הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

קורס תיווך מקצועי חינם לגולשי be106! 

החלה ההרשמה למחזור נוסף של קורס תיווך ללימוד מקצוע המתווכים המיועד לבעלי רישיון תיווך או לנבחנים במחזור הקרוב המעניק התמקצעות בתיווך ואופציה לקבלת תיק נכסים. הקורס ייערך במכללה למנהל בראשון לציון לפרטים 052-8030056
משרד הפנים קבע כי סגני ראש העיר של עיריית רחובות זהר בלום, שוקי קרומר ואביב איטח יכהנו באופן זמני עד יוני 2025 ויוכלו להמשיך בתפקידם רק אם ייכנסו לפועל צעדי ההבראה שהעירייה התחייבה בהם. - פירוט צעדי ההבראה המלאים בכתבה
קהילת נווה יהודה ברחובות פתחה את שנת הפעילות החדשה של מועדון המבוגרים נווה פז

מיכל כתפי ממזכרת בתיה נבחרה למצטיינת השירות לאומי במד"א על התנדבותה בתחנת רחובות

בנימוקים לבחירה נכתב: מיכל חובשת, מדריכה וראש צוות שמבצעת משימות בצורה הטובה ביותר, במרץ רב ובחיוך.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום דוברות מד"א


לפני כשבוע (ד' 14.8), התקיים יום הוקרה וטקס סיום למסיימי השירות הלאומי במגן דוד אדום. במסגרת היום עברו מסיימי ומסיימות השירות הלאומי הרצאה, והתקיים טקס מצטיינים בו ניתנו תעודות הוקרה למצטייני השירות. אל הטקס הגיעו ראשי עמותות שירות לאומי השונות, מנהלת מדור משאבי אנוש שירות לאומי וקורסי פראמדיקים הממונה על בנות השירות במד״א, אהובה ברכה, מנהלת אגף ארגון ומנהל במד״א, שני דניאלס ורמוס, מנכ"ל השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי, מנהלי המרחבים במד"א, מטה מד"א ומנכ"ל מד"א אלי בין.

את הטקס פתח סמנכ״ל מנהל ורכש במד״א, צביקה בנדיק שהוקיר תודה לבני ובנות השירות הלאומי במד״א. במילותיו ציין שהם חלק בלתי נפרד מההון האנושי במגן דוד אדום ופועלים יחד ככל עובד ומתנדב במד״א למען הצלת חיים.

בין מצטיינות מרחב איילון, נמצאת מתנדבת עמותת שילה, מיכל כתפי, תושבת מזכרת בתיה, שהתנדבה בתחנת מד"א ברחובות . מיכל חובשת, מדריכה וראש צוות שמבצעת משימות בצורה הטובה ביותר, במרץ רב ובחיוך.



סמנכ״לית עמותת של שילה, נציגת עמותת השירות הלאומי, יעל פלוקובסקי:

גאה ונרגשת לעמוד כאן לברך אתכם שסיימתם שירות במד״א, למרות שאני יודעת שמי שנכנס למד״א תמיד יהיה חלק ממד״א. בתקופה הקשה הזאת במלחמה, בני השירות מכל גווני הקשת ומכל מקום התייצבו למען המדינה ובמיוחד אתם בני שירות במד״א, עמדתם כשרק דבר אחד עמד לנגד עינכם - להציל חיים ולעזור למדינה ולאזרחיה. עמדתם איתנים מול אתגרי השנים האחרונות, הקורונה והמלחמה. בחרתם להיות בחזית״.


רונן כהן נציג רפרנטים שירות לאומי מד״א:

״לא כתבתי נאום כי רציתי שיצאו לי המילים מהלב, כמו שהורים מדברים לילדים שלהם. אני כאן לומר לכם תודה מהלב כמו אבא שלכם. כשפרצה המלחמה אתם הראתם שהצלת חיים זה נר לרגליכם. נתתם את המקסימום שלכם, למדתם מהי אחריות ועכשיו אתם יוצאים לאזרחות עם ארגז כלים מדהים. מאחל לכם המון בהצלחה״.


ראובן פינסקי מנכ״ל רשות השירות הלאומי אזרחי:

״בשגרה ובחירום, השירות הלאומי אזרחי פועל בחזית האזרחית בכל תחומי החיים וביתר שאת מאז פרוץ המלחמה בחיזוק העורף. המשרתים במד״א לוקחים חלק משמעותי בבניין הכוח של הארגון ופועלים לאורך כל שעות היממה לטובת הציבור כאשר רק השנה תרמו למעלה ממיליון שעות התנדבות בהצלת חיים. אני מצדיע לבני ובנות השירות במד״א, שנמצאים בכל מקום, לעיתים תוך סיכון, ועל כך הם ראויים להוקרה מאזרחי ישראל ומדינת ישראל. מבקש להודות למנכ״ל מד״א, אלי בין על שיתוף הפעולה ההדוק בין הארגונים״


מנכ"ל מד"א, אלי בין:

״בני השירות הלאומי במד״א הם לוחמים אמיתיים שמבינים מה צריך לעשות בשעה הכי קשה של מדינת ישראל. בשעה זו, אנחנו משקיעים את כל כולנו במוכנות לאתגרים שיכולים לעמוד לנגד עיננו. אנחנו צריכים את האומץ, הנחישות, החתירה למגע שלכם כמו שכבר הראיתם בשבעה באוקטובר. אתם הוכחתם למדינת ישראל שיש לה על מי לסמוך שיטפל באזרחיה. אני מבקש להודות לראובן פינסקי, מנכ״ל רשות השירות הלאומי אזרחי, לעמותות השירות הלאומי, לכל העוסקים במלאכה במד״א וכמובן לכם בני השירות הלאומי״.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משרד הפנים קבע כי סגני ראש העיר של עיריית רחובות זהר בלום, שוקי קרומר ואביב איטח יכהנו באופן זמני עד יוני 2025 ויוכלו להמשיך בתפקידם רק אם ייכנסו לפועל צעדי ההבראה שהעירייה התחייבה בהם. - פירוט צעדי ההבראה המלאים בכתבה

מערכת האתר | | תגובות: 0


ראש עיריית רחובות מתן דיל וגזבר העירייה חתמו למשרד הפנים על מסמך תוכנית הבראה והתייעלות אליה הם מחוייבים להוציא לפועל לאור הגרעון הכבד בו מצוייה עיריית רחובות.

במסמך ההתחייבות מצויין כי 3 הסגנים בשכר זהר בלום, שוקי קרומר ואביב איטח אושרו על תנאי לתפקידם עד סוף יוני 2025 ולאחריו המשך העסקתם בשכר תלוייה בביצוע בפועל בתוכנית ההבראה מסוג התייעלות ותחילת יישום תוכנית ההבראה.

תוכנית ההבראה עליה חתם ראש העיר מתן דיל כוללת:

1. אכיפת צו המיסים.

2. ביצוע סקר נכסים.

3. הסדרה ארגונית של מערך ניהול הכספים.

4. קידום התחשבנויות של העירייה מול מוסדות חינוך, תאגיד המים ורשויות אחרות.

5. בחינת חוקי עזר, עדכון תעריפים וקידום חוקי עזר חסרים במטרה להגדיל את הכנסות העירייה כגון: חוק עזר אגרת אשפה עודפת והיטל שמירה



להלן תוכנית ההבראה עליה חתמו ראש העירייה והגזבר






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

קהילת נווה יהודה ברחובות פתחה את שנת הפעילות החדשה של מועדון המבוגרים נווה פז

ביום רביעי 18.9.24 יתקיים מפגש ברוח החג עם הרמת כוסית ושירים.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


השבוע נפתחה שנת הפעילות החדשה במועדון נווה פז, בה נהנו התושבים מהרצאה ופעילות חוויתית בנושא רגשות ושפת גוף עם המדריכה אורית ביטון.

מועדון המבוגרים/ות נוצר על ידי קהילת נווה יהודה ושד' חן במטרה ליצור מפגשים חברתיים למבוגרים/ות. על פי ורד בראון מדובר על יוזמה שקמה במסגרת קורס מארגני קהילה בה אחת המשתתפות בקשה להקים מועדון חברתי למבוגרים/ות על מנת ליצור קשרים בין התושבים. המטרה היא ליצור מפגשים מעבר לפעילויות התרבות המתקיימות כמו מופעים, הצגות וכדו' (בהן הם רק צופים ולא באמת נוצרים באמת קשרים). יחד עם רשת חוויות הוחלט להוציא לפועל את המועדון אשר ייקרא נווה פז ויפעל מדי יום רביעי בשעות הערב. הפתיחה של כל מפגש תוקדש להיכרות של המשתתפים/ות ולאחר מכן יתקיימו פעילויות כמו משחקי חברה ועוד.


בשבוע הבא בשבוע הבא 18.9.24 יתקיים מפגש הרמת כוסית ושירי החג לרגל השנה החדשה

חברי הקהילה הודו ליונתן מנהל המתנ"ס וליונתן אב הבית על האירוח ברשת חוויות רחובות ולעדי ועופרה השותפות למיזם המועדון.

כתובת: מועדון נווה פז, רחוב אהרונוביץ 14 נווה יהודה.

להצטרפות לקבוצת ההודעות של המועדון:

https://chat.whatsapp.com/KajTatuyMboCI5zHtGA9Yw





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

BE106 דילים וקופונים

אתר be106 יסרוק את הרשת ויקל עליכם במציאת המוצרים הטובים והזולים מאתרי הקניות אלי אקספרס, אמזון ואחרים. שימו לב! אתרי הקניות נוהגים בחלק מהמוצרים להגביל במבצע לזמן מוגבל מאוד בקרוב תוכלו לקבל קופונים לקניות ברשת או בעסקים בישראלאתר be106 הוא גוף מקשר בלבד בין מוכרים לקונים

אורח

BE106
12.09.24 17:22
כרית תמיכה לטאבלט ולטלפון עם עיצוב משולש יציב, אפשרות לכיוונון זוויות שונות וכיסים צדדיים לאחסון חפצים קטנים. מתאים לקריאה, צפייה בסרטים, ועוד. מגיע בצבעים: אפור, חום, ירוק, שחור, כחול, ורוד, אדום יין. קל לנשיאה וניקוי עם כיסוי חיצוני הניתן להסרה.

מחיר: 25.19 ש"ח, משלוח חינם בהזמנות מעל 38 ש"ח. מעל 4,000 כבר נמכרו!
לרכישה: https://s.click.aliexpress.com/e/_DduEwJZ
BE106
12.09.24 14:23
למי שאוהב יצירה ותכשיטנות - ערכת חרוזים מושלמת עם 4600 חרוזי פולימר ב-18 צבעים שונים, חרוזי סמיילי, אותיות, צדפים ועוד! מגיע עם כלים נוחים לילדים - חוט נמתח, מספריים עם קצה קהה ועוד. כל מה שצריך ליצירת צמידים, שרשראות ותכשיטים בעיצוב אישי, במחיר של 27.62 ש"ח בלבד: https://s.click.aliexpress.com/e/_DkwCIgF
BE106
12.09.24 09:27
מצלמת הרשת האיכותית של Anker למי שעובד מהבית 🎥

הדגם Anker PowerConf C200 עם רזולוציית 2K, מיקרופונים סטריאו מבטלי רעשים, וכיסוי פרטיות מובנה. מתאימה לכל הפלטפורמות, כולל תוכנה לשליטה מלאה על זווית הצילום והגדרות נוספות. פשוט לחבר ולהתחיל לעבוד.

רק ב-132 ש"ח עם קופון AEANKER2 ולאחריו קופון FSIL01, כולל משלוח חינם: https://s.click.aliexpress.com/e/_DmgpR23
מערכת BE106
11.09.24 18:01
מגירת אחסון נסתרת לשולחן - פתרון מושלם לארגון! המגירה מתחברת מתחת לשולחן, כך שהיא לא תופסת מקום על השולחן עצמו. עשויה מפלסטיק ABS עמיד וידידותי לסביבה, קלה להתקנה עם דבק עצמי איכותי.
ב-14.40 ש"ח בלבד: https://s.click.aliexpress.com/e/_DEOY1cX
BE106
11.09.24 15:23
במקום להוציא את המיקסר מהארון, מקציף נייד קומפקטי, קל לתפעול!
נמכרו מעל 3,000 יחידות עם ציון מעולה של 4.9 כוכבים ⭐
במחיר של ₪16.33 בלבד עם משלוח חינם בסל מעל ₪38.00 🚚
קישור לקניה: https://s.click.aliexpress.com/e/_DemrPUr
BE106
11.09.24 11:57
כיסוי מגן חזק ועמיד למערכות ישיבה בחצר או בגינה, מגן מפני גשם, שלג, קרני UV ולכלוך. עשוי מבד פוליאסטר איכותי עם ציפוי PVC עמיד במים, כולל שרוך הידוק לשמירה בטוחה גם ברוחות חזקות. מתאים למגוון גדלים וצורות, בצבע כסוף או שחור. החל מ-9.37 ש"ח עד 124 ש"ח (תלוי בגודל), כולל משלוח חינם בסל מעל ₪38.00: https://s.click.aliexpress.com/e/_DnMet7V
BE106
11.09.24 10:08
למי שצריך פתרון אחסון קומפקטי ונוח בחדר האמבטיה 🛁

מדף פינת אלומיניום עמיד עם הדבקה חזקה ללא צורך בקדיחה! עיצוב מודרני בצבעים: שחור או כסף. קל להתקנה ופירוק לניקוי קל. כושר נשיאה כפול מהממוצע!
דירוג 4.7 כוכבים מתוך 207 ביקורות, נמכר כבר מעל 1,000 פעמים
רק ב-17.81 ש"ח. משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח: https://s.click.aliexpress.com/e/_DB3jeEX
BE106
11.09.24 09:20
בוקר טוב מעדכן שהתחיל מבצעי הסתיו ב-AliExpress - עד 60% הנחה!

קופונים לשימוש בקופה:
🛒 11.54 ש"ח הנחה בקנייה מעל 111.55 ש"ח, קוד: FSIL01
🛒 30.77 ש"ח הנחה בקנייה מעל 265.42 ש"ח, קוד: FSIL02
🛒 76.93 ש"ח הנחה בקנייה מעל 650.08 ש"ח, קוד: FSIL03
🛒 115.4 ש"ח הנחה בקנייה מעל 919.34 ש"ח, קוד: FSIL04
🛒 192.33 ש"ח הנחה בקנייה מעל 1419.4 ש"ח, קוד: FSIL05

המבצע נגמר ב-17 בספטמבר ב-23:59. אל תפספסו!

https://s.click.aliexpress.com/e/_okRyEYb


הערב (חמישי 12.9) מרמורק בחוץ מול יבנה

מחר שישי שעריים בבית מול אשדוד

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


המחזור השני בליגה א דרום יוצא לדרך עם המשחקים של מרמורק ושעריים שמגיעות למשחקים לאחר שהפסידו במחזור הפתיחה.

הערב חמישי 12.9 מרמורק בחוץ מול יבנה

מחר שישי 13.9 מכבי שעריים רחובות - מ.כ. מכבי ע. אשדוד




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

החל מיום ראשון 15.9 יבוצעו עבודות ברחוב גורודסקי שיביאו לשינויים בהסדרי התנועה במקום

העבודות יתקיימו במשך 10 ימים

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תאגיד המים הבאר השלישית מקדם עבודות לשיפור ושדרוג קווי המים בכל העיר. בשבוע הקרוב, החל מיום ראשון, ה-15.9, ולמשך 10 ימים, תבוצע עבודה בקידוח אופקי בציר גורודסקי, בקטע הרחובות מנוחה ונחלה - הפלמ"ח, מכיוון מערב למזרח. ההתראה הקצרה ניתנה בשל הקדמת העבודות על מנת להשלימן לפני החגים ולצמצם את פגיעת איכות החיים באיזור. העבודות נועדו לשלבי הפיתוח הסופיים של בריכת האיגום המרכזית, שתביא לשיפור באספקת המים בזמני שגרה וחירום לכל השכונות בעיר.

העבודות יתקיימו בימים ראשון-חמישי, בין השעות 18:00-8:30.


שינויים בהסדרי התנועה והחנייה:

בשבוע הקרוב, תחל עבודה בקידוח אופקי ברחוב גורודסקי ותגרום לשינויים בהסדרי התנועה והחנייה בקטע הרחובות מנוחה ונחלה – הפלמ"ח.

החל מיום א', 15.9.2024, בימים א'-ה', בין השעות 18:00-8:30, ולמשך 10 ימים:

• ייסגר לתנועת כלי רכב וחנייה רחוב גורודסקי, בקטע הרחובות סירני–הפלמ"ח, מכיוון מערב למזרח.

• תבוטל החנייה במפרץ החנייה ברחוב גורודסקי 17-15.

• תבוטל החנייה במפרץ החנייה ברחוב גורודסקי 18.

עובדי תאגיד המים העירוני זמינים עבורכם בטלפון: 1-800-55-57-70, ובאתר האינטרנט: www.habeer3.co.il


תושבים המעוניינים לקבל עדכונים ישירים בוואטספ על העבודות באזור מוזמנים להצטרף לעדכונים הייעודיים של עיריית רחובות - לחצו דרך הנייד על הקישור did.li/Of75q ושלחו הודעה בוואטספ עם שמכם ואיזור המגורים שלכם.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחר (שישי 13.9) יימשך מיזם "מטיילים ברחובות בסתיו" עם סיורים בשכונת מרמורק, הסיפור של הבאר והיקב ועוד

יש לבצע הרשמה מראש

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


עיריית רחובות והחברה העירונית, בהובלת מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק תרבות, תיירות ואזרחים ותיקים בעיר, שוקי קרומר, עמלו ליצירת פרויקט חדש, "מטיילים ברחובות בסתיו", לקידום התיירות, המורשת וההיסטוריה העירונית ברחובות. ב"מטיילים ברחובות בסתיו" מוזמן הקהל הרחב למגוון סיורי תרבות בנושאי היסטוריה, מורשת, אומנות וקולינריה בכל סופי השבוע בחודש ספטמבר.


13.9.24, יום שישי:

13.9, 9:00 | שכונת מרמורק - מושב העובדים התימני הראשון, בהדרכת מורת הדרך: תמר פורר

13.9, 9:00 | העיר המתרחבת, בהדרכת מורה הדרך: אמנון ירום






20.9.24, יום שישי:

9:00 | בין אילנות גבוהים ואנדרטאות של מילים – סיור בבית העלמין תר"ן, בהדרכת רחלי רוגל, אמנית וחוקרת מלחמת העולם הראשונה ברחובות.

9:00 | סופרים ומשוררים ברחובות, בהדרכת מורת הדרך: תמר פורר.

9:00 | רחוב הרצל, קצת אחרת, בהדרכת מורת הדרך: סיון יגל.




26-27.9.24, ימים חמישי ושישי:

26.9, 20:00 | עת שערי רצון להיפתח - סיור סליחות בשעריים, בהדרכת ההיסטוריון, ד"ר דני בר מעוז.

27.9, 9:00 | ביסים של היסטוריה, בהובלתה של מיקה הסגולה, עיתונאית קולינריה ואשת יין.

27.9, 9:00 | הפתעות בין בתי מגורים, בהדרכת מורה הדרך: אמנון ירום.


קיום הסיורים מותנה במינימום של 20 משתתפים ובמידה ויבוטל, כספכם יוחזר או יומר בסיור אחר לבחירתכם ע"ב מקום פנוי. הרישום ייסגר בגמר הכרטיסים או יומיים לפני מועד הסיור.


מומלץ להצטייד בכובע, נעלי הליכה, בקבוק מים וכסא למתקשים בעמידה ממושכת. למידע נוסף על הסיורים והמסלולים חייגו 052-8222983 בין השעות 08:00-16:30, למידע לגבי רישום התקשרו


ל- 08-9494721. או היכנסו לאתר החברה העירונית.


למעבר להרשמה https://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=10645


לחוברת הפעילות https://online.fliphtml5.com/wved/sosp/






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שני 30.9 יתקיים מופע "ניגונים של הנפש" של דניאל גד בחוויות שוויץ המדע

הכניסה חופשית

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


רשת חוויות מזמינה את התושבים למופע "ניגונים של הנפש" - ניגוני סליחות מרגשים עם יליד ותושב העיר, הזמר והיוצר בוגר בימת הנוער, דניאל גד.

שילוב של שירים שנולדו מתוך התבוננות פנימית, המחוברים לערכי היהדות ומשלובים במסע מוסיקלי של נגיעות אישיות מעולם הבמה

מתי? יום שני 30.9, בשעה 21:00 רחבת הדקלים, חוויות שוויץ המדע (רח' סירני 52, רחובות)

-הכניסה חופשית-




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.

היום ומחר (חמישי שישי 12-13.9) יתקיימו מבצעי התרמות דם בתל השומר, תל אביב, חולון, ראשון לציון ורחובות

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור ובעיקר לבעלי דם מסוג O ו- RH שלילי מכל הסוגים, לבוא ולתרום דם.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
דוברות מד"א


שירותי הדם של מד"א יערכו היום (חמישי) ומחר (שישי 13.9) התרמות דם ברחבי הארץ

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור ובעיקר לבעלי דם מסוג O ו- RH שלילי מכל הסוגים, לבוא ולתרום דם

כחלק מההערכות לחירום והשמירה על מלאי הדם, בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לבוא ולתרום דם. חשוב לזכור כי לדם אין תחליף וכי כל מנת דם יכולה לסייע להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים שזקוקים לעירויי דם. אנשים בעלי דם מסוג O מהווים 35% מכלל תורמי הדם בישראל, ונחשבים לתורמי הדם האוניברסליים-היות שניתן לתת את מנות הדם שתרמו לכל מי שזקוקים לקבל עירוי דם להצלת חייהם, גם בעת הצורך בעירוי דם דחופים, ללא ידיעת סוג הדם של המטופל/ת.


התרמות הדם מחר, יום חמישי (12.9) ברחבי הארץ:

שירותי הדם של מד"א במתחם תל השומר, משעה 08:00 עד השעה 14:30

תל אביב יפו, דיזנגוף סנטר, קומה מינוס 1, בוטיק מעצבים משעה 15:00 עד 20:30


התרמות הדם ביום שישי (13.9) ברחבי הארץ:

חולון, רחוב הרוקמים 1 בתחנת מד"א משעה 08:00 עד 12:30

ראשון לציון, שדרות נים 2, מרכז עזריאלי ראשונים משעה 09:00 עד 13:00

רחובות, רחוב דוד רמז 69, בתחנת מד"א משעה 08:00 עד 12:30

שירותי הדם של מד"א במתחם תל השומר, משעה 08:00 עד השעה 12:30

תל אביב יפו, דיזנגוף סנטר, קומה מינוס 1, בוטיק מעצבים משעה 09:30 עד 13:00



לפני הגעה למקום ההתרמה רצוי להתעדכן מראש מכיוון שעלולים לחול שינויים במקומות ההתרמה ו/או במועדי התרמות הדם באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam בטלפון 03-5300400. יש לקבוע תור לתרומה באתר מד"א ומומלץ למלא את שאלון התורם שמתקבל לטלפון הסלולרי בטרם ההגעה.



המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מארגנות (מעל 30 אנשים) בשכונות המגורים ובמקומות העבודה יכולים לפנות בנושא לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-5300400



סמנכ"ל שירותי הדם במד"א, פרופ' אילת שנער: "החולים והפצועים זקוקים, במיוחד בתקופה זו של מלחמת 'חרבות ברזל', לקבלת מנות דם כטיפולים מצילי חיים. בכדי לענות על דרישות בתי החולים וצה"ל, לספק דם למטופלים השונים ולשמור על מלאי הדם הנדרש שירותי הדם של מד"א נדרשים להתרים לפחות 1,200 תורמי דם מתנדבים בכל יום, ומבקשים מכל מי שיכול להגיע לאחת מנקודות ההתרמה של מד"א ולתרום דם להצלת חיים"





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הערב (חמישי 12.9) תהיה תנועה ערה של כוחות הביטחון ברחובות בעקבות תרגיל המתקיים בעיר

לא מתוכננות חסימות כבישים ולא תהיה הפרעה לתנועה בעקבות התרגיל.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


זה רק תרגיל

היום חמישי (12.9): כיתות הכוננות של העיר רחובות יקיימו תרגיל משולב בין השעות 19:30-21:00 בתיאום עם אגף הביטחון בעיריית רחובות ומשטרת ישראל.

כיתות הכוננות של העיר רחובות ממשיכות בסדרת אימונים ותירגולים כדי לשמור על כשירות מבצעית גבוהה. ביום חמישי הקרוב (12.9) בין השעות 19:30-21:00 יתקיים תרגיל רחב היקף בכל צירי הכניסה לעיר ובו ייקחו חלק עשרות חברות וחברי כיתות הכוננות. התרגיל מתקיים בתיאום מלא עם משטרת רחובות ואגף הביטחון ובמהלכו יהיו מצוידים חברי כיתות הכוננות בנשקים ארוכים ואפודות זיהוי בצבע כחול.


שימו לב מדובר בתרגיל בלבד ולכן עיריית רחובות מודיעה מראש על מנת שהציבור לא ייבהל מנוכחותם ומהתנועה בעיר.

לא מתוכננות חסימות כבישים ולא תהיה הפרעה לתנועה בעקבות התרגיל.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חודש הנוער ברחובות: כוכבת הרשת ליאל אלי מגיעה לסדנת העצמה ודימוי גוף. 25/9

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עירונוער רחובות



חודש הנוער ברחובות: כוכבת הרשת ליאל אלי מגיעה לסדנת העצמה ודימוי גוף

במסגרת חודש הנוער ברחובות, כוכבת הרשת ליאל אלי תגיע לעירונוער רחובות כדי להעביר סדנת העצמה ודימוי גוף ללא פילטרים. האירוע יתקיים בעירונוער רחובות ומיועד לכל מי שמעוניין להוציא את הגרסה הכי טובה של עצמו.

ההרשמה לסדנה כרוכה בתשלום של 20 ש"ח מראש. להרשמה ותשלום, יש להיכנס לקישור הבא:
הרשמה לסדנה






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח הרכב - הפרסום חינם

אורח

אורח
11.09.24 10:08
השאירו רק רכבים ואת הפורום לתושבי העיר הורידו. השתקות ואי טיפול מספק לתושבי העיר, מה יהיה?
אורח
12.09.24 08:34
נכון, לאן באמת נעלם הפורום?
אורח
04.09.24 22:27
למכירה פיג'ו 308 שנת 2012 נסע רק 91 אלף קילומטר!!! רכב במצב חדש !!
לאחר טיפול וטסט מתאים לצעירים או לנהגים חדשים לפרטים בווצאפ 0525438034
אורח
31.08.24 11:28
מימון 100 אחוז לקניית רכב יד שנייה וראשונה.
מימון החל מ - 50 אלף ש"ח החזר החל מ - 610 ש"ח
אורח
31.08.24 11:25
קיה נירו שנת 2017 היבריד אוטומט יד ראשונה רק 131000 ק"מ! אחריות לחצי שנה! צבע כסף מטאלי,דגם EX!
78000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה,
מנוע 1600 סמ"ק 141 כ"ס ובנוסף מנוע חשמלי,7 כריות אוויר,ABS, הכל חשמלי,
בקרת יציבות ואחיזה בשילוב בקרת משיכה, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת למניעת התנגשות קד',מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה,
מערכת להתראת ערנות הנהג,מערכת מניעת התהפכות,
בקרת שיוט אדפטיבית עם שליטה מההגה,ריפודים משולבים עור ובד, הגה וידית הילוכים מצופים עור, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית, פנסי ערפל,חישוקי מגנזיום, חיישן גשם להפעלת מגבים אוטו', מראות צד מתקפלות אוטומטית, ספוילר אח' עם תאורת LED,
גגון מקורי,
חלונות אח' כהים,
חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בלוטוס מקורי,
מערכת מולטימדיה,USB ו-AUX,שליטה מההגה על המערכות, קודנית ושלטי נוחות.

חסכוני מאוד 26 ק"מ לליטר דלק!!
עליה לכביש 6/17,טסט עד 12/6/2025,אחריות לחצי שנה!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:09
קיה ספורטז שנת 2020 טורבו דיזל אוטומט! יד ראשונה!
109000 ק"מ!
אחריות לחצי שנה!
דגם LX! צבע לבן פנינה!
85000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה מצורפת היסטורית טיפולים מלאה,
מנוע דיזל 1600 סמ"ק 136 כ"ס,6 כריות אוויר,ABS, בקרת יציבות, בקרת אקלים, מערכת בלימת חירום אוטונומית ,מערכת למניעת התנגשות קד', מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת מניעת התהפכות.
הגה וידית הילוכים מצופים עור,
בקרת שיוט, חיישן גשם להפעלת מגבים, שמשות אח' כהות,
חישוקי מגנזיום, חיישני חנייה אח',
מערכת מולטימדיה מקורית,
מצלמת רוורס,
בלוטוס מקורי,
חיבור לUSB ו-AUX,
ספוילר אחורי עם תאורת LED,שליטה מההגה על כל המערכות.
עליה לכביש 2/2020,טסט עד 24/2/2025!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:05
קיה פיקנטו 2019 אוטומט,
יד ראשונה רק 75000 ק"מ!
צבע שחור מטאלי,דגם LX.
נפח 1250 סמ"ק,85 כ"ס,7 כריות אויר,ABS,בקרת יציבות, בקרת אקלים, בלימה אוטונומית, הכל חשמלי.
66000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה קיה,
מצורפת היסטוריית טיפולים מלאה, לאחר טיפול!
עלייה לכביש 4/2019,טסט עד 16/4/2025,
אחריות לחצי שנה!! ללא תאונות!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:03
קיה סורנטו 2022 אוטומט,7 מקומות! יד ראשונה רק 46000 ק"מ! אחריות לשנה!! צבע שחור מטאלי.
179000 ש"ח עליה לכביש 5/22,טסט עד 16/5/2025! אחריות יצרן עד 5/2025!! אפשרות מימון!!

קובי-050-5249254
אורח
26.08.24 13:55
למכירה פיג'ו 407 ST אוט' שנת 2008 יד 3.
148,000 ק"מ
10,000 ש"ח. מצב מעולה.
מאיר 0524545031


הזדמנות חד פעמית להשלים בגרויות בעלות מוזלת לצעירי רחובות - קורסים באזרחות וספרות במכללת אורט

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפלטפורמה מרכז צעירים רחובות



הזדמנות חד פעמית להשלים בגרויות בעלות מוזלת לצעירי רחובות. מחיר מסובסד לצעירים בגילאי 18-35: רק 2,240 ₪ לקורס!


הקורסים המוצעים:



  • אזרחות - ימי שלישי, החל מ-24 בספטמבר 2024, בין השעות 17:30-20:30

  • ספרות - ימי ראשון, החל מ-29 בספטמבר 2024, בין השעות 17:30-20:30


הלימודים מתקיימים בשיתוף מכללת אורט.


לפרטים והרשמה, בקרו באתר: http://haplatforma.org.il/1677





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחר (חמישי 12.9) תיפתח תערוכת "רחובות זוכרת" בה יוצגו יצירות של 32 אמני/ות רחובות המבטאים את רגשותיהם לאחר ה7.10

לפני כחודשיים פרסמו עיריית רחובות והחברה העירונית קול קורא מיוחד לאמניות ואמני העיר להגיש עבודות אמנות לתערוכת "רחובות זוכרת. יוצרת", המוקדשת לאירועי האסון הלאומי שפקד את מדינת ישראל ב-7.10.23 ומחר תפתח התערוכה לציבור הרחב.

מערכת האתר | | תגובות: 0
במנהרה-שרון בן יהודה


תערוכת האמנות "רחובות זוכרת.

בעוד פחות מחודש נציין שנה למאורעות השבעה באוקטובר, תאריך שלעד ייצרב בתודעה הישראלית כיום אבל. אחת הדרכים הבולטות לביטוי כאב, געגוע, פחד וגם תקווה היא אומנות, המביאה לידי ביטוי את קשת הרגשות שחוותה ועודנה חווה החברה הישראלית מאז אותה השבת.

עשרות אמניות ואמנים הגישו עבודות יצירה במגוון טכניקות החל מציור, דרך פיסול, צילום, הדפסים, רישום ועוד, ומתוכם נבחרו להציג בתערוכה "רחובות זוכרת. יוצרת" 32 אמנים בלבד.


רבקה עוזיאל-עת שברים


"מתוך השבר הגדול והסערה שעדיין מתחוללת סביבנו, אמני רחובות לא חדלו ליצור. בדרך כלל העיסוק במראות המלחמה משבית את היצירה, אך במלחמת חרבות ברזל קרה בדיוק ההיפך, האמניות והאמנים המקומיים הרגישו צורך עז להביע עצמם בכל תחומי היצירה", כך סיפרה אוצרת התערוכה, רוני אנקורי.




עיריית רחובות והחברה העירונית יפתחו את תערוכת "רחובות זוכרת. יוצרת" מחר (יום חמישי 12.9), בשעה 20:00, בגלריה בבית יד לבנים – הכניסה חופשית והציבור מוזמן.

התערוכה הינה יוזמה של בית יד לבנים רחובות בשיתוף אמני רחובות, היא מוקדשת לזכרם של חללי העיר ומסמלת תקווה גדולה להחלמתם של הפצועים בגוף ובנפש, לשובם של כל החטופים בריאים ושלמים לביתם ושמירה על ביטחונם של חיילי וחיילות צה"ל.


רינה קליין-הרס בכפר



שעות ביקור בתערוכה:

ימים א', ב', ד', ה' 15:30-12:30

יום ג' 13:00-08:30, 18:00-16:00

ימי שבת, 14.9.24, 9.11.24 11:00-10:00

שעות ביקור נוספות בתיאום מראש

נעילת התערוכה: 30.11.24

לפרטים נוספים: בית יד לבנים, רחוב הבנים 10 רחובות, טל. 08-9453891, yad-labanim@rehovot.muni.il


בבית בבארי-נדב טייטלבוים


מחורבן לתקווה -גנאדי







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קול קורא לאמני/ות המעוניינים לקחת חלק במיזם להנצחת סיפורי חייהם של חיילי רחובות אשר נפלו במלחמת חרבות ברזל; הגשת מועמדות עד 1.10.24

במסגרת הפרויקט, ביוזמת מ"מ רה"ע ומחזיק תיקי תרבות, תיירות ואזרחים ותיקים, ח"מ שוקי קרומר, ילווה כל אמן משפחה שכולה, יכיר מקרוב את סיפור הנופל או הנופלת, ועל בסיס זה ייצור יצירה ייחודית ברוחו ומורשתו.

מערכת האתר | | תגובות: 1


קול קורא: אומנות כגשר זיכרון

בית יד לבנים ברחובות קורא לאמנים ואמניות מתחומי האומנות השונים להצטרף לפרויקט אמנותי וייחודי לזכר חיילי וחיילות צה"ל, בני רחובות, שנפלו במתקפת השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

עיריית רחובות והחברה העירונית, באמצעות בית יד לבנים מזמינים אתכם, אמנים ואמניות, לקחת חלק בפרויקט אמנותי וייחודי לזכר חיילי וחיילות צה"ל, בני העיר רחובות, שנפלו במתקפת השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

במסגרת הפרויקט, ביוזמת מ"מ רה"ע ומחזיק תיקי תרבות, תיירות ואזרחים ותיקים, ח"מ שוקי קרומר, ילווה כל אמן משפחה שכולה, יכיר מקרוב את סיפור הנופל או הנופלת, ועל בסיס זה ייצור יצירה ייחודית ברוחו ומורשתו.

הקול הקורא, מזמין אמניות ואמנים רגישים ויצירתיים מכל תחומי האמנות - ציור, פיסול, כתיבה, עריכת והפקת וידאו ארט ועוד, להצטרף ליוזמה משמעותית זו, באופן שיביא לידי ביטוי את הייחודיות של כל נופל והערכים עליהם נלחם. היצירות יוצגו בתערוכה לזכר הגיבורים והגיבורות, שתתקיים בדצמבר 2024, בבית יד לבנים, רחובות.

לוח זמנים:

ניתן להגיש מועמדות עד ל-1.10.24.

סיום הכנת היצירה 30.11.24

פתיחת התערוכה 19.12.24

לפרטים נוספים:

מורן אילוז-יעקבי – אוצרת התערוכה.

במייל: art@uagallery.org


מ"מ רה"ע ומחזיק תיק תרבות, אזרחים ותיקים ותיירות, שוקי קרומר:

"האסון הכבד שפקד אותנו בשבעה באוקטובר, הוציא מאמניות ואמנים רבים פרץ של יצירה שאיפשר להם להביע את רגשותיהם דרך בד, מכחול או חומר. חשיבותו של הפרויקט בחיבור בין האמניות והאמנים למשפחות הנופלים, המאפשר לשני הצדדים להתמודד עם החוויה הקשה ובדרך זו להנציח את הגיבורים שנפלו במלחמה".


אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות:

"בית יד לבנים פותח בפרויקט חשוב ורגיש כאחד, להנציח את חיילי וחיילות בני העיר אשר נפלו בהגנה על המדינה ואזרחיה. אני מצטרף לקריאה לאמנים ואמניות להצטרך לפרוייקט ברגישות וכבוד לנופלי העיר רחובות בשנה האחרונה. בזכות פרוייקט זה הנופלים ימשיכו להאיר בהשראתם דרך האומנות והיצירות.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • הלו"ז קצר מדי ויביא ליצירות בוסר
    הגב 12.09.24 01:50
  • אורח

זה רק תרגיל! מחר (חמישי 12.9) יתקיים בשעות הלילה תרגיל של עיריית רחובות ומשטרת ישראל ותהיה תנועה ערה של כוחות הביטחון

לא מתוכננות חסימות כבישים ולא תהיה הפרעה לתנועה בעקבות התרגיל.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


זה רק תרגיל

מחר (חמישי 12.9) כיתות הכוננות של העיר רחובות יקיימו תרגיל משולב בין השעות 19:30-21:00 בתיאום עם אגף הביטחון בעיריית רחובות ומשטרת ישראל.

כיתות הכוננות של העיר רחובות ממשיכות בסדרת אימונים ותירגולים כדי לשמור על כשירות מבצעית גבוהה. מחר (חמישי 12.9) בין השעות 19:30-21:00 יתקיים תרגיל רחב היקף בכל צירי הכניסה לעיר ובו ייקחו חלק עשרות חברות וחברי כיתות הכוננות. התרגיל מתקיים בתיאום מלא עם משטרת רחובות ואגף הביטחון ובמהלכו יהיו מצוידים חברי כיתות הכוננות בנשקים ארוכים ואפודות זיהוי בצבע כחול.

שימו לב! מדובר בתרגיל בלבד ולכן עיריית רחובות מודיעה מראש על מנת שהציבור לא ייבהל מנוכחותם ומהתנועה בעיר.

לא מתוכננות חסימות כבישים ולא תהיה הפרעה לתנועה בעקבות התרגיל.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מופע לאדינו עם הזמר אבי אופק לציון ראש השנה בחוויות קרית משה רחובות - 25 בספטמבר בשעה 20:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק חוויות קריית משה



חובבי לאדינו בקהל? ביום רביעי, 25 בספטמבר, בשעה 20:00 ייערך מופע לאדינו סוחף עם הזמר אבי אופק, לציון ראש השנה.


בתכנית: שירה, ריקודים, פיוטים, סליחות וסיפורים ירושלמיים מתרבות הלאדינו המרתקת. כיבוד קל יוגש סביב השולחנות.


מחיר הכרטיס: 60 ש"ח.


לפרטים והרשמה: לחצו כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

רגע היסטורי בקריית משה רחובות! ההתחדשות העירונית יוצאת לדרך בטקס הריסת שני הבניינים הראשונים בלב השכונה

מערכת האתר | | תגובות: 9



עושים היסטוריה:


ההתחדשות העירונית בקריית משה יוצאת לדרך בטקס הריסת שני הבניינים הראשונים בלב השכונה!


עיריית רחובות מקדמת במשך שנים את פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר במדינת ישראל, המשתרע על שטח של כ-1,500 דונם, במסגרתו ייהרסו 1,300 יחידות דיור ישנות ובמקומן ייבנו 11,000 יחידות דיור חדשות ומודרניות בשכונת קריית משה ובקרקע המשלימה שהוקצתה לפרויקט ע"י רמ"י.


הערב (שלישי, 10.9) הטרקטורים עלו על הקרקע בטקס הריסה מיוחד במעמד ראש העיר מתן דיל, מנכ"ל הרשות להתחדשות עירונית אלעזר במברגר, סמנכ"לית הרשות להתחדשות עירונית עינת גנון, ומנכ"ל חברת סינקו השקעות ויזמות בע"מ, שלומי כהן.


במהלך הטקס נהרסו שני הבניינים הראשונים בלב השכונה, ברח' גבריאלוב 31-33, המהווים את הסנונית הראשונה במהפך הדרמטי של שכונת קריית משה בשנים הקרובות.


הטרקטורים כבר בשטח: לאחר שנים ארוכות של תכנון מעמיק, עבודה מול משרדי הממשלה השונים, חתימה על הסכם גג בסך שניים וחצי מיליארד שקלים והתארגנות דיירי השכונה, פרויקט ההתחדשות העירונית בקריית משה יוצא לדרך. עיריית רחובות, ה.ל.ר החברה לפיתוח רחובות וחברת סינקו השקעות ויזמות בע"מ קיימו הערב יחד עם תושבות ותושבי השכונה את טקס ההריסה הרשמי של שני הבניינים הראשונים בפרויקט (גבריאלוב 31-33).


שני הבניינים הינם מבנים ישנים בני 4 קומות המכילים 32 יחידות דיור סה"כ. חברת סינקו מקבוצת כוכב הנגב, שנבחרה ע"י דיירי הבניינים להוביל את פרויקט הפינוי-בינוי, תהיה חברת הנדל"ן הראשונה המובילה בנייה חדשה ומתקדמת בתוך שכונת קריית משה ותקים במקומם שני בניינים חדשים, מעוצבים ומודרניים, בני 20 קומות המכילים 186 יחידות דיור.


במסגרת ההסכם המשותף של הדיירים עם החברה היזמית, הדיירים מצאו דיור חלופי בו הם יתגוררו עד לתום תקופת בניית הבניינים החדשים הצפויה להיערך כ-4 שנים. בשנים האחרונות וגם בזמן תהליך ההתחדשות הצפוי להימשך בשנים הקרובות, יקבלו דיירות ודיירי הבניינים מעטפת תומכת ועזרה משורה ארוכה של יועצים ומומחים שהם בחרו. השירותים ימומנו ע"י החברה היזמית שנבחרה להוביל את הפרויקט, בהתאם לפיילוט שמובילה מינהלת ההתחדשות העירונית-חברתית של עיריית רחובות הפועלת בשכונה למען התושבים.


במקביל לתהליך הבנייה המתחיל כעת בתוך השכונה, עיריית רחובות וה.ל.ר ממשיכות לקדם במרץ את עבודות הפיתוח בקרקע המשלימה ומקימות מערכת כבישים חדשה, מערך תשתיות איכותי הכולל תשתיות מים, ביוב, ניקוז והשלמת תשתיות חשמל ותקשורת. בהמשך תחל בניית בנייני מגורים גם באזור הקרקע המשלימה שהוקצתה לטובת הפרויקט ע"י רמ"י.


פרויקט ההתחדשות העירונית בקריית משה הוא הגדול ביותר במדינת ישראל. מדובר בפרויקט ענק המשתרע על שטח של כ-1,500 דונם בדרום מערב העיר רחובות. במסגרת פרויקט ההתחדשות ייהרסו 1,300 יחידות דיור קיימות הנמצאות במבני שיכון במצב תחזוקתי ירוד, ויוקמו במקומן 4,500 יחידות דיור בתוך השכונה, ועוד 4,200 יחידות דיור בקרקע המשלימה. בנוסף, יוקמו 2,300 יחידות דיור המשלבות תעסוקה ומגורים ויחידות דיור נוספות במגרשים צמודי קרקע. בסה"כ ייבנו במסגרת פרויקט ההתחדשות בקריית משה 11,000 יחידות דיור חדשות במבני מגורים בני 22-7 קומות. במקביל לבניית מבני המגורים ובהתאם לתכנון, יוקמו בשכונה שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של 470,000 מ"ר, כ-120 דונם המיועדים לשטחים ירוקים פתוחים, וגם שטחים המיועדים לפיתוח מערך התחבורה הציבורית והפרטית במקום. במסגרת תכנון השכונה יועדו כ-350,000 מ"ר למבני ציבור כמו גני ילדים, בתי ספר, מרכזים קהילתיים ומבנים נוספים שיעניקו שירותים לתושבות ותושבי השכונה.



ראש העיר מתן דיל: "היום עשינו היסטוריה והפכנו חזון למציאות. קריית משה הולכת להיות השכונה המבוקשת ביותר בכל אזור השפלה ותציע לתושביה איכות חיים, מבני מגורים חדשים ומודרניים, מוסדות חינוך מצוינים, מערכת כבישים היקפית, תשתיות איכותיות, שטחים ירוקים פתוחים ומבני ציבור. אני מודה לכל השותפים שלנו, בראש ובראשונה לתושבי השכונה איתם אני נפגש מדי שבוע גם בתקופה זו, כדי לזרז את תהליכי ההתחדשות ולהוביל כמה שיותר מקבצים לשלב הפינוי-בינוי, לרשות להתחדשות עירונית, לכל הצוותים בחברה הכלכלית לפיתוח רחובות, מינהל הנדסה וכמובן לחברי מינהלת ההתחדשות העירונית בקריית משה המלווים את התושבים בכל צעד בתהליך".


המשנה לראש העיר, דני מרשה: "אני מלווה את תושבות ותושבי השכונה במשך שנים ארוכות והיום הזה הוא הגשמת חלום עבורי ועבור אלפי משפחות בקריית משה. אני מודה לכל השותפים בעירייה, ברשות הממשלתית להתחדשות עירונית, החברות היזמיות ומינהלת ההתחדשות של רחובות שליוו את הדיירים בכל צעד בתהליך. היום הזה הוא רק ההתחלה, אנחנו ממשיכים בכל הכוח בקידום הפרויקט עד שכל משפחה בקריית משה תקבל מפתח לבית החדש שלה".


חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התחדשות עירונית גיא צור: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה! אחרי שנים רבות של תכנון והיערכות נרחבת, גאה לקחת חלק ברגע המכונן, המשמעותי וההיסטורי בחיי העיר. מודה לכל העוסקים במלאכה ובאופן מיוחד לתושבים על הסבלנות שגילו לכל אורך הדרך".


מנכ”ל חברת סינקו השקעות ויזמות בע”מ, שלומי כהן: "חברת סינקו השקעות ויזמות גאה להוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בשכונת קריית משה ברחובות, 'פרויקט גבריאל'. הפרויקט החל בשנת 2021 ומתקדם בזמן שיא, תוך שיתוף פעולה מלא עם הדיירים ושמירה על שקיפות. אנו רואים בפרויקט זה צעד חשוב לשיפור איכות החיים של תושבי השכונה ולהפיכתה למרכז מגורים מודרני ומתקדם".












התפרסמו 9 תגובות לכתבה.
  • האם כיבדתם את מלול? מדוע לא הוזמן?
    הגב 10.09.24 21:11
  • מה יש לכבד
    11.09.24 07:34
  • מיותר
    11.09.24 11:15
  • יאלה בשעה טובה מתי במתחם האצל התאנה מחכים עוד לפני קרית משה..
    הגב 10.09.24 21:23
  • בקרוב אצלנו באושיות!
    הגב 11.09.24 08:37
  • אם מלול היה פורש בכבוד. ולא רץ מנקמה אז הוא היה הכי מכובד בטקס הזה
    הגב 11.09.24 16:10
  • Пришло время нашему мэру взять .в руки метлу
    הגב 11.09.24 16:43
  • мэру взять .в руки метлу? לא צריך.עדיף להצטלם
    12.09.24 13:12
  • זה רק מלול הוא חתום על הפרוייקט הזה
    הגב 12.09.24 13:42
  • אורח

ראש העיר מתן דיל ארח את שר הפנים משה ארבל ברחובות והציג בפניו תוכניות התייעלות ליציאה מהגרעון הכבד: איתור מקורות הכנסה נוספים ומשמעותיים על ידי הקמת 2 איזורי תעסוקה חדשים, ובנוסף הוצגה בפני השר בקשה להרחיב את גבולותיה של העיר

שר הפנים משה ארבל: ״העיר רחובות היא מודל לכך שאפשר גם אחרת, אפשר לחיות יחד. דתיים ושאינם דתיים מכל העדות והחוגים באהבה באחווה ובכבוד הדדי. אם ממשלת ישראל תלמד מעיריית רחובות איך מתנהלים יחד אנחנו נהיה במקום אחר לגמרי. האחדות היא כלי מחזיק ברכה. אני רואה את העבודה הטובה שאתם עושים אני מאמין שבמיקוד מאמץ נראה פה רשות איתנה עצמאית ומשגשגת״.

מערכת האתר | | תגובות: 3





הבוקר, שלישי 10.9, הגיע שר הפנים משה ארבל, מלווה במשנה למנכ"ל המשרד, הממונה על המחוז וצוות המשרד, לפגישת עבודה מקצועית בלשכתו של ראש העיר רחובות, מתן דיל. בפגישה נכחו מנכ"ל העירייה מאיר דהן, מהנדסת העיר דלית הראל, גזבר העירייה בניהו שרעבי, יו"ר סיעת ש"ס ח"מ אלדד גדסי, ורו"ח ניר נחמני אשר מלווה את עיריית רחובות בבניית תכנית ההתייעלות, אותה הציגו הנוכחים לשר במטרה לקבל את ברכתו ותמיכתו.


כידוע, בימים אלו מתמודדת עיריית רחובות עם משבר תקציבי גדול וגרעון עצום שנצבר בשנים האחרונות והגיע לכ-300 מיליון ₪. ראש העיר מתן דיל, שנכנס לתפקידו אך בחודש אפריל האחרון, ביקש להישיר מבט אל המספרים, להפשיל שרוולים ולהתמודד עם האירוע המורכב באמצעות תהליך מקצועי שכלל הקמת פורום יועצים כלכליים לצורך הבנת המצב כהווייתו ולהכנת תכנית התייעלות שתוציא את רחובות בתוך שנתיים מהמקום בו היא נמצאת ותהפוך אותה לרשות חזקה ואיתנה. תכנית ההתייעלות, הנמצאת בשלבי הבניה הסופיים, באמצעות כלל הגורמים המקצועיים והעירוניים, ראשי האגפים והצוות הכלכלי, ובשיח עם ועד העובדים, תוצג לציבור אחרי החגים.


בפגישה הוצגו לשר נתוני אמת מעודכנים הנוגעים למצבה העגום של העירייה וכן נפרשו בפניו צעדי ההתייעלות המתוכננים במסגרת תכניתו של ראש העיר להוציא את העירייה מהמשבר. השר ארבל עיין בנתונים, התרשם מעבודת העומק שנעשתה, ונתן את ברכתו למהלך.



כחלק מתכנית ההתייעלות, פעל ראש העיר לאיתור מקורות הכנסה נוספים ומשמעותיים ולצורך כך יזם הקמת 2 איזורי תעסוקה חדשים, ובנוסף הוצגה בפני השר בקשה להרחיב את גבולותיה של העיר רחובות, לטובת הגברת ההכנסות מארנונה מניבה של מתקנים הנדסיים ואיזורי תעסוקה נוספים כחלק מהעיר ולהביא אותנו לאיזון התקציב בסוף התהליך.


בהמשך ישיר לכך הציגה מהנדסת העיר, דלית הראל, את נתוני העיר המעודכנים, סקרה בפניו את התקדמות תכנית ההתחדשות העירונית בשכונות העיר וכן את התקדמות המטרו והקו הכחול. עוד הציגה הראל נתונים לפיהם העיר הוצפה בשנים האחרונות במגורים ונותרה עם מעט שטחים ירוקים לפיתוח.


שר הפנים משה ארבל: ״העיר רחובות היא מודל לכך שאפשר גם אחרת, אפשר לחיות יחד. דתיים ושאינם דתיים מכל העדות והחוגים באהבה באחווה ובכבוד הדדי. אם ממשלת ישראל תלמד מעיריית רחובות איך מתנהלים יחד אנחנו נהיה במקום אחר לגמרי. האחדות היא כלי מחזיק ברכה. אני רואה את העבודה הטובה שאתם עושים אני מאמין שבמיקוד מאמץ נראה פה רשות איתנה עצמאית ומשגשגת״.


ראש עיריית רחובות מתן דיל: "החזון שלי הוא להפוך את העיר רחובות לעיר איתנה בשנים הקרובות ומשרד הפנים הוא שותף אמיתי בתהליך. אני מודה לשר ארבל על התמיכה והרוח הגבית שרחובות זוכה להן ומאמין שאנחנו נמשיך לפעול יחד בשיתוף פעולה מלא בכל התחומים".







התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • 300 מליון שקל חובות...
    הגב 11.09.24 10:19
  • השר ארבל אחד הטובים שיש לנו במערכת כיבד את העיר בביקורו. מצפים לשיתוף פעולה איתו . בהצלחה
    הגב 11.09.24 11:15
  • למה אין ועדת חקירה שבודקת איך הגענו לגירעון כזה? למה לא בודקים מי האחראים לגירעון? איך זה הגיוני שאנחנו משלמים ארנונה כל כך יקרה ודבר כזה קורה? יש פה בעלי תפקידים שמעלו באמון שלנו ובכספי הארנונה שלנו, איך לא מבינים את זה?
    הגב 11.09.24 16:13
  • אורח

קורס ערבית מדוברת במרכז חוויות אושיות ברחובות - ימי ראשון בשעה 08:50

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק חוויות אושיות



מרכז חוויות אושיות ברחובות מציע קורס ערבית מדוברת במסלול בוקר. הקורס יתקיים בימי ראשון בשעה 08:50. למידע ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המזכירות בטלפון 0899377702 או עם רכזת החוג אתי בטלפון 0523978999.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הפלטפורמה רחובות מפגש זום בנושא תזונה בתקופת ההנקה לאחר לידה בהנחיית שירה פלד - 18 בספטמבר

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפלטפורמה מרכז צעירים רחובות



הפלטפורמה ופורום נשים מזמינים את האמהות המניקות למפגש זום מיוחד, שבו ידונו על התזונה בתקופת ההנקה לאחר לידה. במפגש יועלו נושאים חשובים כמו מה חשוב לאכול ובמה כדאי להמעיט, מאכלים המשפיעים על ההנקה (כמות החלב, גזים ועוד), תופעות נפוצות כמו אנמיה ונשירת שיער, והכוונה ורעיונות למנות מזינות ומהירות עבור האמהות.


המפגש יתקיים בהנחיית שירה פלד, דיאטנית משפחתית.


מתי ואיפה: יום רביעי, 18 בספטמבר, בשעה 20:30, בפלטפורמת ZOOM.


ההשתתפות ללא עלות, אך נדרשת הרשמה מראש בקישור הבא: http://did.li/BhJaa





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אבנר גדסי מארח את שלומי שבת וחוגג 50 שנות זמר במופע מיוחד ב-16 בספטמבר בבית העם רחובות

מערכת האתר | | תגובות: 2
צילום מתוך דף הפייסבוק בית העם היכל התרבות רחובות



אבנר גדסי מארח את שלומי שבת וחוגג 50 שנות זמר במופע מיוחד

אבנר גדסי, הזמר והיוצר האהוב, חוגג 50 שנות זמר במופע מרגש בו יארח את שלומי שבת. המופע יתקיים ביום שני, ה-16 בספטמבר, בשעה 20:30 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני.

במופע המדהים תיהנו מהלהיטים הגדולים והאהובים של גדסי, כמו "נפרדנו כך", "שרונה", "מנגן ושר" ועוד. גדסי, בקולו החם והמיוחד, בשילוב הייחודי לו בין רוק למוסיקה מזרחית, יסחוף אתכם בכריזמה למסע נוסטלגי של שירים טובים ואהובים.

לכרטיסים: לחצו כאן



התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • יש הנחה לאזרחים ותיקים ?.
    הגב 10.09.24 21:21
  • גם אני שואלת..יש הנחה לאזרחים וותיקים? משהו שיודע יכול לתת תשובה?
    הגב 11.09.24 00:22
  • אורח

בקרוב יוכלו פקחי הרשויות המקומיות לאכוף את התקנות החדשות בנושא התקנת לוחית זיהוי על קורקינטים ואופניים חשמליים

המשרד לביטחון פנים פרסם בימים אלו את טיוטת הצו אשר ירחיב את סמכויות הפקחים - לאחר קבלת הערות הציבור ואישור הטיוטה יוכלו ראשי הערים להסמיך את הפקחים להתחיל את האכיפה של לוחיות הזיהוי.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 24


בהתאם לכניסתן לתוקף של התקנות החדשות לאכיפת הנהיגה בקורקינטים ואופניים חשמליים, פורסמה לציבור טיוטת הצו להרחבת סמכויותיהם של פקחי הרשויות המקומיות בנושא האכיפה.

על מנת לייעל את נושא האכיפה שתהיה אפקטיבית בנוסף למשטרת ישראל, יוכלו פקחי הרשויות המקומיות לאכוף את התקנות החדשות כך שיוכלו לאכוף את איסור הנהיגה בתחבורה קלה (אופניים או תלת אופן בהן מותקן מנוע וקורקינט ממונע) שאינם רשומים, אינם נושאים לוחית זיהוי, לוחית הזיהוי אינה במצב תקין/ מותקנת במצב שלא ניתן להבחין ברשום על גביה.




התפרסמו 24 תגובות לכתבה.
  • יש פקחים רק ברחוב הבילויים בגדרה. עושים את המכסה היומית ושאר המושבה הפקר.
    הגב 10.09.24 13:02
  • גדרה עדיין מושבה? למעלה מ 32.000 תושבים ועדיין מושבה...
    הגב 10.09.24 13:37
  • מה קשורה גדרה לכאן ?, זהו האתר של רחובות תגיב שם.
    10.09.24 13:55
  • בכל מקום כן ב בתים לא אין פקחים אין שוטרים
    הגב 10.09.24 14:51
  • בטח שיש, רק הם מגיעים אחרי וסוגרים את התיק במקום מחוסר עניין לציבור
    10.09.24 14:58
  • סוף, סוף.... ובאותה הזדמנות שיוסיפו לדו"ח מקרים בהם 2 אנשים על הקורקינט, רוכבים ללא קסדה וכו' וכו'...
    הגב 10.09.24 14:52
  • אתמול ראיתי את שלושת "המוסקטרים" מאיישים קורקינט ציבורי מסכן אחד
    10.09.24 14:55
  • זה יהיה כמו בקורונה, התקציב לאכיפה יספיק לחודש ואחרי זה יחזור לקדמותו, ערסים חסרי מנוח נוסעים 40קמ"ש על מדרכת המצבה ועוד צופרים שכולם יזוזו כי זה הכביש של אבא
    10.09.24 14:57
  • אהבל, פקחים יש, הסמכויות עברו בחוק!
    11.09.24 07:15
  • הסמכויות של פקחים בגין רישום דוח על נסיעה באופניים ללא מספר עדיין לא עברו בחוק. כרגע הפקחים יכולים לרשום דוח על נסיעה שלא בכביש, בגנים ובשטחים ציבוריים כגון טיילת החוף, מידרחוב וכ"ו
    11.09.24 19:16
  • קישקוש! למה כבר לא אוכפים רכיבה על אופניים במדרחוב ראשל"צ ?? וגם לאורך רחוב רוטשילד ?? ולאורך רחוב הרצל ???? ועוד ועוד ,,,,
    הגב 10.09.24 15:17
  • ותגובות פורום תושבי העיר על האזורים הללו ובאזור העירייה, לא חסר לצערנו...
    10.09.24 17:51
  • טעית אחי, ממש טעית. חבר קיבל 1500שח קנס מפקח במידרחוב. תבדוק את עצמך לפני שאתה מפזז אינפורמציה לא נכונה. אני בעד פקחים וגם במידרחוב
    10.09.24 21:48
  • סתם בירוקרטיה מיותרת שכל אחד ישמור על הילדים שלו וזהו השוטרים צריכים להתעסק בדברים הרבה יותר רציניים
    הגב 10.09.24 16:51
  • לא מיותר, זה לא רק ילדים זה בעיקר מבוגרים
    10.09.24 17:06
  • מקווה שתהיה אכיפה. פשוט קטסטרופה מה שקורה עם בעלי האופניים החשמליות והקורקינטים.
    הגב 10.09.24 17:02
  • אם האכיפה תהיה כמו אכיפת צןאת כלבים. הפלישה למדרכות ושאר הדברים שאכיפתם לא משתלמת לעירייה כמו דוחות חנייה זאת תהיה עוד בדיחה עצובה....
    הגב 10.09.24 17:56
  • "במבחן"
    הגב 10.09.24 19:58
  • יישר כח
    הגב 11.09.24 05:57
  • מי מקבל את כספי הדו"חות?
    הגב 11.09.24 07:17
  • העיריה מקבלת
    11.09.24 19:12
  • שהכסף ילך לּפיקוח העירוני כדי לקנות עוד ניידות ושכר הולם לשוטרים ופקחים
    הגב 11.09.24 17:05
  • ממש לא, אתה סתם מטעה
    11.09.24 19:12
  • עוד מיסוי מעיק
    הגב 12.09.24 19:52
  • אורח

החברה העירונית רחובות פתחה את ההרשמה לחוג כדורשת לילדות ונערות בכיתות ד'-ט'

החוג יתקיים בבית ספר תחכמוני

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


החברה העירונית רחובות פתחה את ההרשמה לחוג כדורשת לילדות ונערות בכיתות ד'-ט'

משחק הכדורשת הפך לספורט תחרותי משמעותי בישראל. זהו משחק קבוצתי המשלב חוכמת משחק, עבודת צוות, פעילות וכושר גופני.

המשחק מבוסס על חוקי הכדורעף ומתקיים על מגרש זהה. מעבר לפן הפיזי המשחק משלב דוגמא אישית, חינוך לספורט, מפגש חברתי, שיתוף פעולה והנאה משותפת חיובית ומעצימה.

הפעילות תתקיים בבית ספר תחכמוני

לפרטים נוספים והרשמה >> did.li/D1OTY

אפשר גם בטלפון >> אורלי, 052-3504692




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחר רביעי 11/9 מתחיל קורס תיווך מעשי ומקצועי חינם לגולשי be106! קורס התיווך מיועד לבעלי רישיון תיווך או לנבחנים במחזור הקרוב ומעניק התמקצעות מעשית בתיווך. לפרטים והרשמה 052-8030056

שימו לב! הקורס חינם אך נדרש תשלום דמי רצינות של 300 ש"ח לכיסוי כיבוד קל ושימוש בחדרי המכללה. הקורס לא מכין למבחן המתווכים ולא מעניק רישיון תיווך

מערכת האתר | | תגובות: 2


אתר החדשות be106 המפעיל לוח דירות למכירה באתר עם אלפי מנויים לקבלת עדכון על כל דירה המפורסמת בלוח ובנוסף מפעיל סוכנות תיווך. מארגן מחזור קורס תיווך נוסף בחינם.

הקורס מיועד לבעלי רישיון תיווך בפועל אך חסרי ניסיון בפועל , או מעוניינים להתמקצע בעולם התיווך.

הקורס יתקיים בחודש ספטמבר בכיתה במכללה למינהל בראשון בימי רביעי החל מתאריך 11/9 בשעות 17:00 - 22:00

הקורס מונה 15 שיעורים כולל תרגולים וסימולציות לגיוס נכסים וניהול משא ומתן.

כל מפגש מונה 5 שיעורים של 45 דקות לשיעור

הקורס לא מיועד ללימוד הכנה למבחן המתווכים

בונוס לבוגרי הקורס

בסיום הקורס תהיה אופציה לבוגרי הקורס לקבל תיק נכסים של דירות למכירה באזור הפעילות של be106.

ומי שיהיה מעוניין (לא חובה) יוכל להשתלב ולקבל ליווי מקצועי מ - be106 עד לרכישת ניסיון בפועל תוך שימוש בלוח הדירות של האתר, במערכת הנתונים, מערך השיווק שהאתר מקיים, תוכנות להחתמת קונים/מוכרים, עורכי דין לחתימת חוזים, יועצי משכנתאות ועוד.


תאריך פתיחת הקורס

רביעי 11/9/24

איפה

במכללה למנהל בראשון לציון

מספר השיעורים

15 שיעורים כל שיעור 45 דקות , בכל מפגש 5 שיעורים

שעות

בימי רביעי 17:00 - 22:00 (כולל כיבוד קל)

מחיר

הקורס חינם - אך קיים תשלום דמי רצינות 300 ש"ח

להרשמה

052-8030056

נושאי הקורס

  • רקע והסבר עולם התיווך
  • מושגים בעולם הנדל"ן והתיווך
  • שוק התיווך לנכסים פרטיים ומסחריים
  • הבדל בתיווך בתים פרטיים לדירות קבלן
  • שת"פ עם מתווכים
  • אזור התמחות
  • טיעונים למוכר מדוע כדאי לו מתווך
  • כיצד לגייס נכסים בשיטה הקיימת ובשיטה של be106
  • פרטים החשובים לדעת על הנכס המגוייס
  • סיוע לבעל הנכס לקביעת ניתוח ותמחור דירתו
  • דרכים לשיווק הנכס
  • איפיון קונים
  • כיצד לנהל שיחה ראשונה עם קונה
  • חיפוש נכסים לקונים
  • כיצד מציגים נכסים לקונים
  • אפיון מוכר ממוצע
  • הכרת השטח - השכונה, מרכזי קניות, מוסדות חינוך פארקים ועוד
  • גורמים מסייעים/מפריעים בקרב הקונים
  • איך מגיבים להצעת מחיר של קונה/מוכר
  • איך מנהלים משא ומתן בין הקונה למוכר
  • הפרטים החשובים אותם יש לסכם בסגירת עסקה
  • עורכי דין /קונים מוכרים
  • איך להיזהר מגורמים מפריעים המובילים לפיצוץ עסקאות
  • איך לגלות אם קונה/מוכר עקף את המתווך וביצע עסקה
  • תרגולים
  • לימוד הכלים ומערכת השיווק של אתר be106


הערות

שימו לב! הקורס חינם אך נדרש תשלום דמי רצינות של 300 ש"ח לכיסוי כיבוד קל ושימוש בחדרי המכללה

קבלת תיק נכסים באזורי הפעילות של לוח be106

אופציה למתן תיק נכסים לשיקול דעת של הנהלת be106

תנאי חשוב לקבלת תיק נכסים, השתתפות בכל השיעורים

במידה ותהיה החמרה ביטחונית הקורס/השיעורים יידחו עד לסיום המצב הביטחוני

הבהרה - הקורס אינו הכנה למבחן המתווכים




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • חסר מתווכים, לאיזה מצב אתם רוצים להגיע שלכל דירה יהיה מתווך....?
    הגב 10.09.24 13:30
  • רק לי נראה משונה שקורס תיווך דירות מתחיל ב 11/9? 🤔🤔
    הגב 10.09.24 17:02
  • אורח

סיורי "מטיילים ברחובות בסתיו" ממשיכים בסוף השבוע הקרוב - 12-13 בספטמבר ב - 4 סיורים: "הר החול פינת עדה יונת", "אל המנוחה והנחלה – מן הבאר ועד היקב", "שכונת מרמורק - מושב העובדים התימני הראשון", "העיר המתרחבת"

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית רחובות



עיריית רחובות ממשיכה את סדרת הסיורים "מטיילים ברחובות בסתיו" גם בסוף השבוע הקרוב. הציבור מוזמן להצטרף לסיורים המודרכים ולגלות את פינות החמד של העיר.


הסיורים הקרובים:



  • 12.9 | יום חמישי | 18:30 | הר החול פינת עדה יונת, בהדרכת דפנה קורן כהן, מגישת פינת הטיולים ברדיו אקו 99 | 30 ₪ | להרשמה

  • 12.9 | יום חמישי | 18:30 | אל המנוחה והנחלה – מן הבאר ועד היקב, בהדרכת סיון יגל | 30 ₪ | להרשמה

  • 13.9 | יום שישי | 9:00 | שכונת מרמורק - מושב העובדים התימני הראשון, בהדרכת תמר פורר | 30 ₪ | להרשמה

  • 13.9 | יום שישי | 9:00 | העיר המתרחבת, בהדרכת אמנון ירום | 30 ₪ | להרשמה


הציבור מוזמן להצטרף ולהנות מהסיורים המרתקים.















התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • האם הטיולים מונגשים לנכים עם כיסאות גלגלים?
    הגב 10.09.24 17:29
  • אורח

נפתחה ההרשמה למלגת פר"ח לסטודנטים רחובותיים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפלטפורמה מרכז צעירים רחובות



סטודנטים רחובותיים עם גישה מעולה לילדים, שימו לב!


נפתחה ההרשמה למלגת פר"ח. במסגרת המלגה ניתן להשתתף בחונכויות אישיות, חונכויות קבוצתיות ופעילויות הדרכה והעצמה.


להרשמה ובדיקת התאמה, לחצו על הקישור הבא: http://haplatforma.org.il/1692





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מירי ורועי, זוג סטודנטים צעיר בני 27, מרחובות. מאז פרוץ המלחמה שניהם התגייסו למילואים ומשרתים כקצינים. התארסו במלחמה ונאלצו לדחות את החתונה וצוות אמבולנס המשאלות של מד"א הגשים להם את משאלה להביא לחתונה את הסבא ניצול שואה המשותק בפלג גופו התחתון

מערכת האתר | | תגובות: 2
צילום: צילום דוברות מדא



בסוף השבוע (ו'), התגייס צוות אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום למשימה מרגשת וחגיגית במיוחד: להגשים משאלה לקים נבטוב, בן 85 מצור יגאל, ניצול שואה שמשותק בפלג גופו התחתון להגיע לאירוע החתונה של נכדתו מירי ובן זוגה רועי, במושב עגור. הבקשה למשאלה הגיעה מתוך פוסט שעלה בעמוד האינסטגרם של חנוך דאום בו החתן רועי, פנה לקהל הרחב, סיפר את הסיפור שלהם וביקש סיוע באיתור אמבולנס מתאים. מיד כשנודע במד"א על הבקשה לא היה ספק שמי שיבצע את הגשמת המשאלה הזאת יהיה צוות אמבולנס המשאלות של מד"א שנרתם למשימה בהתנדבות.

מירי ורועי, שבאו בברית הנישואים ביום שישי האחרון, הם זוג סטודנטים צעיר בני 27, מרחובות. מאז פרוץ המלחמה שניהם התגייסו למילואים ומשרתים כקצינים. השניים התארסו תוך כדי המלחמה ונאלצו לדחות את החתונה מספר פעמים בעקבותיה.

צוות אמבולנס המשאלות של מד"א, הפראמדיקית ואחראית על אמבולנס המשאלות, יונת דסקל דגן וחובשי רפואת חירום במד"א, תומר בר לוי ופנחס פנטל הגיעו לאסוף את קין בצהריי יום שישי המוקדמות, מביתו בצור יגאל להגשמת המשאלה במושב עגור.

קים מלא ההתרגשות נכח בטקס החופה המסורתי כאשר עיניו מלאות בדמעות של אושר. הוא צפה בשבירת הכוס, התמלא שמחה, זכה לחבק את הזוג הצעיר ולתת להם את ברכתו. צוות אמבולנס המשאלות של מד"א ליוו את קים לאורך כל שהותו באירוע ובסוף, החזירו אותו לביתו.

מירי ורועי וידבסקי, הנשואים הטריים: "אנחנו אסירי תודה לצוות אמבולנס המשאלות של מד"א שהגשים לסבא קים את משאלתו ובעצם מימש גם את המשאלה שלנו. תודה ענקית לחנוך דאום שגרם לכל הדבר המדהים הזה לקרות. מעריכים את כל מי שלקח חלק, החתונה שלנו הייתה שמחה ומושלמת בזכותכם".

יונת דסקל דגן, פראמדיקית מד"א: "איזה כיף שזכינו לקחת חלק בשמחה של חתן וכלה. המשאלה של קים ריגשה אותנו והיה לנו העונג לקיים אותה. החיוך שלו ושל מירי ורועי היה שווה הכל. המון מזל טוב לזוג הצעיר לשנים ארוכות של אושר יחד ובריאות לקים המקסים".

״אמבולנס המשאלות״ הוא מיזם של מגן דוד אדום, שמטרתו למלא בקשות של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות או סופניות ושאינם יכולים להתנייד מפאת מצבם הרפואי. הגשמתה של כל משאלה מתוכננת בקפידה, בתיאום עם הרופא האחראי ובליווי צוות רפואי שעבר הכשרה מתאימה.

אופי המשאלות בעל ערך רגשי ואישי: השתתפות באירועים משפחתיים, מפגש מחודש עם הקהילה שאליה השתייך, ביקור באתרי טבע מורשת ודת או צפייה במופעי תרבות וספורט. החולה מוסע לאתרים, לפי בקשתו, באמבולנס ייעודי המצויד במערכות רפואיות בקדמת הטכנולוגיה והמותאם לצרכיו הייחודיים. האמבולנס כולל גם: כיסא גלגלים בעל עבירות גבוהה, מצלמה המותקנת על גג האמבולנס והמאפשרת לנוסע לצפות בתוואי הדרך על גבי מסך, מקרר לתרופות, ציוד החייאה ומיטה מיוחדת.

השירות ניתן ללא תשלום, ללא הבדל דת, גזע ולאום, ועם יחס חם, מסור ומחבק . 1-800-600-101



צילום דוברות מדא

קרדיט תמונה: צילום דוברות מדא

קרדיט תמונה: צילום דוברות מדא



התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • מרגש מאוד. יישר כח ל-מד"א ולכל מי שהיה לו חלק ביוזמה. מזל טוב לזוג הנשוי.
    הגב 10.09.24 14:40
  • כל הכבוד למדא זאת היתה המצווה הגדולה ביותר
    הגב 10.09.24 15:47
  • אורח

החל מהשנה תפעיל החברה העירונית רחובות את הצהרונים גם בבתי הספר בחינוך החרדי במסגרת תוכנית חדשה ומותאמת

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "החברה העירונית שמחה לתת מענה איכותי, מקצועי ומגוון לאלפי משפחות בעיר ומקבלת בברכה את התלמידים אשר יזכו ליהנות בצהרונים עם שלל פעילויות חינוכיות והפגה, שיועברו על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. אני מודה לכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו לאורך השנים בצהרוני בתי הספר.

מערכת האתר | | תגובות: 0


פתיחת שנה מוצלחת לצהרוני בתי הספר של החברה העירונית

עיריית רחובות והחברה העירונית מסכמות שבוע פתיחה מוצלח במסגרת פעילות הצהרונים, הפועלים ב-28 בתי ספר ברחבי העיר, ונותנים מענה לאלפי תלמידות ותלמידים. בתוכנית: פעילויות חינוך והפוגה, ארוחה חמה, סיוע בהכנת שיעורי-בית ועוד.

למעלה מ-3000 תלמידות ותלמידי כיתות א'-ג', פתחו את שנת הלימודים תשפ"ה בצהרוני בתי הספר של החברה העירונית ועיריית רחובות. השנה נוספו 5 בתי ספר לצהרוני החברה העירונית ובסך הכל מפעילה החברה צהרונים ב-28 מוסדות חינוך ברחבי העיר, המשלבים גם ילדים עם צרכים מיוחדים, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית.


במסגרת הצהרון, זוכים התלמידים והתלמידות לסיוע בהכנת שיעורי בית, לצד חוגים שבועיים ודו שבועיים בתחומי הספורט והמוסיקה, לארוחות צהריים חמות ומזינות ופעילויות העשרה חווייתיות ויצירתיות בהתאם לתוכנית "ניצנים" של משרד החינוך. כמו כן, זכאים התלמידים ל-13 ימי פעילות נוספים ארוכים מהבוקר ועד אהח"צ בחופשות - בימי הגשר בין יום כיפור לסוכות, בחנוכה ובחופשת פסח.

החל מהשנה תפעיל החברה העירונית את הצהרונים גם בבתי הספר בחינוך החרדי במסגרת תוכנית חדשה ומותאמת.

פעילות הצהרונים מתקיימת בתוך כותלי בתי הספר בליווי צוותי חינוך איכותיים, אשר מלווים את הילדים לאורך כל שעות פעילות הצהרון ומעניקים להם רצף חינוכי חווייתי ומהנה עד שעות אחר הצהריים. לצד הצוותים המיקצועיים והמנוסים של החברה העירונית גוייסו ונקלטו גם רכזים, מורים וצוותים חדשים, וכולם יחד מהווים כוח איכותי, מסור ומשמעותי בהפעלת הצהרונים.

לאחר שנת הלימודים המאתגרת הקודמת - ההתרגשות רבה וצוותי הצהרונים קיבלו בברכה את כל התלמידים, אשר ציפו וחיכו לפתיחת שנת הפעילות החדשה.

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל:

"החברה העירונית שמחה לתת מענה איכותי, מקצועי ומגוון לאלפי משפחות בעיר ומקבלת בברכה את התלמידים אשר יזכו ליהנות בצהרונים עם שלל פעילויות חינוכיות והפגה, שיועברו על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. אני מודה לכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו לאורך השנים בצהרוני בתי הספר, למינהל החינוך בעירייה ולצוות אגף החינוך בלתי פורמלי ומחלקת הצהרונים בחברה העירונית על המחוייבות והעבודה המקצועית והמסורה ומאחל לכולם שנת לימודים מוצלחת!"





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל