הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
בן 18 מבית ג'אלה נתפס לאחר מרדף משטרתי בגין גניבת רכב מפתח תקווה
המוצר היומי! משחק מהנה לכל המשפחה: משחק "לשון הצפרדע" שבו אתם מנסים לתפוס את הקלפים עם הלשון המצחיקה – מי ינצח ראשון?
רוכב קורקינט חשמלי נפצע בראש ובגפיים בתאונה בפתח תקווה

מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה ועמותת הכחולה יערכו איסוף מוצרי מזון למשפחות נזקקות לקראת חגי תשרי: האיסוף יתקיים במשחק הבית נגד מכבי הרצליה היום חמישי הקרוב, ה-19 בספטמבר.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך הפייסבוק הפועל 'מבנה' פתח-תקוה



כמו בכל שנה, לקראת חגי תשרי, מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה ועמותת הכחולה יערכו איסוף מוצרי מזון למשפחות הזקוקות לכך.


האיסוף יתקיים במשחק הבית נגד מכבי הרצליה היום חמישי הקרוב, ה-19 בספטמבר.


הציבור מוזמן להביא איתו מוצרי מזון יבש אשר יתאימו לחלוקה לקראת ראש השנה. ניתן לתרום שמן, פסטה, שימורים, אורז, קטניות, דבש, עוגות, עוגיות, יין ועוד.


את המוצרים יארזו לחבילות מסודרות שיחולקו לקראת החג.


תרמו ביד רחבה.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בן 18 מבית ג'אלה נתפס לאחר מרדף משטרתי בגין גניבת רכב מפתח תקווה

מערכת האתר | | תגובות: 0



חוקרי מחוז מרכז פתחו בחקירה לפני כשבועיים כנגד תושב בית ג'אלה בגין גניבת רכב מפ"ת תוך סיכון חיי אדם, והיום הוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.


שוטרי תחנת ראש העין פתחו בסריקות לפני כשבועיים עם קבלת דיווח בדבר רכב גנוב מפ"ת הנמצא בדרכו מזרחה. שוטרי אגף התנועה שהיו רכובים על אופנועים משטרתיים זיהו את הרכב החשוד והחלו במעקב אחריו, תוך שניידות נוספות מתחנת ראש העין מצטרפות בהמשך למעקב אחריו.


במהלך המרדף שהחל בכביש 471 דרך מעבר רנטיס (שהיה סגור באותה העת), כביש 444, ראש העין עד היציאה לכיוון כביש 5, חצה הנאשם צמתים רבים באור אדום, עקף על פס לבן תוך סיכון משתמשי הדרך ואף נסע לעיתים נגד כיוון התנועה. לבסוף עצרו השוטרים את החשוד ביציאה מראש העין, אך מיד לאחר מכן נסע הנאשם בפראות לאחור תוך שהוא יודע כי אחד השוטרים נמצא שם על גבי האופנוע. השוטר לא נפגע ובתגובה בוצע ירי אזהרה באוויר. לבסוף התנגש הנאשם באופנוע משטרה ורכב נוסף והשוטרים עצרו אותו במקום.


מעצרו של הנאשם, תושב בית ג'אלה כבן 18, הוארך מעת לעת והיום הוגש נגדו כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בלוד בגין סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה וסעיפי אישום נוספים. במקביל הוגשה בקשה להפעיל נגדו מאסר על תנאי כבן שנה התלוי נגדו.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

המוצר היומי! משחק מהנה לכל המשפחה: משחק "לשון הצפרדע" שבו אתם מנסים לתפוס את הקלפים עם הלשון המצחיקה – מי ינצח ראשון?

מערכת האתר | | תגובות: 0


משחק מהנה לכל המשפחה! משחק "לשון הצפרדע" שבו אתם מנסים לתפוס את הקלפים עם הלשון המצחיקה מי ינצח ראשון?

ל-2 משתתפים: 13.50 ₪

ל-4 משתתפים: 22.49 ₪

משלוח חינם בקנייה מעל 38 ₪

https://s.click.aliexpress.com/e/_DeScgWR

מעוניינים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ לקבלת מוצרים אטרקטיביים ובדילים מיוחדים

לחצו על הלינק:

https://be106.net/w/deals/1





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

BE106 דילים וקופונים

אתר BE106 הוא גוף מקשר בלבד בין מוכרים לקונים

אורח

BE106
19.09.24 13:51
שעון קיר גדול עם ספרות רומיות בעיצוב רטרו, שקט ומדויק. מתכת חזקה בעיצוב נורדי, מתאים לסלון, חדר שינה, משרדים ועוד. קוטר 40 ס"מ, זמין בצבעים זהב או שחור. מחיר: ₪88.91 כולל משלוח חינם. נמכר ביותר מ-900 יחידות
https://s.click.aliexpress.com/e/_DFqH2sj
BE106
19.09.24 09:47
משאבה חשמלית לניפוח מהיר ומדויק של צמיגים, כדורים ועוד. עם צג LCD להצגת לחץ אוויר בזמן אמת, ומנוע נחושת טהור לניפוח מהיר תוך 10 שניות. סוללה מובנית 3000mAh לשימוש ממושך וטעינה נוחה. מתאים לרכב, אופנוע, אופניים, כדורים ועוד.

רק ב-39.73 ש"ח עם משלוח חינם:
https://s.click.aliexpress.com/e/_DDWUm8j
BE106
19.09.24 09:47
כרית תמיכה לעכבר ולמקלדת עם עיצוב מסאז' להפחתת מתחים ושיפור זרימת הדם, עשויים סיליקון איכותי ועמיד. מתאימים למחשב, לפטופ או גיימינג, נוחים במיוחד לעבודה ממושכת. עיצוב כותנה זוכרת שמבטיח עמידות ושומר על צורתו גם לאחר קיפול. קלים לניקוי, בצבעים שחור או לבן ובמגוון גדלים.

החל מ-₪13.39 לעכבר ומ-₪24.65 למקלדת: https://s.click.aliexpress.com/e/_DER5rOF
BE106
19.09.24 09:46
מצלמת דרך קומפקטית ואיכותית לרכב באיכות 2K/1440P עם ראיית לילה צבעונית, זיהוי תאונות 24/7 ומצב חניה, חיבור לאפליקציה לצפייה ושיתוף קבצים. עמידות גבוהה לחום וקור קיצוניים בזכות קבל סופר קיבולי ללא סוללה.

מחיר: ₪100.30. אפשר להוסיף כרטיס זיכרון 32GB.

כולל משלוח חינם: https://s.click.aliexpress.com/e/_DCeLAcx

מומלץ להשתמש בכרטיס זיכרון והתקן חיבור מקורי לשיפור הביצועים.
BE106
19.09.24 09:46
מטען טיולים מהיר עם חיבורים לכל סוגי השקעים ב200 מדינות!

ב-73 ש"ח בלבד כולל משלוח חינם: מטען GaN 65W מבית LENCENT, עם 3 חיבורי Type C ו-2 חיבורי USB, מטעין מחשבים ניידים, סמארטפונים, אוזניות ועוד במהירות שיא. מתאים ליותר מ-200 מדינות עם מתאמים לשקעים של UK / US / EU / AUS. מושלם לנסיעות!

לרכישה: https://s.click.aliexpress.com/e/_DlSlNEx
BE106
19.09.24 09:46
מסך 7 אינץ' נייד לדאשבורד ברכב עם תמיכה ב-Android Auto וב-Apple CarPlay, כולל Bluetooth, ניווט GPS, ומצלמת רוורס 1080P איכותית עם זווית צפייה רחבה וראיית לילה. קל להתקנה ומתאים לכל סוגי הרכב, עם חיבור אלחוטי או חוטי לסמארטפון ושליטה קולית דרך Siri או Google Assistant. ב-194 ש"ח כולל משלוח חינם באמזון, יש לסמן קופון הנחה בדף המוצר: https://amzn.to/3Tu0vnF
BE106
19.09.24 09:45
בקבוק מים נייד לכלבים וחתולים, מתאים לטיולים, רכיבה או הליכה - עיצוב נוח לנשיאה, עם כפתור לשתייה קלה לחיות המחמד שלכם. עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ועמידים לאורך זמן. מגיע בנפחים שונים: 350 מ"ל ב-₪16.69, 550 מ"ל ב-19.22 ש"ח. במגוון צבעים. משלוח חינם בקנייה מעל 38 ש"ח: https://s.click.aliexpress.com/e/_DnK5XE3
שימו לב: הגרסה של 300 מ"ל אינה מתאימה לשימוש עם מים חמים.
BE106
17.09.24 18:35
חובה בחירום! רדיו חירום המטעין ידנית מכשירי טלפון סלולארי

רדיו AM/FM/NOAA רב תכליתי עם פנס LED מובנה וטעינה ידנית, סולארית או USB, וסוללה נטענת של 2000mAh. מושלם לטיולים, קמפינג או למקרי חירום. כולל גם טעינת טלפונים ניידים, קומפקטי וקל לנשיאה ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9 מתוך 5 מ-1277 ביקורות.

ב-52.71 ש"ח בלבד עם משלוח חינם: https://s.click.aliexpress.com/e/_DlPEYqr


רוכב קורקינט חשמלי נפצע בראש ובגפיים בתאונה בפתח תקווה

מערכת האתר | | תגובות: 0



דוברות מד"א: בשעה 08:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב גלגלנוע (קורקינט חשמלי) שנפצע במהלך רכיבה בדרך זאב ז'בוטינסקי בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון גבר בן 22 עם חבלות בראש ובגפיים.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מזל טוב! איילה לוזון-יהלומי, אחותו של אוהד יהלומי החטוף בעזה, ילדה תינוקת בריאה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית חולים בילינסון



פיסה של תקווה: איילה לוזון-יהלומי, אחותו של אוהד יהלומי החטוף בעזה, ילדה הבוקר תינוקת בריאה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.


הבוקר, כאשר המילים "שמחה" ו"תקווה" נכרכות יחד, מתגלה סיפור מלא עוז ואומץ. במהלך כל תקופת ההיריון, כשהיא נושאת בתוכה את בתה המתוקה, איילה התמודדה עם הפחדים והדאגות שאי אפשר לתאר. "נקלטתי להריון בזמן שאוהד היה חטוף," היא משתפת, "והייתי צריכה להניח את כל הדאגות בצד, ולהתמקד במאבק להחזיר אותו הביתה."


הקטנה, שנקראה אדוה, נושאת בתוכה גם את שמו של אוהד. "אני בטוחה שהוא יתאהב בה מיד, כי הוא דוד מדהים, ואני יודעת שהוא יחבק אותה בכל לבו ברגע שיפגשו," אומרת איילה. "חלמתי שאוהד יהיה כאן לחבק אותה מיד אחרי הלידה, אבל אנחנו מחכים לו וממשיכים להילחם."


הגעת אדוה לעולם היא קרן אור, ואנו מאחלים למשפחה כל טוב, ושאוהד וכל החטופים יחזרו הביתה במהרה ובשלום.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

טקס חניכת חדר הכושר החדש בתיכון ברנר בפתח תקווה יתקיים ב-24 בספטמבר 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיכון ברנר



תיכון ברנר בפתח תקווה מתכונן לטקס חניכת חדר הכושר החדש באולם הספורט של התיכון. חדר הכושר החדיש והמאובזר באופן מקצועי ייתן מענה לכיתות ולמגמות הספורט בתיכון ולקורסי המדריכים בעיר תחת שלוחת וינגייט.


הטקס יתקיים ביום שלישי, 24 בספטמבר 2024, במעמד ראש העיר רמי גרינברג, מנהל התיכון אורי פרלמן, מנהל אגף הספורט משה רנד, מנכ"ל מקפ"ת גיא אליהו, נציגי מנהל הספורט ונציגי מכללת וינגייט.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תארח את מכבי הרצליה במסגרת המחזור החמישי של הליגה הלאומית - היום חמישי 19 בספטמבר, 19:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל 'מבנה' פתח-תקוה



הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תארח היום חמישי (19.9, 19:00, אצטדיון שלמה ביטוח) את מכבי הרצליה, למשחק במסגרת המחזור החמישי של הליגה הלאומית. המשחק ישודר בשידור משולב בערוץ 5PLUS.


אוהדי הפועל יושבים בשערים 2, 4, 5, יציע הכסף ויציע הזהב. אוהדי הרצליה יושבים בשער 1.


מחירי הכרטיסים: מבוגר - 50 ש"ח. ילדים עד גיל 18, חיילים, נשים, אזרחים ותיקים ובעלי תעודת נכה - 25 ש"ח.


מכירת כרטיסים מוקדמת נפתחה עכשיו בקישור הבא (בתוספת עמלה): https://bit.ly/HPT_HER


לרכישת מנוי: https://bit.ly/4bXuzyv


הפועל 'מבנה' פתח-תקוה ועמותת הכחולה אוספות מוצרי מזון יבשים לקראת ראש השנה למשפחות הזקוקות לכך. האיסוף יתקיים החל מהשעה 17:45, סמוך לשערים 4-5. הציבור מתבקש לתרום ביד רחבה.


נתקלתם בבעיה עם הפעלת המנוי באפליקציה? ניתן לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ בלבד: 055-504-2575, עד יום המשחק בשעה 16:00.


קופות המשחק יתוגברו לקראת המשחק והטיפול בנושא המנויים. ניתן יהיה להגיע לקופות החל מהשעה 17:00 ולקבל מהקופאים סיוע בכל נושא המנויים. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש בקופה מנוי לעונה הקרובה.


זקוקים לכניסה נגישה? יש למלא את הטופס הבא: https://forms.gle/W63d7aS9nshSUW6t8





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אירוע נוסף של מקפ"ת: טקס שתילה והקדשת 250 עצים ליוצרים ישראליים במסגרת הקמת יער השירים בפתח תקווה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מקפ"ת- מרכזים קהילתיים פתח תקוה



אירוע נוסף של מקפ"ת התקיים במסגרת הקמת יער השירים, בהובלת התאגיד העירוני מקפ"ת. בטקס זה הוקדשו עצים ליוצרים הישראליים שהטביעו את חותמם על השירה הישראלית.


היער הוקם בסמוך לבריכת החורף, אשר הכניסה אליה מרחוב בן חור פינת רבקה גובר או מדרך זבולון המר לכיוון הדיפו. הפרויקט, שנעשה בשיתוף עמותת "מיתר" ואיגוד מלחיני ישראל, כלל שתילת כ-250 עצים, ביצוע רחבת כניסה מזמינה, מבואות גישה למוקדים שונים במרחב, שבילים ומוקדי התכנסות, מתחמי ישיבה מוצלים ועוד.


האירוע כלל השתתפות של אלעד עוז רוזגוביץ ומיכל לרנר מאור.












התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אירוע פתיחת הקהילון - מרכז מסחרי חדש ברחוב מבצע דקל בפתח תקווה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה



השבוע נערך אירוע פתיחת הקהילון - מרכז מסחרי חדש ברחוב מבצע דקל בפתח תקווה. המרכז החדש מכיל מגוון שירותי מסחר, קניות ובילוי, והוא הוקם כדי לתת מענה לתושבי האזור ולמלא את הצורך שהיה קיים שנים רבות.

פתח תקווה ממשיכה בתנופת העשייה והפיתוח ומוסיפה להיות חלוצה בתחומי יזמות שונים. החברה לפיתוח פתח תקווה ועיריית פתח תקווה פיתחו מודל יזמי ייחודי להקמת מרכזים מסחריים על שטחים עירוניים, במסגרתו, החברה לפיתוח מנהלת ומתפעלת את המבנה למספר שנים והרווח מהפרויקט יופנה לפרויקטים ציבוריים.

העירייה מציינת כי תמשיך לפעול לפיתוח השכונות השונות ולקדם מענים מתאימים לכלל התושבים.













התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פייק ניוז- פיקוד העורף מבהיר כי ההודעות שנשלחו הלילה לתושבים לא נשלחו על ידי פיקוד העורף ומדובר בפייק ניוז

בפיקוד העורף מדגישים כי כדי לדעת האם מדובר בהודעה מהימנה יש לבדוק האם היא פורסמה בערוצים הרשמיים של פיקוד העורף

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


הודעת פיקוד העורף
פייק ניוז - הודעת כזב
בשעה האחרונה מופצת הודעת כזב הקוראת לאזרחים להיכנס למרחבים המוגנים.
ההודעה לא יצאה מטעם פיקוד העורף או כל גורם רשמי אחר.
למען הסר ספק - לא ניתנה בשעה האחרונה הנחיה להיכנס למרחבים המוגנים.
רוצים לדעת האם הודעה שקיבלתם נכונה ומהימנה? בידקו האם ההודעה פורסמה באחד מהערוצים הרשמיים של פיקוד העורף בטלגרם, בווטסאפ, וברשתות החברתיות.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח הרכב - הפרסום חינם

אורח

אורח
16.09.24 21:00
למכירה BYD ATTO 3 מודל 2024 ינואר דגם דיזיין הכי מפואר עשה 10.500ק"מ יד ראשונה פרטית רכב שמור עדיין בניילון נהג יחיד מבוגר ללא תיקוני צבע ותאונות 0522494155 אבי
אורח
19.09.24 14:08
מחיר? אחריות סוללה?
אורח
04.09.24 22:27
למכירה פיג'ו 308 שנת 2012 נסע רק 91 אלף קילומטר!!! רכב במצב חדש !!
לאחר טיפול וטסט מתאים לצעירים או לנהגים חדשים לפרטים בווצאפ 0525438034
אורח
31.08.24 11:28
מימון 100 אחוז לקניית רכב יד שנייה וראשונה.
מימון החל מ - 50 אלף ש"ח החזר החל מ - 610 ש"ח
אורח
31.08.24 11:25
קיה נירו שנת 2017 היבריד אוטומט יד ראשונה רק 131000 ק"מ! אחריות לחצי שנה! צבע כסף מטאלי,דגם EX!
78000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה,
מנוע 1600 סמ"ק 141 כ"ס ובנוסף מנוע חשמלי,7 כריות אוויר,ABS, הכל חשמלי,
בקרת יציבות ואחיזה בשילוב בקרת משיכה, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת למניעת התנגשות קד',מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה,
מערכת להתראת ערנות הנהג,מערכת מניעת התהפכות,
בקרת שיוט אדפטיבית עם שליטה מההגה,ריפודים משולבים עור ובד, הגה וידית הילוכים מצופים עור, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית, פנסי ערפל,חישוקי מגנזיום, חיישן גשם להפעלת מגבים אוטו', מראות צד מתקפלות אוטומטית, ספוילר אח' עם תאורת LED,
גגון מקורי,
חלונות אח' כהים,
חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בלוטוס מקורי,
מערכת מולטימדיה,USB ו-AUX,שליטה מההגה על המערכות, קודנית ושלטי נוחות.

חסכוני מאוד 26 ק"מ לליטר דלק!!
עליה לכביש 6/17,טסט עד 12/6/2025,אחריות לחצי שנה!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:09
קיה ספורטז שנת 2020 טורבו דיזל אוטומט! יד ראשונה!
109000 ק"מ!
אחריות לחצי שנה!
דגם LX! צבע לבן פנינה!
85000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה מצורפת היסטורית טיפולים מלאה,
מנוע דיזל 1600 סמ"ק 136 כ"ס,6 כריות אוויר,ABS, בקרת יציבות, בקרת אקלים, מערכת בלימת חירום אוטונומית ,מערכת למניעת התנגשות קד', מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת מניעת התהפכות.
הגה וידית הילוכים מצופים עור,
בקרת שיוט, חיישן גשם להפעלת מגבים, שמשות אח' כהות,
חישוקי מגנזיום, חיישני חנייה אח',
מערכת מולטימדיה מקורית,
מצלמת רוורס,
בלוטוס מקורי,
חיבור לUSB ו-AUX,
ספוילר אחורי עם תאורת LED,שליטה מההגה על כל המערכות.
עליה לכביש 2/2020,טסט עד 24/2/2025!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:05
קיה פיקנטו 2019 אוטומט,
יד ראשונה רק 75000 ק"מ!
צבע שחור מטאלי,דגם LX.
נפח 1250 סמ"ק,85 כ"ס,7 כריות אויר,ABS,בקרת יציבות, בקרת אקלים, בלימה אוטונומית, הכל חשמלי.
66000 ש"ח
שמור ומטופל במוסך מורשה קיה,
מצורפת היסטוריית טיפולים מלאה, לאחר טיפול!
עלייה לכביש 4/2019,טסט עד 16/4/2025,
אחריות לחצי שנה!! ללא תאונות!!
קובי-050-5249254
אורח
31.08.24 11:03
קיה סורנטו 2022 אוטומט,7 מקומות! יד ראשונה רק 46000 ק"מ! אחריות לשנה!! צבע שחור מטאלי.
179000 ש"ח עליה לכביש 5/22,טסט עד 16/5/2025! אחריות יצרן עד 5/2025!! אפשרות מימון!!

קובי-050-5249254
אורח
26.08.24 13:55
למכירה פיג'ו 407 ST אוט' שנת 2008 יד 3.
148,000 ק"מ
10,000 ש"ח. מצב מעולה.
מאיר 0524545031
אורח
19.09.24 14:12
רכב מאוד מלוכלך בתמונות!
לפני פרסום כדאי לנקות אותו


מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה ועמותת הכחולה יערכו איסוף מוצרי מזון למשפחות נזקקות לקראת חגי תשרי: האיסוף יתקיים במשחק הבית נגד מכבי הרצליה היום חמישי הקרוב, ה-19 בספטמבר.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך הפייסבוק הפועל 'מבנה' פתח-תקוה



כמו בכל שנה, לקראת חגי תשרי, מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה ועמותת הכחולה יערכו איסוף מוצרי מזון למשפחות הזקוקות לכך.


האיסוף יתקיים במשחק הבית נגד מכבי הרצליה היום חמישי הקרוב, ה-19 בספטמבר.


הציבור מוזמן להביא איתו מוצרי מזון יבש אשר יתאימו לחלוקה לקראת ראש השנה. ניתן לתרום שמן, פסטה, שימורים, אורז, קטניות, דבש, עוגות, עוגיות, יין ועוד.


את המוצרים יארזו לחבילות מסודרות שיחולקו לקראת החג.


תרמו ביד רחבה.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מופע נוסף של יאנה דרום האישה שתלמד אתכם איך לגדל שמחת חיים בכל מצב במרכז תרבות עופרה חזה בפתח תקווה - 22 באוקטובר 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטראות העיר פתח תקווה



לאור הביקוש, נפתח מופע נוסף של יאנה דרום, האישה שתלמד אתכם איך לגדל שמחת חיים בכל מצב. המופע יתקיים במרכז תרבות עופרה חזה בפתח תקווה.


המופע ייערך ביום שלישי, 22 באוקטובר 2024, בשעה 20:30.


להזמנת כרטיסים, ניתן להיכנס לקישור: https://tickchak.co.il/69769





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הפועל 'מבנה' פתח-תקוה החתימה את הקשר אוהד חזוט עד סוף העונה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל 'מבנה' פתח-תקוה



מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה הודיע על החתמתו של הקשר אוהד חזוט.


חזוט, בן 26, ששיחק במהלך הקריירה במדי הפועל רמה"ש, הפועל עפולה, כפ"ס והפועל עכו, פתח את העונה בהפועל ת"א וחתם היום על חוזה בהפועל פתח-תקוה עד סוף העונה.


"אני נרגש להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל פתח-תקוה", אמר חזוט לאחר החתימה. "התעקשתי להגיע לפה בגלל הקהל והחיבור עם עומר פרץ, ואני בטוח שבסוף השנה נחזיר יחד את המועדון הזה למקום בו הוא צריך להיות".


קבוצת מבנה מאחלת בהצלחה לאוהד חזוט.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נועם מרגוליס מבית הספר שש שנתי משה ארנס מפתח תקווה זכה במקום השלישי בתחרות הכימיאדה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שש שנתי משה ארנס פ"ת



השבוע התקיימה תחרות הכימיאדה, ונועם מרגוליס מפתח תקווה זכה במקום השלישי. בית הספר שש שנתי משה ארנס פתח תקווה הביע גאווה בהישגיו של נועם והביע ביטחון כי הוא ימשיך להצטיין בתחום.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נערכים למלחמה! כל המידע על חוברות החירום של הרשויות המקומיות לתושבים, סניפי הברזל של תחנות הדלק והמרכולים שיהיו פתוחים בשעת חירום

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


החל מהבוקר ישראל נמצאת בכוננות לאור מתקפת המנע שביצע צה"ל בשעות בוקר המוקדמות כנגד חיזבאללה. בחודשים האחרונים פרסמו הרשויות המקומיות את חוברות החירום לתושבים בהן יוכלו לקבל את כל המידע על המקלטים הציבוריים, דרכי יצירת קשר, מידע על התגוננות ועוד

לינקים לחוברות החירום על פי ערים

חוברת החירום של עיריית תל אביב

https://online.flipbuilder.com/ShiluvimCR/kaml/


חוברת החירום עיריית פתח תקווה

https://www.petah-tikva.muni.il/M


חוברת החירום עיריית גבעתיים

https://www.givatayim.muni.il/1285/


חוברת החירום של עיריית רמת גן

https://online.flippingbook.com/view/893201740/


חוברת חירום עיריית בת ים

https://www.bat-yam.muni.il/he/754/


חוברת חירום עיריית חולון

https://bit.ly/46qrOnT


חוברת החירום של עיריית ראשון לציון

https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-emergency


חוברת החירום של עיריית רחובות

https://online.fliphtml5.com/wved/vpmb/


חוברת החירום של עיריית נס ציונה

https://www.nzc.org.il/%D7%97%/


חוברת החירום של עיריית יבנה

https://www.yavne.muni.il/%D/


חוברת החירום של מועצה מקומית גדרה

https://online.fliphtml5.com/afnei/cqtv/#p=1


חוברת החירום של מועצה מקומית מזכרת בתיה

https://heyzine.com/flip-book/946f577a03.html

מידע לשעת חירום של מועצה מקומית קריית עקרון https://kiryat-ekron.muni.il/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%97%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9d/




אזורי התראה

אזור דן

תל אביב-יפו דקה וחצי

גבעתיים - דקה וחצי

רמת גן- דקה וחצי

פתח תקווה- דקה וחצי

בת ים- דקה וחצי

חולון -דקה וחצי


אזור שפלה

ראשון לציון -דקה וחצי

רחובות- דקה וחצי

נס ציונה- דקה וחצי

מזכרת בתיה -דקה וחצי

קריית עקרון- דקה וחצי

קריית עקרון- דקה וחצי


אזור לכיש

גדרה - דקה

יבנה - דקה



אפליקציית פיקוד העורף

בערבות שיבושים בקליטת GPS עלולים להשפיע על שירותים מבוססי מיקום בטלפון הנייד.

יישומון פיקוד העורף מסתמך על קליטת ה-GPS על מנת לספק התרעות מבוססות מיקום בזמן אמת, בדומה לאפליקציות ניווט ומפות.

על מנת שתוכלו לקבל התרעה באזורכם, גם ללא קליטת GPS, יש להיכנס עכשיו ליישומון פיקוד העורף ולהגדיר את מיקומכם הנוכחי כאזור עניין.


לינק לכל ערוצי המדיה ופלטפורמות של פיקוד העורף

https://linktr.ee/pikudhaoref?fbclid=IwY2xjawE3tw9leHRuA2FlbQIxMAABHZkNMMvSoWbKRzYgsaZSEt661BF-mjubuvn_gbrXo7iASvC2l3D_sJOetw_aem_eloj5CMHkdSgKZt_ReZGBA


מדריך הצטרפות לעדכוני פיקוד העורף בערוץ הוואטסאפ הרשמי של פיקוד העורף






רשימת סניפי הברזל- המרכולים שיהיו פתוחים בשעת חירום

https://www.gov.il/BlobFolder/news/iron-branches-140424/he/barzel_iron-branches-280724.pdf

לפרטים נוספים אתר משרד הכלכלה https://www.gov.il/he/pages/iron-branches-140424



רשימת תחנות הדלק שיהיו פתוחות בשעת חירום

https://www.gov.il/he/pages/fuel-station-emergency




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • ירושלים לא נערכת למלחמה? 0:
    הגב 18.09.24 15:36
  • רחובות?1
    19.09.24 18:14
  • אורח

לאחר שלקה בדום לב והתמוטט בזמן שנהג ברכבו בפתח תקווה: עופר צ'ורדקר פגש את צוות מד"א שהוזעקו למקום והצילו את חייו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: צילום דוברות מדא



לאחר שלקה בדום לב והתמוטט בזמן שנהג ברכבו בפתח תקווה: עופר צ'ורדקר פגש את צוות מד"א שהוזעקו למקום והצילו את חייו


לפנות בוקר, במהלך שנת לילה, עופר צ'ורדקר (49) מפתח תקווה, התעורר מכאבים חזקים בחזה. זה כבר יומיים שהוא סבל מכאבים, אך בלילה הזה הם הגיעו לשיאן במד הכאב. הוא העיר את אשתו, שניהם התארגנו במהירות ועופר התחיל בנהיגה לבית החולים. בזמן שעצר ברמזור אדום, הוא לקה בדום לב והתמוטט. אשתו התקשרה מיד למוקד 101 של מד"א שם הנחו אותה כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות, במקביל לאמבולנס וניידת טיפול נמרץ שהוזנקו ועשו את דרכם למקום. עובר אורח שנהג במשאית ראה את המתרחש למול עיניו, עצר ועזר בעיסויי החזה.


כשהגיעו צוות אמבולנס של מד"א, חובש רפואת חירום, נהג אמבולנס אביאל כפתורי וחובש רפואת חירום תאמר עזאם, המשיכו בפעולות החייאה מתקדמות תוך מתן שוק חשמלי אחד ממכשיר מפעם (דפיברילטור) וליבו שב לפעום. תוך כדי שהוא מתעורר, הגיעו צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות פראמדיקים דניאל קרואני ותומר פיין ודקות בודדות לאחר מכן, ליבו שוב נדם וניתנו לו עוד שני שוקים חשמליים כחלק ממאמצי ההחייאה. ליבו של עופר שב לפעום פעם נוספת וצוות ניידת הטיפול הנמרץ פינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה.


עופר צ'ורדקר: "אני לא זוכר הרבה. כשהתעוררתי חשבתי שעשינו תאונה בדרך לבית החולים כי הדבר האחרון שאני זוכר הוא שנהגתי. היה לי מזל שזה קרה ברמזור אדום ועצרתי. היו לי כאבים בחזה ביומיים שקדמו לאירוע, אבל לא ברמה מדאיגה. אני לא יודע איך להודות לכם. הגעתם ופעלתם במהירות והצלתם את החיים שלי".


פראמדיקים במד"א, דניאל קרואני ותומר פיין: "רגעים ספורים לפני שאנחנו הגענו צוות החובשים באמבולנס מד"א כבר הספיק לתת לך שוק חשמלי אחד ממכשיר המפעם (דפיברילטור) שהחזיר את הלב שלך לפעום ואפילו התחלת להזיז את הידיים. זה קרה פעמיים וקיבלת בסך הכל שלושה שוקים חשמליים. פינינו אותך כשהיית בהכרה מעורפלת אבל מתקשר ומגיב. אנחנו שמחים לראות אותך כאן יושב מולנו כשאישתך והילדים מסביב ומחייכים, זה היה שווה את הכל. האירוע הזה הסתיים בנס כי יכולת חס וחלילה לאבד את ההכרה במהלך נהיגה ולהיפצע בתאונת דרכים. לכן חשוב לנו שידעו שבמקרה של כאבים בחזה צריך לחייג למוקד החירום 101 של מד"א".


]]>



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עובד ניקיון ביצע מעשה מגונה בתלמידה בבית ספר בפתח תקווה

מערכת האתר | | תגובות: 0




חוקרי מחוז מרכז סיימו את חקירתם כנגד חשוד במעשה מגונה בתלמידה בפ"ת ובסיומה הגישה יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום בגין המיוחס לו.


חוקרי תחנת פ"ת פתחו לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד למעשה מגונה שבוצע בתלמידה בבית ספר בעיר.


מהחקירה עלה כי בזמן שהתלמידה שהתה לבדה בכיתה, נכנס הנאשם שעבד במקום כעובד ניקיון לכיתה והחל לנהל איתה שיחה בעלת אופי מיני תוך שהוא מציע לה לנסוע איתו לחו"ל. בהמשך ביצע בה הנאשם - תושב באקה אל גרביה כבן 28 מעשה מגונה.


שוטרי תחנת פ"ת הוזעקו למקום ועצרו כאמור את הנאשם. מעצרו של הנאשם הוארך בהתאם לצרכי החקירה ואתמול כאמור הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לו.



]]>



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

המשרד להגנת הסביבה יצא בקול קורא לרשויות מקומיות שיוכלו לקבל תמיכה בהתקנת מערכות טכנולוגיות שישמשו לזיהוי ואכיפה של כלי רכב רועשים

לקול הקורא יוכלו לגשת רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של יותר מ-50 אלף תושבים או איגודי או אשכולות ערים בעבור רשות שכזאת, אשר כבר חוקקו חוק עזר בנושא איסור צפירה מכלי רכב שלא למטרת מניעת סכנה. כל רשות תהיה זכאית לתמיכה בסך כולל של עד 2 מיליון שקל.

מערכת האתר | | תגובות: 17
צילום עוז שכטר לע"מ


המשרד להגנת הסביבה משקיע 10 מיליון שקל במסגרת קידום "ערים שקטות" מופחתות רעש; המשרד תומך ברשויות מקומיות בהתקנת מערכות טכנולוגיות המזהות רעש מכלי רכב, שיאפשרו גם אכיפה

המשרד להגנת הסביבה פרסם קול קורא בסכום כולל של 10 מיליון שקל לתמיכה ברשויות מקומיות בהתקנת מערכות טכנולוגיות המזהות רעש מכלי רכב. מערכות אלו יובילו להפחתת מפגעי רעש במרחב הציבורי ויסייעו לרשויות באכיפה נגד נהגים וכלי רכב רועשים.

התקנת המערכות מגיעה לאחר שהטכנולוגיה הוכיחה את בשלותה באתגר רעש שביצע המשרד להגנת הסביבה לבחינת היכולות של מצלמות הרעש לזהות רעש מכלי רכב בעיר עכו, וכן לאחר שנבדקה בפיילוט מוצלח בעיר פתח תקווה, שהחלה להשתמש באופן מעשי במצלמות הרעש לזיהוי צפירות ללא צורך.

עם התקנת המערכות בשלב הראשון, יוכלו הרשויות המקומיות לאכוף ואף לתת קנסות בגין צפירות שלא למטרת מניעת סכנה בלבד. בשלב השני, לאחר בדיקות נוספות של המערכות, יוכלו הרשויות לאכוף רעש חזק מרכב מנועי באמצעות דוחות. צפירות שלא למטרות מניעת סכנה וגרימת רעש חזק מרכב מנועי שלא למטרת הפעלתו התקינה של הרכב הן תופעה שכיחה בערים במדינת ישראל, אף שתופעות אלו אסורות על פי חוק, בתקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), התשנ"ג-1992 ובתקנות התעבורה.

רעש נחשב לאחד הסיכונים הסביבתיים המרכזיים לבריאות הציבור, וכלי רכב מרעישים פוגעים באיכות החיים ובבריאות התושבים. בשנים האחרונות גוברות הרגישות לרעש והמודעות להשפעותיו על הבריאות הפיזית והנפשית. השימוש בצופר יוצר רעש התקפי הנגרם בהפתעה ובעוצמה חזקה, עשוי לגרום לאלימות בכבישים ועלול לגרום לנזקים בריאותיים מצטברים להולכי הרגל ולתושבים הגרים סמוך לצמתים רועשים. רעש חזק מכלי רכב נגרם גם בשל שינויים שלא כחוק אשר נעשים במערכות כלי הרכב וגורמים לעיתים לרעשי פיצוצים ולקולות דמויי אזעקה. עוד הוא נגרם מהשמעת מוזיקה קולנית ומהאצת הרכב מעבר לנדרש בנסיעה תקינה.

בעת האחרונה, ובמיוחד לנוכח הימשכות מלחמת חרבות ברזל, במשרד להגנת הסביבה, ברשויות המקומיות ובמשטרת ישראל מתקבלות פניות רבות בנושאים אלו. אף שמקיימים פעולות אכיפה, עם ריבוי התופעות והקושי היחסי בתפיסת העבריינים, עלה הצורך להרחיב את האכיפה גם באמצעים דיגיטליים. מערכות טכנולוגיות שנכנסו לשוק מאפשרות עתה זיהוי ברמה גבוהה של גורם הרעש, ובכמה מדינות כבר החלו לתת קנסות בעזרתן. התקנה של מצלמות אכיפה תוביל להגברת ההרתעה והמודעות לנושא, תאפשר אכיפה יעילה ותסייע לעבודת גופי האכיפה.

לקול הקורא יוכלו לגשת רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של יותר מ-50 אלף תושבים או איגודי או אשכולות ערים בעבור רשות שכזאת, אשר כבר חוקקו חוק עזר בנושא איסור צפירה מכלי רכב שלא למטרת מניעת סכנה. כל רשות תהיה זכאית לתמיכה בסך כולל של עד 2 מיליון שקל. במקרים מיוחדים ולפי תנאי קול קורא זה, תתאפשר תמיכה בסכום גבוה יותר. המועד האחרון להגשת בקשות התמיכה הוא 1 בנובמבר 2024.


השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן:

"מקדמים ערים שקטות בישראל. רעש הוא מפגע בריאותי שפוגע באיכות החיים, במיוחד בתקופה הנוכחית שבה כל רעש התקפי בהפתעה או בעוצמה חזקה שלא למטרות מניעת סכנה או הפעלה תקינה של הרכב עלול לייצר סטרס מיותר עבור הציבור. פניות רבות מתקבלות בנושא הרעש ברשויות המקומיות ובמשטרת ישראל, ואנחנו נחושים לצמצם את התופעה ולפעול למען ערים שקטות בישראל. התקנת מערכות טכנולוגיות שיזהו רעש מכלי רכב היא צעד חשוב להעלאת המודעות, להרתעה, ולאכיפה אפקטיבית יותר. בתקופה האחרונה ערך המשרד פיילוט בנושא רעש עם מספר רשויות. לאור ההיענות, העניין הרב ואף קידום חוק עזר עירוני ברשויות על מנת למגר את התופעה, אנו יוצאים בקול קורא שיאפשר לתת מענה רחב יותר למען שמירה על איכות ובריאות התושבים. אני מזמינה את הרשויות להצטרף אלינו במאמץ המשותף בהפיכת הערים בישראל לשקטות יותר"





התפרסמו 17 תגובות לכתבה.
  • דחוףףףף צריך מערכת כזאת
    הגב 18.09.24 08:58
  • עיריית יבנה אתם על זה ? מגיע לנו קצת שקט בחיים
    הגב 18.09.24 09:28
  • יבנה? מה, ראשון עברה דירה ליבנה? איזה קטע... עברתי דירה מבלי לצאת מהבית
    18.09.24 11:57
  • מה עם רעשי האגזוזים גם ביום וגם בשעות הקטנות של הלילה ? מה עם השמעת מוזיקה רועשת וקולנית ברמקולים מתוך מכוניות נוסעות ?
    הגב 18.09.24 09:29
  • בעירנו יש צורך במד רעש של בני אדם, כלבים, חיות מהחי-כיף. מכוניות זה בקטנה..
    הגב 18.09.24 09:38
  • אתה מצפה שהחיות בחי-כף יהיו בשקט? נו, בוא תאלף אותם . חוץ מזה כשקנית את הדירה לא ראית שיש חי-כף לידך?
    18.09.24 11:59
  • לעידית סילמן אין מושג במה מדובר כמו שאין לה מושג בשום דבר שהיא אחראית עליו. היה יותר ראוי שיתרכזו בזיהום סביבתי והשפד"ן ולא בצפירות שמעירות אנשים שמתעסקים בטלפן ברמזורים.
    הגב 18.09.24 10:09
  • עירית ראשון. - נא להצטרף. - לאכוף את הרעש המחריד שיש כל לילה בכביש 431.
    הגב 18.09.24 10:24
  • רק לי זה נשמע כמו קוריאה הצפונית?
    הגב 18.09.24 10:30
  • כדי שזה באמת ישפיע צריך לשים מלא כאלה כי אני ממש רוצה לראות ש"ברכה משולם" עכשיו לא תצפור ל"הרצל" מלמטה ותרים טלפון כמו בן אדם, זאת הבעיה האמיתית ולא הצפירות בצמתים, אנשים ביודעים ללחוץ על האייקון של ווטסאפ אבל כאשר מגיעים לבנין של מישהו שאמורים לאסוף פתאום הטפלון הופך לצופר של האוטו
    הגב 18.09.24 13:16
  • אתה כנראה לא גר ליד צומת לכן כתבת שהצפירות בצמתים הן לא הבעיה. אני מזמין אותך- תבחר 4 צמתים ותבוא לרבע שעה ליד כל צומת, אחרי זה תתחרט על מה שכתבת.
    18.09.24 17:10
  • בס"ד. עירית בת ים!!! אנא, תתקינו את המערכות האלו. במיוחד לאופנועים עם האגזוזים המחרידים והמפחידים אותנו. הם נוסעים ביום ובלילה בלי רחמים עלינו. שאנחנו נבהלים ומתעוררים . כאילו זו אזעקה. ובכלל, כל הזמן זה גורם לבהלה. ביום ובלילה. אנא רוה"ע מר צביקה ברוט. קבל את התמיכה מהשרה סילמן. ותאכוף את החוק נגד הנהגים שגורמים לנו עוגמת נפש. וגם מסכנים הילדים והתינוקות. תבין אותנו, עד כמה שזה הפך למטרד ופחד. תודה לך.
    הגב 18.09.24 14:32
  • זהו אתר של רחובות, תגיבו בעיר שעליה אתם מלינים !!!.
    הגב 18.09.24 15:46
  • זה לא של רחובות. ממש לא
    18.09.24 17:11
  • עיריית ראשון דחוף דחוף להצטרף !!!!!!
    הגב 19.09.24 13:40
  • הבעיה היא לא הצפירות אלה אגזוזים של אופנועים ורכבים שמשתוללים בעיר תאכפו את הנושא הזה .
    הגב 19.09.24 17:05
  • רעשים של מלחמה,פיצוצים ורעש מחריש אוזניים ביום ובלילה 7 ימים בשבוע. איפה האכיפה של העיריה / משטרה ?! לא מזיז לאף אחד !
    הגב 19.09.24 17:38
  • אורח

הפנינג ללא גלוטן בפתח תקווה: ראשון, 20 באוקטובר 2024, במרכז הקהילתי הדר המושבות

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק צדוק בן משה - סגן ראש העיר פ"ת



ביום ראשון, ה-20 באוקטובר 2024, בשעה 17:00, יתקיים הפנינג ללא גלוטן במרכז הקהילתי הדר המושבות, רחוב זכרון יעקב 50, פתח תקווה.


האירוע יכלול פעילויות מגוונות כגון זומבה קצבית, הקרקס האפריקאי, דוכני צמות ועמדות קעקועים, ופינות יצירה.


בנוסף, יפעלו מבחר דוכני מזון ללא גלוטן (בתשלום נפרד):



  • "בליקמח" - מבחר מאפים, לחמים, פיתות, לחמניות, עוגיות ועוד המון הפתעות.

  • סופר ללא גלוטן - מבחר מוצרים יבשים: פסטות, קמחים, ממתקים ועוד מבחר ענק של מוצרים.

  • פיצוחי המושבה - מבחר אגוזים ופיצוחים קלויים וטריים.

  • סושי אומאיי - סושי טרי לאכילה במקום ולקנייה הביתה.

  • ברטון קרפריה - קרפים מכוסמת, עם מילוי מלוח ומתוק.

  • רוביניק - גלידות ו-וופל בלגי, לאכילה במקום ולקחת הביתה.

  • פיצה אלפא - פיצה ללא גלוטן במגוון טעמים.

  • תיבת השוקולד הקסומה - ערכות יצירה משוקולד, ושוקולדים לאכילה.


הכניסה בתשלום מגיל שנתיים ומעלה.


לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: לחצו כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

המלחמה בצפון! בשלב זה אין שינוי בהנחיות של פיקוד העורף והשגרה נמשכת אך במקביל העיריות נערכות להתפתחויות ומעבר מהיר משגרה לחירום

מערכת האתר | | תגובות: 0


בעקבות האירוע בלבנון בו על פי דיווחים יש מעל 1200 פצועים, המערכת הביטחונית נערכת להסלמה חמורה.

אולם נכון לשעה 17:45 אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף אולם פיקוד העורף עדכן את העיריות לאפשרות של מהיר משגרה לחירום.

חלק מהעיריות החליטו לייתר ביטחון לפתוח מקלטים ציבוריים


במצב חירום אתר be106 יאחד את כל האתרים לאתר אחד וישדר עדכונים מיידים וחריגים




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

רס״ן זאב אחיפז בן 66, סב לעשרה נכדים הפצוע המבוגר ביותר מהלחימה בעזה, שוחרר מבית החולים בילינסון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית חולים בילינסון



רס״ן זאב (זאבי) אחיפז, הפצוע המבוגר ביותר מהלחימה בעזה, שוחרר השבוע מבית החולים בילינסון לאחר שנפצע קשה מירי צלף בציר נצרים. זאבי, בן 66, סב לעשרה נכדים, משרת במילואים ללא הפסקה מאז 1980. הוא נפצע קשות אך התעקש להישאר עם לוחמיו: "כל עוד אני מסוגל לשים וסט ולשאת נשק - אני חייב להיות שם."


הרופאה שלו, ד"ר רותם איילון, כירורגית בכירה ומומחית טראומה בבילינסון, שיבחה אותו על עמידותו ותחושת המחויבות: "היה לי כבוד גדול לטפל בזאבי. זו גאווה גדולה לטפל באנשים כמוהו ששומרים על המדינה שלנו ושמים בצד את החיים מלאים שלהם."


זאבי הוא מקור השראה לכולנו, ומראה לנו מה זו מחויבות אמיתית.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משרד הרווחה ממשיך במסורת אירוח אזרחים ותיקים בבתי אבות במהלך חגי תשרי; ניתן להירשם עד 26.9.24 דרך מוקד 118 או מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות

אזרחים ותיקים יוכלו להתארח למשך 10 ימים בבתי אבות בחגי תשרי במימון מלא של משרד הרווחה, כולל הסעות הלוך ושוב. ניתן לפצל את ימי השהות בבתי האבות בין החגים השונים (ראש השנה, כיפור, וסוכות).

מערכת האתר | | תגובות: 2


משרד הרווחה והביטחון החברתי ממשיך את מסורת האירוח של אזרחים ותיקים בבית האבות ברחבי הארץ שנמצאים בהסדר עם המשרד במהלך חגי תשרי. האירוח בבתי האבות יהיה למשך 10 ימים בתקופת החגים, כאשר אזרח ותיק המעוניין בכך, יוכל לפצל את ימי השהות בין החגים השונים (ראש השנה, כיפור, וסוכות). עקב המלחמה והעובדה כי ישנם אזרחים ותיקים מפונים השוהים במלונות, משרד הרווחה יאפשר להתארח בבתי אבות לארוחות החג, למי שיחפוץ בכך, גם ללא לינה.

בשנים האחרונות מאז החל המשרד ביוזמה זו, מאות אזרחים ותיקים התארחו בבתי אבות במהלך חגי תשרי ובחג הפסח. מטרת היוזמה היא להפיג מעט את הבדידות של האזרחים הוותיקים ולהקנות להם תחושת שייכות. נושא הבדידות בקרב אוכלוסייה זו, מקבל חשיבות יתרה עת שהמדינה מציינת שנה לאירועי השבעה באוקטובר ואזרחים וותיקים רבים עדיין נמצאים הרחק מביתם.

השנה בעקבות המלחמה, המשרד מבקש להנגיש את המיזם לאזרחים ותיקים בודדים ועריריים שנסיבות חייהם השתנו, או שיש חשש כי תקופת החגים תהיה מורכבת עבורם לאור האירועים בשנה החולפת.

אזרחים ותיקים שמעוניינים להתארח באחד מבתי האבות במהלך החגים, יכולים לפנות ישירות למחלקה לשירותים חברתיים במקום מגוריהם או באמצעות מוקד 118 שיעביר את הפנייה למחלקה הרלוונטית להמשך טיפול וגם יוודא שהפנייה טופלה. השהות בבתי האבות כוללת הסעה הלוך ושוב וכל זה ללא השתתפות עצמית ובמימון מלא של משרד הרווחה והביטחון החברתי.

אזרחים ותיקים המעוניינים באירוח, יוכלו לפנות עד לתאריך ה- 26.9.24 למחלקות לשירותים חברתיים ברשות המקומית במקום מגוריהם אליה הם משויכים, או ליצור קשר דרך מוקד 118 של משרד הרווחה.


שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי:

"הפרויקט המסורתי של אירוח אזרחים ותיקים בחגים בבתי אבות מקבל השנה משנה חשיבות, עת אנו מציינים את חגי תשרי ובמקביל אנו מציינים שנה לאסון הגדול שאירע לעם ישראל בחג שמחת תורה אשתקד. תקופת החגים השנה עלולה להיות עבור האזרחים הוותיקים מאתגרת במיוחד עקב המלחמה והמאורעות הקשים. ישנם אזרחים ותיקים רבים שפונו מבתיהם, שאיבדו את יקיריהם או שיקיריהם נחטפו. אנו במשרד הרווחה עושים כל מה שניתן על מנת לדאוג לכך שלכל אזרח ותיק תהיה ארוחת חג מכובדת וחגיגית ושאף אחד לא ייוותר לבדו"



ינון אהרוני, מנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי:

"משרד הרווחה מוביל את השירותים הממשלתיים לאזרחים הוותיקים ועושה שימוש בכל המשאבים שברשותו על מנת לדאוג לכך שהם יוכלו לצלוח את התקופה בביטחון וליהנות מהחגים למרות מצב החירום. פתיחת בתי האבות של משרד הרווחה בפני אזרחים ותיקים היא רק צעד אחד שבו נקט המשרד לצד צעדים רבים נוספים לרווחתם של דור ההורים. אני קורא לכל מי שמעוניין להתארח בחגים באחד מבתי האבות שלנו לפנות למוקד 118 או ישירות למחלקה לשירותים חברתיים במקום מגוריו. אם ידוע לכם על מישהו שעלול להישאר לבדו בחג, אנא פנו אלינו כדי שנדאג ליצור עמו קשר"




סמנכ"ל וראש מנהל אזרחים ותיקים במשרד הרווחה, יריב מן:

"בשנה האחרונה האזרחים הוותיקים שברו סטיגמות רבות והוכיחו כי הרוח שלהם חזקה מכל דבר. חלקם פונו, חלקם נשבו וחזרו ולצערנו הרב חלקם גם נרצחו. ממשמע דבריהם וסיפוריהם, אנו שומעים על עוצמה גדולה וחוסן אישי מעורר השתאות. על אף העוצמה שהם מפגינים, יש אזרחים ותיקים רבים ששרויים בבדידות שמתגברת בתקופת החגים. אירוח אזרחים ותיקים בבתי האבות בחגים הפכה אצלנו למסורת והיא חלק חשוב במהלך השייכות שמוביל המינהל במשך כל ימות השנה בתכניות קהילתיות ומועדונים חברתיים".




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • לאחר ביקור בשני מקומות, לא ממליץ לכם, לא נקי לא אסתטי, מגעיל ממש עם כל מיני מיקרים לא נעימים, יחס משפיל לדיירים, אוכל לא נקי לא טעים תישלחו את מי ששולח אתכם לשם שיהיו שם רק לילה אחד, בלא שידעו מיהם, ניראה איך ירגישו, אז לא ממש לא, תודה רבה לכם, באמת אל תעשו לנו טובות.
    הגב 17.09.24 18:15
  • אני התקשרתי ובקשתי לכל ימי החג אפילו לא חזרו אלי וכעת פתאום מפרסמים
    הגב 19.09.24 10:06
  • אורח

הרצאה בתיאטרון המסילה בפתח תקווה: העיתונאי ומגיש חדשות 12 עופר חדד על המלחמה שאיש לא התכונן אליה - מחיר מסובסד 20 ש"ח

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטראות העיר פתח תקווה



הרצאה בתיאטרון המסילה בשיתוף מפעל הפיס: "המלחמה שאיש לא התכונן אליה". העיתונאי ומגיש חדשות 12 עופר חדד בהרצאה חדשה ומרתקת, שתספק הצצה אל החזית התקשורתית במלחמה. בהרצאה יידונו השידורים מסביב לשעון, הדילמות והמתחים, הראיונות שאף עיתונאי לא הכין את עצמו אליהם והסיפורים שמאחורי שידורי המלחמה.


חדד, עם 17 שנות ניסיון כעיתונאי בחברת החדשות המובילה בישראל, משתף: "אחרי 17 שנים כעיתונאי בחברת החדשות המובילה בישראל חשבת שסיקרת הכל, ואז הגיע השבעה באוקטובר…".


ההרצאה תתקיים בתיאטרון המסילה בפתח תקווה במחיר מסובסד של 20 ש"ח. לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מעיין פרתי כתבת הצרכנות של חדשות 12 בתיאטרון שושנה דמארי בפתח תקווה: כיצד הפכה ישראל לאחת המדינות היקרות בעולם?

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטראות העיר פתח תקווה



מעיין פרתי בשושנה דמארי בשיתוף מפעל הפיס


כיצד הפכה ישראל לאחת המדינות היקרות בעולם?


מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, חושפת מה קורה מאחורי הקלעים של יוקר המחייה בישראל.

יום רביעי 20/11 בשעה 20:30

להזמנת כרטיסים: לחצו כאן





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושב פתח תקווה עוכב לחקירה בחשד ששחט ארנבות כדי להאכיל נחשים

מערכת האתר | | תגובות: 0



שוטרי מחוז מרכז עיכבו לחקירה תושב פתח תקווה בחשד ששחט ארנבות בביתו כדי להאכיל את הנחשים שברשותו.


שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו הבוקר בסריקות לאחר קבלת דיווח על גבר בשנות ה-40 לחייו אשר שוחט ארנבות במרפסת דירתו שבעיר.


עם הגעתם למקום, נדהמו השוטרים לגלות מספר ארנבות שחוטות במרפסת הדירה. מתחקור ראשוני שביצעו בזירה עלה כי מטרת השחיטה היא מאכל לנחשים שהוא מחזיק בביתו.


השוטרים עיכבו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו בהתאם לממצאים.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

טקס הנצחתה של זהבה קלדרון ז"ל המורה המיתולוגית של בית ספר הס התקיים בפתח תקווה בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק צדוק בן משה - סגן ראש העיר פ"ת



טקס הנצחתה של זהבה קלדרון ז"ל התקיים הערב בכיכר בצומת הרחובות סלנט וביאליק בפתח תקווה, בנוכחות משפחתה, חבריה וראש העיר רמי גרינברג. זהבה קלדרון ז"ל הייתה נשואה לניסים קלדרון, והם הכירו לפני 53 שנה על שפת הים בתל אביב והיו נשואים במשך 52 שנה. היא הייתה ירושלמית במקור לבית משפחת כרמי-שמש, משפחה מוכרת מאוד בירושלים.

זהבה קלדרון ז"ל עבדה כל השנים כמורה. תחילה הייתה מורה חיילת, ולאחר מכן עבדה בבית הספר גאולים בירושלים. כשבני הזוג קלדרון התחתנו, זהבה עבדה בבית ספר ברמת גן ועם השנים עברה ללמד בעיר פתח תקווה, שם לימדה בבית הספר הס. היא הייתה מורה נהדרת וזכתה לתעודות הוקרה ואהבה גדולה.










התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית פתח תקווה חנכה מרכז יום חדש לתושבים ותיקים עם מוגבלויות ברחוב הרב פינטו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה



במסגרת כלל הפעילות שמקדמת עיריית פתח תקווה לטובת אנשים עם מוגבלות, נחנך היום מרכז היום ברחוב הרב פינטו, שיופעל על ידי עמותת שק"ל – שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות.


המרכז מיועד לתושבים ותיקים המתמודדים עם מוגבלויות קוגניטיביות ופיזיות, ומציע מגוון רחב של שירותים ופעילויות.


ראש העיר הודה לעמותת שק"ל ולכלל הגורמים העירוניים שעוסקים בנושא החשוב מידי יום – סביב השעון.


העירייה תמשיך להשקיע כל משאב שנדרש למען איכות חיי כלל התושבים, ובפרט בסיוע לאנשים עם מוגבלות.









התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל