"ל בן 6 אשר נפטר לאחר מאבק ממושך במחלה קשה תרמו רכב ממונע לילדי המחלקה במכון הרדיותרפיה בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק איכילוב - המרכז הרפואי ת״א



אתמול התקיים טקס צנוע במכון הרדיותרפיה לזכרו של הראל שלום ז"ל, שנפטר בחודש מאי האחרון כשהוא כמעט בן 6 לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.


כשהראל היה בטיפול הראשון שלו במכון, הוא נסע ברכב ממונע ששימח אותו והוא אהב אותו מאוד, אך מהטיפול השני הרכב כבר לא היה. הוריו של הראל ז"ל הגיעו לתרום רכב משחק ממונע לטובת הילדים המטופלים במכון הרדיותרפיה, מתוך המחשבה שזה יכול להקל על הילדים המטופלים במכון.


גלית, אמו של הראל ז"ל, סיפרה על הרכב שאהב: "כשהיינו כאן הראלי היה משחק באוטו ממונע שהיה תקול, והוא כל כך התלהב מזה, לכן רצינו להביא למחלקה משהו מאיתנו וממנו, הילד שבאמת אהב לשמוח ולשמח את כולם. אוטו ממונע כדי לעשות קצת שמח לילדים הרבים שעוברים כאן, בתקווה שיחלימו ויצאו מחוזקים".


מספר הרכב שנבחר הוא תאריך לידתו ופטירתו של הראל ז"ל.


גלית ודוד, תודה על התרומה המרגשת והמשמעותית. אנחנו זוכרים את הראל ומחבקים אתכם.








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ד"ר מור גבע מאוניברסיטת תל אביב זכתה בפרס אינטל העולמית 2024 על מחקר פורץ דרך בתחום הבינה המלאכותית

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק | אוניברסיטת תל-אביב



ברכות לד"ר מור גבע על זכייתה בפרס אינטל העולמית 2024. ד״ר מור גבע, מרצה בכירה בבית הספר למדעי המחשב, בפקולטה למדעים מדויקים באוניברסיטת תל-אביב, נבחרה לאחת מהזוכות במסגרת התוכנית היוקרתית "כוכבים עולים" של אינטל העולמית לשנת 2024. הפרס מוענק לחוקרים בתחילת דרכם האקדמית המובילים מחקרים פורצי דרך בתחומי הטכנולוגיה, אשר צפויים לחולל מהפכה בתעשיית ההייטק.


גבע מובילה קבוצת מחקר חדשה בתחום הבינה המלאכותית, שעוסקת בפתרון אתגרים בסיסיים של פרשנות, ידע והסקה של מודלי שפה גדולים. מחקרה מתמקד בפיתוח שיטות חדשות לניתוח החישוב של מודלים מתקדמים וחקירת מבני הידע ואופן ההסקה שלהם. אחד מההישגים הבולטים של גבע הוא פיתוח מערכת ה- Patchscopes בשיתוף פעולה עם Google Research, המאפשרת תרגום של ייצוגים פנימיים של מודלים לשפה טבעית.


לדבריה של גבע, "המחקר שלנו מצביע על כך שמודלי שפה גדולים לא תמיד מצליחים לקודד קשרים בין פרטי מידע שונים, מה שמשפיע על יכולות ההסקה שלהם ועל יכולתנו לעדכן את הידע של המודלים."


הפרס מהווה הוכרה למאמציה של גבע בקידום תחום הבינה המלאכותית ומסמן את פועלה המתמשך להעלאת הייצוג של נשים ומיעוטים בתחומי המדע וההנדסה.


הפקולטה למדעים מדויקים אוניברסיטת תל-אביב, ביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק - The Blavatnik School of Computer Science, Intel





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נתפסו חברי 2 כנופיות ביפו אשר ירו והשליכו רימונים זה על זה

מערכת האתר | | תגובות: 0



חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון פענחו אירועים רבים של השלכת מטענים ורימונים על ידי כנופיות יפו שהרעידו את רחובות יפו. בעקבות הפענוח, הוגשה הצהרת תובע.


מתחילת השנה התפתח סכסוך אלים בין שתי כנופיות ביפו על רקע סחר בסמים. במסגרת הסכסוך, התרחשו אירועים רבים בהם הושלכו מטענים ורימונים בין המעורבים, בנוסף לאירועי דקירות וירי.


תנ"צ חיים בובליל, מפקד מרחב איילון, הטיל את פירוק הכנופיות, חקירת האירועים והבאתם לדין על יל"פ איילון, על מנת למנוע סיכון חיי אדם, להרחיקם מרחובות יפו ולחזק את תחושת הביטחון של התושבים.


לאחר חקירה סמויה, במהלכה החוקרים מיפו והרכיבו את פאזל הראיות, בלשי היחידה יחד עם לוחמי יס"מ ת"א עצרו מספר חשודים ותפסו רימונים ומטענים ברשותם.


לאחר חקירה מאומצת, חוקרי היחידה הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד שלושה חשודים ופרקליטות מחוז ת"א הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.


מצ"ב תיעוד אחד האירועים, מעצר ותפיסת מטענים, סינק רפ"ק חגי סטול, ר' צח"מ יל"פ איילון.


צפו בתיעוד



סרטון:



צילומים:קרדיט צילום: דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פייק ניוז- פיקוד העורף מבהיר כי ההודעות שנשלחו הלילה לתושבים לא נשלחו על ידי פיקוד העורף ומדובר בפייק ניוז

בפיקוד העורף מדגישים כי כדי לדעת האם מדובר בהודעה מהימנה יש לבדוק האם היא פורסמה בערוצים הרשמיים של פיקוד העורף

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


הודעת פיקוד העורף
פייק ניוז - הודעת כזב
בשעה האחרונה מופצת הודעת כזב הקוראת לאזרחים להיכנס למרחבים המוגנים.
ההודעה לא יצאה מטעם פיקוד העורף או כל גורם רשמי אחר.
למען הסר ספק - לא ניתנה בשעה האחרונה הנחיה להיכנס למרחבים המוגנים.
רוצים לדעת האם הודעה שקיבלתם נכונה ומהימנה? בידקו האם ההודעה פורסמה באחד מהערוצים הרשמיים של פיקוד העורף בטלגרם, בווטסאפ, וברשתות החברתיות.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח הרכב - הפרסום חינם

אורח

אורח
16.09.24 21:00
למכירה BYD ATTO 3 מודל 2024 ינואר דגם דיזיין הכי מפואר עשה 10.500ק"מ יד ראשונה פרטית רכב שמור עדיין בניילון נהג יחיד מבוגר ללא תיקוני צבע ותאונות 0522494155 אבי
אורח
19.09.24 14:08
מחיר? אחריות סוללה?
אורח
04.09.24 22:27
למכירה פיג'ו 308 שנת 2012 נסע רק 91 אלף קילומטר!!! רכב במצב חדש !!
לאחר טיפול וטסט מתאים לצעירים או לנהגים חדשים לפרטים בווצאפ 0525438034
אורח
31.08.24 11:28
מימון 100 אחוז לקניית רכב יד שנייה וראשונה.
מימון החל מ - 50 אלף ש"ח החזר החל מ - 610 ש"ח
אורח
31.08.24 11:25
קיה נירו שנת 2017 היבריד אוטומט יד ראשונה רק 131000 ק"מ! אחריות לחצי שנה! צבע כסף מטאלי,דגם EX!
78000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה,
מנוע 1600 סמ"ק 141 כ"ס ובנוסף מנוע חשמלי,7 כריות אוויר,ABS, הכל חשמלי,
בקרת יציבות ואחיזה בשילוב בקרת משיכה, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת למניעת התנגשות קד',מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה,
מערכת להתראת ערנות הנהג,מערכת מניעת התהפכות,
בקרת שיוט אדפטיבית עם שליטה מההגה,ריפודים משולבים עור ובד, הגה וידית הילוכים מצופים עור, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית, פנסי ערפל,חישוקי מגנזיום, חיישן גשם להפעלת מגבים אוטו', מראות צד מתקפלות אוטומטית, ספוילר אח' עם תאורת LED,
גגון מקורי,
חלונות אח' כהים,
חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בלוטוס מקורי,
מערכת מולטימדיה,USB ו-AUX,שליטה מההגה על המערכות, קודנית ושלטי נוחות.

חסכוני מאוד 26 ק"מ לליטר דלק!!
עליה לכביש 6/17,טסט עד 12/6/2025,אחריות לחצי שנה!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:09
קיה ספורטז שנת 2020 טורבו דיזל אוטומט! יד ראשונה!
109000 ק"מ!
אחריות לחצי שנה!
דגם LX! צבע לבן פנינה!
85000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה מצורפת היסטורית טיפולים מלאה,
מנוע דיזל 1600 סמ"ק 136 כ"ס,6 כריות אוויר,ABS, בקרת יציבות, בקרת אקלים, מערכת בלימת חירום אוטונומית ,מערכת למניעת התנגשות קד', מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת מניעת התהפכות.
הגה וידית הילוכים מצופים עור,
בקרת שיוט, חיישן גשם להפעלת מגבים, שמשות אח' כהות,
חישוקי מגנזיום, חיישני חנייה אח',
מערכת מולטימדיה מקורית,
מצלמת רוורס,
בלוטוס מקורי,
חיבור לUSB ו-AUX,
ספוילר אחורי עם תאורת LED,שליטה מההגה על כל המערכות.
עליה לכביש 2/2020,טסט עד 24/2/2025!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:05
קיה פיקנטו 2019 אוטומט,
יד ראשונה רק 75000 ק"מ!
צבע שחור מטאלי,דגם LX.
נפח 1250 סמ"ק,85 כ"ס,7 כריות אויר,ABS,בקרת יציבות, בקרת אקלים, בלימה אוטונומית, הכל חשמלי.
66000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה קיה,
מצורפת היסטוריית טיפולים מלאה, לאחר טיפול!
עלייה לכביש 4/2019,טסט עד 16/4/2025,
אחריות לחצי שנה!! ללא תאונות!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:03
קיה סורנטו 2022 אוטומט,7 מקומות! יד ראשונה רק 46000 ק"מ! אחריות לשנה!! צבע שחור מטאלי.
179000 ש"ח עליה לכביש 5/22,טסט עד 16/5/2025! אחריות יצרן עד 5/2025!! אפשרות מימון!!

קובי-050-5249254
אורח
26.08.24 13:55
למכירה פיג'ו 407 ST אוט' שנת 2008 יד 3.
148,000 ק"מ
10,000 ש"ח. מצב מעולה.
מאיר 0524545031
אורח
19.09.24 14:12
רכב מאוד מלוכלך בתמונות!
לפני פרסום כדאי לנקות אותו


מרכז קהילתי בת ציון בתל אביב מציע קורס הפקה מוזיקלית באולפן הביתי החל מ-27 באוקטובר

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי בת ציון



מרכז קהילתי בת ציון בתל אביב-יפו מציע קורס הפקה מוזיקלית באולפן הביתי. במהלך המפגשים, הכוללים חלקים עיוניים ומעשיים, המשתתפים יקבלו כלים מעשיים להפקת יצירות מוזיקליות ברמה גבוהה וירכשו ניסיון בשימוש בטכניקות הפקה שונות ובתוכנות עדכניות.


הקורס כולל 8 מפגשים ומתחיל ב-27 באוקטובר. המפגשים יתקיימו בימי ראשון בשעות 18:00 עד 20:30.


לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לבקר בקישור הבא: https://www.coing.co/TLVBatZion/164019





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הפועל 'מבנה' פתח-תקוה החתימה את הקשר אוהד חזוט עד סוף העונה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל 'מבנה' פתח-תקוה



מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה הודיע על החתמתו של הקשר אוהד חזוט.


חזוט, בן 26, ששיחק במהלך הקריירה במדי הפועל רמה"ש, הפועל עפולה, כפ"ס והפועל עכו, פתח את העונה בהפועל ת"א וחתם היום על חוזה בהפועל פתח-תקוה עד סוף העונה.


"אני נרגש להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל פתח-תקוה", אמר חזוט לאחר החתימה. "התעקשתי להגיע לפה בגלל הקהל והחיבור עם עומר פרץ, ואני בטוח שבסוף השנה נחזיר יחד את המועדון הזה למקום בו הוא צריך להיות".


קבוצת מבנה מאחלת בהצלחה לאוהד חזוט.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קורס הכרות עם בינה מלאכותית (AI) בקאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין



קורס הכרות החושף את עולמות הבינה המלאכותית (AI) דרך למידה והתנסות מעשית בכלים השונים יתקיים בקאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין בתל אביב-יפו. הקורס, בהנחיית יאיר גולדשטיין, מרצה במיזם הדור הבא ובעלים של סוכנות שיווק ופרסום, יאפשר למשתתפים ללמוד כיצד לעבוד עם AI בתחומים של כתיבה, מחקר, יצירת תמונות ווידאו ועוד.


במהלך הקורס ילמדו המשתתפים לעבוד עם הכלים הפופולריים ביותר בעולם כמו: Dall-e, Pika, Leonardo.ai, Copailot, Gemini, ChatGPT ועוד. בנוסף, יוסבר מהי בינה מלאכותית והשימושים העיקריים שלה.


הקורס יתקיים במשך חמישה מפגשים, בימי רביעי בין השעות 19:30-21:00, וילווה בקבוצת ווטצאפ בה ישותפו סיכומי השיעור ויתקיימו תרגולים מעשיים.


עלות הקורס היא 490 ש"ח לתושבי תל אביב ו-650 ש"ח לתושבי חוץ. הקורס מיועד למתחילים ואינו דורש ניסיון מוקדם ב-AI, אך נדרש ניסיון בכתיבה וקריאה באנגלית ברמה סבירה. יש להגיע עם מחשב נייד.


תכני הקורס מתעדכנים בהתאם לחידושים עכשוויים בתחום.


להרשמה: לחץ כאן





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ד"ר עמנואל אטלי מונה למנהל מחלקות היולדות בבית החולים ליס

מערכת האתר | | תגובות: 0



ד"ר עמנואל אטלי מונה למנהל מחלקות היולדות. ד"ר אטלי עלה לארץ מצרפת בגיל 18 והתקבל ללימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים כחלק מתוכנית עתודה.


עם סיום הלימודים, הצטרף כרופא לוחם בנח"ל ובהמשך ביחידה מיוחדת שם גם פיקד על פלגת הרפואה ורכש כלים ניהוליים רבים. כבר בלימודים הבין שהוא רוצה להיות גינקולוג ולעסוק במיילדות, ובשנת 2018 התחיל התמחות בבית החולים ליס, במהלכה בין היתר מונה למתמחה ראשי וקיבל פרס הצטיינות מנהל בית החולים.


פרט לניהול מחלקות היולדות, ד"ר אטלי מתפקד כרופא בכיר בחדר הלידה ומרפאת היריון בסיכון, וממשיך לעסוק במחקר וחינוך רפואי.


ד"ר אטלי אמר: "התאוששות לאחר הלידה בתנאים מיטביים היא המפתח לבריאות היולדת. במחלקותינו, אנו מחויבים לספק תנאי אשפוז מעולים עבור היולדות והמלווים, תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה ביותר, הן במישור הרפואי והן במישור הסיעודי".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ראובן לדיאנסקי נכנס לתפקיד יו"ר איגוד ערים דן לתברואה וסילוק פסולת

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק ראובן לדיאנסקי -



ראובן לדיאנסקי נכנס לתפקיד יו"ר איגוד ערים דן לתברואה וסילוק פסולת, הידוע גם כיו"ר פארק המיחזור חירייה. לדיאנסקי הדגיש כי הטיפול בפסולת הוא סוגיה עירונית, חברתית וסביבתית חשובה ביותר. לדבריו, הפסולת אינה רק "זבל" שיש להטמין ולהיפטר ממנו, אלא חומר גלם שיכול לשמש לבנייה, לאנרגיה, לדשן ועוד.

לדיאנסקי ציין כי ישנם אתגרים רבים לפניהם, כולל הקטנת השינוע וצמצום משמעותי של הטמנת הפסולת, הגברת ההפרדה והמיחזור, חיזוק החינוך וההסברה לציבור, וקידום מתקן לטיפול תרמי באמצעות שריפה של שאריות מיון פסולת לצורך הפקת אנרגיה. המטרה היא להביא לתועלת סביבתית ולחיסכון כלכלי.

לדיאנסקי רואה את אתר חירייה כמקום הוליסטי שנותן מענה רחב לרשויות מקומיות וללקוחות בתחומי פסולת הבניין, הגזם, הפסולת האורגנית והפסולת המוצקה. האתר מוביל את הטיפול בפסולת בגוש דן ובישראל בהתאם לסטנדרטים הנהוגים במדינות המתקדמות בעולם.

פארק חירייה הוא האתר הגדול מסוגו בארץ, שמטפל מדי יום בכמעט 5,000 טונות של אשפה מסוגים שונים, שמקורה בכל רחבי גוש דן. האתר משרת כ-30 רשויות מקומיות ועוד כ-30 קבלנים פרטיים. באתר ישנם מתקנים שונים, לרבות תחנת מעבר, מפעל RDF - פסולת לאנרגיה, מתקן מיחזור גזם ופסולת גושית, מפעל למיון ומיחזור פסולת בניין ומרכז לחינוך סביבתי אליו מגיעים כ-125,000 מבקרים מדי שנה.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פסטיבל "יפו רוקדת חוזר" ביפו מ-25 עד 27 בספטמבר: אירוע מחול לכל המשפחה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק יפו-תל-אביב - המישלמה ליפו



פסטיבל "יפו רוקדת חוזר" וזה לא עוד פסטיבל, זה אירוע שמחבר בין אמנות, קהילה ותרבות מחול לכל המשפחה!


מ-25 עד 27 בספטמבר, הציבור מוזמן ל-3 ימים עמוסים במחול מעניין, איכותי וחדשני ברחבי יפו - במרכז הקהילתי הערבי-יהודי, בבית הבאר ובמחסן 2 בנמל יפו. הפסטיבל השנה נוגע בנושא "הגוף הכל יכול", עם הופעות שמראות איך הגוף האנושי מתמודד עם המרחב החברתי – הכל בסגנונות מגוונים ומפתיעים.


בין ההופעות ניתן למצוא את Go Figure של שרון פרידמן, ריקוד על קירות עם אסתר ורובל, מפגש מיוחד עם להקת מיומנה ומופעי היפ-הופ אנרגטיים. בנוסף, יתקיימו סדנאות קצב ותנועה ופעילויות מהנות לכל המשפחה.


הפסטיבל נוצר מתוך חזון להנגיש את אמנות המחול לכל הקהילות ביפו, והוא נוגע בלב החיבור בין התרבויות הערבית והיהודית בעיר. זהו אירוע מיוחד לכל אוהבי המחול והמחפשים חוויה ייחודית.


לתכניה המלאה ולרכישת כרטיסים: לחצו כאן





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הושלמו עבודות התאורה בטיילת ירקון מזרח מאחורי בית החולים אסותא בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום:בקר הנדסה



במסגרת העבודות לשדרוג טיילת ירקון מזרח, מאחורי בית החולים אסותא בתל אביב-יפו, הושלמו עבודות התאורה במקום. כעת, ניתן לשבת עם הלפטופ ולהמשיך לעבוד גם בערב או לתרגל יוגה ומדיטציה בדק השלווה הסמוך.




צילומים:בקר הנדסה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קבלת שבת תחת כיפת השמים בבית דניאל בתל אביב - 20 בספטמבר 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום:מירב בן צור



בית דניאל מזמין את הציבור לקבלת שבת תחת כיפת השמים, בהשתתפות ההרכב המוזיקלי 'בעין מזרחית', שיבצעו שירים מוכרים בעיבודים מקוריים. האירוע יתקיים ביום שישי, ה-20 בספטמבר 2024, בשעה 17:30, מול בית דניאל ברחוב בני דן 62, תל-אביב.

בשעה 16:30 תתקיים קבלת שבת לילדים, הכוללת שירים וסיפורים לשבת. ההשתתפות באירוע חופשית ומיועדת למשפחות, חברים, תושבי השכונה ואורחים.

האירוע מאורגן על ידי מרכזי דניאל ליהדות מתקדמת.


צילומים:מירב בן צור



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחלקות חדשות עבור הילדים לזכרה של מאי נעים-שרף ז"ל שנרצחה בפסטיבל הנובה נפתחו בבית החולים דנה-דואק לילדים באיכילוב

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק איכילוב - המרכז הרפואי ת״א



הבוקר נערך אירוע השקה וגזירת סרט של קומה בבית החולים דנה-דואק לילדים באיכילוב, בה נפתחו מחלקת שיקום ילדים, מחלקת אשפוז יום לילדים ומחלקת כירורגית ילדים חדשות, המצוידות במיטב הטכנולוגיה והציוד לרווחת הילדים המטופלים.


פתיחת הקומה התאפשרה אודות לתרומתה האדיבה של הגברת ליאורה עופר, שבחרה להקדיש את הקומה לזכרה של מאי נעים שרף ז״ל, שנרצחה ב-7.10 בפסטיבל הנובה.


תרומה זו של ליאורה עופר מצטרפת לשותפות דרך משמעותית ורבת שנים של המרכז הרפואי ת"א איכילוב ומשפחת עופר, אשר מאפשרת הקמה ופיתוח של פרויקטים רבים וחשובים עבור בית החולים והמטופלים.


תודה לליאורה על תרומתה הנדיבה ולמשפחת נעים-שרף שכיבדו אותנו בנוכחותם במעמד המרגש.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ד"ר אורי עמיקם מונה לסגן מנהל מחלקת היריון בסיכון גבוה בבית החולים ליס ליולדות ונשים בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית חולים ליס ליולדות ונשים



ד"ר אורי עמיקם מונה לסגן מנהל מחלקת היריון בסיכון גבוה בבית החולים ליס ליולדות ונשים בתל אביב-יפו. ד"ר עמיקם, נשוי לעליסה ואב לאריאל, בילה את מרבית חייו המקצועיים בבית החולים, החל מסטודנט לרפואה באוניברסיטת תל-אביב, דרך התמחות ועד לתפקיד רופא בכיר באגף ליס לנשים ויולדות בבית החולים איכילוב.


ד"ר עמיקם ביצע את תת-ההתמחות הקלינית שלו במשך שנתיים באוניברסיטת מקגיל בקנדה, בתחום האם והעובר. עם שובו לישראל, התמנה לתפקיד סגן מנהל מחלקת אם ועובר באגף ליס לנשים ויולדות.


ד"ר עמיקם אמר: "אני מאמין שתחום רפואת האם והעובר הוא התחום הכי מרתק, מספק ומתגמל שיש, יחד עם הקשיים והדילמות הנלווים אליו. עבורי, אין זכות גדולה יותר מאשר ללוות את המשפחות הללו בהתמודדויות מורכבות וברגעים מרגשים של הבאת חיים לעולם."






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

צלילי קסם עם ניצה שאול - מופע מוסיקלי לכל המשפחה ב-28 בספטמבר 2024 בצוותא תל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק צוותא תל אביב



צלילי קסם עם ניצה שאול - הקצב שאין לו סוף


מופע מוסיקלי לכל המשפחה!


ניצה שאול ביחד עם נגנים, רקדנים ומצגת וידאו ארט מרהיבה, לוקחת את הילדים למסע אל מקורות הקצב ומקפיצה אותם עד... כלות הנשימה.


במופע ניצה תגלה שאם אין קצב אין מוסיקה, אם אין קצב אין מחול, אם אין קצב אין חיים. לטבע יש קצב משלו - לרוח, לטיפות הגשם, לגלי הים, לעולם החיות.


המופע יתקיים ב-28 בספטמבר 2024 בשעה 11:30.


להזמנת כרטיסים: לחצו כאן





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נערכים למלחמה! כל המידע על חוברות החירום של הרשויות המקומיות לתושבים, סניפי הברזל של תחנות הדלק והמרכולים שיהיו פתוחים בשעת חירום

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


החל מהבוקר ישראל נמצאת בכוננות לאור מתקפת המנע שביצע צה"ל בשעות בוקר המוקדמות כנגד חיזבאללה. בחודשים האחרונים פרסמו הרשויות המקומיות את חוברות החירום לתושבים בהן יוכלו לקבל את כל המידע על המקלטים הציבוריים, דרכי יצירת קשר, מידע על התגוננות ועוד

לינקים לחוברות החירום על פי ערים

חוברת החירום של עיריית תל אביב

https://online.flipbuilder.com/ShiluvimCR/kaml/


חוברת החירום עיריית פתח תקווה

https://www.petah-tikva.muni.il/M


חוברת החירום עיריית גבעתיים

https://www.givatayim.muni.il/1285/


חוברת החירום של עיריית רמת גן

https://online.flippingbook.com/view/893201740/


חוברת חירום עיריית בת ים

https://www.bat-yam.muni.il/he/754/


חוברת חירום עיריית חולון

https://bit.ly/46qrOnT


חוברת החירום של עיריית ראשון לציון

https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-emergency


חוברת החירום של עיריית רחובות

https://online.fliphtml5.com/wved/vpmb/


חוברת החירום של עיריית נס ציונה

https://www.nzc.org.il/%D7%97%/


חוברת החירום של עיריית יבנה

https://www.yavne.muni.il/%D/


חוברת החירום של מועצה מקומית גדרה

https://online.fliphtml5.com/afnei/cqtv/#p=1


חוברת החירום של מועצה מקומית מזכרת בתיה

https://heyzine.com/flip-book/946f577a03.html

מידע לשעת חירום של מועצה מקומית קריית עקרון https://kiryat-ekron.muni.il/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%97%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9d/




אזורי התראה

אזור דן

תל אביב-יפו דקה וחצי

גבעתיים - דקה וחצי

רמת גן- דקה וחצי

פתח תקווה- דקה וחצי

בת ים- דקה וחצי

חולון -דקה וחצי


אזור שפלה

ראשון לציון -דקה וחצי

רחובות- דקה וחצי

נס ציונה- דקה וחצי

מזכרת בתיה -דקה וחצי

קריית עקרון- דקה וחצי

קריית עקרון- דקה וחצי


אזור לכיש

גדרה - דקה

יבנה - דקה



אפליקציית פיקוד העורף

בערבות שיבושים בקליטת GPS עלולים להשפיע על שירותים מבוססי מיקום בטלפון הנייד.

יישומון פיקוד העורף מסתמך על קליטת ה-GPS על מנת לספק התרעות מבוססות מיקום בזמן אמת, בדומה לאפליקציות ניווט ומפות.

על מנת שתוכלו לקבל התרעה באזורכם, גם ללא קליטת GPS, יש להיכנס עכשיו ליישומון פיקוד העורף ולהגדיר את מיקומכם הנוכחי כאזור עניין.


לינק לכל ערוצי המדיה ופלטפורמות של פיקוד העורף

https://linktr.ee/pikudhaoref?fbclid=IwY2xjawE3tw9leHRuA2FlbQIxMAABHZkNMMvSoWbKRzYgsaZSEt661BF-mjubuvn_gbrXo7iASvC2l3D_sJOetw_aem_eloj5CMHkdSgKZt_ReZGBA


מדריך הצטרפות לעדכוני פיקוד העורף בערוץ הוואטסאפ הרשמי של פיקוד העורף






רשימת סניפי הברזל- המרכולים שיהיו פתוחים בשעת חירום

https://www.gov.il/BlobFolder/news/iron-branches-140424/he/barzel_iron-branches-280724.pdf

לפרטים נוספים אתר משרד הכלכלה https://www.gov.il/he/pages/iron-branches-140424



רשימת תחנות הדלק שיהיו פתוחות בשעת חירום

https://www.gov.il/he/pages/fuel-station-emergency




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • ירושלים לא נערכת למלחמה? 0:
    הגב 18.09.24 15:36
  • רחובות?1
    19.09.24 18:14
  • אורח

שוטרי תחנת תא"ד יחד עם לוחמי זרוע ת"א מג"ב עצרו חשוד ותפסו סמים, כסף מזומן ורכב יוקרה בשכונת עזרא בת"א

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה



שוטרי תחנת תא"ד יחד עם לוחמי זרוע ת"א מג"ב, עצרו חשוד ותפסו סמים, כסף מזומן ורכב יוקרה.


אתמול, בלשי משטרת תא"ד יחד עם לוחמי זרוע ת"א מג"ב, ביצעו פעילות אופרטיבית בשכונת עזרא בת"א, במהלכה ביצעו בדיקה של רכב ובו התגלה חומר חשוד כסם.


במהלך החיפוש נתפס חומר רב החשוד כסמים מסוג מריחואנה ומת'אפטמין, כסף מזומן על סך כ-140,000 ₪ וכ-10,000$ ורכב יוקרתי.


החשוד, תושב ת"א בן 33, נעצר והובא לחקירה במשטרת תא"ד.


הכסף והרכב חשודים שהושגו באמצעות סחר בסמים ובשל כך, חוקרי המשטרה יפעלו לחילוט הרכוש.


מצ"ב תמונות הסמים, כסף ורכב שנתפסו.







צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אורות באפלה: תערוכה בינלאומית סוחפת ורב חושית בנמל יפו בין התאריכים 26-5 באוקטובר 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0



אורות באפלה: תערוכה בינלאומית סוחפת ורב חושית בנמל יפו


תערוכה רב חושית חדשה בשיתוף נמל יפו של עיריית תל אביב-יפו, אשר תיפתח בנמל בין התאריכים 26-5 באוקטובר 2024, מבקשת להפנות זרקור אל סיפורי גבורה נשיים מה-7 באוקטובר 2023 - לטובת ההיסטוריה והדורות הבאים.


בוקר השבעה באוקטובר סגר את הדלת על החיים שלפניו. חשכה נוראה ירדה על ישראל, וכולנו נכנסנו לסחרור של תדהמה וכאב. בתוך החשיכה, החלו לצוץ ולבלוט סיפורי גבורתן של נשים מופלאות: הן נלחמו בבתים, בשדות, במסיבה, בבית החולים, לעיתים עם תינוקות וילדים תלויים על צווארן. לרוב ללא נשק, ללא אוכל וללא מים. שעות של היאחזות בלתי מתפשרת בחיים, מול רימונים, קלצ׳ניקובים, אש משתוללת ורוע אנושי שאין דומה לו.


התערוכה, ביוזמתה ובניהולה האמנותי של דנה דבורין, מביאה ספריית עדויות עוצמתית, רגישה ומונגשת של אותן נשים גיבורות, ללא כל מראות הזוועה שאליהם נחשפנו בטלוויזיה וברשתות. היא נוצרה מתוך שאיפה לייצר כלי הסברתי בינלאומי אשר יכול להעביר סיפור אנושי בדרך אמנותית, ולגעת גם במי שאינו חפץ לראות את מראות הזוועה; זאת על מנת שגם בני נוער וקהל צעיר בדורות הבאים יוכלו להיחשף לעדויות החשובות וללמוד מה קרה בשבעה באוקטובר.


עם הכניסה לתערוכה, תעטוף את המבקרים סביבה עשירה באלמנטים אמנותיים וחושיים מלאי חיים, הכוללים סרטוני אמנות בחול, סרטוני וידאו מוקרנים, מוזיקה ואפקטים קוליים, וכן אלמנטים של תפאורה התומכים במסע הרגשי של קהל המבקרים בתערוכה – כולם עוצבו בקפידה על מנת להמחיש את הסיפורים. המבקרים יובלו דרך ציר זמן שיחל בשבת בשעה 6:29, אשר יציג בפניהם שתי נקודות מבט: נקודת מבט לאומית נרחבת, אשר לוכדת את החוויות של כלל אזרחי ישראל שחזו במתרחש מרחוק, ונקודת מבט שניה אשר מתמקדת בגיבורות הפועלות ומגיבות לאירועים שהתרחשו סביבן. דרך עדותן נלמד להכיר את סיפורם של ילדיהן, בני זוגן, חבריהן לבריחה ולהישרדות בשבת הארורה.


כל יוצרי ומשתתפי הפרויקט פועלים בהתנדבות מלאה. העדויות מתוך תמלול מילותיהן המדויקות של הגיבורות מובאות באמצעות קטעי שמע שהוקלטו בידי שחקניות ישראליות ידועות, בהן: לירית בלבן, מלי לוי, רותם אבוהב, חן אמסלם, אסי לוי, עירית קפלן, אולה שור, ג׳וי ריגר, נלי תגר, מיקי קם ועוד, ולצדן גם שחקניות אמריקאיות ואוסטרליות, ובהן ג'ניפר ג'ייסון לי, רבקה דה מורניי, קייטי וולדר ועוד. קטעי השמע מוצגים על רקע אמנות חול שיצרו האמניות אילנה יהב, ציבי וקסמן וטלי ערן – אמנות המייצגת את האדמה עליה נלחמים, ואת הקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן לשנות את המציאות בן רגע, במחי יד.


דנה דבורין הינה היוצרת, הבימאית והמנהלת אמנותית של הפרוייקט והתערוכה. לצדה בן זיידמן – מנהל ומפיק מוסיקלי, אשר שימש כשותף מלא ליצירת התערוכה ולהלחנת פס-הקול, בשיתוף מלחינים ומעצבי סאונד אמריקאים נודעים, וכן צוות ישראלי של למעלה מ-30 מתנדבים שותפים ליצירה, אשר לקחו חלק באיסוף העדויות, עריכה, ציור, צילום, הקלטות, תרגום הפקה ועוד.


התערוכה מתקיימת בתמיכת קרן אריסון. פרטים נוספים באתר הפרויקט: https://raysoflight.co.il/


קובי ירדני, מנהל נמל יפו של עיריית תל אביב-יפו: "מאז 7 באוקטובר פותח נמל יפו את שעריו לתערוכות ויוזמות המסייעות לנפגעי ונפגעות וניצולי וניצולות האירועים כמו גם משפחות החטופים והחטופות ומשרתי ומשרתות המילואים. גם בתערוכה זו אנחנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע לנמל, לחוות, להתרשם ולהתחבר לסיפורים האישיים המהווים חלק בלתי נפרד מן ההיסטוריה של החברה הישראלית".


נמל יפו, הנמל הפעיל העתיק ביותר בעולם, חודש על ידי חברת "אתרים" של עיריית תל אביב-יפו הממונה על ניהול ופיתוח רצועת חוף הים של תל אביב – יפו. במקביל להמשך פעילותו השוטפת של הנמל, הכוללת דיג, חקר ביולוגי-ימי, בתי קפה, גלריות, מסעדות ועוד, החלו בנובמבר 2019, העבודות להוספת מרחב פנאי ובילוי במסגרתן מחסן 2 ומחסן 3 הוותיקים עברו תהליך שיפוץ ושחזור ובהם קמו, בין היתר, מרכז קהילה וקיימות, חללי תרבות ומסחר, וחללי משחק ופנאי לילדים.


אורות באפלה | 26-5 באוקטובר 2025 | מחסן 2, נמל יפו


שעות פתיחה [כניסה בכל שעה עגולה]:



  • ימי חול 12:00 עד 19:00

  • שישי 10:00 עד 14:00

  • שבת 10:00 עד 18:00

  • יום כיפור 11-12 באוקטובר התערוכה סגורה

  • חול המועד סוכות התערוכה תיפתח בשעות 12:00 עד 19:00


עלות כניסה: 40 ₪ | לתושבי דיגיתל 30 ₪


קבוצות עד 30 איש בתיאום מראש – אדוה, 050-4481160


הכניסה מגיל 16 בלבד








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

גבר בן 67 במצב קשה לאחר שנמשה מנחל הירקון בתל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 1



בשעה 10:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנמשה מנחל הירקון כשהוא מחוסר הכרה סמוך לרחוב אוסישקין בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 60. עדכון בהמשך.


עדכון לאירוע בתל אביב:


חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה ולאחר שליבו שב לפעום, פינו לבי"ח איכילוב גבר בן 67 במצב קשה.


חובשי רפואת חירום במד"א ליפא הירש ורוני כבודי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 67 שוכב על הדשא סמוך לנחל כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. אזרחים סיפרו לנו שראו אותו בתוך המים ומשו אותו לדשא. ביצענו בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ולאחר שליבו שב לפעום, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה תוך המשך טיפול רפואי."



סרטון:







התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • בריאות לאדם מהירקון
    הגב 18.09.24 14:35
  • אורח

הותר לפרסום: יעד פיגוע המטען בפארק הירקון היה הרמטכ״ל ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון

מערכת האתר | | תגובות: 0



הודעה משותפת לדוברות המשטרה ודוברות השב״כ:


הותר לפרסום: יעד פיגוע המטען שאירע בפארק הירקון לפני כשנה הוא הרמטכ״ל ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון


בתאריך 15.09.23 אירע פיצוץ מטען בפארק הירקון בתל אביב ללא נפגעים והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב והשב״כ.


במסגרת החקירה עלה חשד כי הפעלת המטען הינה אירוע פיגוע חבלני בניסיון לפגוע באזרחים ששהו באותה עת בפארק הירקון.


עם התקדמות החקירה הצליחו חוקרי הימ"ר והשב״כ לעלות על אנשי התשתית שהיו מעורבים בהטמנת מטען הכלימגור ולבצע מעצרים של שמונה חשודים.


הבנת גורמי הביטחון היא כי המטען מיועד היה לפגוע באישיות בכירה. הבדיקות שכללו תחקור מצלמות בשטח סביב גורמים רלוונטיים שנהגו לפקוד את אזור הפיגוע בזמן הרלוונטי הובילו למסקנה שיעד הפיגוע היה הרמטכ״ל ושר הביטחון לשעבר - משה בוגי יעלון.


אנשי התשתית מסרו כי התקינו מצלמה על גוף המטען באופן שאיפשר תצפית מרחוק על התנועה בשבילי הפארק. המטען הופעל על דמות שנחזתה על ידי התשתית להיות משה יעלון אך איש לא נפגע.


כאמור, פעילות חקירתית מאומצת תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים, הובילו לפענוח הפרשייה הביטחונית ולמעצרם של שמונה חשודים.


מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והוטל צו איסור פרסום גורף על החקירה. היום הוסר צו איסור הפרסום וכעת ניתן לפרסם את פרטי החקירה והפרשייה הביטחונית.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

המשרד להגנת הסביבה יצא בקול קורא לרשויות מקומיות שיוכלו לקבל תמיכה בהתקנת מערכות טכנולוגיות שישמשו לזיהוי ואכיפה של כלי רכב רועשים

לקול הקורא יוכלו לגשת רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של יותר מ-50 אלף תושבים או איגודי או אשכולות ערים בעבור רשות שכזאת, אשר כבר חוקקו חוק עזר בנושא איסור צפירה מכלי רכב שלא למטרת מניעת סכנה. כל רשות תהיה זכאית לתמיכה בסך כולל של עד 2 מיליון שקל.

מערכת האתר | | תגובות: 17
צילום עוז שכטר לע"מ


המשרד להגנת הסביבה משקיע 10 מיליון שקל במסגרת קידום "ערים שקטות" מופחתות רעש; המשרד תומך ברשויות מקומיות בהתקנת מערכות טכנולוגיות המזהות רעש מכלי רכב, שיאפשרו גם אכיפה

המשרד להגנת הסביבה פרסם קול קורא בסכום כולל של 10 מיליון שקל לתמיכה ברשויות מקומיות בהתקנת מערכות טכנולוגיות המזהות רעש מכלי רכב. מערכות אלו יובילו להפחתת מפגעי רעש במרחב הציבורי ויסייעו לרשויות באכיפה נגד נהגים וכלי רכב רועשים.

התקנת המערכות מגיעה לאחר שהטכנולוגיה הוכיחה את בשלותה באתגר רעש שביצע המשרד להגנת הסביבה לבחינת היכולות של מצלמות הרעש לזהות רעש מכלי רכב בעיר עכו, וכן לאחר שנבדקה בפיילוט מוצלח בעיר פתח תקווה, שהחלה להשתמש באופן מעשי במצלמות הרעש לזיהוי צפירות ללא צורך.

עם התקנת המערכות בשלב הראשון, יוכלו הרשויות המקומיות לאכוף ואף לתת קנסות בגין צפירות שלא למטרת מניעת סכנה בלבד. בשלב השני, לאחר בדיקות נוספות של המערכות, יוכלו הרשויות לאכוף רעש חזק מרכב מנועי באמצעות דוחות. צפירות שלא למטרות מניעת סכנה וגרימת רעש חזק מרכב מנועי שלא למטרת הפעלתו התקינה של הרכב הן תופעה שכיחה בערים במדינת ישראל, אף שתופעות אלו אסורות על פי חוק, בתקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), התשנ"ג-1992 ובתקנות התעבורה.

רעש נחשב לאחד הסיכונים הסביבתיים המרכזיים לבריאות הציבור, וכלי רכב מרעישים פוגעים באיכות החיים ובבריאות התושבים. בשנים האחרונות גוברות הרגישות לרעש והמודעות להשפעותיו על הבריאות הפיזית והנפשית. השימוש בצופר יוצר רעש התקפי הנגרם בהפתעה ובעוצמה חזקה, עשוי לגרום לאלימות בכבישים ועלול לגרום לנזקים בריאותיים מצטברים להולכי הרגל ולתושבים הגרים סמוך לצמתים רועשים. רעש חזק מכלי רכב נגרם גם בשל שינויים שלא כחוק אשר נעשים במערכות כלי הרכב וגורמים לעיתים לרעשי פיצוצים ולקולות דמויי אזעקה. עוד הוא נגרם מהשמעת מוזיקה קולנית ומהאצת הרכב מעבר לנדרש בנסיעה תקינה.

בעת האחרונה, ובמיוחד לנוכח הימשכות מלחמת חרבות ברזל, במשרד להגנת הסביבה, ברשויות המקומיות ובמשטרת ישראל מתקבלות פניות רבות בנושאים אלו. אף שמקיימים פעולות אכיפה, עם ריבוי התופעות והקושי היחסי בתפיסת העבריינים, עלה הצורך להרחיב את האכיפה גם באמצעים דיגיטליים. מערכות טכנולוגיות שנכנסו לשוק מאפשרות עתה זיהוי ברמה גבוהה של גורם הרעש, ובכמה מדינות כבר החלו לתת קנסות בעזרתן. התקנה של מצלמות אכיפה תוביל להגברת ההרתעה והמודעות לנושא, תאפשר אכיפה יעילה ותסייע לעבודת גופי האכיפה.

לקול הקורא יוכלו לגשת רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של יותר מ-50 אלף תושבים או איגודי או אשכולות ערים בעבור רשות שכזאת, אשר כבר חוקקו חוק עזר בנושא איסור צפירה מכלי רכב שלא למטרת מניעת סכנה. כל רשות תהיה זכאית לתמיכה בסך כולל של עד 2 מיליון שקל. במקרים מיוחדים ולפי תנאי קול קורא זה, תתאפשר תמיכה בסכום גבוה יותר. המועד האחרון להגשת בקשות התמיכה הוא 1 בנובמבר 2024.


השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן:

"מקדמים ערים שקטות בישראל. רעש הוא מפגע בריאותי שפוגע באיכות החיים, במיוחד בתקופה הנוכחית שבה כל רעש התקפי בהפתעה או בעוצמה חזקה שלא למטרות מניעת סכנה או הפעלה תקינה של הרכב עלול לייצר סטרס מיותר עבור הציבור. פניות רבות מתקבלות בנושא הרעש ברשויות המקומיות ובמשטרת ישראל, ואנחנו נחושים לצמצם את התופעה ולפעול למען ערים שקטות בישראל. התקנת מערכות טכנולוגיות שיזהו רעש מכלי רכב היא צעד חשוב להעלאת המודעות, להרתעה, ולאכיפה אפקטיבית יותר. בתקופה האחרונה ערך המשרד פיילוט בנושא רעש עם מספר רשויות. לאור ההיענות, העניין הרב ואף קידום חוק עזר עירוני ברשויות על מנת למגר את התופעה, אנו יוצאים בקול קורא שיאפשר לתת מענה רחב יותר למען שמירה על איכות ובריאות התושבים. אני מזמינה את הרשויות להצטרף אלינו במאמץ המשותף בהפיכת הערים בישראל לשקטות יותר"





התפרסמו 17 תגובות לכתבה.
  • דחוףףףף צריך מערכת כזאת
    הגב 18.09.24 08:58
  • עיריית יבנה אתם על זה ? מגיע לנו קצת שקט בחיים
    הגב 18.09.24 09:28
  • יבנה? מה, ראשון עברה דירה ליבנה? איזה קטע... עברתי דירה מבלי לצאת מהבית
    18.09.24 11:57
  • מה עם רעשי האגזוזים גם ביום וגם בשעות הקטנות של הלילה ? מה עם השמעת מוזיקה רועשת וקולנית ברמקולים מתוך מכוניות נוסעות ?
    הגב 18.09.24 09:29
  • בעירנו יש צורך במד רעש של בני אדם, כלבים, חיות מהחי-כיף. מכוניות זה בקטנה..
    הגב 18.09.24 09:38
  • אתה מצפה שהחיות בחי-כף יהיו בשקט? נו, בוא תאלף אותם . חוץ מזה כשקנית את הדירה לא ראית שיש חי-כף לידך?
    18.09.24 11:59
  • לעידית סילמן אין מושג במה מדובר כמו שאין לה מושג בשום דבר שהיא אחראית עליו. היה יותר ראוי שיתרכזו בזיהום סביבתי והשפד"ן ולא בצפירות שמעירות אנשים שמתעסקים בטלפן ברמזורים.
    הגב 18.09.24 10:09
  • עירית ראשון. - נא להצטרף. - לאכוף את הרעש המחריד שיש כל לילה בכביש 431.
    הגב 18.09.24 10:24
  • רק לי זה נשמע כמו קוריאה הצפונית?
    הגב 18.09.24 10:30
  • כדי שזה באמת ישפיע צריך לשים מלא כאלה כי אני ממש רוצה לראות ש"ברכה משולם" עכשיו לא תצפור ל"הרצל" מלמטה ותרים טלפון כמו בן אדם, זאת הבעיה האמיתית ולא הצפירות בצמתים, אנשים ביודעים ללחוץ על האייקון של ווטסאפ אבל כאשר מגיעים לבנין של מישהו שאמורים לאסוף פתאום הטפלון הופך לצופר של האוטו
    הגב 18.09.24 13:16
  • אתה כנראה לא גר ליד צומת לכן כתבת שהצפירות בצמתים הן לא הבעיה. אני מזמין אותך- תבחר 4 צמתים ותבוא לרבע שעה ליד כל צומת, אחרי זה תתחרט על מה שכתבת.
    18.09.24 17:10
  • בס"ד. עירית בת ים!!! אנא, תתקינו את המערכות האלו. במיוחד לאופנועים עם האגזוזים המחרידים והמפחידים אותנו. הם נוסעים ביום ובלילה בלי רחמים עלינו. שאנחנו נבהלים ומתעוררים . כאילו זו אזעקה. ובכלל, כל הזמן זה גורם לבהלה. ביום ובלילה. אנא רוה"ע מר צביקה ברוט. קבל את התמיכה מהשרה סילמן. ותאכוף את החוק נגד הנהגים שגורמים לנו עוגמת נפש. וגם מסכנים הילדים והתינוקות. תבין אותנו, עד כמה שזה הפך למטרד ופחד. תודה לך.
    הגב 18.09.24 14:32
  • זהו אתר של רחובות, תגיבו בעיר שעליה אתם מלינים !!!.
    הגב 18.09.24 15:46
  • זה לא של רחובות. ממש לא
    18.09.24 17:11
  • עיריית ראשון דחוף דחוף להצטרף !!!!!!
    הגב 19.09.24 13:40
  • הבעיה היא לא הצפירות אלה אגזוזים של אופנועים ורכבים שמשתוללים בעיר תאכפו את הנושא הזה .
    הגב 19.09.24 17:05
  • רעשים של מלחמה,פיצוצים ורעש מחריש אוזניים ביום ובלילה 7 ימים בשבוע. איפה האכיפה של העיריה / משטרה ?! לא מזיז לאף אחד !
    הגב 19.09.24 17:38
  • אורח
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל