הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! 

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

נפתחה קבוצת וואטסאפ למחפשי דירות ברחובות! חברי הקבוצה מקבלים עדכונים ישירות לוואטסאפ על דירות יד שנייה וחדשות למכירה ברחובות. בעלי דירות המעוניינים לפרסם בקבוצה מוזמנים לקבל פרטים בפון 052-8030056 ... בכתבה לינק הצטרפות לקבוצה למחפשי דירות ברחובות

בבחירות להנהגת מועצת התלמידים והנוער העירונית ברחובות - נבחר איתן ברגר מתיכון אמית עמיחי ליושב הראש החדש של מועצת התלמידים והנוער העירונית בנוסף נבחרו למועצה בניה דובין, שקד מנג׳ם, עילי בסל, רעות דניאל ואביב נחום.

בית ספר סמילנסקי ברחובות חנך את גינת נילי לזכרה של אשת החינוך והמורה נילי מזור ז"ל

אפרת אלון מנהלת בית הספר: "נילי ז"ל שותפה אמיתית הרואה קודם את האדם מולה ואחר כך את כל השאר. עלינו להנציח אותה בדרך שלה, עם הטבע, עם ציוץ הציפורים ועם החיות של לבלוב ופריחה".

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


זוכרים את נילי מזור ז"ל

השבוע התקיימה בבית ספר סמילנסקי רחובות, חנוכת "גינת נילי" - גינה מזמינה לציפורים לזכרה של נילי מזור. מורה, מדריכה מחוזית למדעים, אשת חינוך אהובה, מוערכת ופורצת דרך. הגינה הוקמה כמיזם השארת חותם של תלמידי תוכנית אמירים בוגרי בית הספר בהובלת המורה עידית שטיגל קוריאט. הטקס המרגש התקיים במעמד המשפחה, חברים מפקחי משרד החינוך בעבר ובהווה ונציגי הרשות.

על מיזם הקמת הגינה: הגינה הוקמה על מנת למשוך ציפורים לחצר בית הספר וזאת באמצעות שתילת צמחים המושכים אותם. לגינה הוסיפו מקור מים, תיבת קינון ומתקני האכלה למשיכת זנים שונים של ציפורים.

אפרת אלון מנהלת בית הספר:

"נילי ז"ל שותפה אמיתית הרואה קודם את האדם מולה ואחר כך את כל השאר. עלינו להנציח אותה בדרך שלה, עם הטבע, עם ציוץ הציפורים ועם החיות של לבלוב ופריחה"





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • ממשיכים למחוק תגובות ???.
    הגב 26.06.24 18:42
  • אורח

למעלה מ-20,000 ילדות וילדים פתחו את החופש הגדול בקייטנות החברה העירונית ורשת חוויות

ההרשמה למחזורי ב' ו-ג' של קייטנות החברה העירונית (המיועדות לבוגרי גן חובה - כיתות ג') ולקייטנות הספורט והאומנות עדיין פתוחה וההורים מוזמנים להירשם באמצעות אתר החברה. ניתן עדיין להירשם גם לקייטנות וסדנאות הקיץ של רשת חוויות.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


החופש הגדול כבר כאן: החברה העירונית ורשת חוויות פתחו היום בהצלחה את קייטנות וצהרוני הקיץ!

למעלה מ-20,000 ילדות וילדים פתחו הבוקר (שני, 1.7) באופן רשמי את החופש הגדול בקייטנות החברה העירונית ורשת חוויות

בחודשי הקיץ הילדות והילדים ייהנו ממגוון רחב של קייטנות המתאימות לכל הגילים ופועלות בכל רחבי העיר

ההרשמה למחזורי ב' ו-ג' של קייטנות החברה העירונית (המיועדות לבוגרי גן חובה - כיתות ג') ולקייטנות הספורט והאומנות עדיין פתוחה וההורים מוזמנים להירשם באמצעות אתר החברה > https://did.li/W0uIw

ניתן עדיין להירשם גם לקייטנות וסדנאות הקיץ של רשת חוויות> https://www.havayot.org.il/812/


אגפי החינוך הבלתי פורמלי ברשת חוויות והחברה העירונית פתחו היום בהתרגשות גדולה את קייטנות הקיץ. הצוותים עובדים במשך שבועות ארוכים על פתיחת קייטנות וצהרוני הקיץ בשיתוף מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית. הקייטנות והצהרונים מעניקים לילדות ולילדים מסגרות חינוכיות איכותיות בחודשי יולי-אוגוסט, ולהורים את האפשרות לשמור על שגרת החיים והעבודה גם במהלך חופשת הקיץ.


החברה העירונית פתחה הבוקר את "קייטנות בית הספר של החופש הגדול" המיועדות לתלמידות ולתמידי כיתות א'-ג', קייטנת מוכנות לכיתה א' המיועדת לעולים לכיתה א' בשנת הלימודים הבאה, קייטנת אנגלית - "אינגליש GO2 " המיועדת לתלמידות ותלמידים בוגרי כיתות ג' בעיר וגם קייטנות ומחנות הספורט – כדורגל, כדורסל ועוד, סדנאות אמנות בבימת הנוער ועוד.


הורים יקרים שימו לב- ניתן עדיין להירשם למחזורי ב' ו-ג' (המוצע השנה לראשונה) של קייטנות וצהרוני החברה העירונית, ההרשמה מתבצעת באמצעות אתר החברה העירונית ותתאפשר עד לתאריך 10.7.24. בנוסף, עדיין ניתן להירשם למחזורי אוגוסט במחנות הספורט וכן לסדנאות האומנות- כדוגמת סדנת קומיקס וסדנת פודקאסט בבית מיכל, לסדנאות בבית האומנים, בבית האסמים ועוד ועוד, מהרו להבטיח את מקומכם > https://did.li/W0uIw


רשת חוויות פתחה גם היא הבוקר את קייטנות גני הילדים עם תוכנית פדגוגית עשירה ומגוון רחב של קייטנות איכותיות לילדים הבוגרים במרכזים הקהילתיים, בין היתר: מחנה מחול מקצועי של בי"ס עלמא, סדנת בינה מלאכותית, רובוטיקה, מיינקראפט וגיימינג, מבוכים ודרקונים, היפ-הופ ועוד ועוד. רשת חוויות משלבת את ילדות וילדי החינוך המיוחד בקייטנות השונות ומעניקה להם מסגרת חינוכית איכותית הנותנת מענה רחב לכל צרכיהם. בנוסף, הרשת צפויה לפתוח קייטנות תוכן נוספות במרכזים הקהילתיים במהלך חודש יולי ואוגוסט המתאימות לכל הילדות והילדים כמו: אילוף כלבים, משחק ודיבוב, התעמלות אומנותית, קייטנת מולוקולה ועוד. להרשמה לקייטנות וסדנאות הקיץ ברשת חוויות> https://www.havayot.org.il/812/

יש לציין כי בנוסף לקייטנות הפועלות בין השעות 08:00-13:00, החברה העירונית ורשת חוויות מציעות לילדים ולהורים צהרונים הפועלים בשעות אחר הצהריים והם הילדות והילדים נהנים מארוחת צהריים חמה ופעילויות מהנות ואיכותיות למגוון רחב של גילים.


מתן דיל, ראש העיר המחזיק בתיק החינוך אמר היום:

"עם פתיחת החופש הגדול אני שמח לראות את המעבר המהיר והפשוט של הילדות והילדים מהגנים ובתי הספר לקייטנות הקיץ. אני מודה למינהל החינוך, החברה העירונית, רשת חוויות והנהגת ההורים העירונית על העבודה המשותפת והמסורה למען הילדות והילדים של כולנו ומאחל חופשה נעימה לכל התלמידות והתלמידים".


ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן:

"מערכת החינוך ברחובות מלווה את הילדות והילדים מקצה לקצה, במהלך שנת הלימודים ועד לסוף החופש הגדול. אני שמחה על הפתיחה המוצלחת של קייטנות וצהרוני הקיץ המעניקים מגוון אפשרויות לכל תלמידות ותלמידי העיר ומברכת על שיתוף הפעולה של החברה העירונית ורשת חוויות עם הנהגת ההורים העירונית".


לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית:

"אני גאה בעובדי אגפי ומחלקות החברה העירונית, אשר גם בשנה מורכבת וייחודית זו מצליחים לתת מענה איכותי, מקצועי ומגוון לאלפי משפחות בעיר, לרבות יצירת קייטנות חדשות ומגוונות והוספת מחזור נוסף לקייטנות הקיץ, בהן יוכלו לבלות וליהנות אלפי ילדים משלל פעילויות חינוכיות על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. אני מודה לראש העיר מתן דיל, מינהל החינוך בעירייה ולהנהגת ההורים העירונית על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך, ולכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו לאורך כל השנה וגם עכשיו בהרשמה לקייטנות הקיץ. תודה מיוחדת לצוותי אגף החינוך הבלתי פורמלי, מחלקת צהרונים וקייטנות, אגף הספורט, בימת הנוער ובתי התרבות על פעולתם ללא לאות להפעלת קייטנות וסדנאות קיץ ייחודיות ואיכותיות גם בשנה זו. אני מאחל לכל ילדי העיר חופשה מהנה ובטוחה!".


גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות הוסיף:

הקייטנות שמובילים הצהרונים לילדי הגנים כוללות תוכנית פדגוגית מדהימה לקיץ, לרבות הנחיות יומיות לצוותים, שגם עברו הכשרות לקראת הקייטנות. בתוך כך אנחנו משלבים את ילדי החינוך המיוחד בקייטנות, מענה שהסדרנו והוכיח את עצמו, המאפשר להם להצטרף לקייטנות עם סיום מסגרות הלימודים שבהן הם נמצאים. החל מה-1.8 יוכלו ילדי החינוך המיוחד להירשם לקייטנות רשת חוויות גם בשעות הבוקר, וזוהי זכות גדולה עבורנו לתת להם מענה ראוי והולם. אני מודה לראש העיר מתן דיל על התמיכה, למינהל החינוך בעירייה, להנהגת ההורים, למנהלת אגף הצהרונים שלי מרין, למנהלים ולעובדים והעובדות המסורים, שלא עוצרים לרגע וממשיכים היישר מסיום מסגרות שנת הלימודים אל פתיחת מסגרות החודש, לצד הובלת מעל 100 אירועי תרבות ופנאי בשכונות במהלך הקיץ"





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • אם לבחור הסעה אז שווה לבדוק אצל רונן 0523954543 מחיר ואמינות
    הגב 01.07.24 21:22
  • אורח

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 6
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 6 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • אורח

רחובות: בן 45 נחנק כשאכל במאפייה - מצבו קשה

מערכת האתר | | תגובות: 7



רחובות: בן 45 נחנק כשאכל במאפייה - מצבו קשה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על גבר (בן 45) שנחנק במאפייה ברחובות.

מיכל טליה ישראלוב, חובשת איחוד הצלה, מסרה: "נמסר לנו כי הוא נחנק כשאכל במאפייה ובעקבות כך איבד את ההכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר שלמרבה הנס שב לבו לפעום הוא פונה לבית החולים קפלן במצב קשה".





התפרסמו 7 תגובות לכתבה.
  • מי זה
    הגב 01.07.24 14:02
  • שם משפחה וצבע עור חשוב?
    01.07.24 14:48
  • החלמה טובה ואיתנה בריאות שלמה ובמהרה בע״ה. אמן ואמן
    הגב 01.07.24 14:04
  • כנראה שהיה רעב ... החלמה מהירה ומוחלטת
    הגב 01.07.24 15:23
  • איזה מאפיה זה קרה?
    הגב 01.07.24 16:01
  • *✨🌹✨מזמור לתודה✨*🌹✨ 🌹היום ה 2 יום שני*מִזְמוֹר לְתוֹדָה* *הָרִיעוּ לַיהוָה כָּל הָאָרֶץ:* *עִבְדוּ אֶת יְהוָה בְּשִׂמְחָה* *בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:* *דְּעוּ כִּי יְהוָה הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:* *בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:* *כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ* *וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:* 🌹 〰️ ✨✨ 🌹 ✨✨〰️ 🌹
    הגב 01.07.24 19:23
  • רפואה שלמה..
    הגב 01.07.24 19:24
  • אורח

החברה העירונית רחובות פתחה את ההרשמה לצהרוני בתי הספר לשנת תשפ"ה

בהתאם למתווה הצהרונים החדש- מחירי הצהרונים יישארו בעלות זהה גם בשנת הלימודים הבאה וההורים והתלמידים יקבלו שלושה ימי פעילות מלאים בצהרונים בימי הגשר בין יום כיפור לסוכות.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


החברה העירונית פותחת את ההרשמה לצהרונים לשנת הלימודים הבאה

עיריית רחובות והחברה העירונית שמחות לפתוח היום, שני (1.7) את ההרשמה לצהרונים בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ"ה

השנה האחרונה הביאה איתה עליית מחירים משמעותית ברוב תחומי החיים. למרות ההתייקרויות הכלליות במשק, ראש העיר מתן דיל קבע כי החברה העירונית לא תעלה את מחירי הצהרונים לשכבת ג' וכיתות החט"צ בשנת הלימודים הבאה (בעוד משרד החינוך משתתף בעלויות של שכבות א'-ב'). בהתאם למתווה הצהרונים החדש התלמידות והתלמידים ייהנו מ-13 ימי צהרון מלאים בזמן החופשות והגשרים אותם קבע משרד החינוך (לעומת 11 ימים בשנה שעברה) ובנוסף יקבלו חוג העשרה נוסף מידי שבועיים.


בשנת הלימודים הנוכחית נרשמו לצהרונים כ-3,000 ילדות וילדים שנהנו מתוכנית חינוכית עשירה, ערכית וחווייתית בפיקוח "ניצנים" של משרד החינוך הכוללת: עזרה בשיעורי בית, ארוחת צהריים חמה, פעילויות בחופשות, פעילות העשרה ועוד.

החברה העירונית פעלה בשיתוף פעולה מלא עם מינהל החינוך בעירייה והנהגת ההורים העירונית כדי להציג את מתווה הצהרונים הטוב ביותר למען ההורים בעיר רחובות וכעת קוראת להורים לרשום את ילדיהם לתכנית ניצנים המיועדת לתלמידות ותלמידי כיתות חט"צ וא' -ג'.


תוכנית "ניצנים" הינה תוכנית כלל ארצית של צהרונים בהשתתפות משרד החינוך, אליה יכולים להירשם תלמידות ותלמידי כיתות א'-ב' במחיר מוזל. תלמידות ותלמידי כיתות ג' בכל בתי הספר בעיר וילדי החטיבה הצעירה בבתי הספר "בגין" ו"רמת אלון" יכולים להירשם לצהרוני החברה בתשלום מחיר מלא. צהרוני החברה העירונית פועלים על-פי תוכנית 'ניצנים' של משרד החינוך ובפיקוחו. התוכנית והעלות הם בכפוף לקול הקורא שיפורסם של משרד החינוך לשנת תשפ"ה.

צהרוני החברה העירונית פועלים בבתי ספר מכל המגזרים בעיר - הממלכתי, הממ"ד והחרדי. בהתאם לסיכום עם הנהגת ההורים העירונית, בבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים יעניקו הצהרונים בשנת הלימודים הקרובה שירותים נרחבים שיכללו, בין היתר: הארכת יום הלימודים עד לשעה 17:00, שירותי אבטחה, קיום ימי צהרון מלאים (בין השעות 08:00-16:00) ב-13 ימי חופשה במהלך השנה (3 ימי גשר בין יום כיפור לחג הסוכות, 5 ימים בחנוכה ו-5 ימים בחופשת שלפני חג הפסח) וחוג העשרה נוסף לכל ילד מידי שבועיים.


בבתי הספר בחינוך החרדי בעיר קיימת תוכנית מותאמת והצהרונים יפעלו, ככלל, עד לשעה 16:00.

רכזי וצוותי החינוך בצהרונים של החברה העירונית עוברים הכשרות מקצועיות על ידי משרד החינוך ובנוסף גם הכשרות קציני ביטחון ומד''א. כמו כן, הצוותים העובדים בצהרונים עוברים השתלמויות מקצועיות, פדגוגיות וחינוכיות במהלך כל השנה.

ההרשמה לצהרונים נפתחה כאמור וניתן להירשם באמצעות אתר החברה העירונית > https://bit.ly/3VTE24R


ההרשמה פתוחה עד למוצאי השבת- 10.8.24, ולאחר מועד זה ההצטרפות לצהרונים תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. פתיחת מוקד צהרון כפוף לרישום של 18 משתתפים/ות.


מתן דיל, ראש העיר ומחזיק תיק החינוך:

"אנו קשובים לציבור כל הזמן ומנסים למצוא את הדרכים הנכונות להקל על ההורים במציאות הכלכלית הנוכחית. למרות עליית המחירים במשק – מחירי הצהרונים לשכבת ג' והחטיבה הצעירה לא יעלו בשנת הלימודים הבאה. אני מברך על שיתוף הפעולה בין החברה העירונית, מינהל החינוך והנהגת ההורים העירונית המוביל את העשייה המשותפת למען הילדות והילדים של כולנו".


אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית:

"החברה העירונית שמחה לעמוד לצד ההורים ולתת מענה חינוכי, איכותי וחיוני מבלי להעלות את מחירי הצהרונים. אני מודה לכל השותפות והשותפים במינהל החינוך ובהנהגת ההורים העירונית וכן לאגף החינוך הבלתי פורמלי ולמחלקת הצהרונים, על ההיערכות המקצועית לשנת הלימודים הבאה".


אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות:

"הצהרונים בעיר מעניקים לתלמידות והתלמידים מסגרת חינוכית איכותית בתום שעות הלימודים ולהורים את האפשרות להשלים את יום העבודה. מינהל החינוך בעיר רחובות שמח לפעול למען ההורים ולהקל עליהם בתקופת החופש הגדול וגם במהלך כל שנת הלימודים".


צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית:

"צהרוני תכנית "ניצנים" מספקים לילדינו מסגרת המשך חינוכית ובטוחה בבתי הספר. אנחנו מאמינים שהמתווה שנקבע לשנה הבאה בועדת ההיגוי המשותפת משקף את המענה הטוב ביותר לילדים ולהורים, בהתאם לכללי "ניצנים". אנחנו מקווים מאוד שגם הליך בחירת ספק ההזנה יושלם עד תחילת השנה. הנהגת ההורים העירונית רחובות מאחלת להורים ולילדים חופשה נעימה ובטוחה."


אביה קפרא, מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית:

"תלמידי הצהרונים נהנים מתכנים ערכיים, איכותיים וחיוניים. אנו שמים דגש על הכשרתם המקצועית של צוותי הצהרונים, המלווים לאורך כל השנה בהשתלמויות מקצועיות ובהדרכה פדגוגית שוטפת. אני מודה לצוותים על ההיערכות המקצועית לשנת הלימודים הבאה במטרה לספק לתלמידים מסגרת איכותית, מהנה ובטוחה. וכן לרשות ולהנהגה העירונית על שיתוף הפעולה לאורך כל השנה".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תמונות מטקס הסיום של בית ספר יבניאלי שנפרד בפעם האחרונה מתלמידיו וסוגר את שעריו

תמונות בית ספר יבניאלי

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


אמש הגיעה לסיומה שנת הלימודים בבתי הספר היסודיים וילדי רחובות יצאו לחופשית הקיץ. אמש התקיים אירוע פרידה מרגש בבית ספר יבניאלי שסוגר את שעריו (בהתאם להחלטת משרד החינוך). התלמידים התכנסו למופע הסיום המרגש שחתם את שבוע הפרידות של בית הספר לדורותיו ופרידה מתלמידי מחזור ס"א- מחזור הלימודים האחרון.


פוסט הפרידה של צוות בית הספר

אז רגע לפני פרידה, קובץ תמונות מהיומיים האחרונים בבית הספר.

מופע מרהיב וחגיגי חתם את השבוע האחרון ללימודים, ואת השבוע האחרון של בית ספר יבניאלי לדורותיו.

תלמידי הכיתות ריגשו את כולנו במופעים מושקעים, שהיוו סיכום לתקופה בה למדו בבית הספר.

תלמידים יקרים שלנו - אנחנו כבר מתגעגעים אנחנו בטוחים שתצליחו בכל מקום אליו תגיעו - אתם אלופים!

תודה לכל מי שהיה שותף בעיצוב דורות יבניאלי





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • אולי אם היו משקיעים בחינוך הילוני את אותו התקציב כםי שמשקיעים בחינוך הדתי בית הספר היה מושך אליו תלמידים )במקום שיצטופפו בכיתות בבתי ספר אחרים
    הגב 01.07.24 14:04
  • אורח

בבחירות להנהגת מועצת התלמידים והנוער העירונית ברחובות - נבחר איתן ברגר מתיכון אמית עמיחי ליושב הראש החדש של מועצת התלמידים והנוער העירונית בנוסף נבחרו למועצה בניה דובין, שקד מנג׳ם, עילי בסל, רעות דניאל ואביב נחום.

מערכת האתר | | תגובות: 0



כבכל שנה, מועצת התלמידים והנוער העירונית קיימה היום (א'), כ"ד בסיוון ה'תשפ"ד, 30.6.24, בחירות להנהגת המועצה בעיר.


בעלי התפקידים שנבחרו:



  • יושב הראש החדש של מועצת התלמידים והנוער העירונית, איתן ברגר, עולה לכיתה י"ב בישיבת אמית עמיחי ברחובות.

  • מזכ"ל המועצה, בניה דובין.

  • דוברי המועצה, שקד מנג׳ם ועילי בסל.

  • יו"ר ועדת נוער וקהילה, רעות דניאל.

  • יו"ר הוועדה האתית-משפטית, אביב נחום.


הנציגים שייצגו את המועצה העירונית במועצת התלמידים והנוער המחוזית הם:



  • איתן ברגר, בניה דובין, שקד מנג׳ם, עילי בסל ושי הלוי.


גם השנה, מועצת התלמידים והנוער העירונית תמשיך לפעול למען הנוער בעיר בכל מקום ובכל שעה.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נפתחה קבוצת וואטסאפ למחפשי דירות ברחובות! חברי הקבוצה מקבלים עדכונים ישירות לוואטסאפ על דירות יד שנייה וחדשות למכירה ברחובות. בעלי דירות המעוניינים לפרסם בקבוצה מוזמנים לקבל פרטים בפון 052-8030056 ... בכתבה לינק הצטרפות לקבוצה למחפשי דירות ברחובות

לוח הדירות הגדול של רחובות בעמוד 3/5

אבי בר |


אתר be106 העוסק בחדשות בתחומים שונים ומתמחה בתחום הנדל"ן, פתח לתושבים המחפשים לרכוש דירות ברחובות, קבוצת וואטסאפ "דירות למכירה ברחובות"

מאז פתיחת הקבוצה נרשמו לשירות כ - 850 מחפשי דירות והרשימה גדלה מיום ליום.

הפרסום וניהול הקבוצה על ידי be106 נדל"ן

קיימת אפשרות לשת"פ עם מתווכים בתנאים מסויימים

בעלי דירות יד שנייה וקבלנים המעוניינים להציע דירה למכירה ברחובות בקבוצה מוזמנים לקבל פרטים

052-8030056


מחפשי דירות ברחובות המעוניינים להצטרף לקבוצה ולקבל מידי יום דירות למכירה ברחובות

להלן לינק הצטרפות למחפשי דירות ברחובות

https://www.be106.net/whatsapp/realestate/233





החל ממחר שני 1.7 תחול עלייה בתעריפי התחבורה הציבורית בישראל

חשוב לציין כי אין כל שינוי באחוזי ההנחה הניתנים כיום לבעלי פרופיל מיוחד כמו ילדים/נוער, בני הגיל השלישי סטודנטים, צעירים ועוד.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


החל ממחר שני 1.7.24 תיכנס לתוקף עליית המחירים בתחבורה הציבורית בישראל. עליית המחירים נובעת בעקבות מדד תשומות התחבורה שעלה בשנה האחרונה בקרוב ל5%.

אם טענתם את הרב-קו לפני עדכון המחירים, תוכלו להמשיך להשתמש בחוזה שטענתם עד סיום התוקף. למשל, אם טענתם חופשי חודשי בתאריך 30.6.2024 במחיר לפני עליית המחירים, תוכלו לעשות שימוש בחוזה עד לסיום התוקף בתאריך 29/07/2024.



התעריפים החדשים- פרופיל רגיל

חשוב לציין כי אין כל שינוי באחוזי ההנחה הניתנים כיום לבעלי פרופיל מיוחד כמו ילדים/נוער, בני הגיל השלישי סטודנטים, צעירים ועוד.

מחיר נסיעה בודדת

מרחקאוטובוסרכבת ישראל
0-15 ק"מ69.5
15-40 ק"מ12.519
40-75 ק"מ1725
75-120 ק"מ1728.5
120-225 ק"מ28.550.5
מעל 225 ק"מ84.24/



מחיר נסיעה חופשי יומי

מרחקאוטובוס אטובוס + רכבת ישראל
0-15 ק"מ1319
15-40 ק"מ2529.5
40-75 ק"מ33.539
75-120 ק"מ33.544
120-225 ק"מ56.577.5
מעל 225 ק"מ77.5/



מחיר חופשי חודשי ארצי

מרחקאוטובוסאוטובוס + רכבת ישראל
0-15 ק"מ236267
15-40 ק"מ
40-75 ק"מ430
75-120 ק"מ639
120-225 ק"מ
מעל 225 ק"מ639




הרכבת הקלה הקו האדום

החל ממחר, יום שני, 1.7 מחיר כרטיס בודד לרכבת הקלה, הקו האדום יעמוד על 6 שקלים בטווח של עד 15 ק"מ, ו 12.5 שקלים בטווח של עד 40 ק"מ (נסיעה לאורך כל הקו מבת ים ועד לפ"ת בשני הכיוונים).




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • למה מחר ??, היום יום שני ה-1/7.....
    הגב 01.07.24 14:46
  • אורח

4 מחנות קיץ ללימוד גלישה בחוף פלמחים למתחילים ומתקדמים לכיתות ד' - יב'. לפרטים והרשמה 0524208071

מערכת האתר | | תגובות: 5


החלה ההרשמה ל - 4 מחנות קיץ לגלישת חופים בחוף הים בפלמחים לתלמידי כיתות ד - יב, ברמת מתחילים ומתקדמים

בכל מחזור עד 10 תלמידים במהלך המחנה החניכים ילמדו יסודות הגלישה, שיפור הטכניקה למתקדמים ועוד

לפרטים והרשמה

נטע 0524208071






התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • מה המחיר ?
    הגב 01.07.24 10:18
  • מה המחיר ? זה עם לינה במקום לשבוע ?
    הגב 01.07.24 10:51
  • אפשר יותר פרטים
    הגב 01.07.24 11:06
  • שאלות מיותרות. הגיע הזמן שתתרגלו לכתבות שטחיות ולא מועילות. זה כך בכל התחומים ובכל הנושאים. הם לא רושמים פרטים מועילים בכתבות האלו.
    הגב 01.07.24 11:52
  • כתוב בפרסום לפרטים והרשמה, מה יותר פשוט מלהתקשר ולברר פרטים
    הגב 01.07.24 12:21
  • אורח

הפועל מרמורק חיים מודיעה על פתיחת עונת המנויים החדשה מחיר המנויים המהווים תמיכה לקבוצה ינועו בין 4800 ש"ח - 360 ש"ח

מערכת האתר | | תגובות: 3
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל מרמורק חיים



הפועל מרמורק חיים מרחובות מודיעה על פתיחת עונת המנויים החדשה. לאחר העונה הקודמת המוצלחת, המועדון מדגיש את חשיבות התמיכה של האוהדים בקבוצה.


המועדון מציע תשעה מסלולי תמיכה שונים, המותאמים לכל אוהד, במטרה להבטיח את המשך קיומה ושגשוגה של הקבוצה. אוהדים המעוניינים לרכוש מנוי מתבקשים לבחור מסלול ולהשאיר מספר טלפון, ולאחר מכן ישלח אליהם קישור לתשלום.


המועדון מדגיש כי יש להשלים את מכסת המנויים עוד השבוע כדי לעמוד בדרישות הבקרה התקציבית ולהתכונן לעונה הקרובה. הפועל מרמורק קוראת לכל האוהדים להתגייס ולתמוך בקבוצה.


הפועל מרמורק לא תצעד לבד. אדום עולה!





התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • למה אייל גולן לא מציל את המועדון
    הגב 01.07.24 10:10
  • צריך איחוד קבוצה אחד חזקה
    הגב 01.07.24 10:10
  • רק אנשים שלא מבינים כדורגל/ אוהדים לא אמיתיים הם בעד איחוד. אין דבר כזה לאהוד קבוצה מאוחדת. זה כמו שמכבי והפועל ת"א יתאחדו, איזה אוהד שמכבד את עצמו יאהד קבוצה כזו?
    הגב 01.07.24 19:58
  • אורח

קיץ חם לבני הנוער ברחובות! אירועים, פעילויות, הופעות, טורנירים, הקרנות משחקי היורו, סדנאות וגם מופע סיום קיץ עם אבי אבורומי, ליאל אלי והראפר וייבאיש מחכים לבני הנוער במהלך חופשת הקיץ

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מתן דיל: "בשנה האחרונה בנות ובני הנוער בעיר לקחו חלק פעיל והתנדבו בכל דרך אפשרית למען משפחות המילואים, חיילות וחיילי צה"ל ומשפחות המפונים שהגיעו לרחובות. כעת, עם תום שנת הלימודים והמעבר לחופש הגדול אנו מזמינים אותם ליהנות מפעילויות, מופעים ואירועים במהלך כל חופשת הקיץ".

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
צילום ניר אמיתי


מחלקת הילדים והנוער במינהל החינוך והנוער בעיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית, רשת חוויות, הרשות העירונית לביטחון קהילתי, תנועות וארגוני נוער, פרויקט 360, מועצת התלמידים והנוער העירונית ומשרד החינוך חברו במטרה להעניק לבני ובנות הנוער תכנית קיץ חווייתית ומהנה לחופש הגדול.


בחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) בני ובנות הנוער בעיר ייהנו מתכנית מלאה באירועים ופעילויות, בין היתר: קארטינג, יציאות לבריכה, יום כיף בסופרלנד, סדנת גרפיטי, טורניר פינג-פונג, פעילות חוווייתית בסגנון המירוץ למיליון המיועדת להורים ולילדים, ערבי סרט ופיצה, פיינטבול, מסיבת אוזניות, מופעי סטנדאפ של אמירם טובים ויונתן ברק, מפגש עם הטיקטוקרית עומר לוי, ערבי הקרנה של משחקי היורו, טורניר פיפ"א ועוד ועוד.


הראפר וויב-איש, צילום רן יחזקאל


אירועי הקיץ יגיעו לשיא בשבוע האחרון של החופש הגדול, יום שני ה-26.8.2024, בפסטיבל סוף הקיץ לנוער שיתקיים לראשונה בפארק ההדרים בעיר עם כוכבי הנוער הגדולים בישראל: אבי אבורומי, ליאל אלי וגם הראפר העולה וייבאיש. הכניסה לכל האירועים הינה חופשית וללא תשלום- למעט אירועים בהם מצוינת הרשמה מראש ו/או תשלום.

צילום מאי סביר




לצפייה בכל אירועי הקיץ לנוער לחצו כאן > https://did.li/Gy9Nf



ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מתן דיל:

"בשנה האחרונה בנות ובני הנוער בעיר לקחו חלק פעיל והתנדבו בכל דרך אפשרית למען משפחות המילואים, חיילות וחיילי צה"ל ומשפחות המפונים שהגיעו לרחובות. כעת, עם תום שנת הלימודים והמעבר לחופש הגדול אנו מזמינים אותם ליהנות מפעילויות, מופעים ואירועים במהלך כל חופשת הקיץ".



אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער:

"שיעמום הוא לא חלק מתכנית העבודה שלנו. מחלקת הילדים והנוער ומביאה לנערות והנערים בעיר תכנית מלאה בפעילויות בבוקר, בצהריים ובערב כאשר בכל יום יחכו לנערים והנערות פעילויות חדשות ושונות. בסוף הקיץ נקיים לראשונה בפארק ההדרים בעיר את פסטיבל הקיץ עם כוכבי הנוער הגדולים בארץ ליאל אלי, אבי אוברומי ווייב איש- הכניסה לפסטיבל תהיה חופשית ונשמח לראות את כל הנערות והנערים בעיר בפסטיבל המיוחד שיזמנו עבורם".




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פורום רחובות

הפורום נועד לאפשר לתושבי רחובות להביע עצמם בכל תחום באופן אנונימי או גלוי. וכן להעלות אייטמים קצרצרים של המערכת.

אורח

אורח
20.06.24 00:06
אם אתם אי פעם מרגישים עצובים או קטנים, תזכרו שאתם חיים בעיר הטובה מכולם! מספר אחת במדע ותרבות בעולם, זה נכון. כל. הערים החשובות, לונדון, פריז, וורסאי, כולן בנויות מרחובות. תחשבו על זה, לא סתם!
אורח
21.06.24 17:33
צודק! אם לגור ברחוב, אז רק ברחובות.
אורח
23.06.24 06:59
‏איך ‏סתם דוגמא לונדון ‏התרבות שלה ‏נבנתה לאורך מאוד שנים ‏זה אפילו לא הגיוני מה שאתה אומר
אורח
25.06.24 18:00
מאות ***מאות ***.
אורח
12.06.24 18:16
מה קורה עם הפשיעה המאורגנת בעיר הזאת? לא מפחיד אתכם מה שקורה כאן? בעלי עסקים משלמים כאן פרוטקשנים כי הם פוחדים שהמשפחה הזאת תשרוף להם את העסקים או תשרוף להם את הבתים. המשפחה הזאת כל שבוע מפוצצת רכב של חרא אחר בעיר אחרת, אתם לא חושבים שהנקמה תגיע והיא תקרה בעיר הזאת? לידכם, ליד הילדים שלכם, צמוד אליכם ברמזור. יש כאן פחד גדול מאוד בעיר הזאת שלא מדברים עליו. תתעוררו!!! אדוני ראש העיר, אתה רוצה לעשות שינוי? זה השינוי! תדרוש מהמשטרה ומהמשרד לביטחון פנים להגן על העיר הזאת שבקרוב מאוד תהפוך להיות לוד השנייה. השר לביטחון פנים הצהיר שהוא רוצה למגר את הפשע המאורגן, אז קדימה! ספר לו מה קורה כאן. אל תחכה לאסון שיגיע, כי הוא כבר קורה בערים אחרות בגלל המשפחה הזאת. אנשים חפים מפשע נהרגים!!!
אורח
13.06.24 23:49
הנה הבוקר מטען חבלה ברכב, נבואותיך התגשמו למרות שהנבואה ניתנה לשוטים.
אורח
19.06.24 18:38
מי הפצוע בפיצוץ הרכב הזה ?.
אורח
14.06.24 00:56
אין מספיק תיקצוב למשטרה, במיוחד לא לדברים כאלו. זה מתחיל מהממשלה. בקצב הזה נצטרך להביא את הצבא לפה להילחם בהם, כבר נהיו כמו מחבלים
הצג תגובות נוספות
אורח
05.06.24 16:42
מי העצורים
אורח
06.06.24 16:47
באמת מי ???.
אורח
04.06.24 17:36
לקראת אירועי יולי אוגוסט אפשר לתכנן את הופעות האמנים שברחבת העירייה באולם ממוזג ?, עם החום והלחות הצורבת אנו לא צריכים לסבול, נא תיתחשבו בתושבים מגיע לנו להנות, ההוצאות ממילא קיימות.
אורח
13.06.24 13:43
האחים?
אורח
27.05.24 17:44
מוזמנים לעיסוי משחרר ומרגיע בקליניקה שלי ברחובות במחיר מיוחד. עוזי גורן מעסה טיפולי מ-2008, 050-2272356
אורח
27.05.24 10:20
מישהו יודע על המסיבה בלילה והרעש המחריד!! שהיה בצד המזרחי של העיר ? עד שעה 3 לפנות בוקר !!!!
אורח
27.05.24 15:09
כן חגגו ל"ג בעומר, מה השאלה ?, אין דין ואין דיין.
אורח
27.05.24 15:53
לדעתי, בושה וחרפה לעיר שלנו שנתנה אישור לכזה אירוע להתקיים. ובנוסף, איפה איכות החיים של התושבים - לא ישנתי חצי לילה וכמוני עוד אלפים
אורח
27.05.24 21:37
אגרת שמירה על מה בדיוק, היכן המוקד העירוני ??, חלם זה כאן מלא על מלא.
אורח
29.05.24 04:03
העיקר שישנת חצי לילה, די והותר לך, ממש בושה וחרפה...
הצג תגובות נוספות
אורח
26.05.24 07:51
מישהו יודע למה תחנת דלק שעריים סגורה ?
אורח
27.05.24 08:48
מוזר תחנה סגורה? העובדים נעלמו השכנים לא יודעים.....
אורח
21.05.24 16:39
מדוע אין פיקוח על הניקיון באזור ההגנה מרגולין גוש עציון? לפעמים אי אפשר לעבור ברחובות אלו בגלל הררי אשפה
אורח
26.05.24 07:47
מדובר באזור של החרדים אין להם מודעות הם מסריחים הכל אשפה מגעילים
אורח
28.05.24 14:35
די עם שנאת האחר!!
אורח
29.05.24 04:08
חתיכת טינופות ,מגעיל, מיץ של זוהמה שכמוך, מסריח מקילומטר
הצג תגובות נוספות


החל ממחר שני 1.7 עיריית רחובות תחל בעבודות להקמת מעגל התנועה בצומת הרחובות מרדכי בשיסט -נחליאלי

תושבות ותושבי השכונה המתינו זמן רב לתחילת העבודות ואף היו שותפים פעילים בתכנון הפרויקט יחד עם אגף התשתיות ואגף התנועה בעירייה. הקמת מעגל התנועה תשפר את תנועת הרכבים במקום ותהפוך את הכניסה לשכונת נווה עמית לבטוחה ונגישה יותר עבור נכים ועיוורים.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


אגף התשתיות בשיתוף אגף התנועה בעיריית רחובות מקים מעגל תנועה בצומת הרחובות מרדכי בשיסט-נחליאלי בכניסה לשכונת נווה עמית

בקרוב יוקם מעגל תנועה בטוח ונגיש יותר בצומת הרחובות מרדכי בשיסט-נחליאלי. העבודות להקמת מעגל התנועה יתקיימו ע"י אגף התשתיות ובשיתוף אגף התנועה בעיריית רחובות החל ממחר ובאופן קבוע בימים א'-ה' בין השעות 07:00-17:00 במשך שלושה חודשים.

תושבות ותושבי השכונה המתינו זמן רב לתחילת העבודות ואף היו שותפים פעילים בתכנון הפרויקט יחד עם אגף התשתיות ואגף התנועה בעירייה. הקמת מעגל התנועה תשפר את תנועת הרכבים במקום ותהפוך את הכניסה לשכונת נווה עמית לבטוחה ונגישה יותר עבור נכים ועיוורים.


בשבוע הראשון של העבודות (בימים שני-חמישי, 1-4.7.24) הן יתקיימו רק במתחם החנייה בחווה החקלאית, ללא הפרעה לתנועת הרכבים במקום. בהמשך העבודות צפויות להתקיים במקביל לתנועה, תוך צמצום חלק מהנתיבי הנסיעה.


במסגרת העבודות להקמת הכיכר ייעשו מאמצים רבים כדי לשמור על שגרת החיים של התושבים ולמנוע ככל הניתן סגירה הרמטית של הכביש, אך במידה ותידרש סגירה מלאה- התושבות והתושבים יקבלו על כך עדכון מראש באמצעות וואטספ העדכונים של עיריית רחובות (לחצו על הלינק להצטרפות > http://bit.ly/2Mg2OHP)





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • חלם. עושים הכל חוץ מלהרחיב את הכביש שם. אין חשיבה קדימה לעוד 3 שנים. כבר היום יש שם פקקים לא נסבלים ושינוי מרמזור לכיכר לא ישנה את העובדה שחייבים להכפיל את כמות הנתיבים שם.
    הגב 01.07.24 15:30
  • אורח

הפלטפורמה רחובות פותחת את ההרשמה לתוכנית מנהיגים סביבתיים בשיתוף קק"ל לצעירי העיר

לינק להרשמה מצ"ב בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


צעירי רחובות (18-35), בואו להיות מנהיגים סביבתיים

צעירי העיר מוזמנים להצטרף לתכנית חדשה, שתפתח ותצמיח שינוי סביבתי ברחובות. בתכנית נלמד קיימות, נכיר את האתגרים ונתכנן פתרון סביבתי מקומי.

מתי מתחילים? רביעי |10.7 | 18:30 | רמז 80

ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש

הירשמו ושתפו חברים >> did.li/PTdx5




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בימים שלישי ורביעי 2-3.7 יחולו שינויים בהסדרי התנועה ברחובות הירדן ויעקובזון

בעקבות העבודות ביום שלישי יחולו גם שינויים בקווי האוטובוס 10 ו10א.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


שינויים בהסדרי התנועה ביום שלישי 2.7.24

הבאר השלישית, תאגיד מים וביוב בע"מ, מבצע עבודות לשיפור מערכת הביוב בעיר. בעקבות העבודות ייסגר רחוב הירדן בקטע הרחובות היסמין - שושנת העמקים ביום שלישי, 2.7.24, החל מהשעה 8:30 ועד השעה 15:30,

יש לפנות את הרכבים החונים ברחוב עד השעה 8:00.

שינויים במסלולי קווי אגד העוברים באזור

החל מהשעה 08:30 ועד 15:30 תתבצע חסימה בקטע מרחוב הירדן. בעקבות העבודות יחולו שינויים במסלולי הקווים: 10 לרחובות, בית חולים קפלן , א10 לרחובות, בית חולים קפלן , א10 מרחובות, בית חולים קפלן

התחנות הבאות מבוטלות זמנית בין השעות 8:30 עד 15:30 34761 - הירדן/הרצל, 34762 - הירדן/הדגניות, 34763 - הכלנית/הרותם, 38856 - הרותם/הדגניות



שינויים בהסדרי התנועה ביום רביעי 3.7.24

בעקבות עבודות של הבאר השלישית ייסגר רחוב יעקובזון בקטע הרחובות מנוחה ונחלה - הרא"ה ביום רביעי, 3.7.24, החל מהשעה 8:30 ועד השעה 15:30,

יש לפנות את הרכבים החונים ברחוב עד השעה 8:00.

עובדי תאגיד המים זמינים עבורכם בטלפון - 1-800-55-57-70





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מתן דיל הפתיע את צהיי (ציונה) סינקה, סייעת בגן שחף בקריית משה רחובות לרגל סיום שנת הלימודים

ראש העיר מתן דיל:"ציונה היא אחת יחידה ומיוחדת מתוך אלפי נשות ואנשי הוראה שעובדים קשה בשביל הילדים של כולנו. היום האחרון ללימודים הוא הזדמנות לומר תודה ולהביע הערכה על העבודה שלהם לאורך כל השנה. אני מאחל חופשה נעימה לכל נשות ואנשי ההוראה שלנו בעיר ומוסר תודה רבה לכל אחת ואחד מכם".

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


רגע לפני סיום שנת הלימודים ראש העיר הגיע להפתיע את צהיי (ציונה) סינקה, סייעת בגן שחף בקריית משה

ציונה היא אחת הסייעות המוערכות והאהובות ביותר בעיר ובתשע השנים האחרונות היא עובדת בגן שחף, גן טרום-טרום חובה בקריית משה. הילדים בגן רואים בציונה אמא נוספת וקשורים אליה במיוחד. ביום חמישי האחרון (27.6), רגע לפני סיום שנת הלימודים, הגיע ראש העיר מתן דיל להפתיע את ציונה בגן ולהגיד לה תודה רבה על העבודה הקשה והמסורה שלה ושל הגננת אביטל חדד למען הילדות והילדים בגן לאורך כל השנה.

אל הביקור המפתיע בגן הצטרפו מנהלת מח' גני ילדים אריאלה חבר ואחראית כוח אדם במחלקה אילנית לוי שהצטרפו לברכות והודו לציונה על כל העשייה לטובת הילדות והילדים.



ראש העיר עם הגננת אביטל חדד



ראש העיר מתן דיל:

"ציונה היא אחת יחידה ומיוחדת מתוך אלפי נשות ואנשי הוראה שעובדים קשה בשביל הילדים של כולנו. היום האחרון ללימודים הוא הזדמנות לומר תודה ולהביע הערכה על העבודה שלהם לאורך כל השנה. אני מאחל חופשה נעימה לכל נשות ואנשי ההוראה שלנו בעיר ומוסר תודה רבה לכל אחת ואחד מכם".



באינסטגרם>






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תלמידי דה שליט עושים זאת שוב! אלון תנאי ואיתמר ניר זכו בשתי מדליות באולימפיאדת המרכז האירופאית במדעי המחשב

ורדה אופיר, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך: "ברכות חמות לזכייתכם באולימפיאדה במדעי המחשב. זכייתכם היא עדות לנחישות, התמדה ואחריות אישית ללמידה. ישר כוח".תוצאות מדהימות וגאווה ענקית, יישר כוח וברכות לתלמידים המוכשרים!

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
משרד החינוך אלון מימין ואיתמר השני משמאל


חברי המשלחת הישראלית זכתה במדליות באולימפיאדת המרכז אירופאית במדעי המחשב.

בשבוע שעבר התקיימה בצכיה האולימפיאדה המרכז אירופאית במדעי המחשב (CEOI). זוהי השנה ה-31 בה מתקיימת התחרות, אליה הגיעו הפעם 56 תלמידות.ים מ-10 מדינות. התלמידות.ים מתחרים במשך יומיים, ומתמודדים עם שאלות אלגוריתמיות מאתגרות ומרתקות המצריכות חשיבה יצירתית במיוחד.

בין חברי המשלחת היו שני תלמידי דה שליט רחובות שזכו בשתי מדליות:
אלון תנאי, תלמיד כיתה י"ב שזכה במדליית זהב.
איתמר ניר, תלמיד כיתה י"ב שזכה במדליית כסף.



אלון תנאי השני מימין ואיתמר ניר השלישי משמאל



נבחרת ישראל במדעי המחשב מתאמנת בהמרכז האוניברסיטאי לנוער - אוניברסיטת בר-אילן בניהולו האקדמי של ד"ר אבשלום אלמלח. את המשלחת ליוו המאמן הראשי - רון ריבצ'ין והמאמן כרמל אברמזון. נבחרות ישראל במדעים הינן מיזם משותף של מרכז מדעני העתיד - המרכז לקידום מחוננים ומצטיינים ומשרד החינוך – מינהל חינוך טכנולוגי, האגף למצוינות בחינוך הטכנולוגי.


ורדה אופיר, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך:

"ברכות חמות לזכייתכם באולימפיאדה במדעי המחשב. זכייתכם היא עדות לנחישות, התמדה ואחריות אישית ללמידה. ישר כוח".תוצאות מדהימות וגאווה ענקית, יישר כוח וברכות לתלמידים המוכשרים!






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

למכירה 10 דירות גן בראשון לציון, רחובות, יבנה וחולון... כל הפרטים על כל דירת גן בכתבה

בלוח be106 מוצגות 167 דירות למכירה

מערכת האתר | | תגובות: 0


להלן פרטי 10 דירות גן המוצגות למכירה בלוח הדירות של be106

למעוניינים לפרסם דירה למכירה בלוח be106 פרטים - 0528030056

בתחתית כל דירה מופיע: מחיר, פון ולינק לדירה בלוח be106 בה ניתן לראות פרטים ותמונות נוספות


למכירה דירת גן בשכונת נאות אשלים במערב ראשון לציון


למכירה בשכונת נאות אשלים במערב ראשון לציון

דירת גן 2 חדרים

81 מ"ר

חניה

ממד

מיזוג

סורגים

מחסן

הפוטנציאל הוא שיש אופציה לסגור חדר ולהפוך את הדירה ל3 חדרים

2,100,000 ₪

073-802-0418

https://www.be106.net/realestate/show/47482

למכירה דירת גן בחולון


למכירה דירת גן חדשה בחולון מהממת וגדולה במיוחד, עם עיצוב אדריכלי מפואר ומיוחד!
4 חדרים 120 מטר+ 2 גינות 50 מטר.
מטבח ברמה הגבוהה ויוקרתית ביותר!
דלתות פנדור מעוצבות,
2 שרותים,
חדר אמבטיה ומקלחון,
כולל חניה בטאבו,
ממ"ד ענק,
מזגן מרכזי מעוצב,
תריס חשמלי,
5 דק' מקניון עזריאלי , בתי קפה מיוחדים ,ומצד השני פארק שמעון פרס ופארק ימית 2000,
סמוך לבתי הספר, גנים ומתנ"ס עם חוגים והופעות...


מחיר: 3,550,000 ש"ח

לפרטים נוספים: 073-802-4949

לפרטים נוספים בלינק: https://www.be106.net/realestate/show/55156


למכירה דירת גן בשכונת אושיות רחובות


דירת 4 חד

102 מ"ר

ממ"ד גדול

סלון גדול

מטבח ענק

שטח הגינה מאחור כ - 50 מ"ר

שטח הגינה בחזית כ - 25 מ"ר

מחסן גדול בנוי בחצר עם היתר

דירת הגן, בין הבודדות שגם שטח הגינה בטאבו

בחדר ההורים מקלחת ושירותים

מיזוג בכל חדר

דירה משופצת

חדר משק וכביסה

סורגים

2,200,000 ₪

073-802-3032

לינק

https://www.be106.net/realestate/show/45659


דירת גן בשכונת נאות אשלים במערב ראשון לציון


למכירה דירת גן 3 חד' בשכונת נאות אשלים במערב ראשון לציון

110 מ"ר

חניה

מיזוג

סורגים

ממ"ד

דירת גן קסומה בשכונה קהילתית וירוקה.

ברחוב ענק שהוא כמו קיבוץ עם גינה עצומה במרכזו, שוכנת לה דירת גן קסומה עם פרטיות מוחלטת.

בשכונה יש את כל הנדרש לזוג, למשפחה, לילדים ובכלל, קרוב ליציאות לתל אביב למכללה למנהל,

פארקים, תחבורה ציבורית, מרכזי קניות, בית קפה, מסלולי הליכה וריצה ועוד ועוד...

2,490,000 ₪

073-802-0451

https://www.be106.net/realestate/show/36160


למכירה דירת גן בשכונת כצנלסון במערב הישן והמבוקש של ראשון לציון

למכירה דירת גן בשכונת כצנלסון במערב הישן והמבוקש של ראשון לציון

דירת גן בית קרקע יפהפה מושקע בבניין דו קומתי.

בנוי 120 מ"ר

שטח מגרש 460 מ"ר

הבית מחולק ל-2 יח' מושכרות 2 חד, 3 חד. ניתן להחזיר מצב ולבטל הפיצול ולהפכו ל 5 חד. גדולים

הבית פינתי שלושה כיווני אויר, חצר גדולה ורחבה.


הבית משופץ מהיסוד:

חשמל, אינסטלציה, אלומיניום, מזגן חדש בכל חדר, דוד שמש, חימום מים בגז. קיים מחסן כ-10 מטר בחצר.


קיימת אופציה של תוספת אחוזי בנייה ל:

תוספת ממד, חפירת מרתף, בריכת שחייה וחנייה מקורה

3,800,000 ₪

073-802-2160

https://www.be106.net/realestate/show/35719


למכירה דירת גן בשכונת גבעתי ברחובות

למכירה דירת גן עורפית מרווחת 5 חדרים ממוזגים בשכונת גבעתי ברחובות


שטח 285 מ"ר

2 מרפסות מקורות בבניין שמור ומטופח.

גינה ענקית במיוחד של כ-160 מ"ר, הטובלת בירק ומוקפת בגדר חיה גבוהה וצמחיה מטפסת, ומעניקה תחושה פסטורלית של בועה ירוקה המנותקת לחלוטין מהסביבה.

חניה

מחסן

גינה/מרפסת שמש

ממ"ד

בבניין 5 קומות

3,985,000 ₪

073-802-0935

https://www.be106.net/realestate/show/28937


למכירה דירת גן חדשה מקבלן בשכונת רמב"ם בראשון לציון

דירת גן חדשה מקבלן בשכונת רמב"ם בראשון לציון

דירת גן

98.2 מ"ר

גינה 18.5 מ"ר

4 חד'


מפרט טכני עשיר הכולל:

ריצוף משטחי במשטחי גרניט פורצלן בגודל 60X60 ס"מ או 80X80 ס"מ

דלת כניסה רב בריח

דלת חדרים פנדור/חמדיה


מטבח

מטבחים מבית "נובו מטבחים" או שווה ערך

דוד שמש חדש ואיכותי בנפח 150 ליטר.

מיזוג אוויר - בכל דירה תבוצע הכנה למערכת מיזוג אוויר מרכזית

ממ"ד


לובי מפואר בכניסת הבניין מעוצב ע"י מעצבת פנים.

.17 חניות לבניין -

מחסום חשמלי תקני בכניסה לחניון וחלוקת שלטים לכל אחד מבעלי

הדירות.

2,541,875 ₪

073-802-0577

https://www.be106.net/realestate/show/27088

למכירה דירת גן במרכז יבנה.

למכירה דירת גן במרכז יבנה.

מהממת ומיוחדת.

4.5 חדרים! שני חדרי שירותים/מקלחת, ממ"ד, מחסן, פרגולה מאושרת, מזגנים חדשים ותריסים חשמליים!

104 מר בנוי לפי צו הארנונה 200 מטר גינה

הדירה ממוקמת בצד האחורי של הבניין, עם שער וכניסה נפרדת.

(לדירה אין כניסה מחדר המדרגות)

780 ארנונה לחודשיים!


למכירה דירת גן במרום ראשון


6 חדרים

בנין בן 12 שנים

165 מטר פלוס 130 מטר חצר

בניין עבר חיפוי חיצוני בשנה האחרונה

2 חניות מקורה.

ממ"ד

מחסן

חצר פונה לצפון

קרמיקה דמוי דק מהשנה האחרונה

דוד שמש + חשמל

חדרים כיוונים צפון ומערב

5,470,000 ₪

073-802-0587

https://www.be106.net/realestate/show/22605


למכירה דירת גן חדשה מקבלן בשכונת רמב"ם בראשון לציון


בשכונת רמב"ם בראשון לציון פרויקט תמ"א 38 מוצעות למכירה 11 דירות חדשות

דירת גן 4 חד' -


מטבחים מבית "נובו מטבחים" או שווה ערך


חשמל תלת פאזי 25X3

דוד שמש חדש ואיכותי בנפח 150 ליטר.

הכנה למערכת מיזוג אוויר מרכזית

ממ"ד

לובי מפואר בכניסת הבניין מעוצב ע"י מעצבת פנים.

מעלית

קומת הקרקע ופיתוח סביבתי

בסיום הפרויקט, היזם יקים גינה מעוצבת ועשירה ע"פ תכנון אדריכל נוף הכוללת בן היתר: מערכת השקיה אוטומטית ממוחשבת והתקנת גופי תאורה גן דקורטיביים ושקעי חשמל מוגני מים.


חניה עבור כל אחת מהדירות החדשות, ע"י מכפיל/מתקן חניה.

מחסום חשמלי

2,766,000 ₪

073-802-2628

https://www.be106.net/realestate/show/21056




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

במהלך חודש אוגוסט יתקיימו בסניפי רשת ההמבורגרים BBB: ראשון לציון, רחובות, חולון ופתח תקווה סדנאות שפים צעירים לילדים בני 4-10

בנוסף, השנה תקיים הרשת מספר סדנאות נוספות נטולות גלוטן, על מנת שילדים המתמודדים עם צליאק, יוכלו ליהנות גם הם מארוחת המבורגר וצ'יפס.

מערכת האתר | | תגובות: 0
תמונה באדיבות יח"צ BBB


רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, פותחת את ההרשמה לסדנאות השפים הצעירים, המתקיימות במהלך חופשת הקיץ, בחודשים יולי אוגוסט, במסעדות הרשת, ברחבי הארץ.

סדנאות השפים הצעירים, מיועדים לילדים בגילאי 4-10, במסגרתן נהנים הילדים מחווית בישול מעשית במסעדות BBB.

הסדנאות מתקיימות בקבוצות של כ- 20 ילדים בשעות אחר הצהריים ונמשכות כשעתיים. במסגרת הסדנה, המועברת על ידי שפים מהרשת, לומדים הילדים על המרקמים השונים של המאכלים, על החשיבות שבגיוון צריכת אבות המזון, ירקות ועוד. בנוסף, הילדים ילמדו על שיטות טכניקות בישול מיוחדות ויצירת טעמים מופלאים.

השנה, שמה רשת BBB דגש על חיבור בין צבעים ומזון- כמה חשוב לשלב מאכלים בצבעים שונים, הסגולות הבריאותיות והערכים התזונתיים של המזונות השונים.

במהלך הסדנא יתנסו הילדים בהכנת המבורגר. הילדים יכינו בעצמם את הקציצה, יקשטו את הלחמניות ברטבים וירקות על פי טעמם האישי, ולבסוף ייהנו מארוחת המבורגר אותה הכינו בעצמם.

צילום: אסף לוי


סדנאות השפים הצעירים, הפכו זה מזמן למסורת מוכרת ברשת BBB, וזוכות מדי שנה להצלחה רבה בקרב הילדים וההורים, שכן מספקות תוכן איכותי ומעניין לילדים, לצד ארוחה מפנקת אותה הילדים הכינו בעצמם. בנוסף, הסדנה מעניקה חוויה יוצאת דופן לילדים אשר מתחברים לבישול ולעיסוק במזון. בתום הסדנה מקבלים הילדים תעודת שף, חוברת צביעה לעיסוק בבית ועוד.


בנוסף, השנה תקיים הרשת מספר סדנאות נוספות נטולות גלוטן, על מנת שילדים המתמודדים עם צליאק, יוכלו להנות גם הם מארוחת המבורגר וצ'יפס.


לו"ז כלל סדנאות:

רחובות שלישי 6.8.24 בשעה 16:00

טלפון: 08-9348820


פתח תקווה יום רביעי 7.8.24 בשעה 16:00

טלפון 03-9239000


חולון יום חמישי 8.8.24 בשעה 16:00

טלפון 03-7696559



ראשון לציון יום שני 19.8.24 בשעה 16:00

טלפון 03-7368888



סדנאות ללא גלוטן

המוצרים מכילים/ עלולים להכיל אלרגנים מסוגים שונים.

רחובות יום שלישי 20.8.24 בשעה 10:30

טלפון 08-9348820





עלות סדנא לילד - 69 ₪


הסדנאות תתקיימנה במהלך הקיץ במסעדות רשת BBB, ההרשמה הינה באופן טלפוני ישיר מול מסעדות הרשת. מספר המקומות מוגבל

פרטים נוספים ב- 9022* וב- https://www.burgus.co.il/4kids/




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושב ישרש חשוד בתקיפת תושב רחובות בעקבות ויכוח על חסימת חניה ברחובות

מערכת האתר | | תגובות: 3



שוטרי מחוז מרכז עצרו אתמול ברחובות תושב ישרש בחשד שתקף ואיים על נהג רכב, בשל ויכוח על חסימת חניה.


שוטרי תחנת רחובות פתחו אתמול בחקירה בעקבות דיווח בחשד לאירוע תקיפה ואיומים של תושב רחובות בעקבות ויכוח על חסימת חניה. כתוצאה מהתקיפה נזקק הקורבן לטיפול רפואי.


בתוך כך, השוטרים הגיעו למקום ועצרו לחקירה את החשוד, תושב ישרש בשנות העשרים לחייו, בחשד למעשה. בסיום חקירתו נכלא.


בכוונת המשטרה להביאו היום לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.





התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • אין למשטרה כח אדם להתעסק עם זה. בבקשה תושבים הבליגו ושימרו על עצמכם
    הגב 30.06.24 10:08
  • "דם חם דם חם זה מה שאומרים כולם שיש לי"
    30.06.24 13:35
  • אם השר של הפיתות היה מתעסק עם אלימות כזאת, כלומר אלימות כשהיא "קטנה", לא היינו מגיעים לאלימות כשהיא גדולה. קוראים לזה תיאוריית החלונות המנופצים ואם השר של בטחון לאומי לא היה עבריין אלא היה איש מלומד, הוא היה יודע איך לטפל באלימות המתרבה פה מיום יום.
    הגב 30.06.24 14:27
  • אורח

חנוכת "גינת נילי" בבית ספר סמילנסקי ברחובות לזכרה של המורה נילי מזור

מערכת האתר | | תגובות: 2



השבוע התקיימה בבית ספר סמילנסקי ברחובות חנוכת "גינת נילי" - גינה מזמינה לציפורים לזכרה של נילי מזור. נילי הייתה מורה, מדריכה מחוזית למדעים, אשת חינוך אהובה, מוערכת ופורצת דרך, אשר השאירה חותם בלב כולם. הגינה הוקמה כמיזם השארת חותם של תלמידי תוכנית אמירים בוגרי בית הספר בהובלת המורה עידית שטיגל קוריאט.

הטקס המרגש התקיים במעמד המשפחה, חברים, מפקחי משרד החינוך בעבר ובהווה ונציגי הרשות. אפרת אלון, מנהלת בית הספר, אמרה: "נילי ז"ל שותפה אמיתית הרואה קודם את האדם מולה ואחר כך את כל השאר. עלינו להנציח אותה בדרך שלה, עם הטבע, עם ציוץ הציפורים ועם החיות של לבלוב ופריחה".



התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • יהי זכרה ברוך!
    הגב 29.06.24 22:32
  • כמה עצוב גם עבדתי מולה אישה מקסימה הייתה קיבלתי הלם ששמעתי שהיא לא איתנו יהי זכרה ברוך
    הגב 30.06.24 13:00
  • אורח

מתן דיל: בקרוב תאושר ההחלטה על מתן שעתיים ראשונות חינם בחנייה כחול לבן

מערכת האתר | | תגובות: 16


ראש העיר מתן דיל הודיע על כוונתו לממש את הבטחת הבחירות בנושא החנייה בכחול לבן ברחבי העיר וברחובות ובקרוב תאושר ההחלטה על שעתיים ראשונות חינם בחנייה כחול לבן לתושבי רחובות






התפרסמו 16 תגובות לכתבה.
  • חבל שאינו מטפל ומקבל החלטה בנוגע להתחדשות עירונית בבנינים ישנים וללא ממד בעיר! זה מה שחדוב ולא חניה בתשעתיים חינם!
    הגב 28.06.24 14:02
  • הוא כבר מסתכל קדימה לבחירות הבאות
    28.06.24 14:12
  • הבטיח ומקיים,מתן הוא ראש עיר עם מילה,גם בנושאים אחרים הדברים זזים בכיוונים חיוביים,לאט לאט הכל יהיה הרבה יותר טוב,סבלנות חברים.
    28.06.24 17:47
  • מה שלא יעשה תמיד היריבים יבכו חבל שלא מפרגנים לדברים הטובים תוקפים כשצריך
    29.06.24 14:41
  • חבל וחבל וחבל. רק מסתכלים על הלא טוב. תפרגנו. שעתיים חינם לתושבי העיר זה מצוין
    01.07.24 14:39
  • ואיך בדיוק זה יעבוד?
    הגב 28.06.24 14:03
  • כנראה בפנגו
    28.06.24 15:34
  • מה עם כביש 423? האם דאגו לחניון וליציאות מהאיצטדיון?
    הגב 28.06.24 14:04
  • כל הכבוד אין עליך פשוט העיר הזאת סיוט שאין לתושבים איפה להחנות
    הגב 28.06.24 14:08
  • שעתיים, תקשיבו שצוחקים לפנות בפנים
    הגב 28.06.24 14:13
  • איזה רעיון מבורך!!! יישר כח!!ולמתלוננים - אי אפשר להפוך את העיר ביום אחד. לאט לאט עובדים ועושיםשא ברכה ותודה
    הגב 28.06.24 15:31
  • מעולה
    הגב 28.06.24 18:02
  • יופי!
    הגב 29.06.24 18:12
  • There needs to be more disabled parking spaces, too many have a registration number on them.
    הגב 29.06.24 21:21
  • מכין עצמו לקדנציה הבאה
    הגב 30.06.24 18:57
  • מעולה
    הגב 01.07.24 14:40
  • אורח

ביום ראשון 30.6 יתקיימו בחינות הקבלה ללהקות המחול הדרי רחובות

רקדניות ורקדנים חדשים, העולים לכיתה ג' ועד העולים לכיתה ט', מוזמנים להצטרף לשורות הלהקה.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


הילדות או הילדים נולדו לרקוד?

בחינות הקבלה ללהקות המחול הייצוגיות "הדרי רחובות" יתקיימו ביום ראשון הקרוב- זו ההזדמנות האחרונה להירשם!

רקדניות ורקדנים חדשים, העולים לכיתה ג' ועד העולים לכיתה ט', מוזמנים להצטרף לשורות הלהקה!

להקות המחול "הדרי רחובות" של החברה העירונית מתחילות בהכנות לשנת תשפ"ד ומזמינות רקדניות ורקדנים חדשים להצטרף אל שורות הלהקה וליהנות מתוכנית לימודים עשירה ומגוונת, במסגרתה ירכשו הרקדנים את יסודות המחול בשיעורים עתירי סגנונות, בסדנאות אומן ובצפייה במופעי מחול מקצועיים.

מתי?

30.6 | יום א' | 20:00-16:00 | בהרשמה מראש בלבד, לפרטים והרשמה >> did.li/hcjgT




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

טורניר המחלקה המסורתי לזכרה של טופז אבן חן קליין התקיים ברחובות

| | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק מכבי טופז רחובות - כדורסל נשים נערות וילדות



כמידי שנה, גם השנה התקיים טורניר המחלקה המסורתי לזכרה של טופז אבן חן קליין. במיוחד בשנה מורכבת זו, שבה זכרה של טופז מתחבר לאירועים שעוברים על המדינה, הרגישו מארגני הטורניר אחריות וכבוד לקיים את האירוע במתכונת צנועה ומחלקתית, להנציח את שמה ולקוות שכל החטופים יחזרו הביתה במהרה.

הטורניר כלל נשות רחובות ממכבי רחובות התחרותי והחובבני, שהשתלבו יחד ויצרו קבוצות לטורניר. למנצחות חולקו גביעים על המקום הראשון, והמשחקים עצמם היו ספורטיביים והאירוע היה מכבד ומרגש.

במהלך הטורניר הפתיעה את המשתתפים גילי חלפון, בוגרת מחלקת הנשים והנערות ומאמנת במחלקה, שיצאה להפוגה מעזה ובאה לכבד את האירוע בנוכחותה.

תודה למשפחת אבן חן על התמיכה כל השנים ועל האפשרות להיות חלק בהנצחה של טופז.








התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • יהי זכרה ברוך
    הגב 29.06.24 22:36
  • אורח

פורום תנועות הנוער של הקומונות סיים את השנה במפגש פרידה בעיר רחובות

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עירונוער רחובות



פורום תנועות הנוער של הקומונות - שנת שירות ושירות לאומי, התכנס למפגש סיום שנה בעיר רחובות. המפגש האחרון הוקדש לפרידה מהעיר רחובות, בסיור מיוחד באוטובוס תיירים. המשתתפים ביקרו במכון וייצמן, מכון איילון ומרכז מורשת יהדות תימן, ונחשפו לפסיפס הקהילות בהם פעלו במשך השנה בעיר רחובות שמשלבת מזרח ומעבר, עבר ועתיד.

הקבוצה מקיימת מפגשים במשך השנה על ידי מחלקת הילדים והנוער, המתכללת את פעילות תנועות וארגוני הנוער בעיר.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שני 1.7 יתקיים בספרייה המרכזית רחובות טקס חלוקת התעודות לקוראים המצטיינים של שנת 2024

בנוסף תתקיים הרצאה בנושא "הארי פוטר וסוד הקסם הקולנועי" עם התסריטאית והמרצה לקולנוע גלית רויכמן.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


לרגל חודש הקריאה רשת הספריות של חוויות תקיים את "טקס חלוקת תעודות לקוראים מצטיינים" המסורתי. בטקס יכריזו על הקוראים הצעירים המצטיינים מכל ספריות הרשת לשנת 2024!

בנוסף תתקיים הרצאה בנושא "הארי פוטר וסוד הקסם הקולנועי" עם התסריטאית והמרצה לקולנוע גלית רויכמן!

הטקס יתקיים ביום שני בתאריך: 1.7.2024 בשעה: 17:30 בספרייה המרכזית ע"ש מאירהוף, כרטיס בעלות 20 ש"ח לכל משתתף.

לרכישת כרטיסים היכנסו אל הקישור הבא:

https://www.havayot.org.il/sifriya2024k/...




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

רחובות מצטרפת לתוכנית סל התרבות הארצי של משרד החינוך במסגרתה ייהנו התלמידים ממופעי תרבות ואומנות, תיאטרון, מחול, מוסיקה, קולנוע וספרות ועיריית רחובות תשקיע 350,000 שקלים נוספים לסיורי העשרה אומנותיים באתרים ההיסטוריים בעיר

הצטרפותה של העיר רחובות לסל תרבות ארצי של משרד החינוך מאפשרת למינהל החינוך בעירייה לבחור תכנים מהיצע רחב מאוד של מופעי תרבות במחירים משתלמים במיוחד, תעניק מערכת השתלמויות לרכזות התרבות והחינוך בעיר, שירותי פיקוח ויתרונות נוספים מהם יוכלו ליהנות התלמידות והתלמידים.

מערכת האתר | | תגובות: 0


לראשונה: מערכת החינוך ברחובות מצטרפת לסל תרבות ארצי של משרד החינוך;

עיריית רחובות מצטרפת להשקעה בתרבות ותוסיף מאות אלפי שקלים לנושא בשנת הלימודים הקרובה

העיר רחובות תצטרף בפעם הראשונה לסל תרבות ארצי של משרד החינוך- תכנית הסל נועדה לחשוף את התלמידות והתלמידים לתרבות ואומנות, תיאטרון, מחול, מוסיקה, קולנוע וספרות

בנוסף לסל תרבות של משרד החינוך- עיריית רחובות תשקיע 350,000 שקלים נוספים כדי להעניק לתלמידות והתלמידים בבתי הספר היסודיים סיורי העשרה אומנותיים באתרים ההיסטוריים בעיר.

תלמידות ותלמידי בתי הספר היסודיים בעיר ייהנו בשנת הלימודים תשפ"ה מהצגות, מופעים, סיורי מורשת ופעילויות תרבות מגוונות.

הצטרפותה של העיר רחובות לסל תרבות ארצי של משרד החינוך מאפשרת למינהל החינוך בעירייה לבחור תכנים מהיצע רחב מאוד של מופעי תרבות במחירים משתלמים במיוחד, תעניק מערכת השתלמויות לרכזות התרבות והחינוך בעיר, שירותי פיקוח ויתרונות נוספים מהם יוכלו ליהנות התלמידות והתלמידים.

למרות מצבה הכלכלי המאתגר של העירייה בשנה האחרונה, ראש העיר מתן דיל וממלא מקומו שוקי קרומר החליטו כי ההשקעה בתרבות דווקא בתקופה זו הינה חיונית לתלמידות והתלמידים שעברו תהפוכות רבות בשנים האחרונות עם התפשטות נגיף הקורונה וגם מלחמת חרבות ברזל שעוררה קשיים רגשיים וחברתיים ואף תחושת חרדה בקרב תלמידות ותלמידים רבים.


ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מתן דיל:

צילום: שרון גבאי


"למרות האתגרים הכלכליים איתם מתמודדת עיריית רחובות בשנה האחרונה אנו מבינים כי התלמידות והתלמידים שלנו זקוקים למרחב בטוח לביטוי רגשות והתמודדות עם הקשיים שחוו ועדיין חווים בעקבות מלחמת חרבות ברזל. הצטרפות לסל התרבות וההשקעה הנוספת של העירייה נועדו כדי להעניק להם מקום לביטוי וגם לפתוח בפניהם צוהר לעולמות התרבות והאומנות".

הקרובות"

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן:

"חשיפה התלמידות והתלמידים לתכני תרבות בגיל צעיר מעודדת את החשיבה והסקרנות ובנוסף הופכת את עולם האמנות למוכר ונגיש יותר. אני מברכת על הבשורה החשובה ממנה יוכלו ליהנות כל התלמידות והתלמידים בבתי הספר היסודיים בכל רחבי העיר".

יו"ר הנהגת ההורים, צופית גולן:

"הנהגת ההורים העירונית מודה לראש העיר מתן דיל ולמ"מ ראש העיר ומחזיק תיק התרבות מר שוקי קרומר, על ההשקעה בתחום התרבות והחיבור לסל תרבות ארצי. אנו מאמינים בחשיבות של חשיפת התלמידים לתרבות מגוונת ולשלל תכנים החל מגיל צעיר, בכל המגזרים ורואים במיזם זה הזדמנות נהדרת להעשיר את עולמם של ילדי וילדות העיר".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח השפלה - דירות למכירה

אורח

אורח
05.06.24 15:16
לא לפנות למתווכים!!!! האינטרס שלהם לעשוק את שני הצדדים!
אורח
30.04.24 10:55
למכירה בית דו משפחתי ברחובות +מחסן 24 מר ברח' טשרניחובסקי בשכונת גבעתי,על מגרש פרטי 383.5 מר. אופציה לבניה רוויה (כ-14 יח' דיור) על השטח כולו 767 מר. הבית רשום בטאבו נייד - בתיה 0544867984
אורח
20.04.24 13:40
מדגיש ומזהיר מפני מתווכים עושקים..2% לא לדום להם נגמר הקרטל הזה..0.5 עמלה מספקת ןדייי .....רובם קומבינות..ויש להם עורכי דין שלהם ..לא להתפתות ..הם ככלבים ירצו אחריכם
אורח
24.04.24 14:04
רואה את הכתוב ומזדההה ....אין לתת יד למתווכים שההשכלה שלהם מינימלית ובזכות קשרים ללא כישורים עובדים על אנשים בעיניים...אז היזהרו מנוכלות של מתווכים משני המינים 0.5 אחוז זה המוןןן,,,
אורח
25.05.24 18:04
די לבלבל את השכל. אף אחד לא מכריח אותך להשתמש בשירותיהם ואם למוכר יש מתווך, תיקח בחשבון את הסכום הנוסף ותראה אם מתאים לך. יש שמסתדרים בלי מתווכים ואחרים רוצים, פעמים רבות בשל הכרת השוק מתווך מוצלח מצליח להוריד מוכר מהעץ של מחיר מופרך ולבמקביל לשכנע קונה לשלם מעט יותר עברו עסקה טובה. למשל, רבים בטוחים שחיים בארמון ובטוחים שיקבלו סכום מופרך. אז שוב, לא חייב להשתמש ושיהיה לבריאות, רבים משתמשים וכך מצליחים להגיע לעסקה.
אורח
29.05.24 14:15
מסכים בהחלט, עורך דין לומד 4 שנים ואחראי על כל פסיק בחוזה ף ואילו מתווך שם עניבה מחתים וסגר משכורת דו חודשית לפחות
אורח
24.01.24 17:11
צדיקי הדור מגיני סילמן זסטרוק הבנו הכל בגלל המערך ואתם צדיקי הדור
אורח
26.01.24 19:15
נראה שאתה במהלך אירוע מוחי, גש להיבדק.
אורח
24.03.24 10:35
מציע עזרה פסיכיאטרית
אורח
24.01.24 17:09
בודאי כל כותבי ההערות לגבי גב סילמן צדיקי הדורו
אורח
14.01.24 09:58
אני שוכרת דירת 3.5 חדרים בשכונת רמז, ..... מחפשת 3 חדרים קרקע
אורח
13.06.24 12:01
מצאת?
אורח
13.06.24 12:02
תתקשרי נעזור לך 0527868362
אורח
12.01.24 14:23
ממש כך עושקי ורמאים ומפילים לא פעם את הקונים בפח. קרה גם עם מוכרים שהם הפילו בפח ומשחה עם ילדים נשארה ללא קורת גג. מידיעה אישית. צריך להיזהר ממתווכים כולם חמדנים.
אורח
10.12.23 10:11
לכל התושבים שמוכרים ,,,ולמתעניינים אין רצון לאף קונה לשלם למתווך 2% עמלה!!!!!!!!!!!!!! שוד לאור היום ! 0.5 עד 1 סביר מעבר לכך שוד !!!!!!!!!!!!! עדיף לפרסם ללא תיווך , היענות תהיה אטרקטיבית יותר !!!!!! מתווכים עושקים רדו מהעץ !!!! אין טרף קל יותר !!!!!!!
אורח
10.12.23 10:12
ואו כמה נכון וצודק אתה !!!!!!!!!!!!!
אורח
11.12.23 23:23
לך לקנות דירה ללא הליווי של מתווך מוסמך ומומחה, ואחרי זה תראה שתיפול בידים של המוכר אין מישהו שיגשר ביניכם לא תצליח להגיע לעו’’ד טוב וליועצי משכנתאות טובים וכ’’כ הרבה דברים שמתווך טוב יכול לעזור לך ולייעץ לך, לסיכום מתווך טוב יודע להביא לך מחיר יותר טוב שישתלם ה2% שלו פי 2 לפחות וכל מיני בלתמי’’ם שקורא בכל עיסקה שאף אחד לא יכול לפתור, אני חושב ש2% למתווך זה קצת די זול לעומת העבודה הקשה 😉
אורח
12.01.24 14:26
"לא תצליח להגיע לעו"ד טוב" איזו בדיחה כך אתם תופסים ברשת שלכם את הקונה האומלל מכל הכיוונים עו"ד שמשתף איתכם פעולה והוא לא לטובת הלקוח. העיקר לעשוק את הקונה מכל הכיוונים. בושה וחרפה.
אורח
14.01.24 09:10
אכן הם חושבים על עצמם בלבד
אורח
07.02.24 20:58
צודק זה ממש כך נפלתי בפח בגלל מתווך והעו"ד שמשתפים פעולה. נשארתי ללא בית וללא כסף
אורח
07.02.24 20:57
מוסמך לסובב את הקונה והמוכר כדי להשיג את הרווח המופקע שלו. שום גישור ושום עזרה בלוף אחד גדול .גזלנים. משפחה נשארה חסרת דיור בגלל מתווך .....ממש גזל לאור יול
אורח
24.04.24 14:07
נול פגיעה וזה האמת
הצג תגובות נוספות
הצג תגובות נוספות


לוח השפלה - דירות להשכרה

אורח

אורח
26.06.24 21:14
מחפש שותף לדירת 4 חדרים בראשל"צ קרוב למכללה 0504723472
אורח
15.06.24 12:30
להשכרה מינואר 2025 דירה 4 חדרים בניין 7 קומות בהר הצופים בהולנדית,נוף משגע מול הפארק..חניה ,מזגן מרכזי,שלושה ארונות קיר,ללא תיווך 0508512980 או 0507954145
אורח
09.06.24 21:29
מחפשת דירה להשכרה נגיש עם דוש לי ולבעלי קומה ראשונה שכירות סבירה 1/7 חניה 0535810489
אורח
10.02.24 13:59
להשכרה בראשלצ ברח' כצנלסון 3 חדרים ממוזגת יש דוד שמש. 3 כיווני אויר קומה שניה 0528225240
אורח
20.05.24 20:41
כמה עולה שכירות
אורח
07.01.24 23:13
להשכרה דירת סטודיו 2 חדרים+ מרפסת מקורה 20 מטר בבני עייש כולל מקרר, מכונת כביסה, ארון בגדים מחודש פברואר. מחיר 3000 שח. טל.054-4787102
אורח
05.11.23 10:48
דרוש דירת גן / פנטהאוז להשכרה בניין בוטיק בלבד לפרטים 050-526-7403 יגאל
אורח
28.10.23 21:28
דרושה דירה להשכרה ברחובות. רצוי דירה מחולקת לשניי שותפים דתיים.
אורח
21.10.23 10:00
להשכרה דירה בבת ים ללא תיווך . 2 חדרים 64 מטר . דירה שעברה שיפוץ מסיבי הכול חדש בדירה כולל מטבח , רצפה אמבטיה שירותים פשוט הכול הכול חדש .052-5302222


לוח השפלה - רכב

אורח

אורח
28.04.24 03:21
קאיה פיקנטו ספורט הדגם היוקרתי, צבע אדום מטאלי מהמם, 2016, גג נפתח, חלונות חשמליים, מובייל, שמורה ומטופלת, ללא תאונות, נהגת יחידה, 146 קמ"ש, יד 3 מפרטי. 41,000 שח. 0524313212.
אורח
24.05.24 08:32
פ?
אורח
24.05.24 11:36
פיקאנטו +ספורט+יוקרתי? זה קרקס?
אורח
01.03.24 07:59
יונדאי I10 inspire למכירה, נמכר עקב קבלת רכב מהעבודה. עליה לכביש אוקטובר 20. אחרי טיפול, טסט, החלפת מצבר לחדש. רכב מאובזר מאוד עם מערכת מולטימדיה מובנת, אנדרואיד אוטו, מערכת התראה ובלימה לפני התנגשות, מצלמת רווס וחיישנים התראה.גמיש במחיר, לפרטים לירן 0526293270
אורח
25.05.24 08:30
טל לקשר 0545800777
אורח
05.11.23 10:49
סקודה למכירה 050-526-7403
אורח
02.10.23 15:41
הונדה סיוויק 1997 קמ 426761 סנורוף אוטו של ערסים עם כל התוספות של ערסים
אורח
15.02.24 15:33
כולל הגה?
אורח
07.09.23 20:33
רכב
אורח
23.06.23 11:05
היוןש מכיתה ו1
אורח
28.05.23 13:26
למכירה טויוטה קורולה היברידית 2019 52000 קמ יד 2 מצב מעולה, חסכונית, מחירון 0545555299
אורח
20.06.23 15:18
כמה עולה החלפת סוללה?
אורח
05.10.23 10:03
זה סוד שמור.
אורח
21.10.23 11:09
כנראה יותר ממחיר הרכב עצמו.חחח. רכב טוב.
אורח
17.12.22 12:54
שברולט אופטרה 2008, מצב מעולה, 0525268687


לוח השפלה - דרושים

אורח

אורח
22.05.24 08:32
לפנצ'רייה בגדרה דרוש עובד חרוץ אמין ומקצועי. *תנאים מעולים למתאימים *נחשב כעבודה מועדפת לאחר צבא *ניתן גם ללא ניסיון קודם פרטים - 0547692944
אורח
22.05.24 22:28
אני מחפשת
אורח
08.05.24 12:47
להשכרה דירת 2 חדרים קסומה ויפה ברחובות טל' 0505109808 נתן
אורח
11.03.24 14:50
משכרים דירה בנרקיס ראשון ירושלים 125 קומה3 דירה 14
אורח
27.02.24 20:18
השמת כוח אדם גרייאטרי https://lp.vp4.me/tm8s
אורח
08.01.24 23:58
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס 052-9289333 מקס
אורח
08.01.24 23:57
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס
אורח
28.12.23 16:00
מסיעי עמק איילון מחפשים דחוף נהגי אוטובוס נהגי מונית נהגי אוטובוס זעיר משכורת גבוהה בונוס למצטרפים חדשים.אילן: 053-7663673 בת שבע : 054-6766610 בת אל: 050-3209061
אורח
24.12.23 10:16
למכירה סוברו פורסטר אוסקה 2018 במצב מצוין 98000 ק"מ. יד ראשונה. נהג יחיד, 4 צמיגים חדשים. בטריה חדשה. גמישות במחיר 054-8820054 לא בשבת


עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל